Reconditionare Black Sea Fishing 510

Creat de Mihai-Andrei Manea, Ianuarie 02, 2019, 03:23:50 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

teo pes

FelicitarI!
Ce rost are suportul demotor auxiliar la transport!?
Chinga este pusa dezastru pentru bordurile barcii,si nefiind pe sub cadrul peridocului ansamblu barca peridoc nu formeaza o ,,ferma"!, trage chinga mai spre pupa! si renunta la suport pana nu strici cizma sau articulatiile si pune oglinda pe o rola solida de cauciuc cu motorul zavorat la transport! 
Viata i grea !!  Dar trece !!

Mihai-Andrei Manea

Va salut stimati domni,

Chinga din partea din spate (portocalie) o voi muta mai spre pupa, aveti dreptate, in dreptul grinzii peridocului, pentru a face ''ferma''. Dar chinga din fata, am montat-o in dreptul strapazanelor si nu am strans-o prea tare deoarece este dublu asigurata in prova. Aveti alta ideee? Cum sa o mut?

Cu privire la suportul de transport motor, acesta l-am achizitionat deoarece pozitia normala de transport pe peridoc este aceeasi cu pozitia de mars, adica aproape paralel cu chila...in pozitie rabatata, fortele si momentele exercitate asupra oglinzii sunt mai mari. Inclusiv producatorul recomanda suport ''ajutator'' in conditiile de transport cu motorul rabatat. La fosta barca cu cizma medie nu aveam nevoie de acest suport, inclusiv pozitia barcii pe peridoc era un pic mai sus, si nu riscam sa dau cu pintenul de asfalt la gropi sau denivelari.
Chila sta pe 3 role solide si doi suporti zdraveni 1.5 m stanga dreapta pentru ghidaj.
Motorul este ''zavorat'' la transport, dar suportul ajuta si el oglinda la socurile mai puternice datorate drumurilor patriei noastre. Suportul are si un arc pentru a prelua corect sarcinile suplimentare, nu vad de ce sa strice cizma sau articulatiile.

Va multumesc mult!

Intersect

Citat din: Mihai-Andrei Manea din Aprilie 02, 2019, 05:42:07 PM
Va salut stimati domni,

Chinga din partea din spate (portocalie) o voi muta mai spre pupa, aveti dreptate, in dreptul grinzii peridocului, pentru a face ''ferma''. Dar chinga din fata, am montat-o in dreptul strapazanelor si nu am strans-o prea tare deoarece este dublu asigurata in prova. Aveti alta ideee? Cum sa o mut?

Cu privire la suportul de transport motor, acesta l-am achizitionat deoarece pozitia normala de transport pe peridoc este aceeasi cu pozitia de mars, adica aproape paralel cu chila...in pozitie rabatata, fortele si momentele exercitate asupra oglinzii sunt mai mari. Inclusiv producatorul recomanda suport ''ajutator'' in conditiile de transport cu motorul rabatat. La fosta barca cu cizma medie nu aveam nevoie de acest suport, inclusiv pozitia barcii pe peridoc era un pic mai sus, si nu riscam sa dau cu pintenul de asfalt la gropi sau denivelari.
Chila sta pe 3 role solide si doi suporti zdraveni 1.5 m stanga dreapta pentru ghidaj.
Motorul este ''zavorat'' la transport, dar suportul ajuta si el oglinda la socurile mai puternice datorate drumurilor patriei noastre. Suportul are si un arc pentru a prelua corect sarcinile suplimentare, nu vad de ce sa strice cizma sau articulatiile.

Va multumesc mult!
Salut,suportul este aur mi-am comandat si eu unul după ce am văzut cum imi face motorul la transport.  Stai linistit nu o sa rupă sau strica nimc,este proiectat pentru așa ceva. La motorul meu vechi fiind cu 100 de kg mai usor nu am avut nevoie, dar acum se cere.
Born to fish,forced to work!!!


Mihai-Andrei Manea

Neata,
Da...ala e.


