Quicksilver 470

Creat de Zodiac, August 20, 2018, 03:59:19 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

DoiNomazi

#15
Citat din: Intersect din August 21, 2018, 11:32:52 PM
Seara nu contează ce temperatura avea apa  trebuia ca să stam și sa curățam barca. Spre finalul concediului  aveam încălțăminte de rezervă pentru barcă . Asta este treaba cu mizeria :), o să vezi :)

Incaltamintea destinata exclusiv pentru barca este ideala, mai ales daca este gonflabila. Noi am adoptat si la canoe, kayak, gonflabila, barca mare de fibra, incaltaminte "amfibie" dedicata. Talpa moale si plata, cu frictiune suficienta cand e uda si in acelasi timp cu gauri, inclusiv in talpa, pentru drenarea apei. Pe timpul verii, incalatamintea impermeabila, inclusiv cizmele de cauciuc, la un moment dat, la o acostare, sau lasare la apa, in teren accidentat malos/nisipos, va lua sigur apa.

Pentru ape reci si/sau iarna se schimba putzin abordarea pentru ca incaltaminte are rol sa complimenteze un costum uscat, practic sa protejeze talpile sosetelor etanse.

In orice caz, nu as folosi niciodata pe apa, indiferent de tipul de copaie, incaltaminte de strada, sport, sau de munte.

Nu mai revin la necesitatea unei bune intretineri a unei barci, mai ales gonflabile, mai ales cand e utilizata pe apa sarata. Trebuie spalata, oricat de obosit ai fi...
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

Intersect

Citat din: DoiNomazi din August 22, 2018, 12:51:31 AM
Incaltamintea destinata exclusiv pentru barca este ideala, mai ales daca este gonflabila. Noi am adoptat si la canoe, kayak, gonflabila, barca mare de fibra, incaltaminte "amfibie" dedicata. Talpa moale si plata, cu frictiune suficienta cand e uda si in acelasi timp cu gauri, inclusiv in talpa, pentru drenarea apei. Pe timpul verii, incalatamintea impermeabila, inclusiv cizmele de cauciuc, la un moment dat, la o acostare, sau lasare la apa, in teren accidentat malos/nisipos, va lua sigur apa.

Pentru ape reci si/sau iarna se schimba putzin abordarea pentru ca incaltaminte are rol sa complimenteze un costum uscat, practic sa protejeze talpile sosetelor etanse.

In orice caz, nu as folosi niciodata pe apa, indiferent de tipul de copaie, incaltaminte de strada, sport, sau de munte.

Nu mai revin la necesitatea unei bune intretineri a unei barci, mai ales gonflabile, mai ales cand e utilizata pe apa sarata. Trebuie spalata, oricat de obosit ai fi...

  Incaltamintea de vara din greseala a ajuns in barca de fapt o foloseam pentru alte scopuri pana mi-am dat seama ca este prfecta pentru barca.
Iarna am niste ghete impermeabile care stau numai in barca,dimineata barca este plina de roua si fac o groaza de urme daca am incaltaminte folosita pe strada.
Dar ma apuc ca sa caut incaltaminte dedicata pentru barca,chiar nu m-am gandit la asta :)

Citat din: Zodiac din August 21, 2018, 11:42:36 PM
Imi cer scuze daca ai inteles gresit . Poate am alte defecte dar nesimtit nu sunt . Cum as putea sa raspund artagos unei persoane care m-a ajutat foarte mult ? Postarea mea se dorea una pur explicativa cu 0 %  incarcatura emotionala .
Barca sa vina ....de mizerie ne ocupam...cu mare drag  ;D ;D ;D. Eu sunt unul din aia care dupa pescuit spal lansetele si echipamentul cu periuta de dinti/alte perii cu tot felul de scule si substante din detailing auto si daca e cazul folosesc si aspirator de spalat orice cu injectie-extractie .
Cu multa stima !!!

