Suzuki 2012 DF6S , nu sta la ralanti

Creat de Fisherman68, Mai 04, 2021, 04:49:23 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Fisherman68

Salutare!
Am achiziționat motorul din titlu anul trecut(noiembrie) și la proba in butoi alimentat din rezervor extern s-a descurcat fara probleme.
Turație, ralanti, băgat în viteze înainte înapoi. Toate bune și frumoase.
Săptămâna trecută urma sa ii fac proba pe apă alimentat din rezervorul propriu dar nu ține la ralanti. Motorul arată ca nou nu are o zgârietură, nu are mai mult de 10 ore de functionare.
L-am dus la un meseriaș care are atelier de motoare, scutere și ATV uri.
Și după toate verificările (s-a și mirat cât de curat e carburatorul) nu i-am dat de cap, urmând că eu să îl forjez că poate își "dă drumul". Cauza ar fi că a stat mult timp nefolosit.
Singurul lucru care cred că am mai fi putut să îl facem ar fi fost să schimbăm benzina (cumpărata cu o zi înainte)d cu alta de la alt "peco"
Ați mai pățit cineva așa ceva?



acig

Bujia ai verificat-o ? Masoara distanta intre electrozi ;ar trebui sa fie intre 0,6-0,8mm.
,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

Fisherman68

Meseriașul a pus și o bujie nouă de la el.

kama3

Cu alimentare externa functioneaza corespunzator?
Daca extern merge verifica robinetul intern sa curga.

Fisherman68

nu i-am mai facut proba cu rezervorul extern deoarece furtunul de alimentare este foarte rigid din cauza vechimii, urmeaza sa acizitionez alta linie dar pana atunci vreau sa mearga pe rezervorul lui , lucru care nu se intampla din cauza ralantiului

kama3

Din noiembrie pana acum nu tine scuza ca a stat mult nepornit.
Verifica furtunul care duce de la rezervorul intern la carburator.
Scoate-l din carb si vezi daca vine benzina constant.

Fisherman68

Am asistat la toate chestiile de verificat, stiu ca a scos furtunul pe care vine benzina in carburator si avea debit...

AdrianZUZ

Cauta alt meseriaș!  Ala care ti-a zis sa îl forjezi ca își da drumul  ;D nu pare ce trebuie.

Fisherman68

caut dar pana atunci astept si pareri de la colegii avizati sau care au patit ceva asemanator.

AdrianZUZ

Carburatorul a fost desfăcut complet, curățat și reglat? Sau doar constatat ca e curat bec .
Carburatoarele au prostul obicei sa ascundă mizeria în pasaje mici și foarte mici. Manualul pt modelul asta îl ai? Ventilația la capac rezervor este funcțională....
Cel mai simplu este sa spui ce s-a făcut exact.

acig

#10
Pai la toate parerile ai un raspuns ca ,,meseriasul" a facut si a dres. Ia schimba meseriasul sau este in afara subiectului,ori o bajbaie;  de ce nu mergi  la un service ?
Eu am exploatat un Suzuki 6 CP timp de 7 ani;fara nici  problema.Este in fotografia de profil. L-am luat tot in 2012.
Motorul este simplu. Meseriasul este ,,depasit".
,,Lumea este un loc periculos...   Nu atat din cauza celor care fac rau, cat mai ales a celor care privesc si-i lasa sa faca rau !" Albert Einsten

kama3

Parerea mea e ca pana la un punct e bine sa stie omul sa si-l repare singur. In primul rand ca meseriasii sunt cum sunt, in al doilea rand pentru ca daca te lasa rasnita in balta sa stii ce sa-i faci sa ajungi inapoi

On topic, cat de turat sta stabil fara sa moara?
Daca la o turatie sa zicem medie sta si merge rotund tine-l asa 10 min si apoi scoate bujia. Ar trebui normal sa fie caramizie.
Dupa ce moare cum pornste din nou? Usor sau greu?
Daca bujia e deachisa mai strange aerul. Daca e neagra/afumata, mai da-i aer.
Bujia e un indicator f bun despre mersul motorului

mdascalu

Buna dimineata,
O alta varianta ar fi sa adaugi in combustibil un aditiv de curatare carburatoare si sa mergi cu el asa, sau se scoate carburatorul, se desface, se scot toate elementele din cauciuc si se lasa in decarbusolv 24 ore, dupa care se sufla pe toate partile si orificiile cu aer comprimat, iar apoi se monteaza la loc.
Cu stima,
mdascalu

Fisherman68

Vă mulțumesc tuturor celor care ați răspuns până acum.
Meseriașul de care vorbesc nu a desfăcut decât capacul de jos de la carburator.
O să încerc sigur varianta cu soluția de curățat carburatoare și o să mai încerc și cu alta benzina "super aditivata"
Să vedem ce iese.

Fisherman68