Am gasit urmatorul RIB la un pret de chilipir. are cateva petice lipite profesional si nu scapa aer, materialul nu este rascopt. cel putin asa sustine proprietarul.
In week as vrea sa ma duc sa o iau, dar am ceva nedumeriri.
1- Nu am gasit materialul din care este facuta (hypalon sau PVC)
2- Ce greutate are
3- Ce vicii ascunse ar putea avea un astfel de RIB?
(http://i43.tinypic.com/jgqo2h.jpg)
(http://i41.tinypic.com/168eu5t.jpg)
(http://i44.tinypic.com/af7aqh.jpg)
Hypalonul (sper sa NU scriu prostii ;D), stiu ca fata este de o culoare....parca rosu in cazul tau, iar pe partea cealalta este de obicei negru....sau cam asa.
Nu poti sa-ti dai seama decat daca te uiti la vre-o lipitura ale tuburilor !
Cat despre vicii...ce sa zic ::)...te uiti cu atentie la lipituri, verifici cu apa si sapun imbinarile, sau pe unde suspectezi ca ar pierde aer... chila sa fie integra, fara sparturi, fisuri etc...
Dar, atentie mare la oglinda !!!..daca a fost gaurita pentru prinderea vre-unui motor, iar gaurile nu au fost etansate corespunzator si apa a intrat...e' cam nasol !
Am avut un RIB la reparat , exact cu aceasta problema....datorita unor infiltratii de apa in oglinda, toata intaritura din lemn era macinata, putrezita..
-Stii din ce era intaritura oglinzii ? ....din sipculite !
Ma repet ! ATENTIE mare la oglinda !!!
MS de sfat, am citit cu atentie. am sa cer niste poze inainte de a pleca la drum.
Citat din: iulian_cioclin din Ianuarie 22, 2014, 11:15:19 PM
1- Nu am gasit materialul din care este facuta (hypalon sau PVC)
2- Ce greutate are
3- Ce vicii ascunse ar putea avea un astfel de RIB?
Cred ca este model 2002 (3.8) sau 2001 (4m) ... Lomac 2000 are 4.20m
1. - Este hypalon 100%
2. - Ar trebui sa aiba aprox. 70-80kg
3. - Sa nu fie coapte baloanele. Valvele sunt geniale dar nu se mai gasesc (daca sunt alea originale de inox)
A mai fost un 2002 de vanzare pe probarca si a ajuns la un prieten ... SUPER afacere, barca arata ca NOUA dupa o spalare copioasa! Bafta
Am primit un set de poze, pare ca nu prea mai ai ce face cu ea. Pozele din anuntul de vanzare aratau cu totul altceva. Barca ma ajungea cu tot cu drum 1000 lei.
(http://i43.tinypic.com/2ymsjk0.jpg)
(http://i41.tinypic.com/il9lah.jpg)
(http://i44.tinypic.com/2z80yv5.jpg)
Citat din: iulian_cioclin din Ianuarie 22, 2014, 11:15:19 PM
...are cateva petice lipite profesional si nu scapa aer...
Si daca erau lipite NE profesional...ma intreb cum aratau .... ;D
OARE s-ar putea folosi numai fundul si facute alte baloane???INTREBARE pt. corsar in principal!!!!
Merge Dany !...dar cu costuri pe masura !
Eu ma bucur ca totusi mi-a trimis niste poze mai concludente si nu am batut drumul de la Onesti-Cernavoda degeaba.
pretul suna bine, insa ....era prea bun ca sa fie o barca ok :))
am cochetat si eu cu ideea de rib. un hypalon in mintile lui mai jos de 700 euro la max 4 m nu ai sa gasesti, iar la lungimea asta si carena de fibra, barca trece de 100 kile, adica peridoc si adio portabilitate. Rib sunt misto pentru mare, pe lac si dunare/delta nu prea au avantaje.
Daca ai buget, cauta ultralight rib de la 3d tender. Gasisem una de 325 tzipla (modelul lux) la 5000 lei.
Citat din: Sosoktm din Februarie 04, 2014, 05:38:14 PM
Rib sunt misto pentru mare, pe lac si dunare/delta nu prea au avantaje.
Poti sa dezvolti putin aceasta afirmatie?
Si eu am cochetat cu ideea de rib si inca nu mia trecut.
eu cred ca RIB-ul isi face treaba si in delta!
Eu am pescuit in toate cioatele si ragaliile pe care le-am gasit ba chiar de multe ori uitandu-ma in jur m-am intrebat cu am reusit sa intru acolo? si oare cum mai ies fara sa lovesc motorul! ei bine intrand in toane nenorocirile astea nu de pitine ori am auzit cum s-a frecat fundul barcii de cioate si ce o mai fi fost prin apa asa ca zic eu ca fata de o pneumatica e mai avantajos un RIB dar poate mai putin avantajoasa decat o barca clasica!
oricum cu o "gumaa" nu m-as fi bagat acolo nici in ruptul capului ca eram exact pe un anafor si 17 m de apa sub mine!
a fost cel mai frumos pescuit de anul trecut!
am prins 21 de somotei intre 1 si 3 kg si un crapcean de vreo 4 kg in 4-5 ore si am legat vreo 40 de carlice!
practic orice ratare insemna sa rup si orice aruncare in afara"culuarului" insemna ruptura dar a fost magic si asta in conditiile in care 3 zile in delta prinsesem 4 somotei de 200 grame bucata!
din pacate am reusit sa localizez pestele la 7 seara in conditiile in care aII-a zi dimineata plecam acasa!
Citat din: moneytehnik din Februarie 05, 2014, 04:18:21 PM
Citat din: Sosoktm din Februarie 04, 2014, 05:38:14 PM
Rib sunt misto pentru mare, pe lac si dunare/delta nu prea au avantaje.
Poti sa dezvolti putin aceasta afirmatie?
Si eu am cochetat cu ideea de rib si inca nu mia trecut.
Sa NU uitam ca materialele din care sunt construite tuburile RIB-urilor din ziua de astazi, sunt din ce in ce mai performante, mai rezistente ....
Dupa cum unii dintre dumneavoastra stiu, am construit un RIB-de la 0...de la nimic !
Vroiam sa fie usor, ca sa-l pot pune pe masina( cu tuburile desumflate) si sa trag dupa mine si o rulota....eu folosesc un "papuc" 1,9 Diesel.
Dar...pentru ca exista un dar, din exces de zel , in loc sa "bat" la chila cate 4 straturi de fibra...asa ca tot omu' ;D...i-am "tras" vreo 7 ...
Chila rigida fiind multi coca, RIB-ul a ajuns sa cantareasca destul de mult....adica mult mai mult decat as fi vrut.
Acesta a fost singurul lucru care m-a facut sa ma despart de RIB...
Altfel:
-nu pierdea aer
-era foarte stabila
-chiar daca accidental se taiau toate compartimentele tuburilor (3 erau), barca tot plutea (am avut o filmare, dar s-a pierdut)
-se "misca" destul de bine pentru o barca construita in "sopron"si cu teorie canci
La urmatoarea, din (greseli invata omu')...o sa fiu mai atent cu straturile de fibra batute....cu intaritura oglinzii, la care iar am exagerat.... cu,,,culoarea tuburilor (neaparat alb)...cu "brizbrizurile" lipite pe tuburi ...
Dar sa ajung si la "obiect"...
Consider ca RIB-ul "merge" si in Delta, dar mai cu grija....adica, daca poti evita un ciot, atunci... e bine sa-l eviti !
In rest, pentru plimbari cu familia in Delta, nu vad un mare risc cu o astfel de ambarcatiune !
PS: Este o parere strict personala ! NU faceti ca mine ! :D
PS-ul...PS-ului : Jon-Boat cu...mud-motor, si scapi de toate "spaimele" !!! ;D...Din nou : Nu faceti ca mine ! ;)
Citat din: moneytehnik din Februarie 05, 2014, 04:18:21 PM
Citat din: Sosoktm din Februarie 04, 2014, 05:38:14 PM
Rib sunt misto pentru mare, pe lac si dunare/delta nu prea au avantaje.
Poti sa dezvolti putin aceasta afirmatie?
Si eu am cochetat cu ideea de rib si inca nu mia trecut.
Incep prin a spune ca utilitatea unei barci o vad strict legata de modul de folosire.
Hai sa vedem care sunt avantajele si dezavantajele unui rib.
Lac interior
+
viteza mare, stabilitate mai buna ca a unei gonflabile clasice datorita V ului mai pronuntat al provei. Flotabilitate (siguranta) mai buna decat cea a unei rigide. Cu siguranta e distractiv daca motorul e suficient de mare.
Dunare&delta
+
ca si pe lac, viteza mare cu motor mai mic, implicit o exploatare mai economica, poati intra in zone cu apa mica. Risc de intepare mai mic fata de o gonflabila standard. Merge fara probleme de plimbarica pe canale mari, fara surprize submerse.
-
pret achizitie destul de ridicat, greutate nu chiar portabila pentru varianta solo(un rib de fibra de 3 m are spre suta de kile, mai lung inseamna deja peridoc), deci adio portabilitate.Chiar daca se poate dezumfla, greutatea mare face imposibil transportul pe bari de pe plafonul masinii, cu mici exceptii (modele noi de rib cu podea de aluminiu, care insa au peturi pe masura).Daca vorbim de rib de minim 4 m atunci e obligatoriu peridocul. Notiunea de "pliabila" isi pierde mult din inteles, la un 270 pe apa ai cam 2 m lungime stransa.
Chiar daca are doar baloanele laterale gonflabile, exista in continuare riscul de intepare. Mers la deplasament nu e o optiune, "bordul liber" fiind de fapt maxim diametrul balonului, desi la deplasament si balonul intra putin in apa. De nevoie treci incet prin cioate, dar mai ai de sarit un plaur, de trecut printr-o tufa. Parca nu prea se potriveste. Pentru varianta hipalon preturile sunt deja suficient de mari incat sa compari la aceeasi bani o rigida +peridoc.
Spatiul interior minuscul raportat la o rigida de aceleasi dimensiuni (si greutate, ca fapt divers).
Eu sunt si pescar de rapitor, pescuiesc pe lac din gonflabila, insa in delta as cam avea jena sa dau o teapa sanatoasa daca lingura e aproape de barca. Nu stiu cum e pentru pescuitul la crap, insa am inteles ca e una dintre cele mai nasoale variante, orice val te misca si iti strica feng-shui-ul.
Spuneam ca pentru mare au avantajul flotabilitatii maximale iar modelele mai lungi au in general si chila ascutita si ridicata, puna in val. La lungimi similare, un rib va fi mai usor decat o rigida de clasa C, deci motorizare mai mica pentru performante similare. Dar aici vorbim deja de minim 5 m(opinie personala), unde preturile sunt....pe masura.
Pentru a concluziona, rib il consider f ok daca vrei viteza pe apa, pentru distractie si miscare rapida. Gliseaza mai usor cu aceeasi putere fata de una cu ghila gonflabila, dar e mai zgomotoasa si te clantane mai tare pe val. Posibilitati de configurare minimale, spatiu bagaje mititel.
Nu am renuntat complet la ideea de rib, insa am in vedere doar ceva cu podea de aluminiu si suficient de usor sa il pot urca pe masina singurel.Deocamdata insa ma rezolv excelent cu o gonflabila de 260 cu podina de inalta presiune. Un link pt exemplificare
http://www.hibiscussport.ro/barca-pneumatica-rib-aluminiu-ultralight.html (http://www.hibiscussport.ro/barca-pneumatica-rib-aluminiu-ultralight.html)
sau
http://www.hibiscussport.ro/barca-pneumatica-RIB-aluminiu-LUX.html (http://www.hibiscussport.ro/barca-pneumatica-RIB-aluminiu-LUX.html) pentru podeaua plata
de mentionat ar fi ca RIB-rile sunt toate barci de clasa c cu o chila agresiva deci majoritatea vor cere motoare mai mari decat o rigida de clasa D bine aleasa! Eu nu cred ca iti ofera vreun avantaj la alegerea motorului(adik un motor mai mic)! poate ne mai lumineaza Vali?
@bradutzu: din cauza ca experienta mea pe RIB-uri e limitata, prefer sa ma abtin cand se discuta despre ele. Cel mai bun rezultat il poate oferi o proba practica, instaland acelasi motor pe o rigida si un RIB, de dimensiuni si greutate similare.
Citat din: Vali din Februarie 10, 2014, 02:18:57 PM
Cel mai bun rezultat il poate oferi o proba practica, instaland acelasi motor pe o rigida si un RIB, de dimensiuni si greutate similare.
Daca pe un Lotus(120kg), cu un 15 hp,4t fugi bine...pe un RIB cam de aceeasi greutate, i-ti trebuie putere aproape dubla !
eu amn o cunostinta care are un RIB ca barca de salvare/serviciu care gliseaza normal ca orice barca pe un Printess de vreo 12 m ! RIB-ul are vreo 3.5 m si motor de 25 CP! dkpui pe barca lui Dany un motor de 25 CP se scufunda ::)?
Exemplul asta coroborat cu formele barcii ma duce cu gandul ca un RIB necesita totusi un motor serios sa o scoti in glisaj!
Nimic nu este absolut :) asa ca exista si exceptii, dar in cvasi-totalitatea situatiilor.....
1- Nimic nu gliseaza mai usor decat o barca cu chila gonflabila.
2- Exista rib-uri care gliseaza frumos si merg repede cu motoare mici (10-15-20CP) Jur ca am vazut un RIB cu motor pe care "scria" 9.9. O fi fost de 15CP dar tragea un copil la schi nautic !! In RIB tata, si alti doi copii.
Principalul avantaj al rib-ului este
a) comportament mult mai bun pe valuri decat chila gonflabila
b)Posibilitatea de a instala motoare mari-implicit viteze mari. Datorita corpului din fibra se elimina efectul de deformare PRONUNTATA a tuburilor (valuri in tuburi) la viteze de peste 35-40 km/h.
Eu am instalat 50CP pe o barca cu chila gonflabila si stiu ;) Efectul de mai sus dispare pe la 45-50 km/h cand barca este "dezlipita" de apa. Concluzia ar fi sa nu se puna motoare prea mari pe o barca cu chila gonflabila, pentru ca NU are sens. Ideea ar fi sa gliseze la 30-35 km/h cu incarcatura maxima pe care o dorim. Adica nu ai de ce sa depasesti 20 CP la o barca de 4.20m (14 picioare) chiar daca barca are rating mai mare
La viteze mari se comporta bine si barcile pneumatice ponton cu hijackers, gen Zodiac Futura, Gemini, Duxx, etc. Zboaaaaara si merge ca pe sine, cu mentiunea ca in Futura cand lovesti un val, simti! Iar in Duxx, treci prin el, adica il iei in pieptul propriu :) si se scurge prin oglinda construita din bare.
O barca rigida in general gliseaza mai greu decat pneumaticele. Trim tabs rezolva partial problema. Exceptie fac barcile proiectate pentru a glisa cu usurinta cu motoare mici. Am deschis mai mult un topic despre astfel de barci si tot materialul e acolo.
eu nu sunt inpotriva RIB-rilor ci chiar am fost realmente incantat de idee cand am vazut pentru prima data una dar in acelasi timp trebuie sa inteleaga cei care vor mai intra pe aici ca trebuie atentie cand iti alegi barca! orice barca trebuie aleasa cu grija in functie de ce vrei sa faci cu ea si un plus pentru neprevazut si chestii la care nu te-ai gandit!
salutari tuturor!! Iulian ma numesc si am reusit mai tirziu sa intru pe acest forum creat de Vali,si imi pare rau ca nu am intrat pe el inca de la inceputuri!motivul principal sunt deplasarile dese cu anumite servicii in strainatate
referitor la acest subiect: am gasit eu pe net aceasta barca si am achizitionat o instant!materialul este bun,nu este copt,problemele erau la chila de fibra,fusese roasa din cauza tractarii pe pietris sau pamint,oricum s a rezolvat cu un stratimat si niste rasina,iar oglinda a necesitat doar schimbarea placajului de protectie
mai am de inlocuit 2 petece care nu imi convin cum au fost reparate ,si barca merge la apa!! :)o voi alerga cu un motor evinrude de 25 de caluti,si sper sa mearga destul de bine
voi reveni si cu ceva poze,pt a se vedea ce probleme si ce reparatii am facut la ea!!!!
oricum,tizul meu,Iulian,a ratat o barca ieftina si buna!!ca si la loto,daca nu joci,nu cistigi :)barca a costat 600,curieratul 150,barca are 65 de kg si din orice pozitie,nu era o pierdere de bani!dar aici am observat si sfaturi foarte naspa,de la persoane care nu au construit nici o barca in viata lor,si cred ca un sfat dat in necunostinta de cauza,nu ajuta un novice cu nimic!
salutari tuturor :D
Bravo, sa o stapanesti sanatos. Asteptam niste poze sa vedem ce a iesit din barcuta asta.
am facut ceva poze la reparatia chilei,mai am de dat un ultim strat de rasina epoxi peste tot fundul barcii,si apoi top coatul
apoi schimbam petecele care respira,nu ca nu ar tine,dar daca nu fac eu ceva personal,nu imi place,e greu sa fiu multumit cu ce fac altii,sunt mai rau ca un neamtz::)))
Citat din: Mihaif99 din Februarie 11, 2014, 12:21:56 AM
Nimic nu este absolut :) asa ca exista si exceptii, dar in cvasi-totalitatea situatiilor.....
