Cap Compas

Ambarcatiuni => Motorizate => Salupe => Subiect creat de: Zodiac din August 20, 2018, 03:59:19 PM

Titlu: Quicksilver 470
Scris de: Zodiac din August 20, 2018, 03:59:19 PM
Nu am stiut unde sa incadrez subiectul , la salupe sau motocruisere asa ca daca nu am postat unde trebuie ...rog sa fie mutat in sectiunea corecta .
Asa cum deja stiu colegii care mi-au citit topicul , am inceput cu analiza achizitionarii unei pneumatice . Nu mai intru in detalii , in cazul pneumaticei "mi-a dat cu virgula ;D" si am renuntat .
M-am ferit pe cat se poate de peridoc dar se pare ca nu scap de el daca vreau ceva in care sa am o minima siguranta , confort si satisfactii .
Deci pe moment ideea de baza e ...cu peridoc ...sau deloc(si rimeaza) , adica sa renunt de tot la barca .
Am considerat faptul ca daca tot voi fi nevoit sa cumpar un peridoc si sa fac o gramada de sacrificii diverse...macar sa pun pe acesta ceva de calitate  ;D!
Citind diferite informatii pe forum am vazut ca Quicksilver 430 e foarte apreciat de unii colegi cu specificatia ca ar avea nevoie de vreo ...citez "50 de cm in plus" , asa ca m-am orientat catre Quicksilver 470 . Unii colegi am inteles ca il considera mic si submotorizat . Am timp sa aflu realitatea deoarece bugetul necesar necesita timp  ;D.

Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: AdrianZUZ din August 20, 2018, 04:42:35 PM
Citat din: Zodiac din August 20, 2018, 03:59:19 PM

Pe mine personal acest clip m-a incantat si as vrea ceva de genul  :
https://www.youtube.com/watch?v=ENHSEwH3lSo (https://www.youtube.com/watch?v=ENHSEwH3lSo)
Din observatiile mele din clip am vazut ca motorul e de 60 de cp fata de 50 maxim cat recomanda producatorul . De altfel intr-un alt clip am vazut si 100 de cp si nu stiu cat ar rezista placa barcii .
https://www.youtube.com/watch?v=WShN5Kya79M (https://www.youtube.com/watch?v=WShN5Kya79M)



Mic detaliu filozofic- Sunt 2 barci complet diferite 470 Cabin  si 470 Sport, doar producatorul este acelasi!
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Zodiac din August 20, 2018, 05:04:51 PM
Corect ! Dupa ce m-ai atentionat am observat inaltimea mai mica fata de apa si parbrizul diferit .
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: crysty din August 20, 2018, 06:54:19 PM
@ Zodiac

Intai de toate te rog sa citesti si topicul https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,715.0.html  (https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,715.0.html)
A fost deschis de mine cand am trecut la cea de a doua mea barca.
Dupa ce-l lecturezi, daca mai ai nevoie de intrebari sunt gata sa-ti raspund.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: crysty din August 21, 2018, 07:05:56 AM
Am vandut-o pentru ca imi intrase in cap sa iau un pilothouse, ceea ce am si facut.
De multumit am fost foarte multumit. Asa cum am mai spus inca 50 cm ar fi fost geniali dar erau si sunt alte costuri. La barci pentru fiecare 50 cm cresc preturile enorm iar acestea necesita si motoare mai mari. De regula per acesti 50 cm se plateste in jur de 8000euro mai mult sau mai mult. A se intelege combinatia motor + barca la care se mai adauga si restul.
Cel mai incantat am fost de posibilitatea inchiderii totale a barcii (cand voi ajunge acasa pot pune ceva poze daca se doreste) ceea ce confera un grad ridicat de confort celor din barca. Chiar imi amintesc ca pe o ploaie torentiala de vara noi (eu + prietenul) faceam cafea pe barca aghesmuita cu ceva coniace.
Dupa cum incepe sa se puna problema prin delta, in curand se prea poate sa nu mai putem pune corturi pe mal fara amenda iar in timp aceste amenzi vor creste. Pentru asa ceva este cea mai buna alegere - fie stai la ancora fie stai la un mal legat de copac, fie stai efectiv infipt in stuf nu te mai doare capul cu cort ud, ba vine apa si-ti uda hainele ba iti uda mancarea etc. Unde mai pui ca daca aprinzi 2 fumigene (spirale) pentru tantari isi fac efectul pe barca inchisa (mentinand numai spatele deschis unde se pun lansetele.
Barca are si minusuri dar astea sunt functie de asteptari.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 21, 2018, 08:27:30 AM
Daca vrei barca ca sa satisfaca toare cerintele o ai pe asta la un pret de 10700 noua,dealerul bulgar.
https://www.compassboats.gr/en170dc.html (https://www.compassboats.gr/en170dc.html)
https://www.youtube.com/watch?v=ThXjAvXjevY (https://www.youtube.com/watch?v=ThXjAvXjevY)

Barca este top,cred ca asta este urmatoarea pe care mi-as lua-o. Detalii, comportament nautic,super.

Am si o lista de preturi de la Dl Rebegel American Nautics,in suma de bani pe care o ai iti cumperi modelul nou 505
care este o barca deosebita. Mie nu mi-au convenit cateva taxe pentru servicii.

L.E :Ofertele sunt de pe data de Ianuarie 5 2017. Imi oferea 505 la aprox.15000 de eur cu un motor din 2015 Mercury.


