bravo, tot ceea ce nu este interzis explicit prin lege, clar e permis. Ar trebui sa te aprecieze, daca e nevoie sa isi schimbe si regulamentele.
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
#2
Cafenea - Discutii generale / Re: peridoc vandut in strainatate
Iunie 25, 2023, 06:01:20 PM
1. La DITL:
Declaratia pentru scoatere din evidente a autovehiculului (de la DITL)
Cererea pentru eliberarea certificatului de atestare fiscala (de la DITL)
Actul de identitate al solicitantului – original si copie (de la tine )
Cartea de identitate a vehiculului – original si copie (de la tine )
Fisa de inmatriculare – original (sunt pe NET, sau e 10-15 lei la Acte Auto)
Actul care atesta instrainarea autovehicului (act de vanzare-cumparare) tradus in romana (original si copie, plus traducere, de la Acte Auto, cam 25-40 lei per pagina)
2. La SRPCIV:
Cererea de radiere completata si semnata/stampilata de proprietar (de pe net sau SRPCIV)
Placutele cu numarul de inmatriculare (optional)
Actul de identitate al solicitantului – original si copie
Cartea de identitate a vehiculului – original si copie
Certificatul de inmatriculare
Fisa de inmatriculare cu viza organului fiscal competent teritorial sau certificatul de atestare fiscala completat si semnata/stampilata de proprietar (e stampilata la DITL)
Declaratia pentru scoatere din evidente a autovehiculului (de la DITL)
Cererea pentru eliberarea certificatului de atestare fiscala (de la DITL)
Actul de identitate al solicitantului – original si copie (de la tine )
Cartea de identitate a vehiculului – original si copie (de la tine )
Fisa de inmatriculare – original (sunt pe NET, sau e 10-15 lei la Acte Auto)
Actul care atesta instrainarea autovehicului (act de vanzare-cumparare) tradus in romana (original si copie, plus traducere, de la Acte Auto, cam 25-40 lei per pagina)
2. La SRPCIV:
Cererea de radiere completata si semnata/stampilata de proprietar (de pe net sau SRPCIV)
Placutele cu numarul de inmatriculare (optional)
Actul de identitate al solicitantului – original si copie
Cartea de identitate a vehiculului – original si copie
Certificatul de inmatriculare
Fisa de inmatriculare cu viza organului fiscal competent teritorial sau certificatul de atestare fiscala completat si semnata/stampilata de proprietar (e stampilata la DITL)
#3
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
Iunie 14, 2023, 07:23:28 PM
Sa inteleg ca v-ati mutat pe malul oceanului?
#4
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
Iunie 02, 2023, 09:11:45 AM
Super, super: distractie placuta!!!!!
#5
Cafenea - Discutii generale / Re: KBT - Kitesurfing Box on Trailer
Martie 16, 2023, 08:28:11 AM
Multumesc de incurajare stimate coleg. Am vazut proiectul si abordarea lui in cautarile mele.
#6
Cafenea - Discutii generale / KBT - Kitesurfing Box on Trailer
Martie 15, 2023, 05:16:01 PM
Buna ziua, stimati colegi
Am absentat ceva vreme din viata nautica, dar nici nu am fost departe de ea . Lasand deoparte visele ambarcabile (chiar daca se doresc a ajunge realitate) am facut ceva pasi in lumea unui sport ce e in stransa legatura cu apa. Deocamdata trei zmee, doua placi de kitesurf si bineintele inca doua facute asa cum stim din okoume, fibra si epoxy. Nu aveam altfel cum . https://youtu.be/IwnWOVGBIxM
Urmeaza si una, doua din fibra de carbon, dar sa vina vara.
Pana atunci va supun atentiei proiectul de anul acesta. Destinatia? Toate kitespoturile din Europa, poate si Maroc.. viitorul inca se modeleaza dupa dorintele noastre.
Am cumparat una remorca usoara 75o kg, 235x125 cm platforma, total 340x168 cm. Pe ea doresc sa construiesc o cutie, detasabila atunci cand ajung la ITP, de greutate calculata 250kg. Bine, ca are un perete culisant spre dreapta pentru ca in stationare/campare sa ii maresc spatiul util, iar plafonul se va ridica inca 60 cm cu 4 actuatoare liniare.
Ca va avea chiuveta, toaleta portabila, apa rece, apa calda si dus exterior, panouri solare, TV+internet astea sunt amanunte.
Important e ca nu depaseste dimensiunile din cartea remorcii si nici greutatea pe cupla, deci va fi "plimbabila" fara probleme de omologare sau alte fantezii.
Am limitat inaltimea totala la 164 cm, fix cat are si autovehiculul tragator, pentru o aerodinamica si consum redus, caci va baga zeci de mii de km. In stationare, spatiul interior se mareste cu 60 cm pentru a ajunge la 190cm in inaltime, iar panoul dreapta cu patul se translateaza manual 40cm. Consider ca un pat de 80 cm latime e "king size" pentru un utilizator. Celalat sa doarma pe jos.
Ca si constructie, va fi placaj okoume sau welde pe o structura de profile zincate 30x40mm. La sudura cu flux sunt lvl. 2, adica am aparat si doua role consumate.
Am absentat ceva vreme din viata nautica, dar nici nu am fost departe de ea . Lasand deoparte visele ambarcabile (chiar daca se doresc a ajunge realitate) am facut ceva pasi in lumea unui sport ce e in stransa legatura cu apa. Deocamdata trei zmee, doua placi de kitesurf si bineintele inca doua facute asa cum stim din okoume, fibra si epoxy. Nu aveam altfel cum . https://youtu.be/IwnWOVGBIxM
Urmeaza si una, doua din fibra de carbon, dar sa vina vara.
