Tohatsu 2T injectie

Creat de stefand600, Aprilie 03, 2019, 06:08:30 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

stefand600

Intreb si eu asa, toata lumea vorbeste de Etec, Yamaha, Honda. Ce parere aveti de Tohatsu? Au si ei 2T cu injectie, la fel ca Etec, dar cu 3 cilindri si eu consider ca este mult mai bine echilibrat decat 2 cilindri. Are cineva experienta cu Tohatsu?
Stefan D

AdrianZUZ

Citat din: stefand600 din Aprilie 03, 2019, 06:08:30 PM
Intreb si eu asa, toata lumea vorbeste de Etec, Yamaha, Honda. Ce parere aveti de Tohatsu? Au si ei 2T cu injectie, la fel ca Etec, dar cu 3 cilindri si eu consider ca este mult mai bine echilibrat decat 2 cilindri. Are cineva experienta cu Tohatsu?

Am eu TLDI 3cil 40cp trecut la 50. Ce vrei sa sti?

stefand600

Poti face o comparatie intre Etec si TLDI? Consum de benzina, de ulei, vibratii, etc. Tohatsu sunt putin cunoscute in RO, cred eu, nu am vazut in DD sa se dea lipovenii cu ele. De altfel nici Etec-uri nu am prea vazut la localnici.
Stefan D

AdrianZUZ

#3
Consumul de benzina este cam pe acolo atat cu etec cat si cu 4t. Comparatia facuta cu etec/Delphin5.0 si tohatsu 50MFS/rio 4.5, tohatsu tldi/buster 4.7.
Consumul de ulei nu l-am comparat, dar un mic avantaj pt tohatsu este faptul ca nu guita la tipuri de ulei, arde orice TCW3.

Oricum nici unul, nici celalalt nu mai sunt motoarele simple si nemuritoare care erau 2t clasice ... compresor, curea, injectoare benzina, injectoare aer, filtru aer, filtru benzina presiune, calculator... ramane doar avantajul modului in care livreaza puterea. Si aici Tohatsu a intervenit si ajuta 4t cu un raport de demultiplicare in cizma/transmisie mai bun.

Zgomotol este un pic mai pronuntat la ture mici sau relanti decat la 4t injectie.La WOT in barca cu 4t injectie se poate purta o conversatie normala, la 2 t injectie tot trebuie sa te rastesti un pic la pasageri. Se simte ca 2t dar nu cat la un 2t carburatie.
Vibratii deranjante sau fum nu prezina nici unul, dar la fel, comparativ cu Tohatsu 4t injectie... iti dai seama ca a pornit, la 4t inj, doar martorul de racire si bulele pe apa de la evacuare iti zic ca este pornit.

Mici sau mari inconveniente la Tohatsu TLDI - cere in manual baterie peste 900CCA, la frig specificat 1000CCA (are nevoie sa citeasca nu stiu cate rpm la volanta) si doi, nu poate fi pornit manual (la sfoara)! Se adauga aici lipsa de magazine care vand piese/consumabile tohatsu...  eu imi comand necesarul pe an de pe ebay.

PS. Mai gasesti despre TLDI, inclusiv comparatie cu Yamaha 4t 2017 aici - https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,1552.75.html