intretinere motor..

Creat de adytimofte, Martie 29, 2012, 12:58:33 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Haiduc

Aolică... si cate ore ai facut de la ultimul schimb?Eu am facut revizia la Euronautica si am intrebat la cate ore facem o mica revizie si acolo macar vizual,si raspunsul a venit repede" pai la 20 de ore este ca si noua"
Sa il verific eu?ce sa fac, ca dupa zice eee nu e bine ca sa umblat in el neautorizat si pierdeti garantia
Numai de bine sa auzim

ziuamarinei

Nu am mai umblat de doi ani in cizma. Am mai schimbat vreo trei sau patru ventole la motoarele care le-am avut in anii trecuti, dar sincer asa nisip si mal nu am mai scos.
Nu umbla din proprie initiativa decat daca esti sigur de ce faci si renunti la garantie.
Apropo de garantie: un australian pescar profesionist prezenta motorul lui pe youtube si spunea destul de clar ca intretinerea o facea el si la o perioada de timp se ducea cu el la reprezentanta pt un tester sau o inspectie vizuala.

Haiduc

Merci Dragos de sfat, om trai si vom povesti
Toate bune

ionpescarul

Citat din: Haiduc din Decembrie 13, 2016, 09:41:37 PM
Aolică... si cate ore ai facut de la ultimul schimb?Eu am facut revizia la Euronautica si am intrebat la cate ore facem o mica revizie si acolo macar vizual,si raspunsul a venit repede" pai la 20 de ore este ca si noua"
Sa il verific eu?ce sa fac, ca dupa zice eee nu e bine ca sa umblat in el neautorizat si pierdeti garantia
Numai de bine sa auzim
ar

Cumpăr niște peste pe la Caraorman de la un localnic, din vorba în vorba îl întreb când schimba uleiul la motor, zice, de 2 ori pe an. Și de când ai motorul, de 6 ani, zice, adus de afara, motorul era un yamaha 8cp 4 timpi.

Zodiac

#49
Nu stiu la barci dar la masini si alte utilaje cu motor ma pricep .
Apropos de bujii si schimbarea lor un exemplu de prin '85 la batrana Dacie .
Eu eram mai catolic decat Papa ...motorul era curatat "oglinda" , schimbam bujiile mai des decat se prevedea , am inlocuit bujiile Sinterom cu unele Bosch...apoi cu Champion...apoi cu cine mai stie ce fite . Le curatam de 2 ori pe luna , curatam platina de "1000" de ori pe an , reglam "avansul" la fiecare alimentare cu benzina si...ghici...aveam o gramada de probleme .
Ma duc la un var din Galati , care se pricepea la motoare si il intreb "bai ...tu cum faci...cum schimbi...cum reglezi...cum cureti bujiile de tie iti merge motorul brici de fiecare data?" .
Ala imi raspunde "pai daca merge brici...de ce sa umblu la ele , eu am bujiile Sinterom de cand am masina...nu le-am scos niciodata"...ridica atunci capota iar bujiile lui nici nu se vedeau de noroi...ieseau fisele direct din noroi .
De atunci nu am mai umblat niciodata la bujii la masini , de 2 ori pe an bag cate un Injector Cleaner in rezervor si functioneaza perfect . Doar la utilajele din curte le ard/curat/reglez distanta cu lera o data pe an...si doar la cele care motorul nu merge perfect "rotund" . In rest...ce merge bine...nu deranjez ;D !
Spor !

teo pes

Citat din: ziuamarinei din Decembrie 13, 2016, 08:31:29 PM
Duminica am scos barca, motorul intrand in mentenanta de iarna.
Am schimbat ventola de la pompa de apa, cauciucul imbatranit si cu urme de uzura. Am ramas uimit de cat nisip fin de Dunare am gasit pe si langa capacul pompei.
Sunt sigur ca ajunge si in motor pe circuitul de racire si se decanteaza pe undeva.




Daca masa asta de mal este din pompa, sigur motorul a fost oprit in mal !, daca este de LANGA carcasa pompei nu este chiar o mare nenorocire, dar daca este intradevar din pompa nu vad bine camasile pompei!!
Viata i grea !!  Dar trece !!