Menu

Afișare mesaje

Această secțiune îți permite să vezi toate mesajele scrise de acest membru. Reține că poți vedea mesajele numai din zonele la care ai acces și tu.

Afișare mesaje Menu

Mesaje - acuciureanu

#1
     Combo somn:
Lanseta:
Zeck Blinker Jorg Spin
Lungime = 270cm
Putere lansare: 30-180g
Segmente: 2
Pret:  100€ sau echivalentul in RON
      +
Mulineta:
Shimano Biomaster SW 8000PG-A
Echipata cu fir PowerPro Maxcuatro de 0,32mm(50LBS)
Pret: 250€ sau echivalentul in RON.

Combo-ul este intr-o stare excelenta, are maxim 10 partide(cred ca exagerez) de pescuit, iar ultima a fost in septembrie 2018. Asta este si motivul pentru care renunt la el.

Lanseta:
Rapture Calibra
Lungime: 240cm
Putere de aruncare: 14-50g
Actiune: Fast
Segmente: 2
Pret: 30€ sau echivalentul in RON

Lanseta:
Berkley Cherrywood HD Spin
Lungime: 240cm
Putere de aruncare: 7-28g
Actiune: Fast
Segmente: 2
Pret: 20€ sau echivalentul in RON

Ultimele 2 lansete au fost folosite la pescuitul stiucii si si-au facut treaba foarte bine, dar a venit timpul pentru upgrade. Lanseta Rapture Calibra am folosit-o pentru naluci mai grele la stiuca, dar destul de putin, avand in general rezultate mai bune pe naluci mici sau medii. Berkley in schimb a prins sute de stiuci(mai mult marlite), iar pentru pretul ei este o super lanseta. Ambele se afla intr-o stare foarte buna.

Pret pentru tot pachetul: 370€ sau echivalentul in RON   ---->   P.S. Eu am dat mai mult pe mulineta decat cer pe toate la un loc.

Toate cele mentionate pot fi vazute in Bucuresti si eventual predate personal. Pentru cei care nu vin personal trimit doar cu plata in avans cel putin a transportului. Preturile nu includ transport, cred ca sunt destul de decente si nu sunt negociabile.
Telefon contact: 0741774173
#2
Motoare / Re: Selva 15 cp 2t
Iunie 28, 2018, 10:35:21 PM
Baieti eu am ajustat putin axul si am rezolvat problema. Am gasit si simeringuri pe noua dimensiune. La elice in schimb desi apare in schema ca ar fi doua simeringuri, intra doar unul...vad ca momentan nu sunt probleme in privinta asta.
Ca sa fiu eu linistit lucrarea totala de restaurare a fost pana acum sa schimb: simeringuri cizma de la pompa de apa si de la elice, pompa de apa si O-ringul, uleiul din cizma, garniturile de la suruburile de ulei din cizma, rectificat axul, garniturile de la chiuloasa, termostatul si garniturile, bujiile, curatat carburator.

Dupa toate astea am facut cateva partide de pescuit si am testat motorul.
Ce este cert este ca trebuie sa reglez carburatorul. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste.
La prima pornire dupa ce nu il folosesc o perioada trebuie sa ii dau multe sfori pana porneste. Dupa, porneste la prima sfoara.
Mi se pare ca sfoara merge foarte greu. Adica trebuie sa trag foarte in forta ca sa pot sa o trag asa cum trebuie, ca sa pot sa pornesc motorul.
In afara de cele mentionate, motorul merge foarte bine, nu intrerupe, nu pierde ulei la cizma(desi am lasat doar 1 simering).

La carburator o sa ma descurc cand o sa imi fac si timp pentru asta. Nu stiu in schimb ce e cu pornire la rece si cu sfoara... Sa fie problema cu pornirea la rece de la acel furtun? O sa il inlocuiesc si pe ala pentru orice eventualitate. Dar sfoara??? Ce poate fi? M-am uitat putin la ea si nu mi se pare nimic in nergula, dar recunosc ca tot ce fac acum la motoarele de barca, nu am mai facut pana acum...
#3
Motoare / Re: Selva 15 cp 2t
Iunie 07, 2018, 09:55:35 AM
Citat din: bbl81 din Iunie 07, 2018, 09:20:58 AM
orice sudra asupra axului, il va descentra. cred ca mai bine aplici simering pe noua cota, dupa rectificare.
Cel mai probabil asta voi face. In nici un caz nu am de gand sa sudez!
Numai ca dupa noua cota nu stiu daca o sa mai gasesc simering pentru motoare de barci, ci cel mai probabil simering universal, fara o destinatie anume... Dar banuiesc ca e acelasi lucru.
#4
Motoare / Re: Selva 15 cp 2t
Iunie 07, 2018, 09:49:37 AM
Citat din: scm_ro din Iunie 07, 2018, 12:08:00 AM
Salut. Nu stiu sa iti raspund despre rectificare, dar legat de simeringul de jos, pot sa iti spun ca daca este modelul mai vechi ( fara termostat) are doar un simering.
Pt ax incearca la https://www.enginemarinepart.com
Eu de acolo mi-am luat simering si alte piese pt " tanarul" italian cum ii spun eu. Le dai mail in engleza daca nu gasesti piesa pe site si te ajuta.
De unde ai luat simeringurile?
Este model mai nou, cu termostat si sigur are 2 simeringuri. Tot de acolo fac si eu cumparaturi. Am cautat piesa la ei si nu o au. O sa le dau un mail sa vad ce zic.
#5
Motoare / Re: Selva 15 cp 2t
Iunie 06, 2018, 11:12:41 PM
Am si eu ceva problem cu un Selva 15CP pe care l-am luat recent. Din pacate nu l-am verificat prea tare cand l-am luat si uleiul din cizma era ciorba. Am desfacut cizma si am constat ca avea doar cate un semering si jos la elice si sus la pompa de apa. Cel de la elice nu parea uzat si a iesit usor, dar era doar unul si pierdea ulei. Sus in schimb era dezastru. A fost evident umblat, marginea de aluminiu in spatiul in care intra semeringurile este afectat de la ceva obiect cu care a scos semeringurile, iar semeringul(doar 1) varza. Evident ca s-a circulat suficient cat sa afecteze axul.
Semeringurile sunt pe drum, schimb si pompa de apa, ceva garnituri, dar mi-e teama cu axul asta. Nu pot sa il las asa pentru ca va termina semeringurile si va trebui sa il rectific. Treaba e ca va trebui sa iau din grosimea axului probabil undeva intre 0,3-0,7mm. Credeti ca ar trebui sa caut semeringuri pe noua dimensiune sau stiti si alte metode? Ax e aproape imposibil de gasit nou...