AMBARCATIUNE QUICKSILVER ACTIV 555 CABIN + MOTOR
MERCURY F 115 ELPT ProXS : 19950 EURO + TVA
SPECIFICATII
 Lungime – 5,55 m
 Latime – 2,47 m
 Pescaj – 0,42 m
 Inaltime totala – 2,00 m
 Greutate – 815 kg
 Lungime cizma motor – L
 Capacitate rezervor combustibil – 90 L
 Categorie – C
 Nr persoane – 6
 Motorizare maxima – 135 CP
 Motorizare maxima – 101 kW
 Greutatea maxima a motorului – 165kg
DOTARI STANDARD + OPTIONALE
INCLUSE IN PRET
 Ghidaj ancora + compartiment ancora
 Volan sport + placa carbon bord
 Tacheti inox
 Scaun pilot + copilot
 Bancheta pt 3 persoane + compartiment bagaje
 Scara inox + suporti lansete
 Vitezometru + Turometru + indicator benz
 Perne banchete + spatiu plaja (perne + suporti)
 Lumini de navigatie pupa + prova
 Parbriz + rama parbriz
 Cockpit autodrenabil
 Pompa santina
 Masa picnic + trapa cabina
CARACTERISTICI MOTOR
 Patru timpi , 4 cilindrii in linie,  injectie
 Putere - 115 CP
 Capacitate cilindrica -  2064 cc
 Pornire electrica, comanda la volan, cizma lunga
 Sistem elevatie - trim
 Greutate - 165 kg
PACHET LANSARE LA APA – 450 Euro + TVA
Include:   indicator  ore functionare,   sistem   filtru   decantor,
manson cabluri, placa glisare, suruburi placa glisare, sfoara
pupa-prova   ancorat   barca,   baterie,   borne   baterie,   chinga
baterie, furtun benzina 4m,  manopera montaj motor.

DOTARI OPTIONALE
 Radio CD cu 2 Boxe Aquatic AV –  350 EUR
 StingRay ( aripi stabilizatoare ) – 175 EUR
 Priector Golight cu telecomanda portabil – 300 EUR
 KeelGuard – 195 EUR
 Guvernare hidraulica – 695 EUR
 Priza 12 V – 25 EUR
 Pagae telescopica cu cange – 15 EUR
 Suporti baloane acostare – 15 EUR
 Baloane acostare – 25 EUR
 Sonar – incepand de la 100 EUR pana la 2 500 EUR
 Prelata stationare  iarna – 550 EUR
 Prelata mars – 1350 EUR
 Suporti lansete – 42 EUR
 Suporti pahare – 10 EUR
 Set spalare barca – 28 EUR
 Oglinda retrovizoare – 15 EUR
 Veste salvare – 25 EUR
 Vopsit antivegetativ – 655 EUR

AMBARCATIUNE QUICKSILVER ACTIV 505 CABIN + MOTOR
MERCURY F 100 ELPT EFI ( TIGER SHARK ) – 17675 EURO + TVA
SPECIFICATII
 Lungime – 5,02 m
 Latime – 2,12 m
 Pescaj – 0,36 m
 Inaltime totala – 1,64 m
 Greutate – 613 kg
 Lungime cizma motor – L
 Capacitate rezervor combustibil – 50 L
 Categorie – C
 Nr persoane – 5
 Motorizare maxima – 100 CP
 Motorizare maxima – 73,6  kW
 Greutatea maxima a motorului – 163 kg
DOTARI STANDARD + OPTIONALE
INCLUSE IN PRET
 Ghidaj ancora
 Volan sport + placa carbon bord
 Tacheti inox
 Scaun pilot + copilot
 Bancheta pt 3 persoane + compartiment bagaje
 Scara inox + suporti lansete
 Vitezometru+Turometru+indicator trim
 Perne banchete + spatiu plaja (perne + suporti)
 Priza 12 V + masa cockpit
 Lumini de navigatie pupa + prova
 Parbriz + rama parbriz
 perne cabina + cockpit autodrenabil
 Pompa santina
 Culoare chila neagra
CARACTERISTICI MOTOR
 Patru timpi , 4 in linie,  injectie
 Putere 100 CP
 Capacitate cilindrica  2064 cc
 Pornire electrica, comanda la volan, cizma lunga
 Sistem elevatie - trim
 Greutate 163 kg
PACHET LANSARE LA APA – inclus in pret
Include:   indicator  ore functionare,   sistem   filtru   decantor,
manson cabluri, placa glisare, suruburi placa glisare, sfoara
pupa-prova   ancorat   barca,   baterie,   borne   baterie,   chinga
baterie, furtun benzina 4m,  manopera montaj motor.

DOTARI OPTIONALE
 Radio CD cu 2 Boxe Aquatic AV –  350 EUR
 Priector Golight cu telecomanda portabil – 300 EUR
 KeelGuard – 165 EUR
 Guvernare hidraulica – 695 EUR
 Priza 12 V – 25 EUR
 Pagae telescopica cu cange – 15 EUR
 Lampa portabila mobila – 10 EUR
 Suporti baloane acostare – 15 EUR
 Baloane acostare – 25 EUR
 Sonar – incepand de la 100 EUR pana la 2 500 EUR
 Prelata stationare  iarna – 500 EUR
 Prelata mars – 1250 EUR
 Suporti lansete – 42 EUR
 Suporti pahare – 10 EUR
 Set spalare barca – 28 EUR
 Oglinda retrovizoare – 15 EUR
 Veste salvare – 25 EUR
 Vopsit antivegetativ International/SeaJet  – 575 EUR
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: cristizz din August 21, 2018, 02:13:46 PM
Bine ca n-ai visat si ca ai batut hotii  :)
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 21, 2018, 02:37:55 PM
Citat din: Zodiac din August 21, 2018, 02:00:58 PM
In primul rand va multumesc pentru suport si pentru raspunsurile detaliate !
Se pare ca asta cu barcile e boala grea si ca ar trebui putin sa ma mai relaxez deoarece am intrat prea abrupt , sunt mega stresat .
De ce spun asta ;D ? Azi noapte mi s-a furat barca ;D  ;D  ;D !!! De 2 ori la interval de o ora  ;D  ;D  ;D !!! De doua ori la interval de o ora am sarit tipand din somn speriind pe toata lumea...ca mi s-a furat barca . Si tot de doua ori m-am bucurat dupa ce am constientizat ca inca nu am barca  ;D !

;D ;D ;D Ei uite in halul asta personal nu am ajuns  ;D ;D ;D
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Nicolai din August 21, 2018, 02:57:04 PM
Zodiac te rugam sa nu folosesti gaze impotriva hotilor... ;D
Nu trebuie sa-ti faci griji, boala se amelioreaza singura. In timp.
Dar de vindecat... nu prea.
Doamne ajuta si minte limpede pt decizii intelepte.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: scm_ro din August 21, 2018, 05:56:11 PM
Iti raspund doar la una din intrebari, la restul ii las pe ceilalti.
Peridocul meu cu un glastrom de 5m care este destul de greu, il trag singur pe teren drept, dar conteaza mult roata de manevra ( cea de langa protap) sa fie mare si umflata.
La bagatul in garaj unde este o mica panta ma ajuta ori sotia ori soacra. Deci se poate.
Din experienta cu rulota iti zic ca poti sa o bagi si cu masina, dar o sa te injure ambreiajul sau tu pe el ;D
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 21, 2018, 06:16:03 PM
Citat din: Zodiac din August 21, 2018, 05:09:59 PM
Revenind la lucruri concrete . Se pare ca la inceput vrei barca si totul e minunat atunci cand iti imaginezi doar cat de frumos ar fi "cum te dai tu cu barca" ta si sa nu mai depinzi de altii ! Esti in perioada de inocenta totala ;D si nici macar nu stii ce vrei in mod specific de la barca respectiva .
Cand incepi sa constientizezi in mod clar macar in mod incipient cam ce doresti , atunci incepe o lupta dramatica intre ce e tangibil pentru sine si ce minunatii exista pe piata . Cel mai greu lucru e atunci cand esti nevoit sa incepi sa renunti la "unele" in favoarea "altora".

In primul rand esti tentat sa consideri costurile egale cu pretul barcii . Dupa aia intelegi ca :

- barca de obicei vine aproape cheala cu multe costuri ulterioare , numai ce mi-a sarit...greu in ochi ...o vopsea antivegetativa de 655 de euro , bani cu care altii isi cumpara barca  :'(
- cum au zis si alti colegi observi ca dupa un 4,70 de exemplu ...orice majorare cu 50 cm costa mii de euro in plus
- apoi iti zici...ce ar fi totusi sa te gandesti la una de 5,05 apoi 5,5....chiar 6,5...visezi frumos si apoi cade trasnetul...e mai grea cu sute de kile , incep problemele de calcul de transport rutier , trebuie peridoc cu frana , trebuie schimbat carligul/instalatia , trebuie sa-ti iei permisul de categoria E si de ce nu de multe ori sa vezi ca trebuie sa schimbi si masina...deci te da peste cap
- te bucuri ca barca nu are 7 metri sa fie inregistrata si dupa realizezi ca motorul necesar e mult mai mare decat 20 cp deci NU SCAPI  ;D
- alergatura si bani cu permis , inmatriculare+inregistrare la fisc peridoc , idem la barca
- renunti la un spatiu serios in curte pe care il planificai pentru altceva sau platesti din greu in fiecare luna cu minime garantii de securitate , stai si te gandesti cine se plimba cu barca ta cand nu esti pe acolo
- citesti ca sunt motoare care "tin o viata" ... dar cand calculezi costurile de mentenanta anuala + schimburi de elici sau axe............ :'(
- mai pot spune multe dar o sa ma opresc aici cu "plansetele"

Ce imi propun eu ACUM la barca , poate in curand se vor mai schimba lucrurile .

Sa ma inscriu in bugetul maxim enuntat cu tot ce imi trebuie pentru iesirea la apa inclus , daca e mai putin nu ma supar .
Voi renunta la pescuitul serios din barca din urmatoarele motive :
- echipamentul meu de crap nu intra nici intr-o barca de "10 metri" ;D , oricum nu mananc peste si pescuiesc numai C&R
- poate un echipament minim de spinning ...2 lansete mai mult de distractie
- in ultimii 10 ani de fiecare data cand m-am intors de la pescuit din Delta am venit injurand si scrasnind din dinti...motivele le stim cu totii
- Nu prefer unditareala ci vreau capturi serioase iar asta pot sa obtin mult mai linistit si cu mult mai putin efort si costuri pe lacurile din apropierea Bucurestiului de genul Sarulesti sau Tancabesti
Nu stiu daca sunt construit la modul in care ar trebui sa dorm in larg ...pe apa mai mult de o noapte sau chiar si noaptea respectiva as prefera legat de un ponton deci Quicksilver 470 pare destul de ok pentru treaba asta . In timp daca voi gasi cazari decente , oameni deosebiti care garanteaza siguranta barcii si a motorului pot naviga de placere ziua si sa ma cazez noaptea in diferite locatii pe un traseu stabilit , folosind cabinuta doar pentru momente de frig/ploaie ...etc. .
Chiar as fi curios , nu stiu cat cantareste un peridoc , as putea avea speranta sa ma inscriu cu 470 in sarcina de 750 kg fara franare ...sau nici macar nu ar fi recomandat ?
O alta intrebare clara ar fi daca un peridoc cu barca pe el se poate manipula usor in curte pe teren plat ? Ma gandesc la modul clar ca nu pot introduce un peridoc...cu spatele , de vreo 6 metri lungime cu masina de vreo 5 metri , deci un total de vreo 11 metri pe un drum de 7 metri latime , cu deschiderea portii de aproximativ 3 metri . Eu presupun ca DA , dar nu am experienta , ma bazez pe fapul ca sa zicem un ansamblu de maximum 800 de kile(barca pe peridoc) ...in mod normal ar fi mai usor decat o masina de 1700 de kile pe care o pot impinge singur . Daca nu treburile se complica la modul grav !
Desi vorbesc mult , am trecut si la fapte  ;D ! Mi-am facut deja programarea la montaj carlig si "frumusetea vietii" a inceput , daca ai masina in garantie , la un important si "dragut" dealer carligul + montajul costa mai mult decat dublu fata de alte parti .
Cam atat , acum .
Spor !

