In nici un manual de folosinta --Johnson, evinrude, yamaha,mercury - 2T nu se face referire la amestecul benzina/ ulei pentru benzina Ron 95 cu MTBE pe care o avem pe piata -- fiind o benzina foarte seaca , motoarele 1970/85 au adausul calculat pentu benzina Ron 86-92 Tetraetil de plumb care are vascozitatea si coeficientul de ungere mult mai mare ca ron 95 Mtbe, iar cele dupa 92-94 au calculat dozajul pentru 96-98 Ron --- inclusiv motorele cu injectie de ulei se gripeaza la solicitari mari datorita bezinei foarte seci care o avem pe piata -- aceasta este buna doar la motoarele cu injectie generatie dupa 2004 , de aceea va sugerez sa folositi tot timpul in plus 1 % ulei in amestec fata de specificatiile tehnice , iar la motoarele cu injectie de ulei in afara uleiului din rezervor , bagati si in benzina 1 %-- ma puteti contacta la 0722780875 pentru alte neclaritati legate de motoare de ambarcatiuni.
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
Pagini1
#2
Motoare / Re: Racire honda 15hp
Martie 13, 2013, 10:59:01 PM
desfa capacul din stanga motorului cum stai in fata lui -- care acopera galeriile de admisie -- si vei gasi depunere de calcar mai ales daca il folosesti in apa sarata -- datorita faptului ca are blocul vopsit si inauntru pe circuitul de apa -- calcarul se desprinde periodic si obtureaza canalul de apa undeva in partea de sus inspre intrarea in chiulasa , scoate termostatul si sufla cu 6-8 bar pana dai afara toti --fulgii de calcar-- operatiunea trebuie facuta cam la 2 ani la honda si yamaha
#3
Motoare / Re: Motor diesel 10 cp
Martie 13, 2013, 10:50:22 PM
Salut Florine
Sant Marian de pe Maria -- i-ati gandul de la inboard cu racire pe aer pentru Megregorul tau. daca il pui inauntru ai imputit toata cabina si nu poti sta de caldura cu toate ventilatoarele in cm , in cel mai bun caz poti face o caseta cum am eu la pupa , insa trebuie sa mergi cu capacul deschis -- cauta un volvo penta monocilindru cum este MD5-7 cu cilindru la 45 de grade iti intra sub scara ff bine , sau un fariman cu racire pe apa--- eu am bagat un Lombardini diesel - racire pe aer sub scara si puteam sa afum scumbii in cabina , drept care l am scos si l-am depozitat frumos pe raft in atelier.
Sant Marian de pe Maria -- i-ati gandul de la inboard cu racire pe aer pentru Megregorul tau. daca il pui inauntru ai imputit toata cabina si nu poti sta de caldura cu toate ventilatoarele in cm , in cel mai bun caz poti face o caseta cum am eu la pupa , insa trebuie sa mergi cu capacul deschis -- cauta un volvo penta monocilindru cum este MD5-7 cu cilindru la 45 de grade iti intra sub scara ff bine , sau un fariman cu racire pe apa--- eu am bagat un Lombardini diesel - racire pe aer sub scara si puteam sa afum scumbii in cabina , drept care l am scos si l-am depozitat frumos pe raft in atelier.
#4
Motoare / Re: un sfat motor mercury 7,5 cp
Martie 13, 2013, 10:32:45 PM
Salut si toate cele bune la toata lumea,
la un motor in 2 timpi depresiunea din carter este tot atat de importanta precum si presiunea in cilindrii , asa ca verificati eventualele pierderi de -- aer fals -- care poate fi tras pe la semeringurile superior si inferior de la vibrochen, garnitura pompa benzina, furtun egalizare camere,muzicute defecte. Pentru orice alte probleme legate de motoare de ambarcatiuni inboard /outboard, ma puteti contacta la sediul service -- Motor boats-- strada interioara 3 Constanta ,sau la tel 0722780875.
la un motor in 2 timpi depresiunea din carter este tot atat de importanta precum si presiunea in cilindrii , asa ca verificati eventualele pierderi de -- aer fals -- care poate fi tras pe la semeringurile superior si inferior de la vibrochen, garnitura pompa benzina, furtun egalizare camere,muzicute defecte. Pentru orice alte probleme legate de motoare de ambarcatiuni inboard /outboard, ma puteti contacta la sediul service -- Motor boats-- strada interioara 3 Constanta ,sau la tel 0722780875.
Pagini1