Selva 15 cp 2t

Creat de dany, Martie 31, 2015, 08:40:36 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

scm_ro

Depinde de piese, O elice , un rotor pentru pompa de apa gasesti.
Cel de 15cp in 2 timpi este destul de simplu nu prea are ce sa se strice la el. Totul e sa nu fie ceva stricat deja.

Al meu de exemplu pierde ulei pe la simeringul de jos de la elice. Am gasit simering-uri in Italia, dar m-au cam rupt la transport. Au sosit in 2 zile.
Sunt usoare cam 30kg , eu unul il pot pune si scoate singur de pe barca.

L-am luat pentru o pneumatica de 3,6 (kolibri). Cu doi adulti si un copil in ea am luat pe Mihailesti 27km/h. Gliseaza repede dar nu prinzi viteza mare. Dupa ce l-am dat jos pe proprietarul motorului am ajuns pe la 30km/h.

pilu

selva naxos 15cp  este cred cel mai usor motor din clasa 15 ,am avut unul si  cantarit avea 28kg.

pasek

Multumesc mult pentru raspunsuri. Imi cer scuze ca va intreb atitea dar nu am posibilitate sa testez mai multe motoare pe barca sa vad exact ce am nevoie si de aceea incerc sa string informatii de la cei ce au sau au avut. La noi in zona sint rare.  Exista diferenta la modul cum merge barca intre un 15 cp in 2 timpi fata de 15 cp in 4 timpi?

pilu

15 cai sunt 15 cai diferente prea mari nu sunt in mersul barcii , cu 2 t cred ca merge mai bine barca ta si din simplu motiv ca motorul e aproape la jumatate din greutatea unui 4t ,dar cu consum si zgomot mai mare .

pasek

Am luat motorul pentru ca arata destul de bine in sensul ca vopseaua pare originala, elicea e foarte putin zgiriata.  Momentan nu am acte dar o sa am. Provine din Italia. Ma intriga ca are capacul bej pe care scrie 250. Nu am vazut poze cu acest motor. Oare e un model mai vechi sau nu are 15 cp?

dany

Pune si tu poze...Sunt aici baieti care te pot ajuta...Unul, e tatal lor...Daca vede postarea te ajuta sigur!
Si eu am avut unul.Am iesit cu el de cateva ori si l-am dat caci am trecut la 20cp.I-mi ramasese mic ;)

pasek

Asta este motorul.E posibil sa aiba termostat?

scm_ro

Nu. Nu are. E modelul vechi. Asa mi-am luat si eu.
Scoate apa imediat ce il pornesc. Are doua gauri pe spate.
Nu scoate nici un strop?
Al meu avea gaurile infundate cu mizerie ca l-am pornit la probe intr-un butoi cu mizerie. Am bagat niste sarma pe gaurile din spate si dupa ce le-am desfundat a inceput sa scoata.
Vezi si sita de jos din cizma sa fie curata.
Sa ii scoti uleiul din cizma sa vezi daca e curat.

pasek

Multumesc. Nu scoate nimic. O sa incerc ce ai zis. Deci e de 15. Elicea este gri inchis, asa trebuie? Oare stickere noi gasesc pe undeva?

scm_ro

Nici o picatura? Sa se prelinga macar?
Este de prin 80. Asa arata al meu.
Ai dat drumul la uleiul din cizma sa vezi ce culoare are?
Baga niste poze si de sub carcasa.
O compresie ai luat? Cat a iesit?

pasek

Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa iti raspund pe privat pentru a nu incarca foarte mult acest topic. Motorul l-am luat de citeva ore, nu i-am facut nimic

pilu

am avut mai demult unul la fel ,e vechi din anii 70 , daca nu e revopsit inseamna ca nu a fost folosit de mult si sigur impeler-ul nu mai e bun. deci prima data verifica pompa de apa .

dany

Stiu de la fritz ca daca are bobinele rosii este dupa 90.Impelerul inlocuit.dai cotele celor de la--motoare barci --bucuresti si-l gasesc.Vezi si semeringul de sub pompa de apa sa fie bun.se gaseste f. greu.

pasek

Asa e . Am gasit ca s-au fabricat pina in 73 apoi au marit cilindreea la 260. Azi o sa incerc sa-l pornesc. Vopseaua e originala si arata bine si inauntru. O sa pun poze si cu interiorul. Multumesc mult pentru sfaturi. Nu prea stiu nimic despre motoare de barca, am avut doar un Yamaha de 4 cai in 4 timpi cu care nu am avut nici un fel de problema, doar benzina si schimbat uleiurile.

pasek

L-am pornit destul de usor si pare sa mearga ok, o sa vad pe apa.
In prima poza este uleiul din cizma.
In a doua este cizma, nu are uzura.
In a treia este capacul pompei de apa si impellerul ( cred ca de aia nu baga apa deloc).
Am gasit niste ramasite de garnitura, oare unde era? Unde vine axul schimbatorului sau axul de transmisie?
Cum sa comand impeller si garnitura? Pe impeller nu este nici un cod
Multumesc mult de tot pentru ajutorul vostru