Consum motor 3000 cmc Mercruiser 130 cp

Creat de Catalin, Martie 23, 2020, 10:35:54 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.


Alex1958

Citat din: bogdanminitehnicus din Aprilie 25, 2020, 02:12:20 PM
https://youtu.be/QorjbrdXlFk
Uite ca se poate
N-a zis nimeni ca nu se poate!
Dar merita?
Cat despre autoaprindere, nu e o problema deoarece alimentarea cu gaz se intrerupe cu luarea contactului si asa se opreste motorul. Orice GPL se aprinde si fara scanteie, numai de la temperatura din cilindru. Am luat in calcul aragazul deoarece pe apa nu sunt statii de alimentare cu GPL auto. GPL-ul auto este cam acelas lucru dar cantitatea de propan poate fi mai mare in lunile de iarna. Buteliile de aragaz sunt gandite sa stea in casa. Iarna, la temperature scazute butanul ramane lichid - de aia incalzesc oamenii buteliile de aragaz cu apa calda cand parlesc porcul de craciun. Rusii folosesc in Siberia butelii de propan dar si la ala cand temperatura coboara sub -42oC nu mai iese din butelie.

momaul

Salut.Am avut o Lada 1200 cu care din 1990 si pana acum 6 ani cand am dus-o la fier vechi am facut peste 600000km numai pe gpl,asa ca am putina experienta cu acest carburan.Problema este ca gpl produce o temperatura de ardere mai mare decat benzina si la un motor utilizat spre performantele maxime distruge supapele de evacuare,si trebuie sa ai grija la supraincalzirea motorului.De 11 ani am si un logan cu gpl din fabrica cu care nu am avut nici cea mai mica problema,are 200000km,si nu a vazut benzina decat pentru pornire.Economia pe gpl este cam40% si daca motorul este pe carburatie nu e mare scofala de adaptat.Pana sa apara statiile de gpl am mers multi ani cu butelii de aragaz si nu e mare scofala sa treci gazul dintr-o butelie in alta daca sti ce faci,fara nici o pompa,numai ca operatia este migaloasa mai ales pentru ca gazul din butelii este foarte murdar si trebuie trecut printr-un filtru.Ca sa nu o mai lungesc daca nu mergi mult cu motorul si sursa de gaz este greoaie nu merita

Catalin

#18
Sunteti tari...bravo pt toate explicatiile...sunt de mult timp pe forum si pt toate discutiile initiate am avut raspunsuri pertinente si cu multe informatii tehnice destul de detaliate. Am un corsar 550 cabinat la care normal vreau sa-i pun un motor suzuki de 80 - 90 cai. Faceam un calcul pt ce mai am de facut la barca cu toate cele ce sunt necesare si nunumai. Am constatat ca se duce mult peste 5000 de euro. Gasisem asta "https://www.olx.ro/oferta/barca-cu-motor-de-vanzare-IDcqyqb.html#b20ee6ec80;promoted" care un pic negociata cu 4000- 4500 euro se poate achizitiona. O pui pe apa si pleci...dar are un motor gurmand...chiar foarte...de aceea incerc sa fac calcule astfel incat atunci cand trag linia sa ies bine la cheltuieli. Inca o data sunteti tari...ma bucur ca sunteti aici pentru a impartasi din experienta voastra. Am gandit ca varianta pe gaz ar fi una economica la consum...chiar daca ai si investitia adaptarii motorului. Ce este in oferta seamana izbitor cu un brand ce l-am mai avut...un schulze fabricat in Austria...numai ca cea din avatar este surfrider 14Vsuper si asta este Surfstar 17 v. Stiu cum se comporta pe apa si se descurca minunat in cam orice conditii. DA ...nu se compara cu Corsarul 550 care este cabinata si ai un alt comfort datorita bordurilor mai inalte si clasa din care face parte. Mai facem calcule dar se pare ca in alte parti...alte meleaguri sunt ingineri isteti rau de tot priviti asta...https://www.youtube.com/watch?v=uDoBBxa0jIo

Catalin


Don Basilio

exista un fabricant de motorre de baric LEHR care face motoare ce merg numai pe gpl, fara benzina deloc, nici la pornire. eu am unul de care sunt f multumit si porneste usor si la 10 grade. mai frig nu am incercat.