Patanii si aventuri cu motocicleta

Creat de Mihaif99, Ianuarie 10, 2012, 04:10:58 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Thor

Patronul unei firme de pompe funebre suna la un magazin de motociclete:
- Fiti amabil, cate motociclete ati vandut saptamana asta?
- Cinci motociclete, dar de ce?
- Aaaa... inseamna ca unul inca se mai plimba...

Laurentiu N.

Eu stiu altfel : Accident auto ! Pasagerul este aruncat 30 de metri prin parbriz.
Sosesc politistii la fata locului. Unul din ei zice : Ha,Ha, ia uite unde a aterizat ala  si ia uite la asta ,daca a avut centura de siguranta ,zici ca-i viu !

Mihaif99


Laurentiu N.

 Mihai -eu nu am reusit ,din mai multe motive,sa trec de stadiul de restaurator' de motociclete,dar citesc tot ce scrieti voi aici,chiar si de mai multe ori. :)

gvincentiu

Ganduri bune !


Vali

#36
Citat din: gvincentiu din Februarie 14, 2012, 07:39:46 PM
Peste o ora la Prima TV: http://www.imdb.com/title/tt0486946/

Demult n-am mai vazut un film asa nemernic, cu cei 4 fantastici "poseri" 

LE: nemernic in sensul de terorist de amuzant :D.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

cristi80

va salut, dupa cum vad majoritatea dintre domniile voastre ati fost sau sunteti motociclisti,oare exista vreo legatura motocicleta-barca?spiritul de aventura?senzatia de libertate?
eu sunt motociclist  si wanabee barcagiu, sper ca sub indrumarea lui vali(pe care il cunosc ca si motociclist) sa ajung si un mic barcagiu ;D.
cat despre aventuri cu motorul- am vizitat ungaria austria italia grecia bulgaria si cam jumatate de romanie, sunt multe de povestit dar sper sa o fac la o intalnire de barcagii unde sa speram ca voi fi cu drepturi depline :-X

gvincentiu

Ganduri bune !

remyx

Citat din: cristi80 din Februarie 17, 2012, 07:45:39 PM
va salut, dupa cum vad majoritatea dintre domniile voastre ati fost sau sunteti motociclisti,oare exista vreo legatura motocicleta-barca?spiritul de aventura?senzatia de libertate?

Salutari la toata lumea,

Ti-ai raspuns singur la intrebare :).
Daca Vali ne-ar pune un check-box la profil, am putea face o statistica sa vezi ca suntem muuulti.

Stii ce e haios : cand sunt cu motorul nu-mi place sa vad apa sub roti si cand sunt cu barca nu-mi place sa vad pamantul sub chila...

Asfalt uscat si vant bun, dupa caz  :P




nicu

si eu sunt pasionat de motoare am avut DR 650 un singur piston 2 bujii,an 90 decompresor...


bradutzu

Din pacate articolul este in spiritul ziarelor de scandal SCRIS IN NECUROSTINTA DE CAUZA SI FARA O DOCUMENTARE MINIMA!
Nu este vorba nici teribilisme ci doar este un mod de a arata lumii si conducatorilor de masini ca si motociclistii sunt din carne si oase!
Este un mod de a atrage atentia ca motociclistii EXISTA IN TRAFIC SI AU DREPTURI!
Sa auzim numai de bine!

Mihaif99

#43
Chicken stripes e numele pe care il au benzile nefololosite la marginea cauciucurilor. Cicken e similas cu lash (de la lashitate)

Intr-o perioada de surescitare treribila, ca sa pot merge cu motocicleta frumos, vorba prietenului Antonov, foloseam cel mai comun drog cu efect oarecum depresiv. Asta ma ajuta sa merg mult mai... lin, "fluid" poate e cuvantul potrivit.
In sportul acesta, am gasit ca reflexele exagerate mai mult strica, cea mai buna e o actiune rapida si controlata, cat mai progresiva, rezultatul fiind unul imediat, dar indus intr-un fel lin, controlabil.

Destul cu poliloghia.
Eram cu o gasca de prieteni la locul de intalnire al motociclistilor si discutam despre nici mai mult nici mai putin decat cicken stripes
Cauciucul meu din spate era mai mult uzat pe margini decat pe centru si lipsit complet de "liniile rusinii". Cauciucul din fata in schimb e alta poveste. Toata lumea parea a fi de acord ca niste chicken stripes pe cauciucul din fata sunt normale. Toata lumea, inafara de mine, care continuam sa sustin, pe jumatate la caterinca, cuma ca ar trebui eliminate complet. Vezi dumeata, ma simteam viteaz, pe stanga nu aveam nici urma dar cativa mm de "stripe" existau totusi pe partea dreapta a cauciucului. Cum ma simteam in forma, am pornit sa le elimin.
Prima data am mers ca nebunii prin orash, apoi am incalzit serios cauciucurile pe "circuitul" CBC, adica o succesiune de drumuri, legate intre ele si care are numai curbe pe stanga - vreau sa zic curbele serioase.
Dupa CBC am mers catre niste exituri(melci) de autostrada ca sa pot lua curbele mult dorite pe dreapta. Odata ajuns la "melcul" preferat am intrat in forta, hotarat, am incercat sa nu imi mut findul de pe sha (catre interiorul curbei) ca sa ma inclin cat mai mult.  Prima data au atins asfaltul  pedalele,  care oricum la Honda mea atingeeau mereu, dar am contiuat sa ma inclinmai mult mai mult, zambind la gandul jerbei de scantei care iesea din pedalele mele. Apoi am atins cu genunchiul. "Feelerul" de pe genunchi nu imi spuneau mult pentru ca nu atarnam in sa in pozitia propice de luat viraje. La un moment dat, am simtit un uruit, o vibratie urata. Fara sa ma panichez am ridicat un pic motocicleta, am lasat fundul sa iimi cada in interiorul curbei,  motorul s-a stabilizat, am accelerat puternic si am simtit in continuare motorul plantat bine, si continuand sa accelerz am iesit pe autostrada la peste 200 km/h, cu mororul care urla, ranjind, si accelerand la maximum, in pozitia cu coa3le lipite de rezervor ca ca nu ma rdic pe o roata, si cu pulsul 100...

In fine... Inapoi la locul de intalnire a gastii, orice urma de "lashitate" de pe cauciucul fatza era stearsa, iar cauciucul spate arata frumos uzat pe laterale (burnished) ca la concurs....  Pina ce un prieten a remarcat ca esapamentul meu arata zgariat rau. Se pare, ca in curba, am atins asfaltul cu esapamentul. Acesta fusese uruiala cu pricina. Surubul de uzura din pedala dreapta lipsea si el. Se rupsese si intrasem serios in aluminil pedalei. Am avut mare bafta ca nu am cazut.

Normal ca dupa aceea am ras si ne-am veselit.

stavride

Dacă vrei să construieşti un vapor, să nu începi prin a-i trimite pe oameni după lemne, cuie, unelte, sfori şi alte materiale. Învaţă-i întâi să tânjească după marea îndepărtată, nesfârşită.