barca mea papuc

Creat de dany, Ianuarie 21, 2013, 02:14:22 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

mustatza

cu inmatricularea peridocului adus de afara lucrurile stau cam asa:

- la cumparare verificati seria din acte cu seria de pe peridoc iar seria trebuie sa fie stantata/pansonata.daca seria nu este stantata la rar intrati in comisie si va costa mai mult omologarea.

- cand veniti cu el in ro traduceti doar actul de vanzare/cumparare -- cost cca 30 roni

- la rar preturile sunt de 425 lei peridoc fara sistem de franare si 611.10 peridoc cu sistem de franare.la finalizarea omologarii primiti: C.I. , cartonas cu itp-ul ,certificat identificare. se accepta omologarea peridocului chiar daca aveti barca pe el.

- pt nr provizoriu : rca , contract de vanzare/cumparare tradus + copie original , cerere , copie buletin si 20 lei numarul rosu.

- la inmatriculare definitiva costurile sunt : 37 lei talon , 60 lei inmatriculare , 20 lei numar , cca 70/80 lei rca.
- actele necesare sunt : C.I din tara de provenienta care trebuie sa aiba complectata rubrica pt export,
nr provizoriu cu care a-ti importat peridocul , certificatul provizoriu din tara de import , C.I. emisa de rar din ro in original si copie , itp-ul , certificat identificare , fisa inmatriculare cu viza circa financiara , contract vanzare/cumparare tradus + copie dupa original , copie rca + original , cerere pt inmatriculare , nr provizoriu cu care a-ti facut importul , chitantele pt taxele de talon si inmatriculare , copie buletin. daca pierdeti nr provizoriu de import(eu l-am pierdut) se da o declaratie pe propria raspundere la ghiseul de inmatriculari.

pt decizia de impunere de la circa financiara trebuie sa va incadrati in 30 zile de la data trecuta pe contractul de vanzare cumparare. pt a depune decizia de impunere aveti nevoie de C.I emisa de rar + copie dupa contract vanzare/cumparare tradus. eu aici am avut un mic meci cu functionarii ......... pt ca eu am adus peridocul in februarie si m-am dus la ei la 8 zile de la import pt decizia de impunere doar cu actele de import traduse iar ei au spus ca trebuie sa am si C.I. emisa de rar si ca ei iau inconsiderare pt impunere , data emiterii C.I. de rar. datorita vremii nefavorabile am facut omologarea cu cca 23 zile intarziere peste cele 30 de la data cumpararii. merg la circa financiara pt decizia de impunere + fisa inmatriculare si ..............surpriza." domnu a-ti intarziat cu 23zile termenul pt depunerea deciziei de impunere si tre sa platiti 30 lei amenda". va dati seama ca am facut scandal , nu pt 30 lei cat pt proasta informare a contribuabilului si am "scapat" cu avertisment.

succesuri

dany

Bine le mai zici si cu f. mici diferente asa am procedat si eu .E mare belea,mai ales pt. cineva care nu le are cu mersul pe la ghisee din alea cu geamul mai jos de cat trebuie , sa te faca'' umil si neinsemnat''-era un citat dintr-un roman sau film nu-mi mai aduc aminte....bun de altfel... :).''Nevoia'' te impinge  sa faci asemenea lucruri,mai putin placute de altfel ...Am gasit impeler la motoare barci .ro  multumesc ca mai trimis la ei SALUT !

dany

Azi am terminat de montat stringherii si varangele.Am acoperit totul cu stratimat si rasina poliuretanica ..Am intarziat cu lucrarea,din cauza timpului limitat dedicat ei,tinand cont ca intre timp mai si mancam, trebuie si altele de facut...Am pornit si motorul la care am lucrat ceva timp,am luat linia de alimentare.mansa cu instalatia electrica si cabluri,am facut prop-guardul si 2 ancore,am demontat parbrizul pt.polisare[oare cat ma costa?]De acum trec la paiol,pe care il acoper cu stratimat [450pe mp]si rasina,partea care vine dedesupt,dupa care il prind in holsuruburi si fac aceiasi treaba si la exterior.De finisat ,l-as finisa la urma inainte de montare banchetelor,tinand cont ca trebuie sa fac si exteriorul si trebuie intoarsa barca.Ce spuneti?Dupa montarea paiolului,intorc barca, o fac complet,o pun pe peridoc,sau pe niste cauciucuri[cum sta acum]si  continui la interior si bordurile la pupa si la prova[am zis bine?]Va salut ,si astept pareri...

