Prima participare romaneasca la TID de la Ingolstadt la Sf. Gheorghe

Creat de legenda dunarii, Iunie 20, 2011, 10:17:48 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

stavride

Dacă vrei să construieşti un vapor, să nu începi prin a-i trimite pe oameni după lemne, cuie, unelte, sfori şi alte materiale. Învaţă-i întâi să tânjească după marea îndepărtată, nesfârşită.

Vali

Uau, ce atmosfera misto e aici de 3 zile de cand n-am avut net  :D :D. Ce pot sa mai spun si eu in plus fata de cele care s-au spus deja, decat ca ma bucur din toata inima pentru Razvan Legendaru, si ii doresc succes maxim, si regret inca o data ca bunul nostru prieten Guzi n-a putut participa de anul asta.
Asa ca va transmt si eu multe salutari si urari de bine din Cluj, unde sunt de mai bine de 3 zile cu treburi la barci :D. Sa traiasca toti barcagiii si sa le (ne) pluteasca barcutele  ;).

PS: @Razvan stavride: am modificat titlul, si multumesc pentru sugestie :). Ia sa ne uitam si noi acum la pozele alea cu Putin si Gheorghe Dinica ;D.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

super_marius

Razvane multa bafta si sa ne vedem cu bine .

echipa superclean  ;) ;) ;)

Delafluviu Guzi

#48
 Razvan, ia spune in afara de caiace solo sau caiace si canoe de dublu, mai sunt si alte tipuri de ambarcatiuni (care trec pe langa tine, lasandu-te in urma), la aceasta editie ? ;D :) :P

Viorel Gheorghe

Hai ma Guzi, ca doar nu-i concurs :). Traseele pana in Ro. sunt mai scurte, iar 30-40km pe zi eu cred ca-i face, am mers si eu cu caiacul lui si nu-i chiar asa lenes, nu-i shearwater si nici nu cred ca a vrut sa fie, la gabaritul lui Razvan plus bagaje caiacul lui e destul de ok. Acum ca nu a ascultat si alte sfaturi privind siguranta caiacului, este treaba lui, cred ca-i destul de matur incat sa-si asume raspunderea asta. Am auzit de niste indivizi care au avut curajul sa plece intr-o expeditie(nu TID ce-i drept) cu o ambarcatiune facuta din PET-uri, ce-i drept un PET gasesti pe drum daca ai nevoie, deci se poate si altfel. 
Nu cred trebuie sa semneze o condica!  :D ....daca merge cu 4 km/ora e ok, sta mai mult pe apa, ....si cum peisajul, arata superb(cred :)), e numai de bine. Hai Razvane cu pozele?



Delafluviu Guzi

Viorel, nu e vorba de concurs...anul trecut au fost la intrarea in Ro,3 skifuri de 4+1, dar la capat au ajuns doar doua....de asta am intrebat, ce alte tipuri, mai sunt.Tot anul trecut, prietenii nostri din Radauti "torentul"au venit cu niste canoe facute de ei, cu pedale si propulsate de elice.au dat din pedale pana s-au dezmembrat mecsnismele si au trebuit sa abandoneze. Sarmanii de ei, au venit la 3 editii de tid, si au sfarsit prin abandoneze, de fircare data. Abia astept sa-i vad si anul asta. (Nu-i asa nea Dorele?)

hoinar

Deja imi lipsesc scrierile lui Razvan ...
Legendarule creezi dependenta   
Pretuieste si accepta fiecare clipa ca si cum ar fi un cadou primit de la Dumnezeu

iacos

Salutare tuturor!

Tocmai am vorbit cu Legendaru. Se descurca de minune. Si caiacul si padela se comporta nesperat de bine. L-a cam plouat in ultima vreme. Padeleaza cu umbrela in spate cand e cazul. Si-a facut o gashca multinationala de chefangii. Nu a avut acces la net in ultima vreme. Spera sa revina deseara. Spune ca avem o gramada de lucruri de invatat de la nemti. Asteptam vesti noi... si saluta pe toti barcagii din Romania!

Toate bune!

Costin
Seek first to understand and then to be understood.

stavride

Multumim Costine! Multumim. Si bafta maine la tura de pe Dunare.
Dacă vrei să construieşti un vapor, să nu începi prin a-i trimite pe oameni după lemne, cuie, unelte, sfori şi alte materiale. Învaţă-i întâi să tânjească după marea îndepărtată, nesfârşită.

iacos

Ei bine, cam asta este ce am putut obtine de la Ingolstadt. O sa revin si cu cifre exacte in cateva zile de indata ce se linistesc oficialii TID din Germania.

http://www.youtube.com/watch?v=hWhFuoTUhZQ

Partea buna, din punctul meu de vedere, este ca vom avea trei participanti din Anglia cu varste intre 20 si 25 de ani care vor ajunge impreuna cu Legendaru pana la Sf. Gheorghe. Stam foarte prost cu media de varsta, din pacate. E prea aproape de limita de sus. :-)

Pana atunci, toate bune!

