Salupa italiana de fibra

Creat de ionitzady, Decembrie 04, 2011, 02:41:16 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

ionitzady

placajul mi se pare cam firav , motivul imbracarii in fibra, deci este suficient o mana doua .... de rasina

Fritz

Padela e facuta sa fie elastica ...si usoara . Ai strapazane sau furcheti la barca? Baga-le in teava de aluminiu ...sa treaca de strapazan.  La furchet mai trebuie si manson de cauciuc...Dar nu se rup daca tragi constant...cursa lunga , nu in socuri.

ionitzady

Dragi prieteni azi am patruns si eu in dublufundul barcii mele , se vede in poze , si am descoperit o longitudinala pe mijloc a carei fibra de sticla ar mai avea nevoie de ceva mangaiere .
Vali ce parere ai de ceea ce am facut ? si ce ai mai face tu ?

Mihaif99

Ce fel de tesatura din fibra e aceea?
Nu arata ca biaxialul de la barca lui Vali. Nici macar a stratimat nu arata. Parca a fi bucati de fibra inglobata in rasina poliesterica si apoi spreyata chestia asta in mold. Asa este? Se poate asa ceva?

ionitzady

nu stiu Mihai ce cum si ce fel poate'' sef'' Vali ne poate ajuta. ultimile 2 poze sun pozate spre pupa , iar restul spre prova .

Fritz

Cred ca e Roving ...fibra de sticla snur, aplicat prin pulverizare cu pistol , tocatura de snur, rasina si intaritor dozat . Asa e facuta si pilotina mea de acum 30 de ani.  Se prezinta bine. Eu zic s-o lasi asa cum e.

Vali

Intr-adevar se vede ceva gen chopper-gun (roving tocat), dar in unele zone abia se observa si niste mat. Oricum, cel mai bine ne dam seama "live", si mai putin din poze.
N-am inteles exact care e problema cu longitudinala (mie-mi pare varanga). Se misca paiolul, sau se misca varanga?
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Fritz

#97
Cred  ca varanga a fost lipita de carena . Paiolul  a fost adaugat ,dar nu a mai fost lipit. Cam asa se procedeaza. Nu mai ai cum sa-l lipesti de varanga.
Paiolul cand calci pe el cedeaza elastic pana se opreste in varanga. Mai ales dac omu-i greu...Barca arata bine...cred ca e Vega .
Deci...Cura de slabire ...La 75 de kilograme nu mai trosneste paioul...si barca alearga mai tare.  :)  ;D

Vali

Cam asa e, de obicei varangele se prind de fundul barcii cu mat. Sunt si constructori mai grijulii care prind si paiolul de varange: se prinde in holzsuruburi cate o stinghie de lemn in partea superioara a varangii, iar paiolul se prinde tot cu holzsuruburi de stinghie. Totusi nu e cazul la barca noastra. Oricum, problema nu cred ca e prea importanta, poate ne uitam cand mai ajung prin Br.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionitzady

Asa este paiolul flambeaza , dar foarte putin  insesizabil chiar , nu trosneste nu face nimic , sunt foarte multumit de de paiol si forma lui . Sunt extrem de bucuros ca am reusit cu aceste doua '' tambuchiuri '' am reusit sa patrund in dublufund pentru o intretinere mai buna. Longitudinala '' VARANGA'' nu se misca deloc , este foarte teapana dar ,am constatat niste umflaturi de fibra si vreau sa ma joc putin cu fibra pe unde pot.
  Oricum cred ca am facut bine cu cele doua orificii , deoparte si de alta a varangei , pt a aerisii si scoate evantuala apa , care a existat anul trecut. Despre orificiul din pupa nu stiu ce sa fac , as renunta la el si l-as astupa . Multumesc tuturor pt interes , iar barca ar fii un IRVER - IRVER , conform documentelor ce le avea un vanzator la o barca identica de pe net.

Fritz

#100
Da, e Ilver.
Lasa orificiul din pupa, ca nu ai pe unde sa scoti apa . Ai facut capacele de vizitare...dar e foarte greu sa scoti apa pe acolo. Exista dop filetat ...dar si dop din cauciuc cu un surub,care prin strangere umfla cauciucul .

ionitzady

Da ADI , am dop filetat , dar parca tot i-mi este teama ca intra apa pe acolo , PARANOIA :)

ionitzady

deci Vali , si nu numai , este vreo problema in modul asta de prindere a motorului pe barca.  Si ma refer la distanta intre ventuze si muchia oglinzi , mentionez ca voi prinde si cu suruburi ( 2 la numar) motorul             


astept comenturi

ionitzady

si inca o poza care sa arate ridicare motorului ....

Vali

Inainte de fixarea finala, mai bine faci proba cu motorul si barca pe apa. Asta inseamna sa umbli la trim pana iti place cum se aseaza barca la glisare (mai ales ca la motor ai si hydrofoil). Cred ca poti cobori putin motorul, din ultima poza se vede ca mai e "loc de manevra", plus ca la reducerea trimului e posibil sa constati ca e prea sus placa anti-ventilatie.

Spatiul in care se prind menghinele mi se pare insuficient pentru o exploatare in siguranta, chiar si la conicitatea data de pana. Asa ca eu as prinde motorul in 4 suruburi. Daca te uiti, ai si la extremitatea inferioara a placii exterioare 2 gauri pentru suruburi. Am avut acelasi timp de motor, si are 6 gauri pentru suruburi.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau