Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - Iulian_m

#1
Veliere / Re: Veliere transformate
Septembrie 10, 2014, 03:47:07 PM
Citat din: dany din Septembrie 10, 2014, 02:07:19 PM
Ai sa-ntineresti pe barca asta ,crede-ma!

Sunt deja tanar ............. si nelinistit.
#2
Veliere / Re: Veliere transformate
Septembrie 10, 2014, 09:03:15 AM
Sa incerc sa obtin permisul inainte de 10 Octombrie. Nu o sa risc nimic. Cica pe 26 se organizeaza sesiune de examen la Giurgiu.

Legat de pretul platit pentru barca. V-am spus ca am platit 1500 dar la suma asta se mai adauga inca 1500 transport din Olanda. Inca mai cred ca pretul a fost ok. Era ideal sa o cumpar din Romania cu 1500 dar cred ca e imposibil. Am vazut o barca asemanatoare care costa 5000 EUR.

Daca intereseaza pe cineva, mai este o barca ca a mea de vanzare la un centru nautic. Omu'cerea 4500 EUR in conditiile in care barca are motor inboard Mercedes, velele si arata foarte foarte bine. M-a sunat ieri sa-mi zica ca o vinde cu 2500 daca vreau.

http://www.avrwatersport.nl/occassions/Euro%20Kruiser%20MK3/370

Acum ma apuc de citit ce mi-a recomandat Florio.


#3
Veliere / Re: Veliere transformate
Septembrie 09, 2014, 05:36:11 PM
Salutare tuturor,

Am descarcat astazi velierul din camion si trebuie sa va spun ca este prima data in viata cand ma bucur ca am fost mintit. Cum v-am scris prima data barca trebuia sa aiba 7.6m si ma resemnasem cu gandul ca trebuie sa o inmatriculez si ca o sa platesc o gramada de bani plus impozitele aferente. Astazi surpriza............ barca are 6.95cm :). Olandezii au masurat cu tot cu motor care este montat pe un suport ce iese in arata cam 70 cm. De la Capitania Snagov mi s-a spus ca se ia in calcul lungimea ambarcatiunii nu si a suportului de motor deci nu trebuie inmatriculata.

In afara de asta barca arata destul de ok in special in interior. La exterior, in partea de jos vopseaua este cam scorojita. In interior este foarte uscata deci nu cred ca au fost infiltratii deloc.

O sa incep incet incet sa o pun la punct. Am citit alte topicuri si nu pare asa complicat sa o vopsesc, este adevarat sau sunt eu prea increzator?

Vreau sa improvizez un peridoc pentru lansat si scos barca din apa. Tinand cont ca barca asta are doua chile in lateral si una pe mijloc se poate construi ceva decent si stabil? Este cineva pe forum care face asta? Daca nu, sunt ceva schite/desene din care sa ma inspir?

In link sunt pozele facute astazi! http://imgur.com/a/wu5Hg

P/S: din moment ce nu trebuie sa o inmatriculez o sa o duc in Octombrie in Delta pentru o partida de pescuit si o sa o parchez acolo ( Murighiol probabil).

P/S2: Unde gasesc o sapca de capitan? :)) Sunt foarte entuziasmat... nu mai pot, nu stiu cum o sa rezist pana in Octombrie :)

Merci
#4
Veliere / Re: Veliere transformate
August 31, 2014, 11:47:51 AM
Multumesc inca o data pentru sfaturile pertinente.

Peste 10 zile cand ajunge barca o sa fac mai multe fotografii pe care o sa le postez pe forum, poate mai sunt ceva modificari la barca pe care nu le stiu.

Legat de cele doua chile trebuie sa mentionez un amanunt pe care nu l-am crezut initial dar care acum pare real. Olandezii sunt, din punctul de vedere, persoane care se entuziasmeaza destul de usor cand vine vorba de natura. Astfel, barcile de tipul acesteia sunt destul de populare acolo datorita urmatorului fapt: aproape de tarmul Olandei se formeaza multe bancuri de nisip unde vin constant lei de mare. Olandezii "naufragiaza" intentionat pe aceste bancuri pentru a se uita toata ziua la leii de mare. Cele doua chile, asa cum ati spus si dvs. ofera stabilitate si pe uscat iar olandezii stau nestanjeniti si privesc animalele :).

Legat de ce o sa fac dupa ce vine barca:

- in toamna asta o sa  pun la punct interiorul, schimb saltele, wc-ul si as face o alta instalatie electrica, eventual cu niste panouri solare micute ( la asta ma pricep). Si eventual optimizez spatiu din interior ( watch out Ikea, i'm coming :) )

- gasesc loc unde sa o parchez in sezon.