  In preturile pe care le-am pus sunt multe aberatii cu care eu nu am fost de acord,mai ales cele doua enunturi de culoare rosie.
In rest eu peridoccul cu barca o manevram singur si crede-ma ca am avut de tras la el dar nu a fost o problema se misca usor. Greutatea ansamblului barca si motor ajung la vreo 600 de kg si te incadrezi cu peridocul.
Ansamblul barca motor peridoc il trageam cu un golf 6 automat cu motor supralimentat,inclusiv lansat si scos de la apa. Intradevar ma ajuta foarte mult cutia automata,adica facea mai toata treaba eu numai ma ocupam de volan.
La inceput aveam aceleasi dubii ca si tine de asta am vrut ca sa imi iau un vinci electric si sa lansez barca cu vinciul https://www.amazon.com/dp/B07B8CMJVJ/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1 (https://www.amazon.com/dp/B07B8CMJVJ/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1) dar apoi m-am obisnuit,stiu ca se facea atmosfera la rampa de la Bac Galati cand scoteam barca cu Golfuletul.
Asta cu furatul am avut-o si eu pentru vreo doi ani apoi am inteles ca motoarele mari se vand greu si nu prea prezinta interes,dar poate am fost eu norocos.
  A da,carligul ma costat 2500 de lei,naiba sa il ia de carlig.

L.E: Pana la furat eu te sfatuiesc ca sa cunosti si sa inveti ca sa citesti "apa" eu am dat cu barca la prima iesire intr-un bac scufundat la mila de ma intors plus ca am spart cizma in partea de admisie apa si distrus elicea. Apoi am inteles cu ce se mananca si ca nu ma mai dau cu lotci de lemn incete si motoare de capacitate mica.
Norocul a fost ca aveam la mine plasticsteel plus doua elici de rezerva si am putut continua aventura.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: scm_ro din August 21, 2018, 06:19:08 PM
Nu are sigur atat. La Itp cu tot cu peridoc avea in jur de 660 kg daca imi aduc aminte bine.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 21, 2018, 09:26:31 PM
Citat din: Zodiac din August 21, 2018, 09:01:25 PM
Multumesc @Intersect pentru raspunsuri ! In sfarsit si 2 vesti bune , una cu "sub 750 kg" si una cu mobilitatea !
Nu ti-am raspuns la subiectul cu barca propusa deoarece am incercat sa vad daca se potriveste pe cerintele mele .
Din experienta mea limitata , pentru 2-3 pescari sau o familie cu 2 copii Compass pare :
- mult mai ergonomic proiectata
- mult mai multe spatii de depozitare
- cabina mai mare
- acces mult mai lejer la ancora
- aerisire in tavanul cabinei
- o prova destinata pentru viteza
Din pacate in situatia mea Quicksilver 470 are urmatoarele avantaje :
- mai mult spatiu exterior de manevra pentru 2 caini de 1 metru lungime
- avantajul principal pentru iesit/intrat cainii din apa placa din fata motorului care se scoate
- sunt sigur ca altii ar rade de faptul ca dau atata importanta unor caini dar pentru noi sunt membri ai familiei cu drepturi depline

Una dintre masinile care vor cara peridocul ar fi :
https://www.volkswagen.ro/passat-variant/passat-alltrack (https://www.volkswagen.ro/passat-variant/passat-alltrack)
Cealalta similara ! Carligul e 3800 lei !
Cu furatul am avut deja o experienta nefericita mai serioasa si din acest motiv voi ramane circumspect toata viata !
Cu "cititul apei" o voi lua incet..."voi sufla si in iaurt" ;D !
Nu contează ceea ce cred alții,noi aici suntem ca să ne oferim minima experiență în favoarea celor la început de drum.
Cățeii or să aibă loc destul în barcă, dar o să ai de curățat.