O sa ai treaba  ;D
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

Barca are gauri pentru eliminarea apei. Chit că plouă apa nu îți sta în barcă,eventual dacă îți ajunge apa în dublu fund barca este echipată cu pompă de santina.
Motor știu că autorizat maxim este de 60 cp,eu pe 430 am avut 50, am făcut în jur de 1000 de ore nu am avut nici o problemă. Adevărat că am avut grijă de el și am făcut reviziile după manualul de service.
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

Citat din: Zodiac din August 22, 2018, 05:04:49 PM
Atunci e perfect ! Aparatul meu de spalat cu presiune abia asteapta noi provocari  ;D ! Deci esti multumit de Mercury .
PS - Raman dator cu o bere...sau dupa preferinte ;D !

Da am fost multumit,acum dupa fiecare,mai il stiu pe unul care le injura dar nu ai cum sa te iei dupa ce spune el,ultima isprava a fost ca a plecat fara sa puna capacul la rezervor si a luat cateva sute de grame de apa.
Motoarele dupa parerea mea sunt la fel,trebuie ca sa ai grija de ele,consumabilele sa fie schimbate ,inca un filtru decantor si benzina multa plus voie buna.
Daca ar fi dupa mine si as alege motorul fara doar si poate as lua E-TEC 60 c.p sau de ce nu 75 C.P,personal; mi se par cele mai cele motoare dar cum am mai vb cu alti barcagii ne lipsesc mecanicii calificati pentru motoarele astea.

Eu am niste galosi din astia cucare ma incalt in barca.


Born to fish,forced to work!!!

DoiNomazi

#19
@Zodiac Prietene, filozofic, poetic, sau desenat pe hartie milimetrica, nu recomand nimic nimanui pentru ca chiar nu ma pricep. Eu mi le stiu pe ale mele si echipamentul care ma bucura si care, cel putzin pana acum, mi-a folosit lasandu-ma sa ajung inapoi acasa.

Am invatat pe garla ca incaltamintea goretex e complet inutila in barca. Ori ma imbrac in goretex etans pana in gat, ori macar pana mai jos de sfarcuri (sa nu ma gadil) ori ma incalt cu ceva cat mai permeabil (vezi gauri de drenaj) care lasa apa sa ude piciorul dar protejeza talpa mea de asperitati si intepaturi. In general, incaltamintea goretex este inutila in barca pentru ca ia apa "pe deasupra". Si la costumele uscate, care au sosete goretex pana in gat, purtam incaltaminte din neopren, sau cauciuc, permeabila, doar pentru a proteja soseta si finutza talpa proprie.

Daca vrei un "principiu fundamental" de selectie a oricarui strat protector (incaltaminte, haine) te imbraci potrivit cu temperatura apei. Unii ar zice ca principiul ala se aplica doar la ambarcatiuni mici care se pot rasturna mai usor (kayak, canoe, veliere mici).

Repet, habar n-am, eu stiu ca ma incaltz si ma imbrac dupa temperatura apei, indiferent de copaie, pentru ca am invatat pe apa ca chiar si o copaie de 9 m din fibra, cu borduri inalte, isi incaseaza valuri peste oglinda si peste motor. Adica, orice copaie, in principiu sta la suprafata cata vreme nu lasi apa in ea. Si daca exista sanse sa petrec ceva timp in apa, vreau sa-mi inghete "pupa" cat mai tarziu. Probabil ca as face exceptie de la regula asta doar daca m-as imbarca pe un vas mai mare.

Nu ma trimite sa-ti aduc link-uri ca ti le gasesti si singur, la fel ca in cazul intorsului inot la mal... :)
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

Intersect

Citat din: Zodiac din August 22, 2018, 05:26:48 PM
Nu ma pricep la motoare de barca , la motoare auto si utilaje de curte da . Din tot ce am citit pana acum pe forum , vad ca doar la E-TEC opiniile converg pozitiv 100% ! Din ce am citit la 470 greutatea maxima admisa a motorului e de 125 kg , deci in acest caz cel de 75 cp cu 145 kg pica . Am timp destul pentru informare...mai dureaza pana la achizitie .
La barci care e perioada maxima a discounturilor...presupun iarna sau in februarie ?