Sent from my iPhone using Tapatalk

bbl81

da, am si folosesc. il recomand, de 2 ani de zile umblu cu barca de la Timisoara pana la dunare, si nu mai am stres ca tzopaie motoru pe oglinda. nu se mai loveste motorul, nu risti sa slabesti oglinda..etc.
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

iulian_cioclin

Suportul nu face urme pe cizma motorului? Folosesti si chinga din dotare? Care inconjoara cizma. Imi voi comanda si eu unul.

Mihai-Andrei Manea

Salutare,
Mie nu mi s-a parut ca lasa dar bbl81 ne poate lamuri. Eu folosesc si chinga din cauciuc. Personal am adaugat 2 bride stanga dreapta pe grinda peridocului (se vede in poze) pentru a nu-i permite sa alunece pe grinda si sa tina directia blocata.
Spor!


Sent from my iPhone using Tapatalk

bbl81

nu chinga de prindere lasa urma, i ygrec-ul metalic care tine motorul, face frecare pe cizma. eu imi asum asta, probabil voi retusa vopseaua in acea zona a motorului. In rest, ii super, amortizeaza, dar este ferm, cu arc puternic.
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

teo pes

Un motor rabatat in pozitia de zavorare a fabricantului are punctul de greutate la vertical menghinii!
Un experiment simplu pentru a vedea daca este eficient suportul , va suiti pe ultima traversa a peridocului si lansati din genuchi ... daca suportul cade sau isi muta pozitia dintre motor si peridoc (asta nefiind prins fix)...este mai periculos cu el decat fara!!
O chinga asezata sa stranga (adune) bordurile duce la o ...,,osmoza" timpurie! ..iar cand astepti clapul te tot intebi de ce dr a crapat longitudinal !! :-[ 
Viata i grea !!  Dar trece !!

Mihai-Andrei Manea

Va salut,
Aveti perfecta dreptate cu chinga care aduna bordurile. Am mutat deja spre pupa chinga din spate iar pe cea din prova am lasat-o moale.
Va multumesc mult pentru atentionare!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

Va salut stimati colegi,

Dupa patru zile petrecute in Delta cu barcuta Black Sea Fishing 510 + Honda 40 cp ( in diferite regimuri de mars si conditii de navigatie ) am constatat urmatoarele:

1) Cu barca incarcata un pic peste capacitate maxima ( aprox.700 kg ) a glisat greu (37 km/h la 5000 rot/min ) cu elicea de 13.
In aceasta situatie stablizatorul nu si-a facut treaba, ba mai mult ne-a incurcat. Glisam doar daca nu aveam vant in prova. Pe lacul Isac am avut ceva emotii la intoarcerea spre Murighiol de la Mila 23 din pricina valurilor.
2) In regim normal cu elicea de 13 am ajuns la 49 km/h iar cu cea de 14 la 51 km/h. Singur in barca am ajuns la 55 km/h cu elicea de 14, fara stabilizator.
3) Sunt un pic dezamagit de stabilizator. Asa cum ati sugerat si voi, dragheaza mai multa apa. Pare ca mai mult incurca decat sa ajute. Cu toate astea cred ca ar fi bun si stabilizatorul pentru un motor mai mare ( asa spune si producatorul...ca isi face treaba de la 40cp in sus, randamentul maxim oferind-ul la limita superioara de putere 300 cp).

In concluzie:
1) Nu voi mai merge niciodata cu barca asa de incarcata...mai bine fac doua drumuri decat sa stau cu emotie!!!
2) Elicea de 13 este optima pentru toate regimurile de mars, iar cea de 14 este ok pentru rezerva.
3) Voi renunta complet la stabilizator.

Spor!


Sent from my iPhone using Tapatalk

iulian_cioclin

Pentru situatiile cand esti singur in barca, crezi ca o elice cu pas de 15 ar fii prea mult?  O duce motorul?

stefand600

Sigur o duce dar pentru 3 km/h in plus nu cred ca merita consumul de carburant in plus.
Stefan D

stefand600

Mihai, ne-ai zis despre barca! Despre pesti ce ne spui?
Stefan D