Recomandare barca pneumatica concediu Croatia

Creat de alesis28, Februarie 09, 2016, 07:51:39 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

alesis28

Salut toata lumea!
Sunt incepator in domeniul barcilor dar ma informez si vreau sa ma pregatesc intents pentru concediul din vara aceasta pe care o sa-l facem (eu, sotia si doi copii de 13 si respectiv 16 ani), mai exact vreau sa le fac o surpriza si sa-i scot in larg pe marea Adriatica :)

Apelez la voi care sunteti mai vechi in domeniu si daca doreste cineva din experienta acumulata sa ma ajute cu niste sfaturi si informatii. Orice informatie este binevenita.
Sa mentionez pentru inceput ca ma intereseaza o barca pneumatica sau gonflabila (nu stiu exact cum e corect  :D ) pentru iesit in larg la 500-600 de metri de mal pe mare.
Am studiat un pic barcile Honwave, Kolibri, 3D TENDER ALU XPRO si Allroundmarine.
Ce parere aveti si ce dimensiuni si ce alte caracteristici ar fi importante in privinta luarii unei decizii cat mai potrivite. Transportul barcii impachetate o sa-l fac ori sus pe barele de pe masina si motorul in portbagaj sau amandoua intr-o remorma acoperita de 1,5 m x 0,9 m pe care o detin.
Momentan nu m-am gandit pentru ce motor sa optez. Nu exclud si varianta cu motor electric. Astept sugesti si pentru motor : termic vs electric.
Mentionez ca nu ma intereseaza sa facem exchibitii, viteze si plonjari pe apa ci doar relaxare si sa simtim linistea marii vs agitatia de pe plaja.
Nu stiu daca am nevoie de permis pentru Croatia (unde as putea sa ma interesez?) si daca trebuie sa fie inmatriculate pentru a iesi din tara. Daca se aplica aceasi regula de barca pana in 7 metri ci motor de 20 cp fara sa fie inmatriculate??!! :-[
M-am interesat si pentru permis, ar fi o examinare pentru permis la sfarsitul lunii februarie in Timisoara, mai mult ca sigur voi merge sa incerc sa iau categoria C, cred ca e necesar macar atat.
Astept opiniile voastre!

Moshu