sfaturi restaurare ambarcatiune

Creat de pilu, Septembrie 12, 2014, 12:33:37 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

pilu

buna ziua , numele meu este marian si de curand am achizitionat o barca open 4,6m lungime 1,6 latime .
sunt incepator in domeniu si de aceea vreau sa ce rsprijin cu orice idee sau sfat legat de reconditionarea acestei barci.
problema 1. in interior este gelcot-ul original dar pe la colturi se vad niste multiple  fisuri fine  unele mai lungi 10-15cm altele doar de 3-4 cm,cum se pot repara acestea?
, 2. pe laterale exterior se vede un singur strat subtire de vopsea care a fost dat cu o rola cred peste gelcot,
aici ar fi ok dar pe fundul barcii adica partea care sta in apa tot timpul se vad multe straturi de antivegetativa rosie .
3. in interiorul barcii (la mijloc) se afla un compartiment etans(sau cel putin cred ca ar trebuii sa fie etans)umplut cu spuma . eu am dat jos bancheta spate si privind din compartimentul spate vecin cu cel cu spuma, am vazut o gaura cam cat sa poti baga un deget . impingand cu degetul am vazut ca este spuma acolo si este umeda , daca apas tare se scurge apa , cum as putea scoate apa de acolo ?m-am gandit sa ridic barca  la orizontala sa o las cu acea gaurica in jos , oare in timp s-ar scurge apa de acolo? sau se poate doar din cauza acelei gauri sa se fi umezit doar spuma si sa nu fi patruns apa in adancime?

legat de problema 2 , intentionez sa slefuiesc toate straturile de vopsea si apoi sa incerc un tratament cu rasina epoxi  (am citit aici cateva topicuri despre osmoza) apoi vopsit etc. am sunat la polydis si acolo o doamna mi-a recomandat rasina poliuretanica  sau poliesterica nu mai stiu,
rog pe oricine poate sa ma sfatuiasca ce ar trebui sa folosesc , eventual cantitati necesare ce vosele ??
multumesc
voi reveni cu poze

bbl81

salut,