selva unknown

Creat de ghostface, Iunie 23, 2020, 10:16:52 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

ghostface

#15
Salutare din nou!
Ieri dupa-amiaza am facut ceva ce trebuia facut de la inceput(de la achizitionarea motorului) - L-AM PORNIT dupa multi ani (din spusele batranului de la care l-am luat - cam 9ani).
Sunt bucuros deoarece am reusit sa il pornesc fara electromotor mai usor decat ma asteptam - a pornit cam la a 3-a sfoara improvizata ! dupa prima pornire (motorul a functionat fara greseala cam 15-20secunde) , l-am oprit , l-am lasat 2-3 min si i-am mai dat o sfoara acesta pornind foarte usor(din prima) si mentinandu-si relanti-ul foarte frumos si echilibrat! nu l-am lasat sa functioneze nici de aceasta data mai mult de 15-20 secunde deoarece nu m-am descurcat cu urechile de alimentare cu apa(sunt prea mici si nu acopera corect zonele de absorbtie apa ale cizmei) - astfel motorul nu avea racirea asigurata ! probabil intr-un butoi/recipient cu apa mai mare vor fi mai multe probe!

am schimbat si uleiul in cizma(acesta arata destul de rau , cam gros , nu mi s-a parut ca fiind amestecat cu apa - am mai avut motoare cu aceasta problema si cam stiu cum arata uleiul amestecat cu apa) - am pus ulei pt cutii viteza 75 w 90 Mobil1... voi mai tine sub urmarire acest aspect! cu aceasta ocazie a fost testat si grupul - respectiv cuplat inainte/liber/inapoi , acesta cupland/decupland corect fara zgomote/caraieli si alte sunete(cu motorul pornit evident).

Motorul este pe drumul cel bun! 8)

Alex1958

Salut,
Felicitari, dar pentru siguranta motorului pune-i in cisma ulei special de la unul din fabricantii de motoare de barca.
Bafta!

tehnic dan

Salut , schok-ul ... cum ai facut cu schok-ul... ?

kama3

Sa stii ca corect uleiul din cizma nu trebuie sa se amestece cu apa, in eventualitatea in care aceasta intra in grup.
Uleiul special de cizma are proprietatea de a nu se amesteca cu apa, pastrandu-si astfel propietatile de ungere.
Uleiul de cutie de masina isi face treaba atat timp cat nu intra apa in el. Daca intra se amensteca si formeaza o emulsie care nu mai unge bine. Uleiul de masina nu e proiectat sa nu se amestece cu apa pentru ca in proportie de 99.99% nu prea exista o astfel de situatie.
Daca avea ulei special in cutie cand il scurgeai vedeai in recipient separat uleiul si apa.
Nu te zgarci ca un flacon de ulei special e 30-40 de lei.
In plius de asta cand il schimbi stii sigur daca a intrat sau nu apa in grup.

ghostface

#19
Citat din: tehnic dan din Iulie 07, 2020, 12:24:21 PM
Salut , schok-ul ... cum ai facut cu schok-ul... ?

Buna ziua! motorul l-am pornit cu ajutorul bateriei de la masina: am conectat firele(masa si plusul de alimentare bobine inductie)direct la baterie , initial am conectat pe borna "plus" si shocul, motorul la a 2-a sfoara a dat sa porneasca si s-a inecat...la a 3-a sfoara am decuplat shocul si a pornit !
shocul e clar ca va fi controlat de un buton cu/sau fara revenire - voi vedea !

Citat din: kama3 din Iulie 07, 2020, 12:43:19 PM

Nu te zgarci ca un flacon de ulei special e 30-40 de lei.
In plius de asta cand il schimbi stii sigur daca a intrat sau nu apa in grup.
am in vedere si acest lucru, doar ca acel ulei este tot ce am gasit prin garaj la acea ora si vroiam neaparat ieri dupa-amiaza sa il ponesc si la pornire si fie uleiul din cizma schimbat...

pete

ma joc si eu - rezultatele le voi face cunoscute mai tarziu int-un post mai amplu-cu o pornire electrica, deoarece motoru meu nu are nici in clin nici in maneca cu pornirea electrica a trebuit sa improvizez. pt schock am folosit sistemul de inchidere de la o usa de la o masina pe care am dezmembrat-o. cu un intrerupator in 3 poziti. si culmea e ca merge

ghostface

#21
Holla! revin cu ceva update-uri:
- saptamana trecuta gasisem la cineva un maner de Selva de 25cai care din poze parea 100% ca se potriveste... surpriza cand am ajuns la vanzator(am luat motorul in portbagaj pt a fi sigur) nu s-a potrivit (tija patrata de actionare acceleratie prea scurta -aprox4cm mai scurta), culoarea lui nu mai era cea originala, si intr-un moment de inspiratie/neispiratie(nu sunt sigur ce a fost) am renuntat la achizitionarea lui(cel putin pt moment - sunt convins ca nu il vinde in urmatoarele 6luni asa ca am timp sa ma sucesc)...am zis daca tot dau un ban sa nu mai ajung pe la strungar si sa fac adaptare/improvizatie...si fie bolt-on sau plug&play 8)

- totusi am rezolvat ceva - posibil cel mai important lucru - am gasit capac! este tot de pe un selva de 25 si se potriveste perfect! el este in stare foarte buna , nu are fisuri, sparturi, reparatii cu exceptia vopselei care arata rau! oricum va fi vopsit si va arata ca nou! dupa care sa vad niste stickere cum rezolv...

ghostface

cateva noutati:
revopsit si "desenat" capacul... electromotor nu am gasit si cel mai proabil nu voi gasi...am reusit sa deslusesc modelul de electromotor dupa ceva sapaturi - producator SJCE model ES0200S ;
solutiile pe care le vad acum sunt achizitionarea unui motor identic cu acte si complet, iar pe cel vechi sa il pastrez pt piese de schimb sau pur si simplu cautat alt model de motor complet si cu acte! momentan astept barca.