dany

Sper ca a-ti sesizat in poza 3 dorinta de descatusare a ''bestiei'' :)!!!!

ionitzady

bv bv dai mai departe , iar la mansa poti acoperi cu hartie acctipildurile originale si sa-i dai o vopsea la culoarea lui 703 .
    :(  cam greu merge treaba :))

dany

#80
Azi am batut fibra pe partea de dedesubt a paiolului,dupa care ca sa-i inchid toti porii [sper] am dat si o mana de rasina dupa.A iesit sticla.Am consumat 5 kg rasina si stratimat 450gr .pe m patrat.Sa vad cum polimerizeaza,dar cred ca maine il montez pe barca.Am de gand sa fac si reparatiile la pupa,adica sa acopar niste gauri aiurea facute pt.cabluri si la oglinda,zona menghinei[are ceva crapaturi minore].Am gasit sh-uri :volan+caseta directie[ALLPA],care arata bine ,generatie noua si cablu+eche[instalatie completa]  350 lei,trebuie sa-mi vina saptamana viitoare.Acum nici nu mai socotesc banii care se duc pe barca...cred ca e o afacere buna,nu?Salut,va tin la curent.

dany

#81
Am terminat cu paiolul de mult,am intors barca ,mult mai usor ca la inceput,tinand cont ca are cam 65kg mai putin.Cantarisem tot ce am scos de pe ea =130 kg de lemn putrezit,spuma imbibata cu apa,etc...si am pus cam 65kg inapoi[35 kg rasina+stratimat+lemn si osb].Acum barca are greutatea estimata de mine si de baietii cu care am manevrat-o ,de 120kg,fara banchete,mansa,cabluri ,guvernare,parbriz... Timpul extrem de ploios mi-a dat mult de furca,eu lucrand la ea sub o prelata fixata pe un schelet metalic,neavand o hala la indemana,si dupa cum stiti rasina cu umiditatea ridicata nu se impaca prea bine.Intre timp,am mai lucrat cate ceva pt. ea,si saptamana care urmeaza trebuie sa mai cumpar si altele trebuincioase .Dupa slefuirea suprafetei ,sterg bine cu o carpa praful rezultat;pot folosi acetona? Urmeaza vopsitul,si abia astept,dar mi-e teama ca mai ploua 2 zile.Unde este seceta din luna iunie, anuntata cu surle si trambite,de acum 3-4 luni????Nu ca mi-as fi dorit lucrul asta,dar prezicerile meteo,ca altfel nu le pot spune,au fost total aiurea.....ca la meteo...Ma gandesc ca la o "teorie a conspiratiei"in relatia :meteo-turism-agentii-televiziuni-etc. =cascaval..AM TAMPIT!!!  Sunt frustat si ofensat...si voi poate radeti,sau nu...

ionitzady

insfarsit mai dai si tu un semn de viata , am crezut ca ai plecat cu barca pe ocean sa pescuiesti ton ( de la 2 m in sus) , si ai ramas pe o insula pustie :))


suportul de lanseta este perfect  bv     VEZI CATALIN asta era ideea mea .

