Barca Delta 370

Creat de alinm, Decembrie 03, 2021, 11:14:31 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dany

La paiol s-a referit Alex,mai mult ca sigur.Daca nu vrei sa-ti lipeasca cele doua corpuri[nituiasca,bandou,etc..]tu,vei putea sa-ti ranforsezi zonele de interes.Mai usor ai putea face asa:
Ceri o poza a piesei si tu le dai zonele incercuindu-le  si spui sa-ti puna placaj imbracat in fibra de grosimea ''x'' ,etc...Dupa trebusoara asta ei o sa o incheie la gata.
Ca si colegul DILES,eu i-ti spun ca barcuta asta nu e de Dunare.Am citit ca ai motor electric ''tip ancora'',motor in 4 t cu pornire electrica si trim....Nu ar fi pacat sa montezi astea pe ''copaia''asta?
E numai o parere!
Pardon!!!Colegul Kama a fost!!!Si stie ce spune.''Se da''mult cu barca pe Dunare si a vazut multe....Stima!

alinm

Am tot cautat o versiune mai mare cu care sa impac si calitatile nautice si spatiul de depozitare ... deocamdata m-am oprit la lungimea asta si consider ca pentru nevoile mele de acum ar fi cea mai potrivita.

Eu o compar cu Alaska 390s si cu linder 400 sportsman. Fata de astea gasesc urmatoarele avantaje: forma operei vii pentru glisaj, lateralele mai inalte, podina plata, se poate accesoriza pe sub coca interioara (nu la vedere), partea din spate inchisa, ma astept sa stropeasca mai putin si sa taie mai bine valurile sa zicem pana in jumatate de metru. Din punct de vedere spatiu nu il vad un impediment, de obicei chiar daca mergem mai multi mergem fiecare cu barca lui, deci majoritar voi fi singur in barca.
Ca stabilitate nu stiu ce sa zic, fata de alaska cred ca va fi mai bine, avea doar 113cm la gurne. Fata de sportsman cred ca mai rau dar singur nu vad un impediment.

Apoi, ajung la dunare/delta rar, am fost de 3 ori in 5 ani, vreau sa am si optiunea sa ma duc in Ungaria ca e mult mai aproape. La ei se inmatriculeaza tot ce e peste 10cp, din discutii cu amicii mei ori ai barca inmatriculata ori ai motor de 9,9cp. As lua un 9,9cp sau varianta ungureasca, un 15-20cp sugrumat la 10cp care se poate mari ulterior.

Apoi pentru lacurile si raurile interioare eu cred ca e suficienta dimensiunea.

Un criteriu important e si pretul. Alternativa ar fi barci de aluminiu: Porter 370 pro sau un Kimple hunter 395 dar sunt de >4 ori pretul. E adevarat ca la porter nu mai am nimic de facut si e zdravana, aluminiu gros, e si asta un criteriu.


Drag0sh

Foarte curajos esti daca compari barci consacrate cu copaia asta

alinm

Compar cu ce cunosc, eu cu astea m-am dat.

Don Basilio

Orice barca are destinatia ei. aici producatorul spune clar: clasa (de navigatie) D. Asta inseamna ca rezista (adica nu intra apa in barca atunci cand este neguvernata) la vant forta 4 Bf (maxim 16 kn, 30 km/h) si valuri cu inaltimea maxima de 0,3 metri. Daca te incadrezi in aceste conditii de navigatie e ok, sa spunem, in 90% din cazuri. Din punct de vedere personal, fiind mai prudent, pe principiul ,,safety first,, - chiar si pentru Dunare - as folosi o barca omologata clasa de navigatie C (chiar daca spune ca e costier maritim). Asta inseamna ca ar trebui sa reziste la vant de forta 6 Bf, vant pana la 50 km/h si valuri pana la 2 metri. E clar ca nu sunt pe Dunare sau in Delta valuri atat de mari in schimb sunt bizoni si mai mari care nu au retineri,  nici bune maniere, si trec pe langa tine cu viteza maxima si motoare de sute de cai putere.

diles

cred ca e important si cum guvernezi barca nu doar marimea ei,am fost pe dunare si in delta cu tot felul de copai fara sa am probleme dar e foarte important sa stii cum sa gestionezi valurile,daca stii cum sa le abordezi si nu mergi ca vitelul nu sant probleme.

alinm

Astea sunt conditiile max de dunare pe care trebe sa fac fata, la mai mult nu ma bag, poate doar ceva mai mari valurile pe portiunile unde se aliniaza cu vantul. In seara aia am avut si valuri peste 1m, nu am luat apa in barca decat cand incercam sa ma leg la ponton si stateam in spate langa oglinda.

Barca e Alaska 390s cu 20cp, omologata categoria C. Comparativ barca delta 370 e ceva mai scurta la lina de plutire dar cu latime la gurne mai mare, semnificativ mai inalta si cu V mai mare la prova.

Imaginea e putin neclara la inceput dar devine mai buna ulterior.

https://youtu.be/CXaYpBQdEFw

alinm

Cred ca nu ma bag la barca asta, o sa caut altceva tot pana in 4m.

Motivele sunt legate de acea forma a carenei, nu sunt sigur de comportamentul si stabilitatea ei, prefer ceva mai simplu si mai usor de amenajat.