Salut sunt nou pe forum
stie cineva o modalitate mai eficienta (din punct de vedere al banilor) de transport al unui motorcruiser din Olanda la Mangalia? Am contactat doi transportatori romani care mi-au cerut 4000 euro + tva ceea ce e jumate din pretul barcii. Dimensiunile barcii sunt 7.8 lungime/2.8 latime/2.5 inaltime si greutate de 1400kg
Colegul DBR, aici pe forum.
ai apucat deja sa o cumperi?
nu inca, am gasit-o dar nu ma bag s-o cumpar pana nu stiu daca pot s-o transport si cam cat ma costa
Citat din: pauli din Noiembrie 02, 2016, 09:10:24 AM
nu inca, am gasit-o dar nu ma bag s-o cumpar pana nu stiu daca pot s-o transport si cam cat ma costa
Cum a spus si Pelicanul, DBR. Il recomand. El mi-a adus barca din Olanda. Daca vrei, pe privat iti dau nr . de tel.
sigur ca da multumesc
Cred ca e puțin agabaritica la lățimea aia dar dacă poate cineva sa rezolve ala Bogdan (DBR) :)
Care cred ca e în Olanda sau în drum spre....
Salutare Oameni buni,
Va multumesc prieteni pentru aprecieri.
Si chiar daca este off topic nu ma pot abtine sa nu va povestesc ceva, care mie imi pare ceva frumos.
Nu, nu sunt inca in drum spre Olanda, dar a venit Olanda la mine ;). Chiar cand eram pe picior de plecare ma suna un bun prieten olandez, si ma intreaba daca poate sa vina intr-o mica vacanta de o saptamana in Romania, si ca a avut de ales intre a merge in Elvetia cu niste prieteni dar el totusi a ales sa vina la mine. I-am spus ca sigur a facut cea mai buna alegere ;). Asa ca am avut o vacanta , vrand nevrand ,prin toata tara, in care am parcurs aproape 2500 km. Vizite la Palatul Parlamentului , Centrul Vechi, Muzeul satului ,Castelul Bran, Cetatea Rasnov, Castelul Peles-Pelisor, Telecabina cota 1400-2000, Brasov, diverse obiective din Moldova,Delta Dunarii, samd. M-am bucurat ca a fost chiar socat de cate frumuseti avem . Si observam zambind cum ii fugeau ochii dupa gagici. Citise el ca romancele sunt misto dar nici chiar asa :) Si ca sa nu ma dezmint, si daca tot am ajuns in Delta, l-am ridicat si pe bunul meu prieten Cristi cu barca din Sfantul Gheorghe, deoarece urmeaza sa ii facem bimini si alte mici modificari constatate ca necesare in sezonul care tocmai a trecut. Asa ca tot la ,,ele'' mi-a fost gandul chiar daca am fost hai hui prin tara ;)
Sper sa plec weekendul urmator spre NL.
Stima tuturor.
