Yamaha

Creat de Ciby, Iulie 20, 2011, 08:23:30 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

tox

Treaba cu elicea este "delicata" :) Eu am avut de 11-1/4, am luat de 12  de la solas si am un plus de viteza si turometrul se opreste pe la 5500, o sa probez un 13 de la un prieten in primavara. Cu cea de 12, 3 persoane+ bagaj o scoate mai greu dar o scoate. Eu cam tot timpul merg doar 2 persoane si cu 11 mi se parea ca urca prea mult in ture de aceea am ales 12(solas) si sint foarte multumit.Oricum proba pe apa cu diferite incarcaturi este decisiva, cred ca am saptamani bune de discutii cu prietenul meu (yamaha 25 2t)pe subiectul acesta :)

Sosoktm

eu nu cu iesirea in glisaj am probleme, adica 11,25 o salta in 1-2 sec iar 13 in 3-4 sec in varianta light. Cu bagaj&pasageri mai adaugam 2 sec, deci nu e tragic. Vroiam insa viteza maxima deoarece motorul se tureaza la fel in ambele variante, deci ajung in limitator.
Cu 1 pasager, daca demarez tare, apare f scurt cavitatie, pasul mai mare ar trebui sa ajute.
Daca vrei sa probezi 13 le de la solas si esti din buc, ne auzim si nu e nici o problema. Daca iti place e si mai bine, elica nu are nici macar 1 ora de functionare sau lovituri, mai recuperez ceva din cheltuiala.


tox

ti-am trimis PM

cavitatie mai face si la mine cu 12 cand sint singur, mai ales pe viraje stranse in ture

Sosoktm

eu am mai coborat motorul 1 cm, vineri ajung iar in delta si aflu cum e treaba.

Sosoktm

#199
am fost la yamaha la otopeni, evident ca nu gasisera codul mufei pentru racordul in priza frontala, efectiv sunt socat  ;D
am folosit si codul dat de tox, nu este clar daca e cel corect sau nu.
Sugestia lui adrian o fi corecta, insa verificand pe un generator pe care il aveau pe stoc, model produs incepand cu 2005, mufa arata altfel iar din schema "explodata" din programul de piese singura varianta ar fi fost sa iau mufa de la generator si inca un fel de adaptor, fara insa a avea certitudinea ca va fi ce trebuie.
@ tox, daca poti, te rog verifica si spune-mi exact codul, cel dat de tine era ceva pt "2P adapter" sau  nu mai stiu cum, daca il comand macar sa fiu sigur ca e ce trebuie, e doar 45 eur+tva... :'(
am gasit , googalind codul de la tins pe yamaha-parts  si codul     682-84381-00-00 , cu aceeasi descriere a produsului, precum si o poza in link la alt magazin
http://www.partspak.com/productcart/pc/Yamaha-682-84382-00-00-2P-Concent-2-682843820000-2940p30219.htm
Tu cum ai rezolvat subiectul? ceva improvizatie? ma gandeam la 2 papuci ordinari, un cablu dublu de 2,5 si gata treaba, chiar daca nu e OEM



byteworks

Eu nici n-as mai sta pe ganduri, as trage fire direct la o pereche de mufe de genul acesta.

tox

682-84382-00-00 este cel bun.Am cautat si verificat iar de 5 ori si asta am gasit. Pana la urma, banuiesc ca nu este o problema sa il returnezi la Yamaha.

682-84381-00-00 este mufa  de pe motor. Eu folosesc partea de incarcare a bateriei nu mufa din fata.
Cu siguranta poti face si o improvizatie acolo dar sa fie cumva izolata de apa... sau cum a spus  byteworks inlocuita cu alt conector.

Sosoktm

@ tox   ....multumesc!
banuiesti gresit :) , nu se poate returna si nu am de gand sa ma complic in dispute cu OPC. Exceptand preturile, pana acum motodynamics a avut o prestatie foarte ok.
mai studiez diseara problema la fata locului, s-ar putea folosi capacelul de protectie actual (cel cu filet) pentru a face o improvizatie la standarde ridicate, parca e exagerat 250 lei pentru o mufa cu 2 papuci!!!
Ne auzim sapt viitoare incepand de marti pt elica.
@ byteworks...merci de pont , incerc sa aflu ce diametru exterior are mufa, ramane insa valabila problema protejarii ei de apa cand nu e conectat un consumator.

byteworks

Cumperi doua si folosesti a doua pereche drept capac : :D

Sosoktm

continuam saga. Am mesterit o instalatie de proba cu 2 papuci si un bec de veioza de 50w, astfel incat avem urmatoarele constatari empirice:
- se aprinde becul, sunt deci pe drumul cel bun
- intensitatea variaza in functie de turatie, insa e cam asa: la ralanti intensitate aprox 2/10 din maxim, la 10-20% din turatie (adica putin peste ralanti) intensitatea cam 8-9/10 iar deasupra(sa zicem in sona 20-60%  din plaja de rotatii)  intensitatea revine la aprox 2/10.
De la turatie ridicata, cand reduc gazul, pe decelerare, intensitatea luminii revine la 8-9/10.
Am considerat intensitatea 10/10 a luminii cu becul conectat la baterie de 12V.
Pun si o poza cu instalatia de test, desi cu exceptia unor contacte imperfecte nu prea cred ca aveam ce sa gresesc.
Nu am masurat tensiunea la bornele becului, nu cred ca ar fi adus informatii relevante.
Logica imi spune ca voltajul este sub cel nominal pe o plaja larga de turati. Ajuta un regulator de tensiune? Un bec de 25-35W?
Opinii?
multumesc

p.s. am renuntat complet la ideea achizitionarii unei mufe originale, este mult prea facil de facut o adaptare la costuri aproape zero, insa primul pas e sa ajung la o functionare corecta, utilizabila in viata reala.

ionitzady

se poate umfla putin oringurile de la carburatoare , adica putina vasilina sau sa bag ceva in canal dupa care sa pun oringul ?
 
ce zici Fritz? se poate face ceva pentru o etnsare mai buna?

Fritz

O-ringul ar fi bine schimbat.
Cu vaselina nu faci nimic. In prima faza merge...dar benzina va spala vaselina in scurt timp.
La silicon sau gasket maker ..bagat in canal nici sa nu te gandesti. Benzina dizolva ...si vei avea carburator infundat cu ...firisoare de ...cauciuc chinezesc.  Ori pui O-ring nou ..ori frezezi ( iei o fata de 0.2mm) din flansa carburatorului ...O planezi . Va etansa si cu O-ring vechi dar si cu unul nou. Dar nu e cea mai buna solutie.
Da-mi dimensiunile O-ring-ului ...diametrele ...si cate buc.ai nevoie ..ca s-ar putea sa gasim la Bucuresti.
  Masoara diametrele ...d, D

AdrianZUZ

Aveti idee daca este ok, normal sau cat de cat acceptabil sa gasesti pilitura fina in uleiul de grup / cizma?

Am gasit atat la achizitionarea motorului cat si dupa anul trecut aceeasi cantitate si "calitate" de pilitura pe busonul magnetic de golire.

Atasez si o poza nu prea clara

ionitzady

poze cu oringurile originale la carburatorul 2 si 3 si oringuri adaptate la 1

Barcamarin

Salut, are cineva un manual pentru un motor yamaha  de 6 cai , model 6B 678 ?