Tuning Honda BF5

Creat de ionpescarul, Iunie 18, 2015, 04:39:46 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

pelicanul

Mulțumesc pentru link.

Nu știu dacă e vreun upgrade cu acest carburator.  Chinezii spun că merge la 4 HP și 5 HP patru timpi, 6 și 8 HP 2 timpi, dar nu știu cîtă bază poți să pui pe chestia asta.

mdascalu

Salut,

@ pelicanul - cu foarte mare placere (da' vezi ce am scris mai jos si pentru 12iuli34)

La Tohatsu, Mercury, Nissan carbelitorul difera de la 5 la 6 cai, in sensul ca are un diametru mai mare in cazul tubului Venturii , alt jicleur si emulsor principal. Un carburator, este de fapt un dispozitiv care, la cerere,
(decompresie generata de piston la aspiratie), livreaza un amestec carburant 14.7 : 1 (aer-combustibil) la momentul admisiei. Problema de care i-mi e frica mie e ca: pistonul de la Honda, sa nu realizeze aceeasi depresiune ca la Mercury. Oricum, la admisie, pistonul va cere un volum de amestec carburant si carburatorul ar trebui sa o livreze la acelasi raport stoechiometric. Aste inseamna ca volumul de emulsie aspirat in cilindru la orice turatie, (N.R. = aproximativ), va fi mai mare si de aici, puterea detentei va fi mai mare la orice "rpm" a motorului.

La motorul Suzuki 8 cai 2 timpi este vorba de fapt de 2 carburatoare la 2 cilindri.

@12 iuli34 - ultima oara am comandat 3 turometre. Le-am verificat pe motosapa, 2 din ele mergeau corect cu setarea initiala de 4 timpi, unul (al trei-lea) avea indicatiile la dublu. L-am setat invers si turatia lui a devenit asemanatoare cu a celorlalte doua. Incearca, nu ai ce sa strici, daca vrei hartiuta, pot sa o scanez maine si o pun imagini pe forum.