Care/cine e importatorul Honda Marine Romania

Creat de Zodiac, Iulie 03, 2019, 03:33:02 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Zodiac

Deoarece ma confrunt cu greutati la gasirea unor accesorii pentru motoarele Honda , am deschis acest subiect .
In cartea ''owners manual'' a Honda imi apare importator Hit Power Motor Sector 2 cu nr. de tel 0216370458 .
Cand formez acest numar apare ca numar inexistent .
Culmea e ca ar trebui la Hit Motor sa imi fac reviziile si mentenanta . Oricum operatiunile simple de genul schimb ulei si filtre vreau sa le fac singur deci voi avea nevoie de consumabile si le prefer pe cele originale .
Cautand pe net informatii despre ''importator Honda Marine'' am gasit informatii despre honda-eu.ro...firma Agrisorg , care are si motoare pe site . Despre Hit Motors...mai nimic , parca sunt o firma ''secret de stat'' .
Am vorbit cu Agrisorg la telefon , par deschisi , am facut o comanda pentru linia de alimentare dar...sa vedem ce iese . Problema e ca ei nu au punct de lucru in Bucuresti si as prefera sa merg intr-un service din Bucuresti .
Culmea e ca pe net in magazinele online se gasesc destul de usor piese de Yamaha , Quicksilver , Mercury , Suzuki...dar parca Honda tine cu concurentii...piesele se gasesc rar desi sunt mai scumpe .
Posesorii de motoare Honda unde isi fac reviziile si de unde cumpara piese originale Honda ?

Alex1958

Salut,
HIT Motors sunt.
Nu prea le au cu site-ul.
Uite niste numere de telefon actualizate.
0744388882 pentru piese de schimb,
0749130204 Dealer-ul.
Au magazine in incinta GRIRO, intrarea de visavis de spitalul de arsi.
Bafta!

Zodiac


peb5

Când ti-am recomandat altceva ai zis ca am vre-un interes. Tot ce-am zis au fost din constatări personale si a altora.

peb5

#4
Un magazin si service Honda este in Tulcea. Dacă garantia nu este condiționata de service-ul lor, o poti face usor singur. La târg, am văzut că au mai apărut unii din Cluj

Zodiac

#5
Citat din: peb5 din Iulie 04, 2019, 02:20:46 PM
Când ti-am recomandat altceva ai zis ca am vre-un interes. Tot ce-am zis au fost din constatări personale si a altora.
Sa fim corecti eu nu am zis nimic despre interes !

''Colegul @peb5 e mare fan Suzuki si aici si pe celalalt forum ! Sper ca nu vinde Suzuki  :D !''

Ai contactul celor de la Tulcea ? Poate mai sunt multi posesori de motoare Honda care ar putea fi interesati .
Daca e asta...e ''tare treaba'' :

http://www.hydro-tech.ro/magazin/ro/

La contact nu au nici un numar de telefon de parca nu ar vrea sa-i deranjeze lumea . Au un numar de telefon de la un service din Isaccea la care am sunat de ...m-am plictisit si nu a raspuns nimeni !

Daca as fi importator de...orice in Romania as numi o persoana ca "helper'' pe toate forumurile de profil...si asa nu sunt prea multe !

Zodiac

Stiu ca asta cu conditionarea garantiei e boala veche in Romania ! Asa a fost si la masini dar pana la urma s-a schimbat legea prin ''operatiuni in serviceuri acreditate''. De atunci in serviceurile unui important jucator pe piata auto...bate vantul !
La schimbarea uleiului eu am o nedumerire . Cand vine motorul nou iti vine cu uleiul in bidon iar atunci POTI si esti OBLIGAT sa bagi singur uleiul...dar vezi ca...ulterior trebuie schimbat doar in service...pe o gramada de bani .
Deci cum prima data esti chiar obligat sa faci asta singur si dupa aia...nu mai esti competent ?

Alex1958

Citat din: peb5 din Iulie 04, 2019, 02:28:22 PM
Un magazin si service Honda este in Tulcea. Dacă garantia nu este condiționata de service-ul lor, o poti face usor singur. La târg, am văzut că au mai apărut unii din Cluj
Salut,
De HONDA se ocupa in Tulcea MOA Boats. Asta era acum cativa ani, dar cel putin acum vreo 2 ani tot asta era situatia.
D-na Augustina Ivanov era persoana de contact. Pentru cine doreste ii pot da numarul de telefon pe MP.
Oricum insa piesele de schimb tot prin HIT Motors se iau. Dar nici acestia nu au pe stoc aproape nimic, totul se comanda in Olanda si vine in 10-15 zile.
Ca sa nu se interpreteze, eu unul, sunt utilizator de HONDA si m-am lovit de chestiunile astea.
Off topic! Primul motor al lui Arielle - un 75 CP cu 4 carburatoare mi-a albit barba (caci parul... ehe!).