Ai alltrack ești un român fericit trage și barca și golful meu plus barca de acum,nu îți mai fă griji în privința asta.
De acum până îți găsiți barca care trebuie dacă nu o să o cumperi nouă caută ca să te plimbi cu cât mai multe barci ca să ști exact ce vrei de la viitoarea barcă.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: scm_ro din August 21, 2018, 09:28:09 PM
Citat din: Zodiac din August 21, 2018, 08:35:56 PM
Inseamna ca am confundat eu barca ta ! Am crezut ca e asta , am cautat si eu Glastron 5 metri si asta a iesit la cautare !
https://nlyachts.com/en/used-boats/details/deba-marine/130076/glastron-170-sx-vec.html
As vrea eu. Dar si aia are max weight 890, nu este greutatea ei.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 21, 2018, 11:32:52 PM
Citat din: Zodiac din August 21, 2018, 09:33:39 PM
Multumesc pentru tot suportul , voi continua sa citesc tot ce scrie pe forum si din acest moment mai putine vorbe si trec la fapte ! Cateii inafara de niste par , nu fac mizerie , au program relativ fix dimineata si seara pentru nevoi , care se strang cu lopatica la pungi si NU fac in casa , masina sau barca ! . Au mers cu masina si pana in Germania si in multe alte locuri . Si pentru aia avem permanent cu noi(poate vreti cu totii in barca ;D) :
http://www.makita.ro/masina/54226/DCL180Z.html (http://www.makita.ro/masina/54226/DCL180Z.html)
Partea scurta nu luam teava de prelungire .

Spor !

Vezi cum spunea Vali nu ne înțelegem on-line per total. Când spun de mizerie nici nu m am gândit că un cățel poate face mai multă mizerie voluntar decât un om. Ceea ce spun în legătură cu mizeria mă duce cu gândul la iernile în care am mers cu barca în Deltă și fără să vrem barca se umplea de nămol și mizerie. Seara nu contează ce temperatura avea apa  trebuia ca să stam și sa curățam barca. Spre finalul concediului  aveam încălțăminte de rezervă pentru barcă . Asta este treaba cu mizeria :), o să vezi :)
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: DoiNomazi din August 22, 2018, 12:51:31 AM
Citat din: Intersect din August 21, 2018, 11:32:52 PM
Seara nu contează ce temperatura avea apa  trebuia ca să stam și sa curățam barca. Spre finalul concediului  aveam încălțăminte de rezervă pentru barcă . Asta este treaba cu mizeria :), o să vezi :)

Incaltamintea destinata exclusiv pentru barca este ideala, mai ales daca este gonflabila. Noi am adoptat si la canoe, kayak, gonflabila, barca mare de fibra, incaltaminte "amfibie" dedicata. Talpa moale si plata, cu frictiune suficienta cand e uda si in acelasi timp cu gauri, inclusiv in talpa, pentru drenarea apei. Pe timpul verii, incalatamintea impermeabila, inclusiv cizmele de cauciuc, la un moment dat, la o acostare, sau lasare la apa, in teren accidentat malos/nisipos, va lua sigur apa.

Pentru ape reci si/sau iarna se schimba putzin abordarea pentru ca incaltaminte are rol sa complimenteze un costum uscat, practic sa protejeze talpile sosetelor etanse.

In orice caz, nu as folosi niciodata pe apa, indiferent de tipul de copaie, incaltaminte de strada, sport, sau de munte.

Nu mai revin la necesitatea unei bune intretineri a unei barci, mai ales gonflabile, mai ales cand e utilizata pe apa sarata. Trebuie spalata, oricat de obosit ai fi...
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 22, 2018, 08:27:20 AM
Citat din: DoiNomazi din August 22, 2018, 12:51:31 AM
Incaltamintea destinata exclusiv pentru barca este ideala, mai ales daca este gonflabila. Noi am adoptat si la canoe, kayak, gonflabila, barca mare de fibra, incaltaminte "amfibie" dedicata. Talpa moale si plata, cu frictiune suficienta cand e uda si in acelasi timp cu gauri, inclusiv in talpa, pentru drenarea apei. Pe timpul verii, incalatamintea impermeabila, inclusiv cizmele de cauciuc, la un moment dat, la o acostare, sau lasare la apa, in teren accidentat malos/nisipos, va lua sigur apa.

Pentru ape reci si/sau iarna se schimba putzin abordarea pentru ca incaltaminte are rol sa complimenteze un costum uscat, practic sa protejeze talpile sosetelor etanse.

In orice caz, nu as folosi niciodata pe apa, indiferent de tipul de copaie, incaltaminte de strada, sport, sau de munte.

Nu mai revin la necesitatea unei bune intretineri a unei barci, mai ales gonflabile, mai ales cand e utilizata pe apa sarata. Trebuie spalata, oricat de obosit ai fi...

  Incaltamintea de vara din greseala a ajuns in barca de fapt o foloseam pentru alte scopuri pana mi-am dat seama ca este prfecta pentru barca.
Iarna am niste ghete impermeabile care stau numai in barca,dimineata barca este plina de roua si fac o groaza de urme daca am incaltaminte folosita pe strada.
Dar ma apuc ca sa caut incaltaminte dedicata pentru barca,chiar nu m-am gandit la asta :)

Citat din: Zodiac din August 21, 2018, 11:42:36 PM
Imi cer scuze daca ai inteles gresit . Poate am alte defecte dar nesimtit nu sunt . Cum as putea sa raspund artagos unei persoane care m-a ajutat foarte mult ? Postarea mea se dorea una pur explicativa cu 0 %  incarcatura emotionala .
Barca sa vina ....de mizerie ne ocupam...cu mare drag  ;D ;D ;D. Eu sunt unul din aia care dupa pescuit spal lansetele si echipamentul cu periuta de dinti/alte perii cu tot felul de scule si substante din detailing auto si daca e cazul folosesc si aspirator de spalat orice cu injectie-extractie .
Cu multa stima !!!