dany

#83
Salut ADY,vremea asta mi-a creat o stare de disconfort,m-a incurcat tare[din punct de vedere financiar mai ales].Magazinul pt. pescari a devenit loc de sezatoare pt.pescarii frustrati iar floraria in care m-am combinat a devenit loc  de intalnire a damelor ce si-au amenajat gradinile cu flori de la mine si acum nu stiu cum sa le mai protejeze de vremea asta capricioasa.Florin,partenerul si'' miezul'' florariei de altfel ,nu mai pridideste cu sfaturile si cu interventiile de vreme rea.Astea sunt trecatoare.....I-ti dai seama cat de ofticat sunt datorita intarzierii lansarii barcii la apa!!!Am si aici pe unii carora le place sa rasuceasca cutitul in rana:CAND E GATA BARCA?...dar ei nu vad ca ploua zilnic!!!!!Pamantul musteste de apa,apele au culoarea pamantului,bistrita,siretul si lacurile din zona sunt inaccesibile pescuitului...Poate i-ti amintesti ca aveam o teava de inox ,buna pt. picioare de scaun sau masa.Am taiat-o in sase si cu flexul a iesit ce a iesit...Cata munca....,dar iese ceva elegant si f. util si rezistent.Dupa mine,este cel mai bun model de suport de lanseta.Cel din teava ,simplu,nu te lasa sa intepi eficient pestele si daca ai intrare de peste mare, nici nu poti scoate lanseta din suport.Sa-i vedeti cand  cand o sa fie gata,montati pe barca cu posibilitate de reglaj in toate directiile[pe orizontala si verticala] ;)Azi vreau sa termin barca de slefuit si maine sau poimaine[daca se incalzeste suficient si nu bate vantul]sa o vopsesc .Salut ,ma duc sa ma bag in slefuitor....ps:am luat nitrodiluant pt.degresare,

dany

Salutari la toata lumea!!! Azi este o zi mare!!! Am vopsit barca!!!Sunt fericit,tinand cont ca am lucrat si fara masca.... :)Am folosit vopsea de la emex,si sunt multumit cum a iesit .Am folosit trafalet cu rola de lana.Cu prima rola am avut surprize,noroc ca am luat trei,a inceput sa lase niste firicele...si am zis ca inebunesc .L-am schimbat si a mers totul bine.Noroc si de ciorapii vecinei,pe aceasta cale -i multumesc inca o data ;)Au fost in vopsea niste mici granule pe care ciorapii le-au retinut fara probleme.Va rog sa-mi spuneti cand as putea sa pun barca pe peridoc fara riscul de a deteriora minunatia,si daca aveti vreo metoda de intors barca cu puterea bratelor fara riscuri?Daca aveam bride la pupa ,era ok. O ridicam in brida de la prova si in una de la pupa si o intorceam....Parca mi-e mila sa o ridic cu niste corzi sau funii cum am facut-o inainte de vopsire!Astept sfaturi ,si felicitari ::)

Vali

Dupa cum faci cu ochiul, banuiesc ca vecina si-a dat jos ciorapii de bunavoie :D. Glumesc, e bine ca ai strecurat vopseaua, de obicei unii pigmenti de la poliuretanica de Emex contin impuritati (mai rau e cand dai la pistol si ti se infunda). Felicitari pentru lucrare, si asteptam poze.

Cred ca ar fi bine sa lasi barca pe pozitie minim 2 zile, cu cat e mai cald afara, cu atat "se coace" mai bine vopseaua. Poti face proba apasand tare cu degetele vopseaua dintr-o zona mai putin vizibila, daca nu raman urme atunci e suficient de intarita. Acum cateva zile dupa ce am vopsit o canoe cu poliuretanica, a 2-a zi am mutat-o si mi-au ramas cateva amprente unde am tinut-o.

Iar despre tumbat barca, eu de obicei pun sub ea 2 "bile" groase de brad, acoperite cu textile ca sa nu se zgarie barca. Bilele le pun sub copastia dintr-un bord , iar lungimea lor trebuie sa permita ca barca sa se aseze pe toata latimea in pozitie normala. Prima oara o intorc pe un bord, apoi o las usor pe chila dreapta. Pentru asta de obicei ne adunam cam 4 oameni, cu toate ca am tumbat barci de 5 metri si in 2 oameni.

