Barca de pescuit din aluminiu.

Creat de Intersect, Septembrie 01, 2012, 10:40:57 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

modi

Citat din: Betto din Martie 19, 2014, 09:27:58 AM
Mai este loc de maxim inca un potential asociat. Se mai baga cineva?

"Vrei sa te certi cu careva ? Ia-ti sau fa-ti barca impreuna cu acesta ........ "

---- Pictoru' -----

modi

#46
Citat din: Betto din Martie 19, 2014, 09:27:58 AM
....Aluminiul nu va hodorogi mai tare ca o barca de fibra, detaliile materialului sunt reale, conform fisei tehnice, mai mult decat atat, eu l-am pipait, indoit, gaurit, testat, mi-a placut si cred ca este perfect pentru constructia de ambarcatiuni.

Uite , scriu ca ...... ALUMINIUL ESTE MAI TARE CA FIBRA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE . Bine ?
Ca sa elimini sudura acestuia in valoare de aprox 400 - 500 E recurgi cu incredere la lipici si scotch .
Evident , si mult mai ieftin .

corsarul

#47
Ca si avantaje, eu cred ca primeaza greutatea mica.....si in raport cu acest aspect, cred ca fuge bine cu motoare mici... deci... i-mi raman "gologani" in buzunar, care altfel i-as da pe combustibili... ;D
Dar cred eu ca ar mai fi cateva:
-rezistenta in timp (nu cred ca o sa apara osmoza la acest tip de barca)
-esteticul (mie, i-mi par frumoase !!)


Toate barcile au plusuri si minusuri, dar cred ca si dumneavoastra stiti asta... si  ceea ce am scris mai sus, sunt doar  pareri personale si nicidecum pareri avizate !

Citat din: modi din Martie 19, 2014, 02:00:17 PM

"Vrei sa te certi cu careva ? Ia-ti sau fa-ti barca impreuna cu acesta ........ "

---- Pictoru' -----

Te contrazic !

home made


Mihaif99

Citat din: corsarul din Martie 19, 2014, 03:04:06 PM
-Ca si avantaje, eu cred ca primeaza greutatea mica.....
-rezistenta in timp (nu cred ca o sa apara osmoza la acest tip de barca)
.......


Daca te referi la barcute mici de lucru precum Motorcraftul 410 ai dreptate.

Barcuta mea Smokercraft Alaskan DLX (cu podea) 15 are 130-140 kg, si e considerata ultra-usoara.
Un Lund Alaskan 1600 cred ca are peste 300kg, si e o barca spartana.  N-am timp sa verfic acum exact cat are. Un lund 1800, adecvata pentru apa mari, e si mai grea.
Adica vreau sa zic ca chestia asta cu usoara e relativa.


Da, rezista decent in timp.  Dar tine cont ca barcile din epoxy nu fac osmoza.  La fel si cele din rasini poliesterice (cred) superioare.

corsarul

Da Mihai...este adevarat, ca la Motorcraftul 410 ma gandeam !  ;)...si prin prisma acestui gand am scris randurile.

De fapt...mai departe nici nu indraznesc sa ma gandesc, datorita preturilor uriase care se cer pentru acest fel de barci.  :(

Mihaif99

Citat din: corsarul din Martie 19, 2014, 04:05:47 PM
Da Mihai...este adevarat, ca la Motorcraftul 410 ma gandeam !  ;)...si prin prisma acestui gand am scris randurile.

De fapt...mai departe nici nu indraznesc sa ma gandesc, datorita preturilor uriase care se cer pentru acest fel de barci.  :(

Parerea mea sincera. Daca ar fi sa caut o barca in Romania in acest moment si as avea in mana banii de un Motorcraft 410, as incerca si alte barci de fibra, precum cea a lui Vali. Nu ca vreau eu sa ii fac reclama, da mi-a placut. Varianta pentru motoare mari. Aia m-ar interesa.  E o barca substantiala

corsarul

#52
Categoric ca barca lui Vali este pentru Delta ..."the best"...  ;)

