Discutii intrebari test ANR

Creat de Raul, Martie 10, 2017, 07:28:38 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

sebba

Pentru categoria A, din ce știu eu, sunt cele 6 discipline abordate separat, in 6 examene diferite, cu câte 30 întrebări, 60 minute disponibile
Până acum am făcut doar pentru două din ele, RND și COLREG
Caută aici pe forum topicul meu cu 'Teste ANR'

Din păcate nu știu altele...
Și nici când voi avea timp sa fac și pentru celelalte discipline...

LE:
RND - - - - - - - - - - - - - - - -  Test cu 30 intrebari, 60 min, 80%
COLREG - - - - - - - - - - - - - - Test cu 30 intrebari, 60 min, 80%

Simulatoare Teste ANR - http://anr.end.ro

MBG

Citat din: sebba din Aprilie 04, 2017, 04:45:43 PM
Pentru categoria A, din ce știu eu, sunt cele 6 discipline abordate separat, in 6 examene diferite, cu câte 30 întrebări, 60 minute disponibile
Până acum am făcut doar pentru două din ele, RND și COLREG
Caută aici pe forum topicul meu cu 'Teste ANR'

Din păcate nu știu altele...
Și nici când voi avea timp sa fac și pentru celelalte discipline...

LE:
RND - - - - - - - - - - - - - - - -  Test cu 30 intrebari, 60 min, 80%
COLREG - - - - - - - - - - - - - - Test cu 30 intrebari, 60 min, 80%

Multumesc frumos pentru raspuns, Sebba!
LIfe is to short to stay on the dock!

Raul

2 intrebari de la Marinarie care ma deruteaza :(

104. Instalatia de ancorare a navei reprezinta:
a. un complex de mecanisme care actionate separat sau in comun produce
momentul giratie(schimbarea diretiei de inaintare a navei)
b. instalatia cu care se realizeaza propulsia navei
c. instalatia cu care se realizeaza fixarea intr-o pozitie bine determinata a
navei.


105. Instalatia de ancorare:
a. reprezinta un ansamblu de piese si mecanisme destinate pentru a realiza
deplasarea navei.
b. reprezinta un ansamblu de piese si mecanisme destinate pentru
mentinerea navei intr-o zona in afara caii navigabile,sau intr-o pozitie
stabila ,de catre comandantul navei.

c. reprezinta un ansamblu de piese si mecanisme cu ajutorul carora se asigura
nava in locul voit si intr-o pozitie aleasa

Daca la 104 raspunsul corect este c., de ce la 105 nu este tot c.?

ghrt

Dincolo de faptul că răspunsul "c" conţine un pleonasm, prin manualul lui Ghiba ai definiţia cu în afara căii navigabile şi poziţie stabilă (sper să nu încurc bibliografia).
De ce încerci să vezi o logică într-un examen conceput de un angajat al unei instituţii publice româneşti?
Faza haioasă este că prin întrebările astea am aflat şi noi cât se pricep oamenii care au făcut examenele astea la pedagogie şi la marinărie.

DoiNomazi

#34
Rad si acum, la cateva minute bune dupa ce am terminat de citit... :) exact asa imi formulez optiunile cand stau cu ea in mana (o componenta vitala din complexul de piese si mecanisme) aplecat la prova gata s-o arunc in luciul apei la locul ales, bineinteles in afara caii navigabile.. :)

Birocratia excesiva asociata cu reglementarea a ceva ce, cel putzin la un anumit nivel, este relativ simplu, pare o racila mostenita din regimul trecut. 

Exista statistici si corelari intre necesitatea diverselor norme vis a vis de numarul de accidente pe apa ale neprofesionistilor, raportat la volumul de trafic? Sau legile se formuleaza exclusiv din fotoliul biroului cu ochii pe fereastra?
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

timberland0910

Citat din: DoiNomazi din Aprilie 11, 2017, 05:53:36 PM
Rad si acum, la cateva minute bune dupa ce am terminat de citit... :) exact asa imi formulez optiunile cand stau cu ea in mana (o componenta vitala din complexul de piese si mecanisme) aplecat la prova gata s-o arunc in luciul apei la locul ales, bineinteles in afara caii navigabile.. :)

Birocratia excesiva asociata cu reglementarea a ceva ce, cel putzin la un anumit nivel, este relativ simplu, pare o racila mostenita din regimul trecut. 

