Despre Olanda

Creat de ionpescarul, Ianuarie 20, 2017, 08:32:31 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

George563

Sunt de acord cu Home made, metalul este scump, manopera la ce este acolo face o avere. Sa nu uitam ca coca pare noua inca neterminata. O barca ce inspira incredere indestructibila. Recent am construit un derivor ce m-a costat putin peste 1000euro la o greutate de 450kg, numai plumbul a costat 2500lei(300kg). La fel sunt de acord ca poti cumpara o barca gata echipata cu acesti 25000e, dar eu daca as dispune de banii astia o luam pe cea de aluminiu si o continuam, iar pe apa aveam garantia ca stiu ca e strans si ultimul surub pe ea nu ma gandesc sa nu aibe corodat vre-un surub la derivor montat cu 30 de ani in urma.

bluewave

da, munca de chinez batran , calitate si pret la sfarsit pe masura ...
asa sa va delectati cu ce fac oamenii astia ..


http://www.vk-yacht.com/vk_samoa47.html
"No Whistling on Board"

ghrt

Dacă ai timp şi chef de lucru, cred că merită finalizată. Îi poţi configura interiorul cum vrei, îi poţi face izolare termică după gusturi. Una deja gata, navigată, este cu vreo 100.000€ mai scumpă.
Categoria de navigaţie probabil se poate rezolva cu o inspecţie avizată a stării materialului şi sudurilor.


Dbr

Propun sa lasam putin sutele de mii si suruburile ruginite de chila si sa revenim cu picioarele pe pamant.
Inca un site olandez unde se poate bucura ochiul:
https://www.botentekoop.nl/zeiljachten/piewiet-700/1937895

pelicanul

Credeti ca degeaba e pusa mentiunea aia cu "with respect to the hull year of manufacturing (1997) ... " ? Douazeci de ani de stat pe mal e foarte mult pentru orice barca neterminata. Daca nu ai incredere in omenire si vrei sa fii sigur ca toate suruburile sint bine strinse, cel mai bine este sa iti faci barca de la zero cu mina ta. Altfel, un survey e un survey, ori pentru asta, ori pentru una care deja naviga si o iei de gata.

Da' vorba DBR-ului, sa revenim cu picioarele pe pamint. Nu cred ca fuge nimeni miine sa o cumpere...  :)


Florio

Citat din: pelicanul din Martie 01, 2018, 08:19:07 AM
Credeti ca degeaba e pusa mentiunea aia cu "with respect to the hull year of manufacturing (1997) ... " ? Douazeci de ani de stat pe mal e foarte mult pentru orice barca neterminata. Daca nu ai incredere in omenire si vrei sa fii sigur ca toate suruburile sint bine strinse, cel mai bine este sa iti faci barca de la zero cu mina ta. Altfel, un survey e un survey, ori pentru asta, ori pentru una care deja naviga si o iei de gata.

Da' vorba DBR-ului, sa revenim cu picioarele pe pamint. Nu cred ca fuge nimeni miine sa o cumpere...  :)

Părerea mea este că nu fuge nimeni niciodată să o cumpere la prețul ăsta. Finisarea și echiparea bărcii este foarte costisitoare, iar aspectul final de obicei mai face rabat la calitate.
Variantele existente pe piața second hand între 30k și 50k sunt mult mai seducătoare.
Coca de aluminiu este excelent lucrată și sunt convins că prețul ilustrează banii băgați în confecționarea ei. Doar că utilitatea ei va fi neapărat necesară doar unuia care vrea să străbată pământul de la poluri la ecuator, în toate împrejurările.
Ceea ce se întâmplă mai rar :)

Este de apreciat și lăudat încă o dată, calitatea la care a fost executată. E o inspirație pentru constructorii de bărci.

Dbr

Si daca totusi cineva vrea sa aiba de lucru toata vara poate face o barca frumoasa din asa ceva:
https://www.speurders.nl/overzicht/watersport-en-boten/zeiljacht-opknapper-te-koop-merk-victoire-172752898.html
Cred ca se poate ajunge la un pret derizoriu de 150-200 euro in urma unor negocieri de cineva interesat cu adevarat. Intr-adevar, nu are arborada, dar personal am una completa , impecabila, pentru o asa barca( 22 ft) inclusiv velele in stare perfecta( 3 x fok + 1 x randa) , adusa in tara deja. Provine de la Varianta 65 din aceeasi generatie. Pretul este simbolic ;)
In opinia mea consider ca barca pe care o ai este cea mai frumoasa. Iar cea pe care ai reparat-o dandu-i o noua sansa de a naviga este de doua ori mai frumosa decat oricare alta barca ;).
Mai stiu si zicala aia ,,ca daca munca era usoara o luau si pe aia boierii'' , dar aici e vorba de o placere a sufletului, unde munca nu trebuie considerata neparat o plus valoare adaugata barcii, ci mai mult o satisfactie personala ca ai putut face ceva pentru tine ca om.
Deci daca se vrea , se poate...

Dbr


bluewave

ma uit de ceva timp la sangria asta , dar ... prea mare de adus pe uscat , prea mica de adus pe apa ...cum e mai rau ...
"No Whistling on Board"

Dbr

Se poate aduce pe sosea!

ss

Are dreptate Dbr-ul... olecutza inclinata si devine transportabila!  ;)


Dbr

Dupa cum se vede , o barca buna se rezerva imediat! La pretul asta( 5000 eur inclusiv trailer si inboard) ma si miram sa stea prea mult pe net:
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/kajuitzeilboten-en-zeiljachten/m1245472001-comar-comet-700-met-wegtrailer.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr


bluewave

se misca repede baietii de aici de pe forum ...
"No Whistling on Board"

Dbr

Din pacate cumparatorii nu sunt din RO. Stiu sigur ca sunt polonezi... ;)
Mai postez una interesanta cu trailer( mtma 2000 kg inmatriculat) si motor( 4t) Atentie , barca este din lemn!
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/kajuitzeilboten-en-zeiljachten/m1262369256-waarschip-725-met-trailer.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr