Barca open

Creat de kimi, Decembrie 30, 2013, 02:05:30 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

kimi

Teoretic ar trebui sa o inmatriculez , dar prin zona unde ma dau eu cu ea controalele nu sunt chiar asa stricte , asa ca o sa dezlipesc stickerul cu 25 si eventual pun unul de 20 .
Cu un Suzuki DT25 am fost multumit de modul cum se comporta pe apa , cu 2 persoane am atins 40 km/h si cred ca ar mai fi mers un pic .
Fritz mi-a zis ca nu o sa ating aceleasi viteze cu asta in 4 timpi , dar mie imi ajung 30-35 km/h , pt. mine sunt suficienti .
Dupa ce o dau la apa revin cu feedback .
Daca vrei sa eviti inmatricularea pune linistit un 20 CP , tot Fritz mi-a zis ca a mea trebuie sa gliseze si cu 20.
Pune si tu niste poze cu ea , sigur o sa-ti raspunda colegii .

ionitzady

da kimi am ceva pt tine ,revin cu poze mai tz

ionitzady

poftim KIMI , cam tot ce ai facut tu

kimi

Cu balama , interesant , nu ma gandisem la asta . Tot inox ?

ionitzady

hm  ;)   da ia zi metal pretios din patru ?????????

Intersect

Born to fish,forced to work!!!

ionitzady

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D nu mai poate omu ... sa faca nimic pe CAP COMPASU ... asta  , ca intersect sa rezolve el TOT   >:( >:( >:(

RASPUNS CORECT   dar ai luat calificativul NESATISFACATOR  pt ca ai tras in tinta altui tragator

kimi

Nu sunt mare specialist in electrica , si nici nu dispun de unul .
Poata imi da cineva o mana de ajutor .
Am luat un contact electric cu cheie , are 4 fire , pe poz contact am continuitate pe 2 dintre ele , pe oprit am pe celelalte 2 . Suplimentar am luat un buton cu revenire pt. demaror .
Faza e urmatoarea , am legat pe schema atasata firele W/BL cu BL/W si se actioneaza demarorul ( W/BL e un fir cu + ) , cand leg W/BL cu BL/R motorul se opreste .
Pana aici e in regula , dar are vreo influenta faptul ca eu o sa am tensiune permanent pe firul BL/R ? Oricum instalatia e prevazuta cu un heblu , dar parca n-am chef sa iau heblul de fiecare data dupa ce opresc motorul .

EDIT : Daca scot bornele bateriei motorul merge in continuare , asta inseamna ca genereaza curent , dar pe bornele bateriei cu ele montate am doar 12.2 V , aici nu ar trebui sa am ca la auto in jur de 14 V ?

cristi80

daca bateria este incarcata 100%, releul de incarcare nu trimite la borne cei aprox 13,8v.

mariusbig

Tavi.  0748267798    baiat tinerel , e de la tine din bicaz. cca. 100 lei pe instalatia electrica la toata barca !!!! . e posibil sa fie plecat in Italia pana pe 30 martie . trebuie sa-mi monteze si mie motorul pe salupa. fir intins.

ionitzady

kimi , din ce ai scris tu ...  , ma doare capu :)  ,  cand vorbim de electrica vorbim de contacti normali deschisi sau normali inchisi  , asa ca din experienta mea  imensa  ;D ;D ;D ;D , contactul tau cu cheie face urmatoarele :
1 . intrare - iesire solenoid ( demaror )
2  intrare - pui contactul
3  intrare - demaror - soc electric

adica cheia face urmatoarele din pozitia 0 intra in prima pozitie 1 in care poti alimenta cu curenti eventuali consumatori . Dupa inca o rasucire pornesti , iar daca apesi si rasucesti pornesti cu socul tras.

butonul tau cu revenire cred ca il vei folosii sa opresti motorul nu sa-l pornesti

nu stiu daca te-am ajutat , dar tre sa pui poze cu contactul respectiv sa te ajut mai mult

kimi

Pun o schema simpla cam cum am gandit-o eu .
Actionez contactul ( care are doar 2 pozitii , fara apasare pt. demaror ) si inchid circuitul pt. partea de pornire , apas butonul cu revenire si am pornit .
La oprire inchid circuitul pt. partea de oprire apoi apas butonul cu revenire si motorul se opreste .
Pareri ?

ionitzady

tu esti sigur ca ai nevoie de + pt partea de stop masina ?????
la yamy se ating alb cu negru , iar negru este minus si alb duce in CDI .

contactul pe cheie are si pozitia neutral?

poti cumpara din targ ( fiare vechi ) contact de camion  DAC si da 5 - 10 lei

kimi

#103
Contactul are doar 2 pozitii ( asta mi-a fost la indemana ) , cand se inchide un circuit se deschide celalalt .
Motorul se opreste cand ating firul cu + permanent de celalalt , asa indica si schema ( daca o fi buna ) .
Colegul Tox am vazut ca are ceva documentatii de Honda , poate ma ajuta el .

EDIT : Vreau sa schimb si impellerul , ce imi recomandati , Lacramioara mi-a ofertat la 60 lei pe producator si la 19 euro pe original .

ionitzady

am inteles kimi  de contactul tau cu doua pozitii , dar stop masina inseamna un contact normal deschis care la actionare se inchide si pune in scurt bobinele motorului  ( nu stiu exact ce si cum ) , asa se intampla la rusesti , si taie scanteia si motorul se opreste .
   Niciunul din fire la bornele contactului kill nu este +

DACA GRESESC SCUZE  dar 99,99% zic bine