1- Nimic nu gliseaza mai usor decat o barca cu chila gonflabila.
2- Exista rib-uri care gliseaza frumos si merg repede cu motoare mici (10-15-20CP) Jur ca am vazut un RIB cu motor pe care "scria" 9.9. O fi fost de 15CP dar tragea un copil la schi nautic !! In RIB tata, si alti doi copii.
.
Va salut si bine v-am gasit pe toti
Tot mai mult ma atrage ideea pentru achizitionarea unui catamaran gonflabil de 3m sau 3,3m
Ce parere aveti despre ele ?
salutari! depinde ce vrei sa faci cu catamaranul,pe ce ape vrei sa te dai
de regula sunt foarte stabile,raportat la monococi,dar mai dezavantajoase la transport
varianta gonflabila probabil ca se pliaza in pachete convenabile,usor de transportat
pune si ceva poze curespectiva jucarie,asa ne putem da mai multe pareri
Uite ceva de genul asta
(http://i240.photobucket.com/albums/ff132/radubichis/catamaran_zps42d7c2a7.jpg) (http://s240.photobucket.com/user/radubichis/media/catamaran_zps42d7c2a7.jpg.html)
Greutate 50-55 kg din pvc de 9-11mm Vreau sa o folosesc la pescuit si vanatoare pe Mures ,Cincis si ocazional in Delta
Din ce am citit motorul de 5 cai care-l am este suficient pt o deplasre a ansamblului +subsemnatul cu 20-25 km/h
Citat din: ulise70@ din Iulie 11, 2014, 09:07:51 PM
salutari! depinde ce vrei sa faci cu catamaranul,pe ce ape vrei sa te dai
de regula sunt foarte stabile,raportat la monococi,dar mai dezavantajoase la transport
varianta gonflabila probabil ca se pliaza in pachete convenabile,usor de transportat
pune si ceva poze curespectiva jucarie,asa ne putem da mai multe pareri
Prezinta avantaje si dezavantaje ........
- Nu se pot plia la fel de ergonomic ca o pneumatica . Au podina putin mai generoasa . Insa , absolut categoric , si mult mai incapatoare ( ca spatiu util )
- sunt dificil de echilibrat motoarele pe oglinda . Vorbesc despre pastrarea directiei in mars .
- Compartimentele gonflabile nu sunt vecine . Asadar presiunea scazuta dintr-unul se va resimti imediat , neputand compensa prin peretele separator vecinului acestuia .
- Stropesc flagrant in mars cu vantul din fata . Indiferent de cat de elegant este construita partea din prova ce le leaga intre ele .
- Au stabilitate net superioara unei gonflabile clasice de aceeasi clasa de gabarit .
- La pescuit sunt deja "sport extrem" ! Un drill serios in care sa controlezi un peste evitand atingerea firului cu DOUA varfuri de prova chiar este dificil .
Si-ar mai fi multe de spus .........
- Insa nu sunt la fel de docile in guvernarea de sub motor . Virajele bruste vor lasa de dorit
cred ca e destul de stabil,dar pt prscuit ,o sa vezi la un drill mai nervos!!