Citat din: pauli din Noiembrie 01, 2016, 06:27:53 PM
Salut sunt nou pe forum
stie cineva o modalitate mai eficienta (din punct de vedere al banilor) de transport al unui motorcruiser din Olanda la Mangalia? Am contactat doi transportatori romani care mi-au cerut 4000 euro + tva ceea ce e jumate din pretul barcii. Dimensiunile barcii sunt 7.8 lungime/2.8 latime/2.5 inaltime si greutate de 1400kg
Salut,ca sa o poti transporta pe o remorca sau semiremorca normala de maxim 2,55 trebue sa o asesi pe un suport in plan inclinat in asa fel incat sa nu depseasca latimea remorcii , transporturile agabaritice platesc taxe suplimentare si deaceia sunt scump, si eu vreau sa-mi aduc barca din belgia insa a mea e mica
deci barca arata ca n poza si are 2.80 latime cu 7.8 lungime si inaltimea vreo 2.5
e foarte greu s-o asezi in plan inclinat avand in vedere ca nu cred ca exista o platforma care sa permita asta plus modificarea centrului de greutate
Citat din: pauli din Noiembrie 07, 2016, 12:10:41 AM
deci barca arata ca n poza si are 2.80 latime cu 7.8 lungime si inaltimea vreo 2.5
Daca o cumperi cu tot cu peridoc cred ca va fi mai simplu insa nu stiu in ce masura te va ajuta olandezul sa o inclini , peridocul sigur nu depaseste latimea dar cred ca doar bordurile ajung la 2,80
Citat din: pauli din Noiembrie 07, 2016, 12:10:41 AM
deci barca arata ca n poza si are 2.80 latime cu 7.8 lungime si inaltimea vreo 2.5
e foarte greu s-o asezi in plan inclinat avand in vedere ca nu cred ca exista o platforma care sa permita asta plus modificarea centrului de greutate
Nu ma pricep sa postez insa sunt intr-un topic cateva poze cu astfel de proceduri, suportii se fac din lemn se pun cauciucuri si se incing cu chingi
nu o cumpar cu tot cu peridoc, peridocul trebuie adus din Romania pentru a o transporta
Asa cum am tinut legatura si pe mesaj privat, tocmai de aceea va ceream cat mai multe detalii ( web site ul unde a fost gasita) . Poate ii puneam sa sune pe olandezii mei, toti comercianti cu state vechi si cu o vasta experienta in negocieri, poate reuseam sa gasim o solutie sa o aducem pe un peridoc achizitionat tot din NL sau sa negocieze drastic pretul barcii ;). In acest caz pretul transportului scadea considerabil in raport cu faptul ca barca ar fi avut si peridocul ei propriu, care putea fi folosit ulterior pe post de cavalet de iarna, sau la transportul barcii prin tara si nu numai aici (Grecia,etc). Oricum din puctul meu de vedere, barca fara peridoc, e ca ,, nunta fara lautari'' ;D
Desigur ca o pot aduce si pe una din remorcile mele cu niste improvizatii temporare de inclinare dar apoi barca va fi limitata la locatia Mangalia.
Stima tuturor.
Citat din: pauli din Noiembrie 07, 2016, 01:14:37 AM
nu o cumpar cu tot cu peridoc, peridocul trebuie adus din Romania pentru a o transporta
Salut,
Fa un efort si cumpar-o cu tot cu peridocul ei. Are deja setarile facute pe chila barcii. Ca sa gasesti un peridoc in Romania este cu mult mai dificil decat s-o faci in Olanda, unde exista piata. Basca ca il mai tragi dupa tine prin toate Europa pana acolo si mai vine si iarna. Bogdan stie bine cum trebuie facute setarile dar ele sunt totusi greu de facut, cel mai probabil cu barca in macara.
Ceea ce te sfatuiesc eu este sa iei toate datele de la peridocul pe care sta barca acum. Apoi cauta aceiasi marca si model sau ceva foarte similar, cauta-l la second hand, negociaza-l si apoi ofera-i omului care vinde barca peridocul cumparat de tine in schimbul celui pe care sta barca acum.
Barca arata foarte bine si se preteaza pentru vacante cu familia pe apa.
Multa bafta!
pai barca NU ARE peridoc, ea sta permanent pe apa intr-o marina. Cel din imagine este doar cu titlu informativ pentru a vedea gabaritul, nu este al proprietarului. Mai atasez o poza spre informare. Deocamdata (pentru urmatorii 2 ani) nu am nici bugetul si nici nu sunt interesat sa achizitionez peridoc decat daca este extrem de ieftin ceea ce la dimensiunea asta ma indoiesc
Pe apa ? !! ;)o duci numai pana la Dunare!!!
Citat din: teo pes din Noiembrie 08, 2016, 09:43:13 AM
Pe apa ? !! ;)o duci numai pana la Dunare!!!
Cum adica "o duci numai pana la Dunare" ? Orice oras din Olanda are cel putin un port si este conectat
pe apa cu orice alt port din lume. Din orice marina olandeza poti ajunge pe apa (Rin - Main - Dunare) pina in Romania. Costurile unei asemenea calatorii cred ca sint mai mari decit daca ai cumpara de acolo un peridoc (vreo 2000 de euro) si ai veni cu el pe drum. Va fi insa o calatorie de neuitat. Pentru toate celelalte exista Mastercard! :)
Sunt câţiva de dacă aici. Dacă barca este într-o stare bună; dacă poate urca în zonele dificile ale Rinului, unde este curent puternic; dacă cineva de la bord se descurcă suficient de bine în germană pt ecluzare. Eu aş visa la aducerea ei pe apă :)
Citat din: pelicanul din Noiembrie 08, 2016, 10:38:27 AM
Costurile unei asemenea calatorii cred ca sint mai mari decit daca ai cumpara de acolo un peridoc (vreo 2000 de euro)
Hai sa socotim:
Combustibil 2000 mile; 500 ore de mers cu 4 noduri, 1000 litri la 2 litri pe ora, 1300 euro
Avion 100 euro
Mancare - gatit pe barca, preturi ca acasa
marine - nu
Taxe trecere frontiere?
Spagi?
Altele?
@ghrt
Bineinteles, eu doar am venit cu o idee. Discutia e ceva mai lunga... :)
@calin
Nu stiu ce motor are, dar pentru barca aia sint sigur ca poti sa socotesti linistit 4 - 5 litri pe ora. Viteza cred ca va fi si ea mai mare (deci timpul de mars mai mic), una peste alta, asa ochiometric, cred ca 2000 ar fi numai combustibilul.
Citat din: pelicanul din Noiembrie 08, 2016, 02:52:50 PM
@calin
Nu stiu ce motor are, dar pentru barca aia sint sigur ca poti sa socotesti linistit 4 - 5 litri pe ora. Viteza cred ca va fi si ea mai mare (deci timpul de mars mai mic), una peste alta, asa ochiometric, cred ca 2000 ar fi numai combustibilul.
Oricum noi ne propunem sa ajungem la un mod de calcul, nu la o suma. Eu am socotit media la 4 noduri gandindu-ma la pasajele de pe Rin, dar acum stau sa ma gandesc ca portiunea de pe Dunare e mult mai lunga si curentul e destul de mare, mai ales in Germania/Austria. La noi eu mergeam cu 7-8 noduri la vale SOG, cu motorul la sfert. Banuiesc ca prin Germania ar trebui sa fie 10-12.
Un inboard diesel totusi ar trebui sa fie mai economic decat 4-5 litri.
Ma gandesc ca poate au si altii informatii concrete, de gen cata spaga trebuie sa dai la Sarbi sau daca trebuie sa faci intrarea in tara la Croati, eventual daca poti sa cumperi motorina mai ieftin de pe undeva :)
barca consuma intr-adevar intre 3-5 litri, motorul inboard e aproape nou de 41 cai dar sa nu uitam ca barca are 1500kg deci viteza -cel putin cea declarata de vanzator - este de 15kmh, posibil un pic mai mult. M-am gandit si eu la varianta canal Main - Dunare dar intr-adevar costa mai mult, nu am nici experienta de a naviga atata cale. chiar daca nu sunt 2000 mile (adica 3600 km) ci considerabil mai putin dar oricum mult. Sper insa sa rezolvam problema transportului, oricum sta in Olanda pana la inceputul primaverii mai am timp pana atunci sa ma organizez
Mă pasionează o asemenea călătorie. Am găsit de-a lungul timpului diverse bloguri, şi în mod remarcabil relatarea unei asemenea călătorii din 1922 (Sailing across Europe).
Blogul unde este istorisită călătoria lui Bananec Blues: http://claude.aube.free.fr/transeuropea/somcruise.htm (http://claude.aube.free.fr/transeuropea/somcruise.htm)
Eu am spus pana la Dunare pt ca odata pusa pe Dunare costurile devin mici , olandezul poate sa ti inchirieze peridocul pt 24 ore!!?il duci inapoi si te dai pe apa !!astfel scapi de toate trecerile si ecluzarile si castigi si timp,...si barca nu poate ramane inscrisa in olanda? astfel scapi de ...suprataxarea vamesilor... si de corvoada inscrierii in romanica ! pana in primavera ai tot timpul de studiu si pregatiri! eu as merge cu tine !!