O sa ai treaba  ;D
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 22, 2018, 04:57:01 PM
Barca are gauri pentru eliminarea apei. Chit că plouă apa nu îți sta în barcă,eventual dacă îți ajunge apa în dublu fund barca este echipată cu pompă de santina.
Motor știu că autorizat maxim este de 60 cp,eu pe 430 am avut 50, am făcut în jur de 1000 de ore nu am avut nici o problemă. Adevărat că am avut grijă de el și am făcut reviziile după manualul de service.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 22, 2018, 05:10:28 PM
Citat din: Zodiac din August 22, 2018, 05:04:49 PM
Atunci e perfect ! Aparatul meu de spalat cu presiune abia asteapta noi provocari  ;D ! Deci esti multumit de Mercury .
PS - Raman dator cu o bere...sau dupa preferinte ;D !

Da am fost multumit,acum dupa fiecare,mai il stiu pe unul care le injura dar nu ai cum sa te iei dupa ce spune el,ultima isprava a fost ca a plecat fara sa puna capacul la rezervor si a luat cateva sute de grame de apa.
Motoarele dupa parerea mea sunt la fel,trebuie ca sa ai grija de ele,consumabilele sa fie schimbate ,inca un filtru decantor si benzina multa plus voie buna.
Daca ar fi dupa mine si as alege motorul fara doar si poate as lua E-TEC 60 c.p sau de ce nu 75 C.P,personal; mi se par cele mai cele motoare dar cum am mai vb cu alti barcagii ne lipsesc mecanicii calificati pentru motoarele astea.

Eu am niste galosi din astia cucare ma incalt in barca.


Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: DoiNomazi din August 22, 2018, 05:32:35 PM
@Zodiac Prietene, filozofic, poetic, sau desenat pe hartie milimetrica, nu recomand nimic nimanui pentru ca chiar nu ma pricep. Eu mi le stiu pe ale mele si echipamentul care ma bucura si care, cel putzin pana acum, mi-a folosit lasandu-ma sa ajung inapoi acasa.

Am invatat pe garla ca incaltamintea goretex e complet inutila in barca. Ori ma imbrac in goretex etans pana in gat, ori macar pana mai jos de sfarcuri (sa nu ma gadil) ori ma incalt cu ceva cat mai permeabil (vezi gauri de drenaj) care lasa apa sa ude piciorul dar protejeza talpa mea de asperitati si intepaturi. In general, incaltamintea goretex este inutila in barca pentru ca ia apa "pe deasupra". Si la costumele uscate, care au sosete goretex pana in gat, purtam incaltaminte din neopren, sau cauciuc, permeabila, doar pentru a proteja soseta si finutza talpa proprie.

Daca vrei un "principiu fundamental" de selectie a oricarui strat protector (incaltaminte, haine) te imbraci potrivit cu temperatura apei. Unii ar zice ca principiul ala se aplica doar la ambarcatiuni mici care se pot rasturna mai usor (kayak, canoe, veliere mici).

Repet, habar n-am, eu stiu ca ma incaltz si ma imbrac dupa temperatura apei, indiferent de copaie, pentru ca am invatat pe apa ca chiar si o copaie de 9 m din fibra, cu borduri inalte, isi incaseaza valuri peste oglinda si peste motor. Adica, orice copaie, in principiu sta la suprafata cata vreme nu lasi apa in ea. Si daca exista sanse sa petrec ceva timp in apa, vreau sa-mi inghete "pupa" cat mai tarziu. Probabil ca as face exceptie de la regula asta doar daca m-as imbarca pe un vas mai mare.

Nu ma trimite sa-ti aduc link-uri ca ti le gasesti si singur, la fel ca in cazul intorsului inot la mal... :)
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 22, 2018, 05:33:27 PM
Citat din: Zodiac din August 22, 2018, 05:26:48 PM
Nu ma pricep la motoare de barca , la motoare auto si utilaje de curte da . Din tot ce am citit pana acum pe forum , vad ca doar la E-TEC opiniile converg pozitiv 100% ! Din ce am citit la 470 greutatea maxima admisa a motorului e de 125 kg , deci in acest caz cel de 75 cp cu 145 kg pica . Am timp destul pentru informare...mai dureaza pana la achizitie .
La barci care e perioada maxima a discounturilor...presupun iarna sau in februarie ?

  După sezon cred,acum cum îți este norocul. Vrei ca să o iei de nouă? Dacă ai de ales ii poți pune un ETEC 60 H.O câștigi zece c.p. Dacă o cumperi de la Rebegel o să te forțeze ca să îi pui Mercury dacă vrei alt motor te bagă iar la niște inutilități.
Mai am o barcă care mie mi-a plăcut rău,rusească cu cabină din aluminiu. Stai să o caut.
Gata am găsit
http://www.grizzly-marine.ru/en/catalog/boats/grizzly-520-ht/ (http://www.grizzly-marine.ru/en/catalog/boats/grizzly-520-ht/)

Barca o vând cei de la marine shop, nu am scos prea multe de la ei. La rusi ajunge undeva la 7000 euro, dacă îți place vb cu ei știu că au un model pe stoc de 580.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Zodiac din August 24, 2018, 03:08:03 AM
Se pare ca modelul 470 nu se mai fabrica sau nu il gasesc eu ?
https://www.quicksilver-boats.com/int/en/activ-505-cabin/ (https://www.quicksilver-boats.com/int/en/activ-505-cabin/)
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din August 24, 2018, 08:23:55 AM
Citat din: Zodiac din August 24, 2018, 03:08:03 AM
Se pare ca modelul 470 nu se mai fabrica sau nu il gasesc eu ?
https://www.quicksilver-boats.com/int/en/activ-505-cabin/ (https://www.quicksilver-boats.com/int/en/activ-505-cabin/)