  După sezon cred,acum cum îți este norocul. Vrei ca să o iei de nouă? Dacă ai de ales ii poți pune un ETEC 60 H.O câștigi zece c.p. Dacă o cumperi de la Rebegel o să te forțeze ca să îi pui Mercury dacă vrei alt motor te bagă iar la niște inutilități.
Mai am o barcă care mie mi-a plăcut rău,rusească cu cabină din aluminiu. Stai să o caut.
Gata am găsit
http://www.grizzly-marine.ru/en/catalog/boats/grizzly-520-ht/

Barca o vând cei de la marine shop, nu am scos prea multe de la ei. La rusi ajunge undeva la 7000 euro, dacă îți place vb cu ei știu că au un model pe stoc de 580.
Born to fish,forced to work!!!

Zodiac

Se pare ca modelul 470 nu se mai fabrica sau nu il gasesc eu ?
https://www.quicksilver-boats.com/int/en/activ-505-cabin/

Intersect

Citat din: Zodiac din August 24, 2018, 03:08:03 AM
Se pare ca modelul 470 nu se mai fabrica sau nu il gasesc eu ?
https://www.quicksilver-boats.com/int/en/activ-505-cabin/

Nu se mai fabrica,dar am vazut 505 si este super tare.
Born to fish,forced to work!!!

crysty

@ Zodiac
Quicksilver se mai poate gasi SH dar trebuie avut in vedere anul fabricarii si intretinerea. Posibil sa o gasesti si de noua din showroom-uri.
Quicksilver 505 este mai buna decat 470 pentru ca este usor mai lunga si deci va merge bai bine pe valurile Dunarii. Pretul trebuie discutat intotdeauna dar nu pe forumuri - discount primesti la masa negocierilor si pe pachet. Asa este cum zici - nimeni nu iti baga mana in buzunar. Totul este sa mergi pe negociere. Eu, spre exemplu sunt la a doua barca cumparata de la dealerul pe Romania (Rebegel) si nu ma pot plange. Au mai fost momente mai tensionate uneori dar prin discutii se rezolva. Partea buna este ca, dumnealui fiind dealer pe Ro altfel vorbeste cu constructorul decat o vei face tu personal. Pentru mine pachet a insemnat barca + motor + prelate diverse. Peridocul este alta poveste. Am preferat sa am garantia pachetului dobandit intr-un singur loc si nicidecum sa merg in 2 sau 3 locuri diferite.
Cat despre motoare, daca sunt noi sunt ok toate - diferenta consta in brand. Daca mergi/ exploatezi motorul in mod comercial (diverse calatorii zilnice/ taxi water sau altele) ar fi de preferat un Yamaha sau Suzuki. Pentru iesiri ocazionale cu familia sau la pescuit este bun si Mercury. Oricum, este destul de mare diferenta de pret intre branduri la aceeasi putere iar puterea....sa zicem 115 cP la Mercury este aceeasi cu 115cP la Yamaha sau 115cP la Suzuli etc.
Ce te-as putea sfatui este faptul ca totdeauna sa cumperi motor de puterea maxima acceptata de barca specificata in placuta de timbru a barcii; niciodata mai mic. Daca esti hotarat poti cere derogare la ANR si poti monta un motor mai mare pe barca decat ceea ce specifica acea placuta si de asemeni o poti inmatricula cu acest motor.
Eu am barca pe care o folosesc @ 2 luni pe an puse cap la cap toate iesirile la pescuit. Din aceasta cauza nu simt nevoia unui motor mai scump gen Yamaha sau Honda sau etc. Daca se intampla ceva motorului in timpul garantiei se rezolva la dealer daca este din cauza mea (lovituri in buturugi de pe fund sau submerse intre ape) se rezolva tot la dealer.
Ar mai trebui sa-ti spun ca nu am unde sa tin barca in Constanta si am ales s-o tin in Tulcea
In final trebuie sa intelegi ca nu dai banii pana nu negociezi la asa ceva si discuti toate celelalte facilitati posibile.
Ca o paranteza, eu am cumparat QS 470 la un targ de barci la Bucuresti - atunci am negociat, am facut contract si am obtinut un pret f bun la acea perioada cu motor de 60cP sub oferta existenta cu motor de 50cP. Asa ca totul se reduce la modul cum negociezi si discuti cu dealerul si, bineinteles, la cat de hotarat esti sa cumperi.
Daca inca te mai intereseaza aspectul mai vorbim....