- in martie- aprilie anul viitor o sa incep teste. Daca barca se comporta bine in configuratia actuala o sa o las asa daca nu o sa o investesc intr-un alt motor si alte schimbari.

Ce ma ingrijoreaza pe mine putin in acest moment este ca nu am peridoc. Am un camion de 12 tone cu macara si pot sa transport si sa descarc/incarc barca dar daca o parchez, poate fi scoasa din apa fara am platforma? N-as vrea sa stau cu camionul dupa mine tot timpul :)) Pot sa improvizez un peridoc sau ceva rampa de scoatere din apa?

Daca inmatriculez barca in Olanda iar apoi schimb motorul  ce implica?

Cu Stima

#5
Veliere / Re: Veliere transformate
August 31, 2014, 01:14:31 AM
Nu vreau sa contrazic pe nimeni, am mentionat la in prima postare ca sunt novice. Sincer am invatat astazi din raspunsurile dvs extrem de mult.
Regret ca s-a interpretat ca fiind "incapatanare" ceea ce am zis./scis.

In orice caz, fara nicio urma de ironie, am invatat urmatoatele astazi:

- barca pe care am dat bani ( pret multi se pare ) o sa aiba o viteza maxima de aprox. 5-6 kt.

- motorul Honda BF8 o sa consume aprox. 2 litri/h la 2/3 turatie.

- n-are sens sa pun motor mai mare deoarece viteza n-o sa creasca ci doar consumul, barca nefiind facuta pentru viteza ci pentru confort.

- am mai invatat ca nu are sens sa parchez in Sf Gheorghe daca vreau sa pescuiesc in Uzlina. Asa ca o sa caut parcare in zona pentru 6 luni pe an.

- capcompas este un loc de unde poti afla chestii benefice.

Acum, daca tot vreau sa parchez in zona: am vazut pe net o solutie in Victoria. Are cineva experinta cu locul/oamenii? Recomandati altceva?



#6
Veliere / Re: Veliere transformate
August 30, 2014, 11:29:52 PM
Multumesc mult pentru raspuns.

Cred ca am toate informatiile pe care le cautam. Daca nu va deranjeaza o sa postez cateva poze cand o sa ajunga barca in Romania si eventual cateva impresii dupa ce o lansez la apa.

Weekend placut!
#7
Veliere / Re: Veliere transformate
August 30, 2014, 09:29:24 PM
@modi  Nu stiam ca trebuie sa cunosc toate componentele inainte sa cumpar ceva! Acum ma vad nevoit sa renunt la masina ca nu stiu ce e ala EGR sau ca exista.

Am postat pe forumul asta nelamuririle mele tocmai pentru ca nu stiu prea multe, stiu doar ce vreau sa fac dupa ce o pun pe apa.

Sper ca esti fericit.........?? :)
#8
Veliere / Re: Veliere transformate
August 30, 2014, 07:21:53 PM
Stiu ca o sa para ciudat dar nu stiu exact ce marca si model este. Din spusele proprietarilor este EuroKruiser MK3 dar am ceva dubii.

Pe linkul de mai jos sunt caracteristicile trecute.

Apreciez foarte multe ceea ce ati scris si ma bucur ca sunteti sincer dar raman la parerea ca am avut o afacere buna chiar daca o sa platesc 3000 euro in cele din urma. Banuiesc ca e destul de stabila barca si se poate dormi fara probleme pe ea. As sacrifica oricand viteza pentru confort cand e vorba de petrecut cateva zile pe luna in delta si pescuit linistit la somn noaptea sau la caras in timpul zilei ancorat undeva pe Dunarea Veche sau pe vreun lac.

Sunt curios cat consuma motorasul asta de 8 CP. Aveti ceva experinta?

Cu stima.

Link-ul: http://www.zeilersforum.nl/mediawiki//index.php/Eurokruiser_MK_III

#9
Veliere / Re: Veliere transformate
August 30, 2014, 04:46:47 PM
Merci pentru sugestia cu inmatriculatul in Olanda. Am rude cetateni olandezi si stiu ca in general inamtricularile de orice fel sunt mai usoare acolo. O sa intreb ce si cum desi, repet, ei sunt obligati sa inmatriculeze doar ambarcatiunile cu viteza minima de 25 km/h.

Legat de greutatea barcii; am cautat ce e ala derivor si se pare ca barca asta are doua, unul stanga si unul pe dreapta. E normal?