"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

dany

Multumesc VALI.A aparut pustiul asta  si m-a impresionat, deci i-am raspuns lui intai.Pe vineri am sa organizez baietii pt.a intoarce barca si dupa aia la treaba cu restul.Unde gasesc un dop de cauciuc'' din ala care se umfla''pt.a-l pune intre dublu fund si compartimentul de la pupa pt. colectarea apei?Am vazut odata asa ceva ,dar am uitat unde? SALUT SI SPOR!  noapte buna!

ionitzady


ionitzady


dany

SALUT.Sunt extrem de fericit ca am lansat barca la apa,am facut o droaie de poze ,dar din pacate formatul lor nu-mi permite sa le postez.Am vorbit cu baietii sa modifice formatul lor ,eu nu am habar cum.Pozele le-am facut cu un aparat foto,si cu un tc.,daca le faceam cu un aparat simplu mi le primea ,asa mi s-a spus....Am iesit cu barca duminica la 5 pm,pe lacul de la SASCUT[pe siret].Ditamai lacul are un singur loc pe unde poti lansa o barca .Cei cu pneumatice le mai pun la apa de pe digul betonat,dar ceilalti,numai prin coada lacului,[com.Orbeni] si ai de bagat kilometri bunisori pana la locurile bune de pescuit.Barca am echipat-o cu un motor yamaha de 25 cp 2t autolube.Am regandit strategia, cu ajutorul vostru bineinteles ,pt. care va multumesc !!!!Nici nu aveam curaj sa ma gandesc la un motor de peste 20...pana cand fritz a facut calcule ,si m-a spart,insirandu-mi lucruri la care trebuie sa renunt de ale mai lua in barca .Eu fiind un tip care i-si pregateste meticulos o partida de pescuit[cunosc altii si mai si...]am pus in valoare formula 20kg/cp,maxim acceptata.Duminica ,cand au venit baietii cu masina sa ma ia[cu tot cu barca si peridoc bineinteles],eu neavand masina ,[normal],m-am speriat ,vazand cum tipii descarca bagajele din masina ,pt.a le reaseza sa faca loc si pt. bagajele mele,eu neacceptand nici un bagaj in barca pe timpul transportului , cu gandul sa-i fac o cantarire undeva,dar duminica nu-i deschis nicaieri[o locatie cu program si duminica]Deci ne-am imbarcat trei dilii cu bagajele facute ca pt o expeditie in inima continentului ,navigand pe dunare .Un exemplu elocvent ar fi prezenta in barca a nu mai putin de 6 lanterne de cap cu leduri,2 lanterne felinar ,2 lanterne normale plus un proiector cu acumulatori cat 500 sabii" gedai "puse cap la cap+lansete de crap ,somn ,si de spining pt. salau:momeala si nada pt.cei mentionati[eu fiind cu magazin in domeniu am luat pt. toti ,dar ei nu s-au lasat pe seama mea si au adus si ei produsele amintite,si altele  de care nici nu vreau sa mai amintesc,sau nici macar nu stiu ce contineau[a fost o geanta pe care am inghesuit-o in varf la prova care nici macar nu a fost deschisa-cred ca era un aragaz portabil :D :D Stabilisem ca luni la pranz cel tarziu sa iesim de pe apa ceea ce s-a intamplat.Am  mers in mars30 min,am mers si la blana,ca de, trebuia probat,dar in cea mai mare parte am mers cam la 80 la suta din acceleratie.Ca viteza ce sa zic,dupa estimarile noastre in jur de 28-30 la ora,eu am fost mai rezervat,baietii nu,ei spuneau ca mai mult, ei avand experienta sofatului,dar am zis ca e alta senzatie pe barca,percepi altfel viteza....oricum luni seara,inca mai simteam [ fiind la masa]unduirile pe valuri,caci a fost si ceva vant dar nu l-am bagat in seama prea mult.Barca s-a comportat EXCELENT,a avut cateva momente cand a intrat in glisare  ,dar si baietii si-au schimbat pozitiile in barca cautand rachiul sau apa ,berea sau limonada sa porneasca si sa regleze sonarul etc....Mai continui maine,salut!!! si multumesc inca o data pt.ajutor si sfaturi de milioane!!!