Exista statistici si corelari intre necesitatea diverselor norme vis a vis de numarul de accidente pe apa ale neprofesionistilor, raportat la volumul de trafic? Sau legile se formuleaza exclusiv din fotoliul biroului cu ochii pe fereastra?

Legile mai nou se formuleaza cu ochii in facebook si cu gandul la : ''oare cand ma salta mascatii?''

pado

Intreb si eu aici despre cartea din poza atasata, in speranta ca cineva dintre voi a auzit de ea sau chiar a studiat-o. Lucrarea am vazut-o spre vanzare pe okazii.ro, vanzatorul cere 400 lei pe ea si ma gandesc ca daca o carte costa 100 de dolari ar trebui sa fie una de referinta in domeniu. Ce stiti despre ea, e o carte reprezentativa, merita sa dau 400 lei pe o lucrare din 1960 ? Multumesc!

pelicanul

@pado
Daca vrei sa cumperi cartea mai negociaza!  :)
Uite aici https://www.okazii.ro/m-chirita-navigatie-editura-militara-a-m-f-a-1959-a186074345 o carte similara la doar 140 de lei.
Pornesc de la premiza ca nici una dintre ele nu este de importanta practica pentru noi si ca cineva ar vrea sa le cumpere doar in calitate de bibliofil inrait.

ghrt

Aia cu navigaţia pe Dunăre e tare. Vezi cartea de la RYA pt CEVNI!

Bine că nu învăţăm navigaţie după vreo carte pilot de pe la 1700...

Florio

Citat din: pado din Aprilie 11, 2017, 10:10:18 PM
Intreb si eu aici despre cartea din poza atasata, in speranta ca cineva dintre voi a auzit de ea sau chiar a studiat-o. Lucrarea am vazut-o spre vanzare pe okazii.ro, vanzatorul cere 400 lei pe ea si ma gandesc ca daca o carte costa 100 de dolari ar trebui sa fie una de referinta in domeniu. Ce stiti despre ea, e o carte reprezentativa, merita sa dau 400 lei pe o lucrare din 1960 ? Multumesc!

Cartea contine desigur informatii utile despre navigatia fluviala, dar nu face obiectul unor conducători pentru ambarcațiuni de agrement, ci se referă cu siguranță la traficul ambarcatiunilor comerciale. Chiar și așa, nu e un manual actual, după cum au spus mai sus, prietenii noștri :)
Așadar "Manualul conducatorului de ambarcatiuni de agrement" e suficient pentru noi. Posibilitatea de a găsi într-o carte  veche, minuni tehnice uitate, este zero :)
Să lăsăm așadar anticariatul să-și găsească un client mai puțin informat.

pado

Va multumesc pt raspunsuri si pt ca mi-ati deschis ochii! Ma gandeam eu ca nu poate fi un "must have" o lucrare de marinarie din anii '60, dar cand am vazut ca cere 400 lei pe ea, am zis sa intreb cunoscatorii, poate e o vreo capodopera si am privilegiul s-o cumpar si eu ! O voi lasa, cum bine zice Pelicanul, pt "bibliofilii inraiti"  :)

Raul

Am eliminat momentan restrictia de registered users la siteul cu testele, asa ca cine se incumeta sa le faca complet, nu mai are nicio piedica :)
http://trustinit.ro/anr/

Raul

O intrebare la care am nevoie de parerea voastra:

La navigatia pe canale, senale si la
intrari/iesiri in/ din porturi, timonierul:
a.
este preocupat ca permanent bastonul prova
sa fie orientat in axul senalului;
b.
compara indicatiile compasului giro
cu indicatiile compasului magnetic;
c.
raporteaza unghiul de carma.


ghrt

Este o întrebare de logică.
Dacă ştii ce este bastonul prova, devine evident că nu are rost să fie _orientat_ _permanent_ în axul senalului.
Totodată în astfel de spaţii chiar nu ai de ce să compari indicaţiile compasului giro (să trăiască ANRul câte bărci de agrement din RO au compas giro!) cu cel magnetic. Şi de fapt nu te uiţi deloc la compas pentru că vezi marginile canalului/ şenalului/ pasei portuare.
În schimb are rost să îi spună navigatorului unghiul de cârmă. Din nou o situaţie f rară pt bărcile de agrement, mai degrabă de examen de navigaţie decât situaţie reală.

Raul