motorul s-a vandut, multumesc!
Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.
Pagini1
#2
Vanzari / Motor Selva Corse 4cp 2 timpi
Decembrie 10, 2015, 11:02:48 AM
Vand motorul din titlu
An 2001, cumparat de nou de la reprezentanta din Bucuresti.
Motorul se prezinta ca nou, folosit 5-6 partide de pescuit.
Se vinde doar in Bucuresti pentru a putea fi probat.
350eu
An 2001, cumparat de nou de la reprezentanta din Bucuresti.
Motorul se prezinta ca nou, folosit 5-6 partide de pescuit.
Se vinde doar in Bucuresti pentru a putea fi probat.
350eu
#3
Motoare / Re: selva corse 4cp 2t
Iunie 09, 2015, 03:33:54 PM
Mulțumesc mult! Raman dator
Ti.am trimis mp,dar nu stiu daca ai primit....te rugam sa.mi lași un nr de tel,eu sunt tot din bucuresti
Ti.am trimis mp,dar nu stiu daca ai primit....te rugam sa.mi lași un nr de tel,eu sunt tot din bucuresti
#4
Pneumatice-RIB / Re: pareri barci pneumatice noi sau sh din piata romaneasca
Iunie 09, 2015, 11:18:38 AM
In aceeași dilema am fost si eu
Am cumpărat in cele din urma un storm stm 300,de care sunt f mulțumit. Materialul si finisajul sunt la fel ca la o barca kolibri...diferă doar prețul ( aproape la jumătate,dar cumpărată de pe olx)
http://www.pescuitladunare.ro/2015/05/in-recunoastere-12052015.html?m=0
Am cumpărat in cele din urma un storm stm 300,de care sunt f mulțumit. Materialul si finisajul sunt la fel ca la o barca kolibri...diferă doar prețul ( aproape la jumătate,dar cumpărată de pe olx)
http://www.pescuitladunare.ro/2015/05/in-recunoastere-12052015.html?m=0
#5
Motoare / Re: selva corse 4cp 2t
Iunie 09, 2015, 10:39:41 AM
Impelerul original ma costa 135 lei :-)
Apa scoate si la turație mica,dar cu o presiune mai mica bineînțeles. Ce ma mira este faptul ca e destul de calda...un prieten, care are un Mercury 3,3 2t si îmi povestea ca la el apa e mai mult rece..si nu cred ca are termostat
Dezavantajul la motorul asta este rezervorul montat pe capac si faptul ca volanta nu are un cadru de protecție. Are tăieturi in rezervor...probabil a fost deschis capacul in timp ce motorul mergea
Mecanicul a făcut si un reglaj la carburator după ce l.a curatat,dar mi.a spus ca mai pot umbla la jiclorul de aer daca nu.mi convine.....aici trebuie sa țin cont de ceva anume?
Apa scoate si la turație mica,dar cu o presiune mai mica bineînțeles. Ce ma mira este faptul ca e destul de calda...un prieten, care are un Mercury 3,3 2t si îmi povestea ca la el apa e mai mult rece..si nu cred ca are termostat
Dezavantajul la motorul asta este rezervorul montat pe capac si faptul ca volanta nu are un cadru de protecție. Are tăieturi in rezervor...probabil a fost deschis capacul in timp ce motorul mergea
Mecanicul a făcut si un reglaj la carburator după ce l.a curatat,dar mi.a spus ca mai pot umbla la jiclorul de aer daca nu.mi convine.....aici trebuie sa țin cont de ceva anume?
#6
Motoare / Re: selva corse 4cp 2t
Iunie 09, 2015, 10:05:07 AM
Mulțumesc Fritz!
Impellerul când trebuie schimbat? Asta are deja 14 ani dar e folosit 20-30h max
Iarna ii las benzina in carburator?
Impellerul când trebuie schimbat? Asta are deja 14 ani dar e folosit 20-30h max
Iarna ii las benzina in carburator?