Teo Pes, n-am inteles ce suprataxa a vamesilor? e "import" intracomunitar nu e nici o taxa. La inscriere da, stiu, sunt diverse taxe care impreuna duc pe la vreo 500 euro. Cat priveste a doua intrebare : ba da barca poate ramane inscrisa in Olanda (probabilca se plateste si acolo o taxa pe proprietate ca si aici) dar asta nu ma scuteste de inregistrarea ei aici in registrul matricol de ambarcatiuni -daca am nevoie de pavilion si vreau sa ies in zona frontaliera. Nu stiu exact cum sta legea la capitolul asta si daca chiar merita efortul de a o pastra inregistrata in Olanda, ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Citat din: pauli din Noiembrie 09, 2016, 02:19:47 PM
Cat priveste a doua intrebare : ba da barca poate ramane inscrisa in Olanda (probabilca se plateste si acolo o taxa pe proprietate ca si aici) dar asta nu ma scuteste de inregistrarea ei aici in registrul matricol de ambarcatiuni -daca am nevoie de pavilion si vreau sa ies in zona frontaliera. Nu stiu exact cum sta legea la capitolul asta si daca chiar merita efortul de a o pastra inregistrata in Olanda, ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Salutare
Pentru inregistrare Olanda ?????
Poate te ajuta acest topic https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,1465.0.html (https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,1465.0.html) Belgia e aproape de Olanda .
E chiar foarte simplu ....www.mobilit.belgium.be/fr (http://www.mobilit.belgium.be/fr)
Dacă ai pavilion olandez circuli cu ea internaţional sub acest pavilion, nu îţi mai trebuie şi unul românesc sau de aiurea.
multumesc de informatie cristiantutuianu. INTREBAREA ESTE: Datorita dimensiunii (sub 20m) si a vitezei (sub 20km) barca nu se inregistreaza in Olanda (nici in momentul de fata nu este inregistrata). Dar chiar si asa presupunand ca o inregistrez in Belgia (dupa exemplul tau) si o aduc in Romania ca ambarcatiune de agrement costier/delta/Bulgaria nu ma pun astia s-o inregistrez si aici (ca eu asa stiam) avand in vedere ca rezidenta mea e in Romania? (ca la masini de ex)
Citat din: ghrt din Noiembrie 09, 2016, 03:56:19 PM
Dacă ai pavilion olandez circuli cu ea internaţional sub acest pavilion, nu îţi mai trebuie şi unul românesc sau de aiurea.
ok barca are pavilion olandez pentru ca asa permite legea in olanda desi este neinmatriculabila in olanda cum ziceam mai sus. Dar daca vreau sa circul pe marea neagra cu pavilion eu stiam ca trebuie inmatriculata aici
Nu poti sa circuli cu pavilion olandez pe numele vechiului proprietar decit daca faci un aranjament cu acesta. In mod normal, dupa cumparare, treci barca pe numele tau si o inregistrezi in Belgia cum s-a scris mai sus, in Olanda aici: http://dutch-flag-for-yachts.nl/ (http://dutch-flag-for-yachts.nl/) sau in Romania.
Daca barca e inscrisa in Olanda sau Belgia nu mai e nevoie de nici o inscriere in Romania. Si invers! :)
pai exact asta intrebam si eu: daca dupa ce fac actele de vanzare cumparare cu olandezul pot s-o inregistrez in Olanda fara sa fiu nevoit s-o mai inregistrez/iau in evidenta si in Romania? Dar atentie nu este velier (cum se facea referire in discutia la care am fost trimis) ci motor boat (care datorita caracteristicilor, la ora actuala nici macar nu este inregistrat in Olanda).Eu cred ca:daca barca nu se inregistreaza in olanda pentru ca nu este cerut de legea acelei tari (sub 20km si sub 20m lungime) sunt obligat s-o inregistrez in Romania pentru ca aici legea te scuteste doar daca ambarcatiunea e mai mica de 7.5 si putere motor mai mica de 20cp).
