Salupa italiana de fibra

Creat de ionitzady, Decembrie 04, 2011, 02:41:16 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

ionitzady

salut
   -as vrea sa intreb de unde pot procura un dop de la pupa , la oglinda , care ar trebui sa scoata apa din barca nu de la dublufund.am inteles ca dopul ar trebui sa aiba un sistem ca dupa montare se apasa ceva si se umfla
   -cand ma apas pe punti fibra are un zgomot de trosneala fina , m-am urcat pe punte am topait nu s-a rupt la cumparare dar nu cred ca k
   -rasina si fibra cu care reparam barca din lemn imbracata in fibra este buna si pentru asta,nu?
   -instalatia de guvernare mi se pare ca merge cam greut exista metode de verificare, adica sa demontez si de uns sau curatat ceva? mentionez ca instaletia este din aceea cu piston si cu o nuca in cap care se conecteaza la motor.
    - si cam ce imbunatatiri ati mai adus voi la ambarcatiunile voastre ati mai intarit-o , spuma orice.
eu am pus iluminat de navigatie si interior pe leduri si mai urmeazamochete , dar sa terminam cu cei mai greu.multumesc lui vali pt primire si astep opiniile voastre .salut

Vali

- Dopul respectiv in gasesti in Galati la Yacht TNG, firma al carui banner e chiar in partea de jos a paginii de fata.
- Am mai intalnit treaba asta la barcile cu prova puntata, de curand chiar am reparat o iola care avea aceeasi problema. Solutia e urmatoarea (daca e vorba de puntea prova): trebuie intoarsa barca si ridicata undeva la inaltime, pe 2 suporti in prova si pupa. Asta pentru a putea lucra la puntea prova prin interior. Se polizeaza bine fata inferioara a puntii de fibra, dupa care se bate fibra, in felul urmator: un strat de stratimat cat mai subtire, pentru o buna priza cu fibra veche, apoi un strat de tesatura woven roving, care are o foarte buna rezistenta la intindere si rupere, care va rigidiza bine puntea.
- Rasina poliesterica (nestrapol) e buna, fiind aceeasi rasina din care e facuta barca. Si fibra la fel, la poliester nu prea sunt incompatibilitati cauzate de ancolantul fibrei, cum e de exemplu la epoxy.
- Depinde daca guvernarea e mecanica sau hidraulica (si la cele mecanice cateodata ansamblul echei arata ca un piston). In functie de tipul guvernarii, treaba s-ar rezolva cu o revizie, care e destul de simpla la guvernarea mecanica, si ceva mai complexa la cea hidraulica.
- Despre imbunatatiri, ar fi bine de facut un topic nou, si chiar o sectiune noua - Barca mea, unde lumea sa scrie ce fel si-a imbunatatit barcazele :). Despre asta, astept feedback de la forumisti ;).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionitzady

salut vali salut forumisti
am scris o data jumatate de pagina dar nu am reusi s-a postez ( ghinion):)
vali am citit deja raspunsul tau sper s-a te mai prin sa-mi raspunzi precum unui copil care asteapta mosul
problemele barcutei mele sunt urmatoarele:
  -lustruirea pieselor din inox
  -verificarea etansietatii barcii ( as incarca cu apa dublufundul)
  -existenta siliconului in pucte cheie ( dop dublufund , etc)
  -as intari-o putin prin (spuma in dublu fund?,chesti ieftine si simple)
  -cred ca am vazut fisura in apropierea chilei ,se poate pune petic ca la barca veche?
  -barca se poliseaza?
cel de la care am cumparat-o (samsar) nu am nici-o problema cu asta dar a ascuns mult prea multe, actipild drapel italia dedesupt petic , fisura pe fund eu asa cred .
astept cu nerabdare raspunsul tau .
LA MULTI ANI Sf NICOLAE

Vali

Salut Adi, avand in vedere ca suntem destul de aproape, si eu oricum tre' sa trec in curand prin Braila sa vad 2 barci de reparat, propun sa ne gasim direct la fata locului unde ai barca, sa vedem concret ce si cum. Spune-mi numai unde o ai, la apa, sau la curte, si eventual zona. Asa e cel mai bine, fiindca nu mai orbecaim pe internet :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionitzady

offffffffffffffffffffff  ai dat apa unu um care a venit din desert:)
tel 0740122430 barca o am in spatele blocului  in zona intersectiei scolilor cu dorobanti si mi-ar placea tare mult parerea ta live . Da-mi un bip si sun eu fara nici-o problema .Maine lucrez 24 h miercuri - joi liber vineri 24 h sambata - duminica liber

ionitzady

au intrat si ceva poze ma chinui de jumatate de ora s-a bag uraaaaaaaaa.

