7 metri

Creat de nicu, Mai 19, 2011, 11:50:00 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

nicu


Vali

Frumos slide, dar si mai frumoasa barca :). Ce faci, o aduci sa o lansam la tabara  :D?
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

HOME MADE

azi incepe primul congres al posesorilor de orice pluteste si se misca pe apa!v-a asteptam!:)

stavride

La al primulea congres... :)
Dacă vrei să construieşti un vapor, să nu începi prin a-i trimite pe oameni după lemne, cuie, unelte, sfori şi alte materiale. Învaţă-i întâi să tânjească după marea îndepărtată, nesfârşită.

nicu

multumesc
la al primulea congres am ramas cu capul Doloshman! ::)

stavride

Capul Doloshman sabia nu-l taie! :)
Dacă vrei să construieşti un vapor, să nu începi prin a-i trimite pe oameni după lemne, cuie, unelte, sfori şi alte materiale. Învaţă-i întâi să tânjească după marea îndepărtată, nesfârşită.

HOME MADE

....si cum vintul bate,ape 'nvolburate,curul ni-l inmoaie....stiu de la aia cu caiace si alte scinduri plutitoare....:)

nicu

intr-un tarziu teaca si derivorul...
cutia derivorului se monteaza sub barca, submersibil



mario38

cum se realizeaza protectia anticoroziva,

nicu

derivorul se imbraca in chit-fibra auto (profil Naca) ,teaca vopsea anticoroziva.

Vali

Salut Nicu si felicitari :). Uitandu-ma la derivorul mobil, recunosc exact desenul din planuri. Vizavi de profilare si incarcare, cred ca ar fi mai bine sa se foloseasca un chit epoxidic - din epoxy de Europlastic si pudra de talc sau chiar rumegus foarte fin. Asta din cauza ca epoxy nu e casant precum chitul poliesteric, si pe deasupra se poate da si o fibra subtire ca sa-l protejeze.

Vizavi de profilare, cred ca ar trebui profilata si partea fixa, adica lestul. Asta se poate face ori prin sudarea a 2 table subtiri curbate pe fiecare bord, ori prin incarcare cu chit (ceea ce-i mai greu si scump). Daca nu e un secret, spune-ne te rugam si noua ce greutate va avea lestul, adica daca se va apropia de valoarea din planuri. Mult spor in continuare, fiindca barcagiii gospodari isi fac iarna barca si vara sania, exact cum faci tu :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

nicu

#11
derivorul are 40 kg teaca  derivorului65kg am cantarit !.
teaca are pereti dublii de 27 litri in care pot sa torn lest aproximativ 300kg.
partea fixa vreau sa  o incastrez in chila exterioara.

iliviu

Citat din: Vali din Decembrie 12, 2011, 09:22:30 AM
...... fiindca barcagiii gospodari isi fac iarna barca si vara sania, exact cum faci tu :).

Sa nu fie cu suparare, dar aici as vrea sa te contrazic putin  ;D. Eu cred ca iarna, in afara de  facut copii, de baut vin fiert, de mancat porcu' si de lenevit la tv, nu se face NIMIC!!! Lenevitul din timpul iernii, fiind de fapt, o activitate depusa in folosul acumularii de proteine. Proteine care vor fi folosite in primavara-vara-toamna, atat pentru facut sanie cat si barca.
Daca totusi, barcagiul este mult prea vrednic, pot fi trecute cu vederea activitati mai grele, cum ar fi: masuratori, planuri, lectura de specialitate, s-au achizitionarea de scule si materiale necesare  ;D.
Schulze Surfrider 15-115hp

Vali

Si totusi, cu cat strang mai mult din smochina iarna cand "bag la barcaz", cu atat mai placut e vara, cand ma dau cu el :D.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Florio

#14
Nu stiu cum arata planul de care vorbeste Vali, dar ma gandesc vazand derivorul rabatabil si nu culisant, ca nu va fi si el lestat. Greutatea lestului fiind adaugata doar in peretii carcasei derivorului .
Avantajele acestuia rabatabil sunt clare, daca avem in vedere lovirea unui eventual obstacol din apa. 
Insa e mai greu de inspectat si necesita o forta mai mare in cablu, la ridicare .

L.E.
   Imi place profilul hidrodinamic pe care ati reusit sa il dati .
Carcasa derivorului nu e si ea rotunjita la partea de inaintare ?