Întrebarea provine dintr-o confuzie:
- dacă barca nu are nici un pavilion, dar conform legii RO, trebuie înregistrată, atunci pentru a naviga în RO trebuie înregistrată - nu contează ţara, ci formalitatea;
- dacă barca are pavilion, atunci va naviga oriunde sub acel pavilion.
Barca nu poate avea două pavilioane. O înregistrezi direct în Olanda şi eşti în legalitate şi în apele naţionale RO.
Uite ce scrie pe site-ul dat de Pelican: Why register the Dutch Flag Certificate for your sailing yacht or motorboat with us
Nu esti obligat s-o inregistrezi in Romania, si limita de lungime pentru inmatriculare sau inregistrare la noi e de 7 metri, nu 7,5. Insa nu ai voie sa circuli la noi cu o barca de peste 7 metri fara inregistrare sau inmatriculare, fiind caz penal. Solutia este "Lettre de pavillon" de la belgieni sau pavilionul olandez din linkul dat de Pelican.
Edit: Mi-a luat-o inainte colegul ghrt, spunand cam ce am vrut sa spun si eu.
ok deci haideti sa sintetizam: eu cumpar o barca (cea din poze 7.8 lungime/motor 41hp cu viteza maxima pe la 17-18 km/ora) din Olanda de la un cetatean olandez, care barca in acest moment conform legilor din olanda nu este inmatriculabila. Dupa ce o cumpar chiar daca as vrea nu pot s-o inmatriculez in olanda pentru ca legea de acolo nu necesita inmatricularea barcilor sub 20m si cu viteza mai mica de 20 km/ora. Deci repet NU POT S-O INMATRICULEZ, linkul la care faceti referire e de la un club de ambarcatiuni (sau ceva asemanator dar nu cred ca e ceva "oficial"). Astia de la Mangalia o sa ma intrebe unde am inregistrat-o si eu daca le spun ca in Olanda nu se inmatriculeaza o sa-mi rada in ras si o sa-mi ceara s-o inmatriculez. Cam asta e problema
Verifică la o căpitănie olandeză dacă poţi sau nu. Iar dacă nu poţi în Olanda atunci poţi să o faci în Belgia...
Citat din: ghrt din Noiembrie 09, 2016, 06:12:11 PM
Verifică la o căpitănie olandeză dacă poţi sau nu. Iar dacă nu poţi în Olanda atunci poţi să o faci în Belgia...
PAI SIGUR NU POT S-O INREGISTREZ IN OLANDA. In acest moment ea nu este inregistrata nu pentru ca nu vreau proprietarul ci pentru ca nu vrea legea. Dar intrebarea ramane aceeasi: chiar si daca as putea s-o inregistrez -fie si in Belgia- sunteti sigur ca nu exista o portita a legii romanesti care sa ma oblige s-o fac totusi?
Nu este nevoie să strigi. Nu cunosc legislaţia olandeză, dar răspunsul tău mă suprinde deoarece pe net sunt o mulţime de intermediari care oferă pavilion olandez pentru orice ambarcaţiune, indiferent de lungime, motor etc. Să înţeleg că aceştia sunt excroci?
De exemplu (http://www.dutchyachtregistration.com/)
Citat9. We can register multiple types of vessels
We can register Boats of any size (sailing and motor), Jet Skis, Canoes and Water Scooters.
De asta cred că cel mai bine întrebi la o căpitănie locală. Atenţie că există două tipuri de înmatriculare, ca şi în Belgia (şi de altminteri s-a încercat şi în RO, nu comentez ce a ieşit), cea care oferă inclusiv posibilitatea constituirii de garanţii reale asupra ambarcaţiunii (nu te intereresează) şi cea care atestă numai proprietarul.