Zodiac

Citat din: Alex1958 din Iulie 06, 2019, 07:59:53 AM
Off topic! Primul motor al lui Arielle - un 75 CP cu 4 carburatoare mi-a albit barba (caci parul... ehe!).
+2 applaud ! Detalii ? E/a fost Honda ?

Alex1958

Da!
L-am cumparat cu barca si de la inceput aveam un semn de intrebare daca poate duce barca cu incarcatura in glisaj.
Nu ma dau lebada, am chemat un mechanic acasa sa mi-l curete/regleze/puna la punct ca sa pot pleca direct la garla. Slab si superficial mecanic. Mi-a schimbat niste semeringuri si o cama la grup. A zis ca e OK si merge.
Am ajuns pe garla si nu tura mai mult de 1500. Nici vorba de glisaj.
Am chemat un baiat de la MOA Boats in Mahmudia, am tras-o la mal si a muncit ala vreo 10 ore in doua zile consecutive, fara s-o rezolve. Pana la urma i-am lasat-o in atelier si dupa o saptamana mi-a dat-o de buna. Sincronizarea celor 4 carburatoare e belea de belea.
A fost buna pana a prins niste iarba in racire, cand -fiind la blana deja cu puterea - i s-a prajit partial rotorul pompei de apa (schimbat proaspat). Am venit in deplasament lent de la Sulina la Victoria vreo 10 ore. Cu ocazia asta m-au taiat de pe lista de transportator niste amici. I-am schimbat pompa de apa cu totul si cu prima ocazie l-am dat.
De atunci le zic tuturor sa evite motoarele cu carburatoare multiple.
Asta de-l am acum e cu injectie si pana acum am avut numai problem minore datorate benzinei din delta si greselii mele de a lasa benzina de vara peste iarna in el.

scm_ro

Eu am inchiriat o barca acum3 saptamani, un romcraft 510 cu un honda de 30cp cu 3 carburatoare. Obisnuit cu suzuki cu injectie asta a fost un calvar. Am plecat cu barca si m-am dus la alimentat, am bagat benzina si pe urma am dat la cheie 5 min ca se inecase desi nu i-am facut nimic.
Cand mergeam la relanti scuipa benzina pe un furtun ce iesea din carburatoare, turat nu facea. Cand ii dadeam blana, mai intai tremura si apoi se accelera, tot aveam impresia ca o sa se opreasca.
Nu vreau sa mai aud de barca aia. Plus ca a consumat ca o vaca.
Stiu ca, compar mere cu pere, injectie vs carburatoare, dar a fost o prima experienta cu Honda si din pacate trista.
L-am sunat pe proprietar si mi-a zis ca ca sa stau linistit ca nu ma lasa in drum chiar daca vin si intr-un carburator😜

Alex1958

Sincronizarea carburatoarelor e o treaba complicata ce trebuie facuta cu o scula speciala ce masoara vacumul si reglarea se face foarte fin pe niste jiglere micrometrice.
Nu vad ca treaba sa fie facuta de baieti pe balta. Si cum benzina pe acolo e cum e...trebuie facuta des.
Am avut un Yamaha de 25CP pe carburatie- dar un singur carburator - si nu am avut nici o problema chiar cu benzina aia.
Solutia cu carburatoare multiple nu e pentru delta. Inteleg ca vine din moto, dar benzina de pe mal e verificata mult mai des si exista competitie. Cei care eventual triseaza sunt automat eliminati, caci exista alternativa.
Acum vorbim de HONDA, care nu e neaparat de blamat pentru asta. Ei fac motoare pentru conditii normale de exploatare.

teo pes

Oare e asa de greu sa sincronizezi 3-4 carburatoare!? toata operatiunea este descrisa in manualul de mentenanta ce se poate descarca si pe net si de aici de pe site!
Faptul ca ti trebuiesc intradevar ceva cunostinte de mecanica si ceva sdv uri asta confirma ca nu este asa de greu,honda a mers numai pe pierdere cat a produs carburatia !?
Cu o carburatie ajungi la destinatie(o surubelnita are toata lumea in barca ), dar cu computerul nu umbla nimeni la el sa I rezolve injectia !
DESINCRONIZAREA CARBURATOARELOR NU SE PRODUCE SINGURA INSTANTANEU! ori s a umblat in reglaj, ori s a intervenit la motor ori a dat semne ce au fost ignorate !
Mai este deschis un topic pe site cu Honda unde este specificat numarul de telefon al importatorului de la care am cumparat (avand pe stoc) garnituri de chiulasa, curele, aprinderi,pompe, simeringuri de supape !
Viata i grea !!  Dar trece !!