Pana atunci va supun atentiei proiectul de anul acesta. Destinatia? Toate kitespoturile din Europa, poate si Maroc.. viitorul inca se modeleaza dupa dorintele noastre.
Am cumparat una remorca usoara 75o kg, 235x125 cm platforma, total 340x168 cm. Pe ea doresc sa construiesc o cutie, detasabila atunci cand ajung la ITP, de greutate calculata 250kg. Bine, ca are un perete culisant spre dreapta pentru ca in stationare/campare sa ii maresc spatiul util, iar plafonul se va ridica inca 60 cm cu 4 actuatoare liniare.
Ca va avea chiuveta, toaleta portabila, apa rece, apa calda si dus exterior, panouri solare, TV+internet astea sunt amanunte.
Important e ca nu depaseste dimensiunile din cartea remorcii si nici greutatea pe cupla, deci va fi "plimbabila" fara probleme de omologare sau alte fantezii.
Am limitat inaltimea totala la 164 cm, fix cat are si autovehiculul tragator, pentru o aerodinamica si consum redus, caci va baga zeci de mii de km. In stationare, spatiul interior se mareste cu 60 cm pentru a ajunge la 190cm in inaltime, iar panoul dreapta cu patul se translateaza manual 40cm. Consider ca un pat de 80 cm latime e "king size" pentru un utilizator. Celalat sa doarma pe jos.
Ca si constructie, va fi placaj okoume sau welde pe o structura de profile zincate 30x40mm. La sudura cu flux sunt lvl. 2, adica am aparat si doua role consumate.
#7
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
Iulie 07, 2022, 09:30:22 PM
Deosebit, bravo voua. Mult material video de prelucrat, multe camere, drona... Efecte deosebite. Am ajuns la Noaptea de Craciun... Mai am de vazut, o reala placere.
Totusi nu inteleg cum se rotesc camerele exact cand e nevoie... Ba una a facut si zoom la un adapost. Enorm de multa munca la film, nici nu stii ce material sa dai deoparte.
Efectul de fading pe plaja cand v-ati plimbat... Focul ardea uniform, nu am observat vreo intrerupere...
Felicitari!
Totusi nu inteleg cum se rotesc camerele exact cand e nevoie... Ba una a facut si zoom la un adapost. Enorm de multa munca la film, nici nu stii ce material sa dai deoparte.
Efectul de fading pe plaja cand v-ati plimbat... Focul ardea uniform, nu am observat vreo intrerupere...
Felicitari!
#8
Cafenea - Discutii generale / Re: Siguranta navigatiei
Aprilie 05, 2022, 07:36:15 PM
Daca am inteles bine, km 54 este de fapt Mm 30 pe bratul Sulina. Cel mai probabil nu s-au inteles la intersectare. Daca apa este mai adanca la malul stang, posibil cargoul sa fi cerut sa navige pe acolo, fiind incarcat. Slepul a inteles tarziu intentia, cel mai probabil asteptand semnal austek. Greu de crezut ca un cargou maritim sa aiba astfel de semnal, fiind obligatoriu si folosit frecvent doar la navele fluviale.
Lasarea ancorei in apa este un lucru normal la Dunare, fiind folosita pentru a frana inertia navei. Cam asta inteleg eu din film.
Posibil cargoul sa il fi chemat in 16, dar este la latitudinea slepului daca schimba sau nu partea senalului. Chiar daca are capacitate de manevra mai redusa, navigand aval, tot cargoul imi pare vinovat fiindca nu a tinut dreapta la coborare.
Lasarea ancorei in apa este un lucru normal la Dunare, fiind folosita pentru a frana inertia navei. Cam asta inteleg eu din film.
Posibil cargoul sa il fi chemat in 16, dar este la latitudinea slepului daca schimba sau nu partea senalului. Chiar daca are capacitate de manevra mai redusa, navigand aval, tot cargoul imi pare vinovat fiindca nu a tinut dreapta la coborare.
#9
Alte ambarcatiuni / Re: aventurile catamaranului solar
Februarie 18, 2022, 06:54:24 PM
Multumim de informatii. Din manual am aflat chestiute interesante pe care nici nu le banuiam.
#10
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
Ianuarie 23, 2022, 07:55:48 PM
Forte frumos, insa o rugaminte: puteti sa refaceti poza, iar pe endless path sa fiti amandoi? Scuze pt editare
#11
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
Iulie 28, 2021, 05:34:36 PM
Foarte, foarte, foarte frumos. Cea mai tare poza, plina de semnificatii... printre atatea motoare, barci, mii de cai putere, industrializare, urbanism... trece alene un SUP.
Pariem ca vei incerca o vela? Poate una in V?
Pariem ca vei incerca o vela? Poate una in V?
#12
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
Iunie 09, 2021, 02:31:34 PM
Hai, sus inimile că mă deprimati si pe mine... Sunt enorm de multe locuri, usor de ajuns si in confort unde sa va bucurati de "libertate". "Libertate" ajustata conform limitarilor fiziologice, evident. Mai ales ca echipamentul va asteapta
#13
Cafenea - Discutii generale / Re: Chemari si raspunsuri pe capcompas
Mai 19, 2021, 08:12:35 PM
Inrteresant il urmarim in liniste... il digeram pe indelete
#14
Cafenea - Discutii generale / Re: Aventurile vedetei NMS Vulturul
Martie 05, 2021, 01:39:33 PM
Multumim, conteaza mult, fiecare fraza avand greutatea si insemnatatea ei.
#15
Cafenea - Discutii generale / Re: Craciun fericit !
Decembrie 27, 2020, 10:15:18 AM
Sarbatori fericite... Provocare acceptată!