vand johnson 20

Creat de dany, Martie 29, 2017, 11:05:40 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dany

Se vinde motorul din imagine.Trebuie schimbat semeringul de sub platou.Oferiti pretul voi pe mesaj privat.Multumesc.
Am zis ca ma ocup eu de el dar timpul nu-mi permite ...

radasous

Modelul asta il am eu in curs de revitalizare. Daca cumva ajunge la dezmembrat, ma inscriu la suruburi si siguranta din partea de jos a arborelui. Sper, sa nu se intample asta, este un motor "beton", trebuie sa te chinui bine de tot pentru a-l strica.
Bafta la vanzare!
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

dany

Daca tot l-ai laudat ,m-am enervat si rusinat  un pic...Unde gasesc semeringul de sub platou,ca poate pana la urma nu se stie poate-l fac.I-las sa mai astepte-n magazie...daca nu se gaseste nimeni dornic de putina surubaraie

mbro

Citat din: dany din Martie 29, 2017, 05:59:24 PM
Daca tot l-ai laudat ,m-am enervat si rusinat  un pic...Unde gasesc semeringul de sub platou,ca poate pana la urma nu se stie poate-l fac.I-las sa mai astepte-n magazie...daca nu se gaseste nimeni dornic de putina surubaraie

Raspunde aici sau lasa-mi te rog un mesaj privat cu modelul motorului (Ex J20RCLMD) sa vad daca-l avem sau il putem aduce.
Distribuitor national de elice barca si piese pentru motoarele de barca.

stefand600

Operatiunea nu este una complicata deloc, dar necesita o presa cu care se scoate volanta de pe arborele motor. Dupa ce scoateti volanta, foarte usor se scoate platoul mobil cu platinele aferente fiecarui cilindru sau cu senzorii cititori. De aici aveti acces direct la simering. Simeringul este cel care face etansarea intre iesirea arborelui motor si carter si nu este unul deosebit.Se poate utiliza orice fel de simering utilizat pentru motorete, drujbe, etc si care are dimensiunile necesare.
Stefan D

dany

Multumesc de ajutor.Modelul este 20R71F.
merci Stefan.Am mai scos volante,mai exact doua.Una la ''bunicul'yamaha din 73 parca,m-a pus pe drumuri la un atelier ce apartine unei MARI intreprinderi sa gasesc o presa smechera si acolo cand si-a dat drumul am crezut ca s-a rupt ceva asa a trosnit.M-am ingalbenit,inverzit,etc.A fost bine pana la urma.S-ar putea sa ajung iarasi pe acolo cu asta,caci presa nu mi-o dadea cu imprumut,never...


radasous

Codul semeringului original este 305987, produs de sierra are codul 18-2018. Este folosit pe multe motoare OMC din anii 50, 60, inceput de 70, posibil sa mai fie  folosit si pe Yamaha. Eu nu l-am schimbat, doar i-am revigorat putin elasticitatea prin oparire (ca la Twistere  :))
Volanta se scoate si fara presa, cu ceva grija si fara ciocan metalic. Eu am improvizat o presa din niste chei inelare folosite ca  parghii si trei suruburi de 5/16.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

ionpescarul

dadasous @
Un semering face treaba buna  si daca scoateti arcul care strange gulerul semeringului si il mai strangeti putin prin insurubare ,apoi il remontati la loc ,astfel arcul va presa peste gulerul de cauciuc mai tare si automat va etansa axul mai bine,

radasous

Citat din: ionpescarul din Martie 30, 2017, 10:41:15 PM
dadasous @
Un semering face treaba buna  si daca scoateti arcul care strange gulerul semeringului si il mai strangeti putin prin insurubare ,apoi il remontati la loc ,astfel arcul va presa peste gulerul de cauciuc mai tare si automat va etansa axul mai bine,
Asa este, poate am sa incerc si asta, ca nu am impachetat definitv motorul. In mod normal este mai simplu sa fie schimbat, cu conditia sa existe pe piata, pretul ar trebui sa fie mic, cativa euro.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

teo pes

Citat din: radasous din Martie 31, 2017, 08:52:41 AM
Asa este, poate am sa incerc si asta, ca nu am impachetat definitv motorul. In mod normal este mai simplu sa fie schimbat, cu conditia sa existe pe piata, pretul ar trebui sa fie mic, cativa euro.
Strangerea arcului este varianta de ...ajungere acasa ! geometria partii de etansare daca este tocita nu mai ..etanseaza ! , in schimb este buna varianta strangerii pe un ax uzat dar cu  ,,oglinda" facuta !
La modelul asta cotele sunt in metric? La un model military a trebuit sa asimilez si sa apelez la strungar pt bucsa !
Viata i grea !!  Dar trece !!

radasous

Citat din: teo pes din Martie 31, 2017, 12:08:58 PM
Strangerea arcului este varianta de ...ajungere acasa ! geometria partii de etansare daca este tocita nu mai ..etanseaza ! , in schimb este buna varianta strangerii pe un ax uzat dar cu  ,,oglinda" facuta !
La modelul asta cotele sunt in metric? La un model military a trebuit sa asimilez si sa apelez la strungar pt bucsa !
Toate fiarele si nefiarele sunt in inch.
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

dany

Am desfacut un surub de la termostat si are metric 6....si ceva ;D
S-au facut treburile astea la semeringuri de cand lumea pe la mot.de motocicleta mai ales,din ce stiu eu.Nu este o solutie prea viabila.Nu prea as da la vasle 4 ore :(.Daca se-ntampla la motocicleta,gaseai vre-o curte de om gospodar si eu desfaceai bucati daca era nevoie.Am stat odata cu unchiul meu cu un ij cu atas la o babuta in satul Ghimpati pe langa Alexandria ,parca,la lumina bateriei caci avea curent numai intr-o camera unde statea cu chirie invatatorul satului.Ea nu avea nevoie caci avea lampi cu petrol si lumanari[astea erau cam scumpe] :(

ionpescarul

Citat din: teo pes din Martie 31, 2017, 12:08:58 PM
Strangerea arcului este varianta de ...ajungere acasa ! geometria partii de etansare daca este tocita nu mai ..etanseaza ! , in schimb este buna varianta strangerii pe un ax uzat dar cu  ,,oglinda" facuta !
La modelul asta cotele sunt in metric? La un model military a trebuit sa asimilez si sa apelez la strungar pt bucsa !

Exact ,este varianta de ajungere acasa ,sau pentru uni ,de facut mustatile .Practic ,reparatie  imposibil de carpacit in delta.
Dar va zic una care e reala .Prieten al meu nu e minciuna ,pe timpul lui nea Nicu ,un prieten cu o Lada 1200 ,un mecanic de exceptie ,pe la Nalbant a inceput sa  bata motorul ,a tras pe marginea drumului deasupra unui sant ,a dat baia jos ,apoi vibrochenul ,a identificat la care biela era uzura si a turnat pe marginea santului  un cuzinet ,cum ? nu ma intrebati ,nu am fost acolo ,dar sunt multi martori.  Cu carpaceala facuta a ajuns cu masina acasa.

dany

Motorul are cizma scurta si pretul la fel... ;)  700 lei.Vorbim de transport si plata,deci mai este loc....de negociere

dany

pret pt. motor 500 lei si platiti taxele de transport.Mai jos nu se poate.