Vali

Misto barca, s-o stapanesti sanatos :). Si sa-ti traiasca cocutza :). Ramane sa te vizitez cand imi fac putin timp liber. Sa vad cum ajung la tine, ca intrarea pe Dorobanti dinspre Galati e distrusa pana la intersectia spre Autogara  :-\, da' lasa ca ajung eu :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionitzady

multumesc pt cocuta iar cand o fi suni si te astept la intrare in braila , noapte buna si mosul sa v-a aduca multe bucuri si sanatate, inca o data pt cei ce poarta numele sf nicolae LA MULTI ANI

ionitzady

salut vali, salut prieteni
Dragi marinari vreau sa va zic ca azi am avut onoarea sa cunosc gazda acestui forum si va pot spune ca suntem pe maini bune. Vali as vrea sa te rog  si i-ti doresc sa fi unul din cei mai mari furnizori de tot ce ne trebuie noua si poate mai deschide un topic unde fiecare sa-si prezinte imbunatatirile personale a bijuteriilor propri. nb

Vali

Placerea a fost de partea mea ;). Cu ocazia asta mi-am dat seama cat de multe avem in comun - pasiunea pentru fascinanta Dobroge, pentru universul misterios al meandrelor si baltilor Dunarii si Deltei, chemarea salbaticiei naturii, si pasiunea pentru tehnica, aplicata la jucariile preferate - barcile :).

Ma bucur ca am avut ocazia sa-l cunosc si pe colegul Tudor (gu_5473), pe care-l salut pe aceasta cale :), si uite asa incet-incet se coaguleaza o brigada frumoasa de pasionati de barci (si nu numai braconieri  ;D) in partea de est a tarii. Avem mult de treaba ca sa facem ca pasiunea asta sa devina ceea ce trebuie, si pentru asta voi fi prezent oricand e nevoie la datorie, atat aici pe forum, cat si "live". Tuturor brailenilor barcagii, multe salutari de la barcagiii de peste Siret  :D.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionitzady

salut
scriu aceste randuri in ideea ca poate a reusit cineva sa rezolve aceasta problema:  astazi am conectat motorul penta (fara bloc , doar cizma cu menghina) la instalatia de guvernare marca ULTRAFLEX si nu sunt deloc multumit de rezultat , este foarte greu sa virezi . Sa faci o cursa de la stanga la dreapta intr-un timp scurt este imposibil  . Vali tu ai vazut instalatia si ti s-a parut ok , dar cand am conectat motorul mai greu , mult mai greu ca inainte . Am ingrcat diferite unghiuri si distante ale pistonului fata de motor , cu rezultate slabe . Daca as demonta instalatia de pe barca , poate trebuie spalat ceva ,curatat ,uns, etc. Doamne fereste sa trebuiasca evitat ceva in ultim moment sau sa te plimbi printr-o padure inundata la relanti , ori faci muschi ori dai de toti pomii  ;D .Astept opiniile si sfaturile domniilor dv , cu respect din portul BRAILA pt toti iubitorii de apa.

dan dragos

imi dau si eu cu parerea ...
inainte de conectarea motorului la guvernarea la distanta ai verificat daca motorul face stanga/dreapta usor ?

ionitzady

Da  bine-nteles, motorul se roteste foarte  foarte foarte usor , eu am incercat diferite sisteme de conectare intre motor si pistonas sub diferite unghiuri . Am sa incerc sa caut o barca cu sistem de guvernare sa vad cum se comporta dar daca asa trebuie sa mearga nu e bine deloc. S-a virezi in loc brusc si instantaneu este un efort foarte mare.

Vali

Salut Adi, decat multe presupuneri, mai bine vedem exact la fata locului despre ce e vorba, cu prima ocazie cand ajung pe la tine. Mie miscarea in cremaliera mi s-a parut normala, sa nu fie vreo problema de aliniere intre brat si motor.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionitzady

astazi am demontat toata instalatia de guvernare si cu experienta de la cablurile de la acceleratie si viteze am banuit ca acesta ( de la guvernare) sa mearga greu. Banuiala a fost adevarata , asa ca am bagat diluant pe cablu l-am frecat inainte-inapoi cu rezultate foarte bune si am bagat ulei . Atat pana la aceasta ora  pt ca acum sunt DADACA  :D , asa ca nu pot decat s-a sper ca v-a fi bine . Vali am croit placajele de la pupa pt menghina motorului si le-am uns cu ulei de transformator dupa care o sa le lacuiesc."Stutul" pe unde iese apa din cuva l-am scos afara pt ca vreu sa-l bag si prin placajul din exteriorul barci ,cred ca e mai bine asa. Cat despre alinierea motorului cu pistonasul am incercat diferite unghiuri, dar astept sa ies din tura (de dadaca) si poate montez si vin cu rezultat , bun sper eu, sa mearga mai usor ca la mercedes cobra  ;D. Apropo Vali te-as ruga sa-mi descri si mie C.T.T barcutei mele (caracteristici tehnico tactice) :D. Eu cred ca este facuta sandwich si "laminate"  am vazut basul din spate parca este din placaj laminat ? ce-mi poti spune despre ea ca motorizari tot ce stii tu, ea are L=4,30   l=1,60    h= ???  greutate 140 kg atat stiu eu,  dar dupa cum am vazut cadescri tu o ambarcatiune , eu nu stiu nimic si te-as mai ruga sa-mi scri cum se numeste siliconul ala bun pt barca care se intareste bine. salut si pe diseara.