intrebare despre motor honda bf 40 2004

Creat de pilu, Februarie 09, 2019, 07:01:10 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Mihai Irimia

Citat din: stefand600 din Februarie 22, 2019, 06:48:49 PM
Pentru reglarea/sincronizarea perfecta a carburatoarelor aveti nevoie de 3 manometre de depresiune. Se conecteaza la fiecare carburator cate unul si trebui sa arate la fel la cele 3 carburatoare. daca sunt diferente se actioneaza suruburile de la clapeta de acceleratie.
Gresit

scm_ro


pilu

cam asa e cum a zis stefand dar in plus manualul zice ca se regleaza ca fiecare carburator sa indice cel mult 20mmHg la turatia de relanti de ca.950 rpm

toni tl

Reglajul carburatoarelor nu se face cu ,,manomertre" cum zice colegul stefan600. Se face cu vacuumetru. Ele masoara vacumul pe fiecare galerie in timpul admisiei amestecului carburant dupa carburator.

pilu

cred ca vacuummetru a vrut sa zica cu "manometru de depresiune"

stefand600

Citat din: pilu din Februarie 23, 2019, 09:04:10 AM
cred ca vacuummetru a vrut sa zica cu "manometru de depresiune"
Multumesc Pilu,
Pentru toni tl, "Manometrul este un instrument de măsură folosit pentru măsurarea presiunilor absolute sau a suprapresiunilor fizice (în raport cu presiunea atmosferică)"  vacumul este tot o presiune, dar negativa.
Stefan D

stefand600

Citat din: Mihai Irimia din Februarie 22, 2019, 10:24:20 PM

Gresit

Mihai Irimia, daca tot este gresit, poti sa argumentezi ce este gresit? Poate asa invatam si noi cate ceva.
Stefan D

Mihai Irimia

In cartea tehnica a carburatorului, e indicat un calibru(sarma) de o anumita dimensiune, sub 1mm de regula, ca sa fi sigur ca toate carburatoarele pleaca simultan, suruburile de inbogatire le inchizi total, dupa care le deschizi(tot comform cartii tehnice) 4 ture +125 de grade (parca la o Honda am facut asa) folosesti chiar un raportor, ca toate sa dea acelasi debit ca altfel nu-i dai de cap, singurele motoare care "iarta greseli" sunt Volvo care au manifold comun intre ce 2-3-4 carburatoare

stefand600

Nu crezi ca metoda tehnica utilizata de toti producatorii de motoare indiferent ca sunt motoare de masina, motocicleta, barca etc cu mai multe carburatoare, utilizeaza manometre/vacumetre, este stintifica in loc de stiu eu ce raportoare, calibre si alte nazbatii. Nu doresc sa intru in polemici dar crede si ce zic altii. Sau macar argumenteaza cand nu esti de acord cu cineva de pe forum. in general toate motoarele cu mai multe carburatoare, au prize pe fiecare carburator special pentru sincronizare.
Stefan D

pilu

Pentru sincronizare se folosesc "ceasuri"(sau manometre ,vacummetre..etc) reglajul suruburilor de amestec (pilot mixture scew) are alt rol si difera  ca numar de ture de la model la model ,chiar la acelasi model, honda de 40cp de exemplu ,modelul pentru canada are alt numar de ture , 35cp alt numar ,50cp alt numar ..etc toate aceste detali se gasesc in manualele service al fiecarui motor.

Mihai Irimia

Nu am spus ca sunt impotriva, am trusa cu 6 manovacuumetre....dar am crezut ca va ajut sa va fie mai usor....oricum, sunt la dispozitie alaturi de voi colegi!

Alex1958

E belea cu motoarele astea cu multe carburatoare!
Am avut un motor Honda de 70 CP cu 4 carburatoare, luat cu barca, deci SH. Nu umblase nimeni cu el vreo 5 ani. Avenit un mecanic, de la un service Honda la mine acasa in Bucuresti, a pus "casti" la circuitul de apa si l-a pornit. A facut el niste reglaje pe acolo (nici vorba de manometre!) si a zis ca merge.
Am ajuns la garla, am dat barca la apa si nu tura mai mult de 1500-1600 rpm nici cu mansa in blana. Dezastru. Am chemat service-ul mobil de la Tulcea- tot specializat Honda. S-a chinuit baiatul ala ziua aia si apoi si a doua zi fara succes. A folosit si manometrele/vacumetrele alea. Nu e asa de simplu. Suruburile acelea sufera torsiuni nu mai merge cu 3 ture si 125 gd. Pana nu au dus motorul la Tulcea si n-au lucrat pe banc n-au reusit sa-l regleze. Ajungea pana la urma la turatii mari. De abia ne ridica in glisare cu doi insi in barca.
M-am inchinat cu amandoua mainile cand am dat motorul ala!

Vali

Daca aveti nevoie de sincronizat carburile la vreun motor cu mai multi cilindri, cel mai bine mergeti la vreun baiat care se ocupa de motociclete si are vacuum-metre.

E mult mai ieftin decat la cei care lucreaza motoare de barci, si pe parte practica motociclistii sunt mai pregatiti si mai respectuosi decat mecanicii de motoare de barca.

La mine nu e cazul, fiindca la motoare de barca nu am depasit si nu voi depasi vreodata 2 cilindri si un singur carburator.

"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

pilu

reglajul  pentru"pilot mixture screw"dat de carte este unul de baza ,chiar in manuale se arata ca dupa ce se fixeaza la numarul de ture standard se incepe un" reglaj fin"stanga sau dreapta pana se obtine turatia maxima din acel reglaj.

teo pes

Citat din: teo pes din Februarie 18, 2019, 01:27:58 PM
Am acelasi moto! numai ca am soc cu solenoid!
Te poti inspira din postarile mele !
Sa incepem cu ce trebuie sa faci!
Schimbi cat mai curand paletul la pompa ce apa (asta daca nu are si placa uzata), si nu mai dai nici macar la automat pe uscat!
Clapeta de pe comanda este acceleratia ,,pe loc" fara sa bagi in viteza! ce nu te lasa sa urci in turatie.
Ori inlocuesti conductorul, ori cositoresti si asiguri etansarea fara scurt la apa!
Lampile indica asa:
ROSU indica racirea in pozitia aprins racire buna ,palpae sau slab racire deficitara,stins avarie nu are racire
VERDE indica presiunea de ulei,Stins(sau foarte vag aprins)presiune optima!, palpae sau se aprinde usor presiune deficitara,aprins fara presiune ulei!!!
Pentru orice si oricand ma suni,sa ti explic mai multe!
Eu la acest motor m am oprit!nu ma duc mai jos de el si nici la injectie nu trec !il cunosc efectiv la ultima saiba!
Viata i grea !!  Dar trece !!