#8
Motoare / selva corse 4cp 2t
Iunie 08, 2015, 05:57:48 PM
In primul rand salutari la toata lumea!
Nu ma pricep mai deloc la motoare si de aceea am nevoie de cateva sfaturi.
Motorul din titlu este luat de la un tip,care l-a cumparat de nou in 2001.A fost extrem de putin folosit, practic 5-6 partide in delta la pescuit. Singura revizie i-a fost facuta la service yamaha,acum 3 ani(dupa o stationare de 10 ani),cand i s-a inlocuit uleiul din cizma si bujia. Modelul este simplu construit, nu are pozitie neutru si marsarier,porneste direct in viteza...probabil cu ambreiaj centrifugal din ce am mai citit..
L-am probat pe lac si merge f bine. Ca masura de siguranta l-am dus la un mecanic,care i-a curatat carburatorul(era mai mult curat decat murdar) si a schimbat uleiul in cizma
Acum intrebarile mele ar fi:
- pentru cizma am cumparat un ulei de transmisie auto,dar cu respectarea clasei de ulei recomandat de producator( 80w/90 si api gl 5); este bine sa folosesc in continuare ulei auto sau trebuie sa cumpar ulei special pentru motoare de barca (mult mai scump)?
- o data desfacuta o sticla de ulei,cat isi pastreaza calitatile in timp si poate fi folosit( ma refer atat la uleiul de amestec cat si la cel pentru transmisie)?
- impellerul nu i-a fost schimbat niciodata,dar scoate un jet continuu de apa calda; pot sa merg in continuare cu el sau trebuie sa ma gandesc schimbarea lui? (am comandat deja unul de la reprezentanta yamaha din cauza faptului ca vin f greu)
-la cat timp trebuie curatat carburatorul si schimbat uleiul in cizma avand in vedere faptul ca motorul va fi folosit ocazional la pescuit(maxim 20-25h pe an)?
- iarna,cand nu va fi folosit 3-4 luni, e bine sa ramana benzina in carburator? am inteles ca protejeaza impotriva oxidarii
multumesc!
Nu ma pricep mai deloc la motoare si de aceea am nevoie de cateva sfaturi.
Motorul din titlu este luat de la un tip,care l-a cumparat de nou in 2001.A fost extrem de putin folosit, practic 5-6 partide in delta la pescuit. Singura revizie i-a fost facuta la service yamaha,acum 3 ani(dupa o stationare de 10 ani),cand i s-a inlocuit uleiul din cizma si bujia. Modelul este simplu construit, nu are pozitie neutru si marsarier,porneste direct in viteza...probabil cu ambreiaj centrifugal din ce am mai citit..
L-am probat pe lac si merge f bine. Ca masura de siguranta l-am dus la un mecanic,care i-a curatat carburatorul(era mai mult curat decat murdar) si a schimbat uleiul in cizma
Acum intrebarile mele ar fi:
- pentru cizma am cumparat un ulei de transmisie auto,dar cu respectarea clasei de ulei recomandat de producator( 80w/90 si api gl 5); este bine sa folosesc in continuare ulei auto sau trebuie sa cumpar ulei special pentru motoare de barca (mult mai scump)?
- o data desfacuta o sticla de ulei,cat isi pastreaza calitatile in timp si poate fi folosit( ma refer atat la uleiul de amestec cat si la cel pentru transmisie)?
- impellerul nu i-a fost schimbat niciodata,dar scoate un jet continuu de apa calda; pot sa merg in continuare cu el sau trebuie sa ma gandesc schimbarea lui? (am comandat deja unul de la reprezentanta yamaha din cauza faptului ca vin f greu)
-la cat timp trebuie curatat carburatorul si schimbat uleiul in cizma avand in vedere faptul ca motorul va fi folosit ocazional la pescuit(maxim 20-25h pe an)?
- iarna,cand nu va fi folosit 3-4 luni, e bine sa ramana benzina in carburator? am inteles ca protejeaza impotriva oxidarii
multumesc!
Pagini1