În ceea ce priveşte legislaţia RO, te asigur că pe acest forum, în vreo 2 topice, vei găsi exact texte de lege cu comentariile aferente.
Ar fi momentul sa revenim on-topic la transportul barcii, si cum sugereaza colegul ghrt sa discutam despre inmatriculare la sectiunea dedicata. In functie de cum voi avea timp, voi separa postarile despre inmatriculare in acel topic nou.
Citat din: pauli din Noiembrie 09, 2016, 06:16:06 PM
PAI SIGUR NU POT S-O INREGISTREZ IN OLANDA. In acest moment ea nu este inregistrata nu pentru ca nu vreau proprietarul ci pentru ca nu vrea legea. Dar intrebarea ramane aceeasi: chiar si daca as putea s-o inregistrez -fie si in Belgia- sunteti sigur ca nu exista o portita a legii romanesti care sa ma oblige s-o fac totusi?
Intr-adevar, nu e nevoie sa ridicam tonul. :) Nici un sfat de pe acest forum nu este obligatoriu. ;)
In Olanda nu este
necesara inmatricularea ambarcatiunilor pina la 24 de m lungime. Dar, in acelasi timp, nu este
interzisa inmatricularea acestor ambarcatiuni. Poti sa-ti faci acte si pe un caiac daca vrei. Dupa cum a spus si ghrt inmatricularea este de doua feluri, doar ca sa dovedesti proprietatea sau, in varianta cu intabulare (ca la case), poti sa o folosesti pentru a pune barca gaj pentru un credit. Al doilea tip de inmatriculare poate fi facut doar de cetatenii olandezi, prima varianta de orice cetatean (sau rezident) al Uniunii Europene.
In orice tara care se respecta aceste servicii de inmatriculari (barci, masini etc) sint externalizate catre diferite agentii, cluburi, sau firme de intermediere. Exista de altfel si la noi aceste servicii oferite de firmele de intermedieri auto. Nu trebuie sa fie ceva "oficial", nu e o problema ca e doar un "club". Actul pe care il primesti este destul de "oficial".
Daca te duci la capitanie sau la politia de frontiera in Romania cu actul de inmatriculare din Olanda sau Belgia acestia vor spune "Foarte bine, aveti grija sa puneti pavilionul olandez la pupa si cel romanesc la cruceta tribord!" si asta e toata discutia. Iti spun din proprie experienta. ;)
Scuze Vali, dar erau niste confuzii grave in text si am simtit nevoia sa comentez. Oricum eram de vreo doua zile off-topic... :)
Citat din: pauli din Noiembrie 09, 2016, 04:00:23 PM
multumesc de informatie cristiantutuianu. INTREBAREA ESTE: Datorita dimensiunii (sub 20m) si a vitezei (sub 20km) barca nu se inregistreaza in Olanda (nici in momentul de fata nu este inregistrata). Dar chiar si asa presupunand ca o inregistrez in Belgia (dupa exemplul tau) si o aduc in Romania ca ambarcatiune de agrement costier/delta/Bulgaria nu ma pun astia s-o inregistrez si aici (ca eu asa stiam) avand in vedere ca rezidenta mea e in Romania? (ca la masini de ex)
Legea inmatricularii masinilor nu e aceeasi ca si la ambarcatiuni...daca inmatriculezi barca in belgia olanda , la noi nici impozit nu platesti dupa ea 😉
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Momentan lucram sa aducem barca. Sunt ceva probleme legate de gabarit( dimensiuni) si greutati. Unii spun latime 2,50 altii 2,60 iar cei mai pesimisti chiar 2,75m. Referitor la greutate confuzia apare din faptul ca proprietarul olandez a zis 1200-1300 kg iar eu o gasesc peste tot in jur de 2000 kg. E clar ca 1200 e prea putin dar parca si 2000 imi pare cam mult.
Ceva pareri?