Nu am gasit ce e ala lest. Asa ca, ce e ala lest? :)

#10
Veliere / Re: Veliere transformate
August 30, 2014, 04:04:46 PM
Salut,

La raspunsul lui Rumpi nu ma asteptam, aveam impresia ca e chilipir  :). Intradevar, transport Olanda Rom o sa fie aprox. 1500 euro asta inseamna ca barca ma ajunge la 3000 euro.
S-a inteles gresit  un aspect: nu vreau viteza neaparat. As vrea ca barca se mearga cu o viteza decenta in cazul in care o sa vreau sa dau la peste mai departe de sf gheorghe. De fiecare data cand am mers in delta am mers la pescuit, relaxare, sprituri ..... in ordinea asta. Nu vreau sa mai depind de barcagiul unei pensiuni care ma duce dimineata pe balta si apoi ma lasa sa mor pe acolo (de sete). Vreau mobilitate si barca asta mi s-a parut decenta si ca pret si ca functionalitate. In mod normal mergem in jur de 4 persoane la pescuit, am cautat sa am 4 locuri de dormit si spatiu pentru ustensile ceea ce un "papuc" nu-mi oferea.  Nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, hotararea e luata, peste 10 zile ajunge in tara in camion.

Am mai facut un mic calcul luand in calcul pretul cazarii in Delta pt 4 persoane, pretul curselor pana la locul de pescuit etc pentru 20 zile/an si am ajuns la concluzia ca o amortizez in 2 ani doar din costurile de cazare. Plus ca acum avand barca o sa merg mai des.

Gasisem un velier compelt cu catarg, vele si un motor inboard mercedes, aceeasi dimensiune ca asta dar nu a vrut sa scada pretul mai jos de 3000 euro. Plus ca nu stiu sa navighez si sa duc catargul la fidr vechi era pacat.

Peste 10 zile pot sa postez cateva fotografii si poate imi puteti da alte sfaturi in continuare.

Apropo, legat de inmatriculare: in olanda nu a fost inmatriculata ( acolo se inmatriculeaza cele ce pot prinde peste 25 km/h. In concluzie nu am certificate de radiere, nimic. Se poate inmatricula fara acte? Am factura motorului si ceva chitanta de mana cu cel ce mi-a vandut barca.

Merci inca o data pentru raspunsuri!


#11
Veliere / Re: Veliere transformate
August 30, 2014, 02:18:14 PM
Mersi mult pentru raspuns. Sa inteleg ca n-as avea probleme sa merg in amonte cu motorul asta? Asta e cea mai mare nelamurire pe care o am.

Sincer sa va spun, eu nu am vazut barca pana acum. Am gasit-o pe net, pretul mi s-a parut foarte mic si am trimis o ruda stabilia acolo sa o vada si sa o arvuneasca. Se pare ca barca este foarte ok ca integritate si e foarte curata.  motorul e din 2011 si a costat 1499 euro in conditiile in care eu am platit/ o sa platesc 1500 euro pt toata barca.

O zi buna.
#12
Veliere / Veliere transformate
August 30, 2014, 12:46:33 PM
Salutare tuturor,

Nu prea stiu cu ce se mananca un forum dar sper ca mesajul asta sa apara si sa fie vizualizat ( poate chiar sa primesc ceva raspunsuri).

Am o nedumerire de novice si poate cineva ma poate ajuta.

Zilele trecute am achitat un avans pentru un velier transformat in barca cu motor ( nu stiu exact in ce clasa se incadreaza). O sa pun un link la sfarsitul mesajului cu pozele respectivei barci.

Cred ca m-am pripit putin cand am cumparat barca deoarece eu vreu sa o folosesc in delta la pescuit si "campat". Din cate am citit in specificatiile velierului pescajul ( sper ca am nimerit termenul) este de 70cm. In acest moment barca are un motor outboard Honda 4T de 8 CP dat tinand cont ca lungimea barcii este de 7.6m iar latime de 2.4 cred ca este mult prea mic pentru a fi folosita pe Dunare. Fostii propritari se plimbau foarte ok pr canalele din Olanda dar era o avtivitate recreativa de weekend si nu aveau mari dificultati.

Am nevoie de cateva sfaturi cu privire la urmatoarele:

- ce motor ar trebui sa pun pentru a naviga din Sf. Gheorghe pana la Uzlina in conditii ok. Nu am nevoie de viteza mare dar nici nu as vrea sa fac 5 ore dus si 3 ore intors ( timpul pe care il pot petrece in Delta este limitat).

- Fibra suporta cam ce motor ( ca greutate). Am vazut ca barcile de pescuit au in specificatii anumite motorizari maxime. Acestea sunt date de rezistenta materialului sau de navigare in conditii de siguranta? Sper ca m-am exprimat coerent :).

- sunt ok tipurile astea de barci?

- nu in ultimul rand: m-am pripit cumva cand am cumparat ca incepator o barca asa mare?

Scuze pentru eventuale greseli, scriu de pe telefon.

Link cu pozele barcii:

http://imgur.com/a/zlcDu

O zi buna tuturor!