Nu se mai fabrica,dar am vazut 505 si este super tare.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: crysty din Septembrie 04, 2018, 02:36:59 PM
@ Zodiac
Quicksilver se mai poate gasi SH dar trebuie avut in vedere anul fabricarii si intretinerea. Posibil sa o gasesti si de noua din showroom-uri.
Quicksilver 505 este mai buna decat 470 pentru ca este usor mai lunga si deci va merge bai bine pe valurile Dunarii. Pretul trebuie discutat intotdeauna dar nu pe forumuri - discount primesti la masa negocierilor si pe pachet. Asa este cum zici - nimeni nu iti baga mana in buzunar. Totul este sa mergi pe negociere. Eu, spre exemplu sunt la a doua barca cumparata de la dealerul pe Romania (Rebegel) si nu ma pot plange. Au mai fost momente mai tensionate uneori dar prin discutii se rezolva. Partea buna este ca, dumnealui fiind dealer pe Ro altfel vorbeste cu constructorul decat o vei face tu personal. Pentru mine pachet a insemnat barca + motor + prelate diverse. Peridocul este alta poveste. Am preferat sa am garantia pachetului dobandit intr-un singur loc si nicidecum sa merg in 2 sau 3 locuri diferite.
Cat despre motoare, daca sunt noi sunt ok toate - diferenta consta in brand. Daca mergi/ exploatezi motorul in mod comercial (diverse calatorii zilnice/ taxi water sau altele) ar fi de preferat un Yamaha sau Suzuki. Pentru iesiri ocazionale cu familia sau la pescuit este bun si Mercury. Oricum, este destul de mare diferenta de pret intre branduri la aceeasi putere iar puterea....sa zicem 115 cP la Mercury este aceeasi cu 115cP la Yamaha sau 115cP la Suzuli etc.
Ce te-as putea sfatui este faptul ca totdeauna sa cumperi motor de puterea maxima acceptata de barca specificata in placuta de timbru a barcii; niciodata mai mic. Daca esti hotarat poti cere derogare la ANR si poti monta un motor mai mare pe barca decat ceea ce specifica acea placuta si de asemeni o poti inmatricula cu acest motor.
Eu am barca pe care o folosesc @ 2 luni pe an puse cap la cap toate iesirile la pescuit. Din aceasta cauza nu simt nevoia unui motor mai scump gen Yamaha sau Honda sau etc. Daca se intampla ceva motorului in timpul garantiei se rezolva la dealer daca este din cauza mea (lovituri in buturugi de pe fund sau submerse intre ape) se rezolva tot la dealer.
Ar mai trebui sa-ti spun ca nu am unde sa tin barca in Constanta si am ales s-o tin in Tulcea
In final trebuie sa intelegi ca nu dai banii pana nu negociezi la asa ceva si discuti toate celelalte facilitati posibile.
Ca o paranteza, eu am cumparat QS 470 la un targ de barci la Bucuresti - atunci am negociat, am facut contract si am obtinut un pret f bun la acea perioada cu motor de 60cP sub oferta existenta cu motor de 50cP. Asa ca totul se reduce la modul cum negociezi si discuti cu dealerul si, bineinteles, la cat de hotarat esti sa cumperi.
Daca inca te mai intereseaza aspectul mai vorbim....
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: crysty din Septembrie 06, 2018, 05:22:37 PM
Cred ca daca vorbesti cu cei de la American Nautics poti cumpara numai barca de la ei si motorul de la altii.
In Romania, acest domeniu nautic este relativ slab dezvoltat ceea ce duce la un numar mic de service-uri. Eu am preferat Mercury pentru ceea ce au ei in atelier fie in Bucuresti fie in Tulcea; ba chiar mai mult, pe langa instrumentarul necesar diverselor reparatii, ei sunt si in contact permanent cu cei ce le livreaza motoarele si barcile. Eu am optat pentru pachet si nu pentru separat. Motoarele au ceva greutate si mai mult, daca trebuie sa-l dai jos de pe barca sa il duci la doctor ai nevoie de o masina mai mare si diverse dispozitive - palan etc. Daca ti se intampla ceva la barca vii la ei iar motorul in alta parte....tu alegi. ai PM
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Danillo4x4 din Septembrie 07, 2018, 10:00:46 PM
Citat din: crysty din Septembrie 06, 2018, 05:22:37 PM
Cred ca daca vorbesti cu cei de la American Nautics poti cumpara numai barca de la ei si motorul de la altii.
In Romania, acest domeniu nautic este relativ slab dezvoltat ceea ce duce la un numar mic de service-uri. Eu am preferat Mercury pentru ceea ce au ei in atelier fie in Bucuresti fie in Tulcea; ba chiar mai mult, pe langa instrumentarul necesar diverselor reparatii, ei sunt si in contact permanent cu cei ce le livreaza motoarele si barcile. Eu am optat pentru pachet si nu pentru separat. Motoarele au ceva greutate si mai mult, daca trebuie sa-l dai jos de pe barca sa il duci la doctor ai nevoie de o masina mai mare si diverse dispozitive - palan etc. Daca ti se intampla ceva la barca vii la ei iar motorul in alta parte....tu alegi. ai PM
Dar serviciile lor sunt foarte slabe și la niste preturi greu de acceptat. Daca acceptati o parere de la un om care a avut un Mercruiser si un batran Mercury 2T, e aproape ca si cum nu am avea reprezentanta...