E grea matahala! Trag greu de ea... >:(Dar i-am vorbit frumos si mi- a spus ca vrea sa vina in Ro pt. ca s- a indragostit de mine ;). Sa imi purtati ganduri bune dragi prieteni pentru ca asta chiar e maaaare... Nu ma sperii de ea dar nici nu ma simt prea ok cu o asa balena la carlig..stima tuturor.
Citat din: Dbr din Martie 06, 2017, 09:31:11 PM
E grea matahala! Trag greu de ea... >:(Dar i-am vorbit frumos si mi- a spus ca vrea sa vina in Ro pt. ca s- a indragostit de mine ;). Sa imi purtati ganduri bune dragi prieteni pentru ca asta chiar e maaaare... Nu ma sperii de ea dar nici nu ma simt prea ok cu o asa balena la carlig..stima tuturor.
Ia-o ușor de nas și adu-o acasă, că vremea-i frumoasă :)
A început sezonul !
Bogdane dupa ce iesiti din Olanda, incearca sa o decuplezi din carlig. Sa vezi ca sigur vine si singura dupa tine. Imposibil sa nu te-asculte! ;D
azi noapte am dormit vreo 3 ore in rest m-am gandit numai la felul in care imi aduce Bogdan matahala de barca
Io, dacă aș fi fost în locul tău, i-aș fi zis sa o ducă doar până la Regensburg și de acolo în jos pe Dunăre
:)
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
Ma intreba unul in Szeged:
- cat poti sa pui pe ea? ( văzând casalotul de deasupra)
- poti sa pui cat vrei ;) i-am răspuns...
Citat din: Dbr din Martie 09, 2017, 03:38:13 AM
Ma intreba unul in Szeged:
- cat poti sa pui pe ea? ( văzând casalotul de deasupra)
- poti sa pui cat vrei ;) i-am răspuns...
Ne vedem la Tubal? Facem loc?
Si au plecat din Arad...
https://youtu.be/dK-6B2pCZgk
Vali, nu dai si tu un ENABLE la flash? ca sa putem si noi sa afisam direct filmuletele din youtube...
sau... e vreo alta tehnica de a face embed la youtube?
danke
asta da barca
ce de frumuseti incap
s o folosesti la maxim
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170309/37634e470ec962c772a213f806af4bec.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170309/2d5b2e9f8ce78d0c70dc818ca09108fd.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170309/0246aa349ac8d23daa961f90cd0aed36.jpg)
Ma gândeam să fac niște demersuri pentru ca Arad-ul să devină port of entry pentru bărcile ce vin din vest
:)
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
nu stiu la care din ele va referiti dar multumesc, aia mare e a mea, mai e un pas...dar Bogdan e meserias!
Citat din: sebba din Martie 09, 2017, 02:47:09 PM
Vali, nu dai si tu un ENABLE la flash? ca sa putem si noi sa afisam direct filmuletele din youtube...
sau... e vreo alta tehnica de a face embed la youtube?
danke
A fost in trecut optiunea asta, dar s-a schimbat odata cu un update la softul forumului.
Cel mai bine scrii despre problema la topicul SMF de la feedback despre forum, si cand o sa vada Gupi o sa intervina el.
Si mie imi place sa apara embedded filmuletele, de exemplu filmele lui DoiNomazi se vad embedded, dar sunt pe Vimeo.
Am sa incerc eu sa il contactez pe Gupi zilele astea, poate o rezolvam si pentru Youtube.
Cernavoda.Colegul a rămas in Bucuresti.Cica ii era dor de casa ;) Acum stau singur si ma uit in parcare la balena albastra :).O fi ea mare , smechera si frumoasa dar tot am facut- o sa vina acasa ;) Maine daca e timp favorabil avem lansarea la apa. Cei ce nu pot participa sa nu isi faca griji. Beau eu si berea lor, no problems :)
Bravos Pătrățel, stai cuminte acolo până se învață balena cu mirosul de apă de Dunăre
A, și am uitat sa te întreb ceva:
DBR vine de la "Ducem Bărci în România"? ;)
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
Mission over ! :)Barca este in Marina Eforie pregătită de lansarea la apa...
