probleme oglinda

Creat de bbl81, Martie 24, 2014, 04:30:08 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

bradutzu

barca pare sa mearga bine cu totul ca "bate apa" . Cel mai probabil ai motorul prea greu pentru barca asta!
Sa auzim numai de bine!

cristiantutuianu

Citat din: modi din Martie 26, 2014, 02:56:40 PM
Citat din: modi din Martie 26, 2014, 11:07:43 AM
....... eu am impresia ca e chiar prea sus anticavitatia . Nu cumva barca asta e pentru cizma medie ?

Vad ca nu-mi raspunde nimeni .....
Cristi , la poza pe care-ai intervenit tu ..... am tras si eu niscaiva linioare galbene !  ;D

Cu una am continuat anticavitatia , cu cealalta chila . Puii mei , asta se intelege din poza . Ia mai uitati-va odata . Deja ma intriga problema chilei barcii asteia .....
salut modi
daca  colegu bbl81 baga o poza din lateral babord sau tribord poate ne lumineaza ...poate

bbl81

"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

bbl81

Citat din: bradutzu din Martie 26, 2014, 03:50:40 PM
barca pare sa mearga bine cu totul ca "bate apa" . Cel mai probabil ai motorul prea greu pentru barca asta!
pai barca are cam 3.3 m si 90-100 kg. motorul 20 cp, 2t si vre-o 40-45 kg.
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

Mihaif99

Citat din: bbl81 din Martie 26, 2014, 03:25:45 PM
nu stiu cat de corect este instalat motorul va atasez un link de la un filmulet pe youtube facut cu telefonul, o singura persoana in barca
https://www.youtube.com/watch?v=CpzgZ4L92Cc

https://www.youtube.com/watch?v=M_g3fFlWq_A

Face "purposing", cum a zic colegul Cristian "bate apa" . Cum ai trim-ul reglat, poate trebuie sa bagi un pic motorul "sub barca" 

Construieste-ti un jacking plate, sau vorbeste cu cineva sa-ti construiasca si te poti juca cat vrei cu inaltimea motorului pina il dibuiesti.

Nu cred ca ai probleme cu greutatea motorului dar.... incearca sa tii set-back-ul cat mai mic (motorul sa nu fie foarte inafara barcii).

bradutzu

mihai
mie parca nu imi suna bine la ureche: barca de 3.3 m si motor de 20 cp
ar trebui sa zboare pe apa, sa atinga apa odata la 3 minute ;D
Am mers cu laguna 480 cu motor de 20 cp si zbura pe apa, dapai asta!
Sa auzim numai de bine!

bbl81

Citat din: bradutzu din Martie 26, 2014, 04:08:16 PM
mihai
mie parca nu imi suna bine la ureche: barca de 3.3 m si motor de 20 cp
ar trebui sa zboare pe apa, sa atinga apa odata la 3 minute ;D
Am mers cu laguna 480 cu motor de 20 cp si zbura pe apa, dapai asta!
pai cam asa se intampla da canalu bega este cam ingust pt experienta mea si imediat ma trezesc pe mal cu tot cu barca, asa ca nu i-am dat blana. trimul era reglat pe prima pozitie, cu cizma sub barca.
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

byteworks

Sper sa nu se supere bbl81 prea tare pentru scris inafara subiectului.

Ref volan pe dreapta, postul de carma a fost istoriceste plasat in partea dreapta, incepand cu primele metode de carmit cu rame laterale, de acolo cica vine "starboard" de la "steering board". De aceeasi si "port", bordul celalalt, vine de la partea pe care se acosta in port pe obicei, pentru a nu strivi sistemul de carmit.

E drept si cu balansarea cuplului, dar motoarele au aparut mult dupa ce postul de carma era stabilit in dreapta, deci mai degraba s-a ales rotatia elicei in acest sens.

Cel putin asa zice Wikipedia.

ionitzady

i-mi place cu merge barca ta , as mai umbla putin ala unghiul de inclinatie si anume l-as da mai pe spate , daca vrei sa-l ridici pe oglinda ...  nu-i rau dar nu foarte necesar .

dany

Tind sa cred ca a doua persoana in barca asezata la prova i-ti v-a elimina sariturile si cu modificarile la oglinda reglabile, ve-i putea sa te joci si cu trimul cum o sa ai nevoie in functie de incarcatura barcii.La turatie maxima nu stiu cum ai sa te tii de barca asta.Cred ca un 10 cp era de ajuns.Ma bucur ca mai apar barci tip catamaran ;)

modi

Citat din: byteworks din Martie 26, 2014, 05:41:02 PM
Sper sa nu se supere bbl81 prea tare pentru scris inafara subiectului.

Ref volan pe dreapta, postul de carma a fost istoriceste plasat in partea dreapta, incepand cu primele metode de carmit cu rame laterale, de acolo cica vine "starboard" de la "steering board". De aceeasi si "port", bordul celalalt, vine de la partea pe care se acosta in port pe obicei, pentru a nu strivi sistemul de carmit.

E drept si cu balansarea cuplului, dar motoarele au aparut mult dupa ce postul de carma era stabilit in dreapta, deci mai degraba s-a ales rotatia elicei in acest sens.

Cel putin asa zice Wikipedia.

Domnule , pur si simplu .... respect ! Si , evident , un + !!!
Mersi !
Mai stiu si io una-alta despre barci , dar p-asta n-o stiam .....

La fel ca acum am invatat candva etimologia termenilor de Babord si Tribord .

bbl81

Citat din: ionitzady din Martie 26, 2014, 06:36:11 PM
i-mi place cu merge barca ta , as mai umbla putin ala unghiul de inclinatie si anume l-as da mai pe spate , daca vrei sa-l ridici pe oglinda ...  nu-i rau dar nu foarte necesar .
nu inteleg. cum adica mai pe spate. adica sa indepartez cizma de barca, din trim? ca in filmare este bagat sub barca, la prima gaura este introdus boltul.
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

bbl81

Citat din: dany din Martie 26, 2014, 07:58:12 PM
Tind sa cred ca a doua persoana in barca asezata la prova i-ti v-a elimina sariturile si cu modificarile la oglinda reglabile, ve-i putea sa te joci si cu trimul cum o sa ai nevoie in functie de incarcatura barcii.La turatie maxima nu stiu cum ai sa te tii de barca asta.Cred ca un 10 cp era de ajuns.Ma bucur ca mai apar barci tip catamaran ;)
nu este meritul meu ca este catamaran. eu cautam ceva gen MAXI de la unguri, sau PREDATOR de la americani. asta era asemanatoare si ieftina...   :)
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

ionitzady

daca e la prima gaura dinspre barca , las-o acolo ca e bine . Cred ca daca la-i ridica ai mai scapa de balanganeala , dar nu stiu cat de mult sa-l ridici  , poate un hidrofoil te-ar ajuta  ::)

bbl81

daca cizma are 46 cm  este scurta sau medie?
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"