crysty

Cred ca daca vorbesti cu cei de la American Nautics poti cumpara numai barca de la ei si motorul de la altii.
In Romania, acest domeniu nautic este relativ slab dezvoltat ceea ce duce la un numar mic de service-uri. Eu am preferat Mercury pentru ceea ce au ei in atelier fie in Bucuresti fie in Tulcea; ba chiar mai mult, pe langa instrumentarul necesar diverselor reparatii, ei sunt si in contact permanent cu cei ce le livreaza motoarele si barcile. Eu am optat pentru pachet si nu pentru separat. Motoarele au ceva greutate si mai mult, daca trebuie sa-l dai jos de pe barca sa il duci la doctor ai nevoie de o masina mai mare si diverse dispozitive - palan etc. Daca ti se intampla ceva la barca vii la ei iar motorul in alta parte....tu alegi. ai PM

Danillo4x4

Citat din: crysty din Septembrie 06, 2018, 05:22:37 PM
Cred ca daca vorbesti cu cei de la American Nautics poti cumpara numai barca de la ei si motorul de la altii.
In Romania, acest domeniu nautic este relativ slab dezvoltat ceea ce duce la un numar mic de service-uri. Eu am preferat Mercury pentru ceea ce au ei in atelier fie in Bucuresti fie in Tulcea; ba chiar mai mult, pe langa instrumentarul necesar diverselor reparatii, ei sunt si in contact permanent cu cei ce le livreaza motoarele si barcile. Eu am optat pentru pachet si nu pentru separat. Motoarele au ceva greutate si mai mult, daca trebuie sa-l dai jos de pe barca sa il duci la doctor ai nevoie de o masina mai mare si diverse dispozitive - palan etc. Daca ti se intampla ceva la barca vii la ei iar motorul in alta parte....tu alegi. ai PM
Dar serviciile lor sunt foarte slabe și la niste preturi greu de acceptat. Daca acceptati o parere de la un om care a avut un Mercruiser si un batran Mercury 2T, e aproape ca si cum nu am avea reprezentanta...

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

crysty

Preturile nu le pot comenta. De regula, pentru motoarele mai vechi preturile sunt mai mari. Cei de la Mercury tot mereu scot cate un motor nou. Nu stiu daca regula cu 11 ani piese de schimb se aplica si la motoarele nautice cum este la masini.
imi aduc aminte ca undeva prin 90'am fost nevoit sa cumpar 2 bucsi si un pivot superior la masina  (un Renault) si am facut comanda pentru piesele necesare. Cand au venit m-au costat cat toate bucsile, pivotii si un cauciuc la batrana dacie (adica fff scump pe original). Cred ca la fel este si in domeniu nautic.
Inca nu am avut probleme la motoarele pe care le-am avut asa ca nu pot spune nimic despre preturi practicate. Banuiesc ca dau si garantie pentru ceea ce fac....altfel nu are rost.

Vali

@Zodiac: tocmai asta e rolul forumului, sa nu ajungem sa depindem de talentele dealerilor si altor "prestatori". Cand am facut capcompas.ro, prima intentie a fost sa ne ajutam reciproc sa nu mai fim tepuiti, iar a 2-a intentie a fost sa ne impartasim pasiunea pentru barci si navigatie.

Din cauza asta, orice discutie pe tematica este totalmente libera, singura conditie fiind respectarea regulamentului forumului. Asa ca sunteti cu totii invitati sa va expuneti fara menajamente toate experientele, preferabil proprii si nu din auzite :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Vali

Daca-mi permiti o mica gluma, atentie ca de la atatea topice si postari sa nu uiti sa te mai si dai cu barca :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Intersect

Citat din: Vali din Septembrie 10, 2018, 12:47:52 PM
Daca-mi permiti o mica gluma, atentie ca de la atatea topice si postari sa nu uiti sa te mai si dai cu barca :).

Direct la țintă  ;D ;D ;D
Born to fish,forced to work!!!