asa ,pe apa sta destul de binedar pare cam greu pt ce ai scris mai sus,la 3,3 m
jucaria asta pe care a ratat o Iulian de mai sus, are 4,2 m si o manevram lejer 2 oameni,deja o mutam prin garaj fara carucior,abia zilele astea o sa o dotez si cu roti,are cam 70 kg
dar,am promis ceva poze cu barcuta,asa cum a ajuns ea in prezent
Nu stiu daca motorul de 5 cp care-l am face fata la fel de bine pe un RIB de aceleasi dimensiuni, cum face fata pe catamaran Oricum nu ete batut in cuie modelul de barca care-l cumpar .Acum ma documentez ,incerc sa probez motorul pe cit mai multe barci si dupa aceea cumpar.Ideea cu catamaranul mi-a placut pt ca opune mult mai putina rezistenta la inaintarea pri apa decit o barca cu chila gonflabila
Ar mai fi si asta dar nu stiu ce sa spun http://olx.ro/oferta/barca-gonflabila-import-germania-ads-320-ID1OEFW.html#7e6d3927e2 (http://olx.ro/oferta/barca-gonflabila-import-germania-ads-320-ID1OEFW.html#7e6d3927e2)
Am vazut asa ceva la o expozitie in Bremen (BoatFit 2014), pe la sfarsitul lunii februarie, le zice ThunderCat, sunt catamarane gonflabile cu flotoarele umflate cu presiune ceva mai mare, un fel de RIB (au podeaua rigida). Unele au motor de 70 CP si ating si 100 km/h (desigur, daca nu sunt valuri si daca nu e vant, pentru ca atunci apare deja pericolul de rasturnare, cand incepe sa se ridice prova necontrolat, pana la verticala). La second-hand incep de pe la 4500 euro (cu motor cu tot). In Africa de Sud sunt folosite de salvamari si parca tot de acolo au inceput si concursurile de ThunderCat. Parca si prin Australia sunt folosite. Ideea e ca in concurs are un echipaj de 2 oameni, iar in timpul unei curbe, ambii incearca sa se aseze in bordul din interiorul curbei, ca sa nu se rastoarne barca, asemanator cu pozitia motociclistilor la cursele de motociclete cu atas. Un alt avantaj e pescajul mult mai mic la asemenea catamarane.
Huniad,deja cintareste 85 de kg la gol,pt 3,2m cred ca este destul de mult,si as zice sa cauti si sa iei o barca facuta de o firma consacrata,nu de firme de care nu a auzit nimeni
cei ce au o carte de vizita de lunga durata in fabricarea de pneumatice,au preturi mai mari,dar si calitatea e pe masura
oricum,fiecare decide in functie de buget!
Momentan citesc si intreb. Cumpar doar prin octombrie, cind voi incepe sa am nevoie de barca .Pina atunci sper... ca-mi voi face o idee clara la ceea ce vreau sa cumpar
Ca idee cu kilogramele ,am pus motorul pt testare pe o pneumatica cu chila gonflabila ,de 3m si cu cele aprox 125-130 kg ale mele ,25 motor si banuiesc minim 40 ale barcii ,a intrat fara probleme in semiglsaj apoi in glsaj cu acceleratia la 3/4 din cursa .M-am orientat oarecum catre catamaran pt ca la aceasi greutate ca a uni barci are nevoie de motorizare mai mica pt a-si face treaba
Motorul de 5 cp nu am vrut sa il cumpar ,a ajuns la mine intr-un anumit context in care un amic avea nevoie de o luneta pt carabina de vanatoare si nu dispunea de destui bani sa o cumpere .Motorul era nou ,cu ethicheta pe el,probat doar in butoi .M-am gindit ca o sa-mi fie bun la toamna la pescuit si la iarna la vanatoare de rate si am facut tranzactia Nici nu-mi trecea prin cap sau nu aveam in program sa cumpar motor si barca dar acum daca tot am calul ,caut si caruta
Nu stiu din ce oras esti....
TEST DRIVE CU UN CATARAMAN Citez de pe un alt forum:
,,Ramane stabilit pentru test drive catamaran si vizualizare una dintre pneumatice (fara a fi pusa la apa) pentru joi 17 iulie ora 18:00. Locul de intalnire este, cum se intra din comuna Rosu spre lac, inainte de a se intra pe pod, in dreapta la 150 - 200m catre canalul care vine din Arges.
Cine doreste sa-si testeze motorul, daca este sub 6cp sau electricul, nu este nicio problema. Va rog nu uitati sa aduceti GPS pentru masurarea vitezei la diferite motorizari si incarcaturi.
Eugen Fetes 0745578278 ''
Sunt din Hunedoara .Daca cumva se iveste vreun drum catre Bucuresti voi veni ,dar cred ca e prea din scurt
am incercat sa pun un clip cu o tura cu rib ul lomac pus in discutie mai sus,dar nu am putut,asa ca o sa pun oadresa,si ceva poze https://www.facebook.com/photo.php?v=741624362545913&set=vb.100000950684562&type=2&theater (https://www.facebook.com/photo.php?v=741624362545913&set=vb.100000950684562&type=2&theater)
Frumoasa barcauta! Acuma da, seamana a barca. Sa o stapanesti sanatos. Chiar nu o vinzi? ;D :P
https://www.facebook.com/photo.php?v=742486959126320&set=vb.100000950684562&type=2&theater (https://www.facebook.com/photo.php?v=742486959126320&set=vb.100000950684562&type=2&theater) asta e o mica parte din tura de azi cu Lomac 2000 RIB