Alex1958

Teo,
Departe de mine sa zic ceva rau despre motoarele HONDA, mai ales ca tot HONDA am acum!
Eu unul sunt pentru diviziunea muncii!
Decat sa ma dau cunoscator si sa stric mai bine apelez la un om care asta stie si asta face!
Ei bine am apelat la acest om! Mai am si numarul de telefon pe undeva. S-a chinuit omul o zi intreaga la Mahmudia cu barca trasa pe mal sa curete si sa regleze carburatoarele. Le-a desfacut la ultima piesa, le-a curatat cu diluant, le-a pus la loc, apoi a incercat sa le regleze fara scula aia cu vacuum. Fara rezultat. A doua zi a venit iar cu scula si tot incerca sa regleze din niste suruburi care se invarteau cu surubelnita, vai mama lor! Tot degeaba. Apoi a luat barca in atelier la MOA Boats si dupa cateva zile mi-a dat telefon ca-i gata.
Daca era asa simplu, cum zici tu, cred ca o facea din prima.
Sau poate ca am nimerit eu persoana nepotrivita (nu cred, ca tot el I-a dat de cap!) ori avea motorul meu ceva foarte nasol (iarasi ma indoiesc caci fusese al unui om serios, dupa cum a avut grija de barca, iar cei de la MOA m-au taxat numai pentru reglare!), dar asta a fost experienta mea!

Zodiac

Asa cum am mai spus si pe alte topicuri , nu am mare experienta cu motoarele de barca dar am mai multe scule Honda cu motor . Pana acum vreo 2 ani am avut probleme cu majoritatea . Si acum mai am din cand in cand dar deja stiu sa le rezolv .
La momentul in care aveam probleme , toate service-urile la care am mers voiau sa....schimbe carburatorul...si...pe bani ca scrie in toate cartile de ''owner manual'' ca problemele legate de benzina veche si depuneri nu fac obiectul garantiei . Si in general oricine vede ca motorul nu merge rotund si are ''doua maini drepte'' e tentat sa umble la suruburile de amestec si la cel de turatie...dand motorul ''peste cap'' .
Negasind informatii in Romania am ajuns la forumuri americane si peste tot in aceste forumuri era plin de ''carb problem'' si ''clogging issue''...in romana probleme la carburator/sistem de alimentare si infundarea sistemului de alimentare .
Se pare ca problemele la Honda si la altii au aparut dupa introducerea biocombustibilului in benzina unde sistemele de alimentare sunt foarte sensibile la depuneri , la benzina mai veche sau mai proasta . Exemplu :

https://www.lawnmowerforum.com/forumdisplay.php/16-Honda-Forum

https://www.snowblowerforum.com/forum/honda-snowblowers/143083-honda-snow-blower-clogging-concerns-official-update-honda-parts-info.html

https://www.powerequipmentforum.com/forum/gtsearch.php?q=honda

Cam asta face etanolul :

''Ethanol causes damage to fuel systems and engines that pure gasoline does not. The most critical problems are water contamination and fuel separation. Ethanol attracts and absorbs water, including water from the air. When the gasohol absorbs enough water, fuel water contamination occurs in the car's gas tank and that affects engine performance. If the car sits for a while, fuel separation occurs; this is where the gas and water form layers in the gas tank and if the motor sucks up the water layer into the engine, serious costly, damage happens.''

Adica prescurtat etanolul atrage si absoarbe apa inclusiv din aer !

De asemenea :

''Ethanol is alcohol, and alcohol causes corrosion in the fuel system. Metal parts rust and plastic parts become deformed or cracked.''

Adica prescurtat etanolul e un alcool care cauzeaza coroziune in sistemul de alimentare . Dizolva particule metalice si partile din plastic sau cauciuc care se deformeaza sau se transforma in particule mici care fac depuneri pe instalatie .

https://www.bellperformance.com/blog/the-major-differences-between-ethanol-and-gasoline

In SUA si Canada deja oamenii sunt destul de revoltati si cauta combustibil pur ''ethanol free'' :

https://www.pure-gas.org/