Dbr ai o problema cu vremea....cand te invarti pe langa barci aflate pe malul apei! La Constanta ploua sigur la Eforie nu e soare ;D ;D ;D acolo e si cu vant
Citat din: Dbr din Martie 10, 2017, 09:45:54 AM
Mission over ! :)Barca este in Marina Eforie pregătită de lansarea la apa...
Bravo, putem bea :) .
Busu a plănuit s-o livrezi și spălată, așa că a comandat nor :)
Citat din: Florio din Martie 10, 2017, 10:23:45 AM
Bravo, putem bea :) .
Busu a plănuit s-o livrezi și spălată, așa că a comandat nor :)
Deja ploua, dar tot ma duc s-o vad! :) Am comandat si eu ceva din Olanda si trebuie sa fac parte din comitetul de primire. Masa, felicitarile si dansul miine la turc in Bucuresti! :)
Alo, mai încet cu masa și dansul, mai am una în marina Arad care trebuie să vadă estul.
Nu incepeti in formație incompletă
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
Aia de la Arad e alta mincare de peste. Pe acel peridoc vreau sa-mi duc barca in Grecia, in luna mai. Dupa ce vad barca pe apa la "Nea Tanase" in Vourvourou, Metaxa e din partea mea. :)
Citat din: pelicanul din Martie 10, 2017, 10:39:40 AM
Deja ploua, dar tot ma duc s-o vad! :) Am comandat si eu ceva din Olanda si trebuie sa fac parte din comitetul de primire. Masa, felicitarile si dansul miine la turc in Bucuresti! :)
Eu deja am programat pentru seara asta. Nu-i nimic, facem și mâine la turc. O să încep încălzirea de azi :)
N-ai cu cine ba, n-ai cu cine!
Mă duc să dau și eu cep la butoaie, să facem sincron!
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
Bucureștiul, alo, mă plictisesc pe aici, am legat barca lui Raul de mașina și vin sa beau cu voi
Unde va găsesc? Loc de parcare am? 😎
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170310/3a681f7997ea9da4daa589a325fbc4e6.jpg)
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
O sa va povestesc mâine Oameni buni cum am fost primit de către brigada Arad , cu escorta agabaritica :) , si alte chestii care m-au facut sa uit de oboseala din mine acumulata dupa ,,numai" 12000 km( douasprezecemii) de la ultima incursiune in aproape toata Europa.
Stima tuturor.
@sebba
Pentru barca mai gasim un loc pe undeva, dar nu stiu unde o sa parcam monstrul ala de masina. :)
Pe barca? :)
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
Ia uite pe unde a ajuns barca mea :)
Si voi beti fara mine!?
Citat din: Raul din Martie 10, 2017, 08:34:35 PM
Ia uite pe unde a ajuns barca mea :)
Si voi beti fara mine!?
Dbr logistiks functioneaza! Ha ha...o sa va povestesc in curând cum e sa o ,,faci" in doi( oameni) cu trei( bărci) in 12000 km!
Citat din: Dbr din Martie 10, 2017, 08:43:35 PM
Dbr logistiks functioneaza! Ha ha...o sa va povestesc in curând cum e sa o ,,faci" in doi( oameni) cu trei( bărci) in 12000 km!
Daca nu sunt mile marine nu ne impresionezi.
Felicitari Bogdan!
Pai nu poți în NM că tot drumul a fost inland, deci KM
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
Raul e doar nerabdator sa isi vada barca. Rabdare... Vine tata dar fara graba ca facem nefacute apoi. Doar o zi de pauza sa imi revin un pic si plec si dupa a lui. Il inteleg perfect ca vrea cat mai multe mile marine cu barca lui de viteza ;) Si daca vorbim de km versus nm barca lui e ca un Ferrari care sta in garaj si asteapta nervos sa fie scos la plimbare >:(
Mi se părea cunoscută barca de undeva... salut Pauli, ne-am conversat ieri la Limanu :)