Pocket-cruisere

Creat de Vali, Decembrie 06, 2012, 11:39:51 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Rumpi


Am gasit azi noapte un Golif de vanzare,  pe e-bay, expira in 2 zile si ceva, momentan licitatia e la 9,50 euro. Are trailer fara acte (home-made) si e la intersectia Rin-Main (in Mainz). Mie mi-e frica sa licitez ca poate castig si pe urma ma scarpin in cap ce sa fac cu ditamai barcazul de croaziera transatlantica. Daca va intereseaza dati de stire.

http://www.ebay.de/itm/141014289181?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

solpet

Citat din: Rumpi din Iulie 14, 2013, 06:38:19 AM

pe urma ma scarpin in cap ce sa fac cu ditamai barcazul de croaziera transatlantica.

http://www.ebay.de/itm/141014289181?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Dilema nu este chiar atat de mare :-)
Barcuta are cote modeste (L=6,5 m  B=2.4 m) este potrivita pt. lacuri, cu precautie si zona costiera.
Volumul de munca pentru readucerea in stare navigabila este insa destul de mare (cel putin 300 ore),
si voint sau din intamplare nu sun tfotografii despre opera vie.

Daca a aparut si osmoza (barca pare a proveni de la inceputul anilor 1970') volumul de munca poate trece usor de 500 ore.



Rumpi

#32
Citat din: solpet din Iulie 14, 2013, 08:49:18 AM
Citat din: Rumpi din Iulie 14, 2013, 06:38:19 AM

pe urma ma scarpin in cap ce sa fac cu ditamai barcazul de croaziera transatlantica.

http://www.ebay.de/itm/141014289181?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Dilema nu este chiar atat de mare :-)
Barcuta are cote modeste (L=6,5 m  B=2.4 m) este potrivita pt. lacuri, cu precautie si zona costiera.
Volumul de munca pentru readucerea in stare navigabila este insa destul de mare (cel putin 300 ore),
si voint sau din intamplare nu sun tfotografii despre opera vie.

Daca a aparut si osmoza (barca pare a proveni de la inceputul anilor 1970') volumul de munca poate trece usor de 500 ore.

Din nefericire nu ma sperie nici dimensiunile nici starea actuala. Goliful e barca rezistenta a fost la OSTAR, osmoza n-am auzit sa aiba una. Nici macar trailerul fara acte, ii pun un Kurzzeitkennzeichen si da-i bataie spre Romania. Pentru mine conditiile adiacente sunt problema: n-am masina sa o trag (are 900kg fara trailer), nam curte s-o tin, n-am ape unde s-o folosesc (ma rog o pot pune pe Belis sau alte lacuri de acumulare dar la calitatea infrastructurii e mai indicata o iola). Sa iau barca ar insemna pe langa renovare sa cumpar masina (4x4 la infrastructura noastra), sa ma milogesc la prieteni pentru spatiu de parcare, omologare peridoc ca si constructie artizanala, etc. Pentru mine e o problema de raport cost-utilizare.

pelicanul

#33
Principala problema a acestei barcute mi se pare trailerul. Ca sa tragi vreo 1200 kg (cu tot cu trailer) iti trebuie remorca cu frinare, cam orice masina (autoturism) ai avea. Nu cred ca remorca aia care abia se ghiceste intr-o singura poza si e descrisa extrem de sumar (ein Eigenbau ohne Papiere) are asa ceva. De altfel barca merita chiar si 1000 de euro, daca are catargul complet echipat si citeva vele in stare acceptabila.
Sint multe asemenea barci in vest, date pe nimica, dar este greu cu transportul. E unul pe Pro Barca (http://www.probarca.ro/anunturi/109/1/Vand-Veliere.htm) care are o adevarata colectie de asemenea barci din Italia. Omul are si firma de transport si le si aduce in Romania. Dar cu adus cu tot, plus comisioane, pretul este deja piperat fata de starea barcii.
Daca doriti sa probati gratis un pocket cruiser  ( Sasanka 660) va astept la o iesire pe mare. Oricine e bine venit, dati un PM cu doua trei zile inainte.

Vali

Am intrat zilele astea dupa ceva vreme pe site-ul lui George Whisstock, al carui fan "de cursa lunga" sunt. Ceea ce am vazut acolo mi-a taiat respiratia. Adica dupa aproape un an in care am lucrat exclusiv in fibra, lucru foarte neplacut chiar si pentru cineva obisnuit cu asta, am putut sa vad din nou ce inseamna o lucrare magnifica in lemn: cel mai mic pocket-cruiser din gama lui George Whisstock, Design 077: http://www.whisstock.com/page_02.php?page=02&page_id=2.06&design=77&PHPSESSID=a47eaea5fbd1b77d9ff63ee131b98668



Pentru a va delecta ochii si sufletul cu frumusetea acestei barcute cu bordaj in clin, dati va rog click pe ultima imagine din randul de jos de poze de pe pagina principala de designerului, http://www.whisstock.com/ . Se va deschide un slide-show cu toate etapele constructiei, unde se poate vedea ce inseamna o lucrare migaloasa, care tinde spre perfectiune. Cand am vazut aceasta galerie, gandul mi-a zburat imediat la colegul nostru Vince, pe care-l stiu la fel de perfectionist si meticulos precum autorul bijuteriei din poze :). Am atasat un print-screen cu imaginea pe care trebuie dat click, fiindca nu se poate copia linkul.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

gvincentiu

Da, am revazut ceva postari mai vechi. M-a imbolnavit pocketul asta. Insa 173 de kg de balast mi se pare putin, as zice ca e doar pentru ape protejate.
Ganduri bune !

Vali

Salut Vince, designul 077 e omologat pentru clasa C, deci nu doar pentru ape interioare. Dintre pocket-cruiserele lui George Whisstock, toate sunt minim de clasa C, iar designul 123 (6,10 metri si 1,45 tone) e chiar de clasa B, la un lest de 0,5 tone. Eu am 2 planuri complete de pocket-cruisere de la G. Whisstock, design 123 si 146, poate ne uitam odata pe ele in amanunt, macar de curiozitate :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Captan

Am si eu ceva noutati mai "vechi".