Sosoktm

ca orice alegere, finalul depide de subiectivismul fiecaruia. Pentru lipovean rostul aluminiului nu e clar, mai ales cand poate sa ia o laguna tavalita la 15 milioane. Pentru mine SL de la romica are bordul prea jos, insa daca as fi mers DOAR la pescuit cu ea era una dintre variante.
Daca as merge mai des in delta o barca precum cea facuta de Vali are avantaje multe, nu stiu insa pretul ei.
Nu cred sa existe barca suprema, ci doar cea care va raspunde cat mai bine la asteptarile proprietarului din acel moment.Luand in considerare cat costa si ce complicatii ai daca vrei sa te apuci sa faci acasa o barca din alu, nu prea mai vad jmecheria sa nu iei una second.
Gasesti si mercedes si dacie, dupa buzunar.
@modi...aia de competitie merg pe portabilitate si pe faptul ca e esential sa ajungi primul la locul de peste. Cu un 5 cai (uzual limitarea le concursuri) gonflabila ajunge prima ;)  in plus la aluminiu esti oarecum ingradit de peridoc si loc de dat barca la apa. De loc de depozitare nu mai zic nimic.
Am si gonflabila exact genul celor din pozele puse de tine, dar intotdeauna cand aveam de ales, am ales tabla. Confort, viteza, grija de intepare zero. Tabla insa nu o pot "impacheta sa o duc in portbagaj sau sa o iau pe un umar sa o duc la apa 200 metri.
@mihai...colegu se refera la prelucrare in dural, nu in aluminiu simplu. La 3,3 mm nu cred ca il mai poti indoi cu forta muschilor, iar de nituit nici vorba. Flexibil numa` daca il pui la presa de 2 tone
Am vazut o mortaciune de salupa ruseasca din alu, zace pe un mal prin delta, cred ca avea maxim 2,5 mm tabla (alu, nu dural). Ruseasca am zis, da ? :D

modi

#54
Soso , de ce nu-ti faci tu o barca din aluminiu ?
Pe bune , ar fi super "smechera" ! La ...... pana-n 500 RON .

Iar eu as da pe spate !  :o :o :o M-as apuca de avioane ..........

corsarul

Citat din: Betto din Martie 19, 2014, 09:27:58 AM
Corsare lasa-mi un mesaj personal cu un numar de telefon si locatia, sa vedem daca e posibila eventualitatea unei intalniri. Mai este loc de maxim inca un potential asociat.

Scuze de intarzierea raspunsului !
Din pacate sunt prins in cateva proiecte, care nu-mi lasa loc de manevra !
Oricum... ai un MP!

bradutzu

La banii astia vreau si eu 10 barci
iti dau scrisoare de garantie bancara când vrei tu!
Sa auzim numai de bine!

Sosoktm

Citat din: modi din Martie 20, 2014, 06:07:17 PM
Soso , de ce nu-ti faci tu o barca din aluminiu ?
Pe bune , ar fi super "smechera" ! La ...... pana-n 500 RON .

Iar eu as da pe spate !  :o :o :o M-as apuca de avioane ..........
pentru ca am deja una, facuta de starcraft. esti cam nervos, probabil e astenia de primavara ;)
Daca ai parcurge postarile de mai sus poti constata ca m-am aratat neincrezator cu privire la justificarea economica a constructiei pe alu in regie proprie

Rumpi

Citat din: Betto din Martie 17, 2014, 11:30:20 AM
    Doresc sa construiesc un model propriu de barca folosind un material nou, nemaifolosit in constructia ambarcatiunilor[/size],... antifonic, termoizolant, foarte rezistent la intemperii, aproape indistructibil, rigiditatea echivalenta cu a unei barci din otel cu grosimea de 2,4mm,...dur-aluminiu 3,3mm, cu o greutate de 5,5 kg/mp, material rigid, incasabil, are calitatea de a accepta aproape orice tip de prelucrare, durata de viata indelungata garantata minim 20 ani, fara intretinere (minimala)...

Fratilor ce-i tot dati cu duralul omul zice clar ca e material nou, nemaivazut, etc, am subliniat eu in citat. Eu ma intreb ce material e ala asa de extraordinar si cum de nu l-au descoperit constructorii de barci pana acuma.

Betto

Rumpi a inteles perfect. Din lipsa de timp, momentan nu pot sa vin cu alte lamuriri. Pot spune ca am inceput proiectul, am si gasit un vecin sa o facem in tovarasie (aceasta barca prototip,..poate dura si 2-3luni). Cand va fi gata, poze, filmare, si  de ce nu, poate facem o testare. Interesul meu nu este neaparat de a-mi construi propria barca, primeaza interesul de a inlocui materilalele clasice folosite la constructia barcilor, inovand, revolutionand, constructia ambarcatiunilor usoare. Acest material asigura avantajul extraordinar al coeficientului de rigiditate fata de greutate, in comparatie cu alte materiale rigide si uniforme, facand materialul meu preferat. Nu ma indoiesc ca nu vor fi voci critice, oricum nu-i iau in seama eu fiind un incapatanat. Cred ca va fi ceva asemanator ca atunci cand termopanele au inlocuit geamurile si usile clasice.