Ancore, veste, vele,s.am.d

Creat de Dbr, Februarie 01, 2017, 07:22:52 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Haiduc

Salutare si bine ai venit
Butelia aia ar face o pereke potrivita cu lada mea ca tu o stii😃

Dbr

Inteleg ca vrei sa faci o ,,haiducie'' cu butelia dar cred ca este muuult prea mare pentru lada ta! Dar am inca una din aia mica , de care ti-am dat la lada ;). Sa ai de rezerva plina pe barca e foarte buna...

Dbr

Jaguarul si Balatonul din paginile anterioare , se vor casa in zilele urmatoare, daca nu exista doritori. E chiar pacat de ele.... :(
Stima tuturor.

Dbr

Am gasit si un sonar/fishfinder( 50 euro) functional 100% si complet . Il pusesem la loc ferit in masina si uitasem de el. Compasul din foto este pentru perete si are vizionare din ambele parti+iluminare 12v.
Stiti sa imi spuneti ce este aceea din foto fotografiata pe steagul olandez? :)

Alex1958


marian giurea


Dbr

Citat din: Alex1958 din Noiembrie 06, 2017, 01:28:34 PM
3. Scrumiera?
Da ! Scrumiera...e mica cat aia de furnica. Diametrul exterior 50 mm :)

Florio

Citat din: Dbr din Noiembrie 07, 2017, 07:30:24 AM
Da ! Scrumiera...e mica cat aia de furnica. Diametrul exterior 50 mm :)
Citat din: Alex1958 din Noiembrie 06, 2017, 01:28:34 PM
3. Scrumiera?

Nu e cu semnul întrebării, e cu certitudine.
Aceea este o scrumieră de odinioară. "Vintage", cum s-ar spune. :)

Dbr

Jaguarul si Balatonul sunt deja ,,oale si ulcele". Pana si olandezul meu recunoaste de fiecare data cand distruge vreuna,ca nu poate baga cupa de la buldo in ele decat dupa ce ia 3-4 beri la bord :)
Eu am salvat doar arboradele complete de pe ele.
Hurley-ul 700 si Puma 24 le-am salvat pana la sfarsitul anului! Sper ca nu e chiar asa de nebun sa bage tractorul in bijuteria aia de Hurley ca il strang de gat >:(

pauli

este scrumiera sigur a avut si barca mea asa ceva. Dinghy-ul ce lungime are/avea? 270?

siad

Va salut.
Baloane de acostare mai avem pe stoc?

Dbr

Baloane ami am dar cel mult numai perechi (cate doua din fiecare)sau solitare (culori , marimi si forme diferite).

siad

Un numar de telefon in privat se poate?

Dbr

Va salut,
Sa actualizez putin lista cu motoarele deoarece am mai fost intrebat. Momentan din toate a ramas Marinerul cu cizma lunga 4 cp/ 4 timpi ,an fabricatie 2000. Functioneaza impecabil, jet racire super. A ramas nedat cred din cauza aspectului, pentru ca are autocolantul de pe capac semidezlipit de la soare si anodul corodat, care bineinteles ca se pot schimba pentru pretentiosi ;) Sincer , am avut o surpriza mare cand l-am pornit si am vazut cum toarce ca un motan, fara vibratii, mers linistit rotund chiar si in turatiile mari! Costica , baiatul care lucreaza cu mine l-a botezat ,,ratzushca cea urata'' si dupa ce l-a vazut ,,torcand'' pe suport in apa a zis privind asa lung spre el:
- Bah, asta stii cum e? Ca o femeie din aia urata si chiombarlie care si-o trage bine in draci , asa de nervi sa compenseze cu uratzenia!
Deci chiar asa cu autocolantul dezlipit si anodul corodat, pretul minim ramane la 450 euro ;)
Stima tuturor.

Dbr

Asadar , asa cum am spus si pe topicul dedicat ei, pe langa Jaguar si Balaton, ieri a venit din pacate si randul Pumei sa ajunga in fata lamei buldozerului. Am primit un mesaj sec de la olandez,,bye bye Puma'' + filmarea aferenta( pe care nu reusesc sa o pun aici- poate ma ajuta cineva cu postarea ei).
Toate ,,promisiunile'' mele in fata olandezului, si anume acelea de a lua rand pe rand barcile de la el, cu diferite ocazii, au devenit de prisos dupa cateva luni de stationare a velierelor in locatia lui. Daca eu am incercat orice, inclusiv sa platesc barcile dar olandezul mi-a zambit elegant si m-a intrebat ,,cand le iau?'' iar cand intr-un business nu ai raspunsuri la cateva intrebari, si afacerea se transforma intr-o ecuatie cu mai multe necunoscute, atunci se poate ajunge la situatii neprevazute si in asa fel de incalcite, incat se impun masuri din partea uneia din parti, uneori masuri foarte radicale, in cazul de fata distrugerea barcilor.
Intrebarile de genul ,,de ce, cum, pentru ce, etc'' nu isi au rostul in momentul in care una din parti considera ca rentabilizarea propriei afaceri impune masuri radicale. Chiar bunicul meu m-a invatat ca ,,oamenii sunt asa cum vor ei, nu cum vrei tu'' asa ca intr-o afacere in care nu exista termene si conditii clare, contractuale, indiferent de relatia de prietenie dintre parteneri, la un moment dat latura pecuniara,baneasca va prima in fata celei sentimentale chiar daca ea a fost bazata pe o colaborare indelungata si fructuoasa.
Spun astea, deoarece ieri am avut o lunga discutie telefonica, cu cineva care o ,,rezervase'' pe Puma inca de anul trecut din Octombrie/Noiembrie.
In Olanda, si nu numai acolo, daca ai platit ceva, si nu ai ridicat in termenul stabilit, trebuie sa platesti chirie pe locul ocupat in continuare, iar chiriile nu sunt mici. Dar in general  olandezii se feresc sa platesti ceva si sa nu ridici, pentru ca toata treaba se poate transforma in final intr-un conflict , care poate fi atacat inclusiv juridic. Iar principiul lor de sute de ani, este unul de genul,, ce este in curtea mea este al meu'' asa ca daca vrea alcineva sa isi pastreze bunurile in curtea olandezului trebuie sa plateasca.
Poate pare cam dur ce scriu aici, dar eu m-am lovit de multe ori de chestii de genul asta cu ei.
Revenind la Puma, am incercat inclusiv sa vorbesc cu proprietarul spatiului unde olandezul meu are subinchiriat dar raspunsul lui, in ciuda relatie noastre bune de amicitie a fost foarte sec:,, nu il pot obliga sa faca ce vreau eu pe banii lui, pe chiria lui''. Principiile astea ale lor, poate mai dure decat cele capitaliste, avand la un moment dat chiar tenta feudala, poate ca sunt greu de inteles de catre unii din noi, care am fost invatati cu principiul;; lasa mah ca merge asa ''
Voi continua...
p.s. Am scris aici la topicul unde am mai atins subiectul ,,casarea'' barcilor, cu toate ca era mai bine cred ,sa scriu la,,Despre Olanda''