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: crysty din Septembrie 08, 2018, 02:45:58 PM
Preturile nu le pot comenta. De regula, pentru motoarele mai vechi preturile sunt mai mari. Cei de la Mercury tot mereu scot cate un motor nou. Nu stiu daca regula cu 11 ani piese de schimb se aplica si la motoarele nautice cum este la masini.
imi aduc aminte ca undeva prin 90'am fost nevoit sa cumpar 2 bucsi si un pivot superior la masina  (un Renault) si am facut comanda pentru piesele necesare. Cand au venit m-au costat cat toate bucsile, pivotii si un cauciuc la batrana dacie (adica fff scump pe original). Cred ca la fel este si in domeniu nautic.
Inca nu am avut probleme la motoarele pe care le-am avut asa ca nu pot spune nimic despre preturi practicate. Banuiesc ca dau si garantie pentru ceea ce fac....altfel nu are rost.
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Vali din Septembrie 10, 2018, 08:07:23 AM
@Zodiac: tocmai asta e rolul forumului, sa nu ajungem sa depindem de talentele dealerilor si altor "prestatori". Cand am facut capcompas.ro, prima intentie a fost sa ne ajutam reciproc sa nu mai fim tepuiti, iar a 2-a intentie a fost sa ne impartasim pasiunea pentru barci si navigatie.

Din cauza asta, orice discutie pe tematica este totalmente libera, singura conditie fiind respectarea regulamentului forumului. Asa ca sunteti cu totii invitati sa va expuneti fara menajamente toate experientele, preferabil proprii si nu din auzite :).
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Vali din Septembrie 10, 2018, 12:47:52 PM
Daca-mi permiti o mica gluma, atentie ca de la atatea topice si postari sa nu uiti sa te mai si dai cu barca :).
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Intersect din Septembrie 10, 2018, 02:19:25 PM
Citat din: Vali din Septembrie 10, 2018, 12:47:52 PM
Daca-mi permiti o mica gluma, atentie ca de la atatea topice si postari sa nu uiti sa te mai si dai cu barca :).

Direct la țintă  ;D ;D ;D
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: bbl81 din Septembrie 10, 2018, 03:56:47 PM
eu din experiente asemanatoare imi schimb uleiuri si filtre cam la tot ce am in 4 timpi. motocositoare, motor barca, 2 automobile..  :)
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: scm_ro din Septembrie 10, 2018, 03:59:51 PM
@Zodiac,

Si dupa toate experientele astea tu tot insisti sa cumperi lucruri noi?
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Zodiac din Septembrie 10, 2018, 04:20:11 PM
Dap ! Daca as trai in Germania si as cunoaste proprietarul , sa stiu ca e grijuliu cu lucrurile lui...macar jumatate cat mine poate as lua si ceva SH !
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Haiduc din Septembrie 10, 2018, 06:15:34 PM
Citat din: Intersect din Septembrie 10, 2018, 02:19:25 PM
Direct la țintă  ;D ;D ;D
Salut
Nu de alta  dar daca tot vorbim de barci.... io zic sa incercam si un topic nou despre Arsenie Boca ceva si de pe la Maglavit sa avem ceva diversitate, dar sunt curios cine il va deschide.
Numai de bine tuturor
Titlu: Re: Quicksilver 470
Scris de: Alex1958 din Septembrie 11, 2018, 09:05:08 AM
Citat din: Zodiac din Septembrie 10, 2018, 04:20:11 PM
Dap ! Daca as trai in Germania si as cunoaste proprietarul , sa stiu ca e grijuliu cu lucrurile lui...macar jumatate cat mine poate as lua si ceva SH !
Salut,
Sa stii ca mai sunt si la Romania oameni onesti.
Eu mi-am luat barca SH de la un domn din Timisoara, care o cumparase de la vaduva unui neamt. Ei bine neamtul asta a iubit barca asta. Se vede dupa cum a dotat-o si ingrijit-o. Domnul din Timisoara a luat-o dar n-a exploatat-o aproape deloc, nici nu prea stia ce are pe ea. Insa a fost un domn!
A hotarat s-o vanda si a pus-o pe Pro Barca. Eu urmaream tipul asta de barca (Shetland 570), gasisem prin UK - imi programasem drumul in UK de 1 Mai in 2013 si ma gandeam cu groaza la condusul pe stanga....
Am vazut anuntul timisoreanului si am planificat imediat vederea (omul lucra in constructii si am stabilit pentru o sambata). Barca era pe Dunare, undeva dincolo de Orsova. Pana la urma am ajuns acolo numai eu cu prietenul meu caci in agenda proprietarului a intervenit o urgenta. Dar mi-a facilitat inspectia barcii la cei care o gazduiau. Am inspectat-o temeinic si ne-am hotarat imediat ca este ce ne trebuie. L-am sunat pe proprietar de pe drumul de intoarcere, am vrut sa-i dam un avans sa retinem ferm barca.
N-a acceptat si ne temeam ca incepe sa ne "joace" dupa ce ne-am manifestat interesul. Nici vorba. Omul a fost superparolist, a dus barca in Timisoara, a lustruit-o, i-a facut RCA-ul la peridoc. Ne-am intalnit (prima data) dupa vreo doua saptamani de la vizionare caci era foarte ocupat, am vazut-o din nou, am facut actele si dupa ce am rezolvat ceva birocratie (asigurarea peridocului) mi-a gasit pe cineva sa mi-o aduca acasa. Peridocul era peste ce putea sa traga masina mea si nici cu carnetul nu stateam bine...Mi-a pus in ea tot ce a primit de la neamt- niste chestii ciudate a caror intrebuintare n-o stiu nici azi.
Acum eu iubesc barca asta, de ma cam impunge nevasta-mea!