Costin
Seek first to understand and then to be understood.

Vali

Salutare, cu voia dvs. am mutat posturile despre prezenta pe felurite forumuri a fenomenului TID aici:
http://forum.capcompas.ro/index.php?topic=232.0
Multumesc lui Aurelian care mi-a intarit convingerea ca trebuie sa pastram atmosfera vesela a topicului Legendarului :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

x_petrolist

Legendarul este la 15km de Passau. Miine are zi libera si va cauta un net cafe ca sa ne spuna prin ce-a trecut (sms kaput). Auf wiedersehen Germania, guten tag Austria. A tinut pasul cu Jorg, unul din fondatorii TID pe 20km. Oare nemtii n-au si ei de invatat cite ceva de la noi? Confluenta Inn-Dunare pare a fi un loc periculos.

legenda dunarii

Passau, 02.07.2011
Un oras superb asezat la confluenta a trei rauri: Ilz, mic dar cu o limpezime de cristal; Dunarea, calma si calda si Inn, involburat, aducand apele reci si tulburi din Alpi. Oras universitar, deci iata-ma din nou in fata unui calculator pentru a va putea relata si vou, celor de-acasa, participarea mea la editia cu nr. 56 a T.D.I.
Acest capitol si singurul de acest gen, este un experiment. Unde intalniti cuvinte de alta origine decat cea romana, va rog a le citi fonetic. Repet este un experiment, deci inchide-ti ochii si imaginati-va cam ce aud eu in fiecare zi: morghen, hello, gutenabitii, vundervurt bot, prost, mit, und etc.
Etapa 3
55 de km de padelat pe o Dunarea foarte calma datorita nivelului foaret scazut, fapt ce atrage dupa sine si necazurile de la ecluze. Suntem nevoiti a trece aceste ecluze prin forte propii, utilizind aleile si rampele special amenajate de catre grijuliul popor german, cu ajutorul butzvagon-ului cu tractiune umana. Aceasta etapa a fost cam lunga in opinia multor participanti, eu personal am intrat pe apa la 6.30 si am iesit la 17.00. Nu am padelat in continuu...am avut parte de pauze, unele datorate de trecerea ecluzelor, altele datorate vizitarea unor obiective turistice importante. Vizitarea templului de la Valhala este imperios necesara! Numai de la baza si simti sangele din tine ca atinge punctul de fierbere...
Sosirea in orasul Straubing ( imaginati-va o Sighisoara de pe la noi) se face, cum altfel decat printr-un tobogan cu apa dar de data asta unul deschis permanent, cu apa putina pavat cu stuf. Aceasta combinatie, apa si cu stuf tocit de trecerea atator barcute, face trecerea foarte lina, valul de la baza toboganului neexistand.
Ruhetag...adica zi libera (o meritam nu alta!)
Acum e momentul sa dau o fuga in Sigisoara asta a lor si sa caut un inernet...Surpriza...
Tanara frauline Ana Mari, care a aflat de la herr boss Niki (seful bazei sportive unde suntem cazati) ca sunt primul...bla,bla,bla si caiacul bla,bla, bla und padel eschimos bla, bla, bla, ma trateaza de parca as fi Leonardo (eu a-si fi vrut Di Caprio, nu celalalt) imi comunica ca toate interneturile din oras s-au desfiintat din lipsa de clienti!
Deci! Mit camarade Richard und Phillip fiul, din Bratislava, plecam la un tur de vizitare, ceva cumparaturi si bineanteles la degustarea minunatelor beri bavareze. Ce fac altii in Ruhetag? Herr Max und frauline MariiLee se casatoresc si ...iara masa, alte beri, lautari (nu de-ai nostrii, ci de-ai lor). Imediat se formeaza o celula internationala de combatere al alcoolului, avand in componenta urmatorii luptatori: Tania und Andy from allemania, Iugo Sarbul, Ursula din Wells, Richard si fiul, Eva din ungaria si cu mine. La un moment dat hotaram ca de fiecare data cind ciocnim paharele fiecare sa-si spuna urarea in limba lui...si tin-te de ras...
Prost, cirs, zdarova, hai noroc si ceva pe limba lui Rumburac!
Ne retragem destul de tarziu deoarece urmeaza o etapa de 60 km. Nu disperam deoarece suntem informati ca pe aceasta portiune Dunarea curge catre Mare cu 5,5 km/h si lucru foarte important nu avem ecluze de trecut. Ajunge sa tii carma si ajungi! Apropo de carma... Deoarece in constructia barcii nu am aplicat teoria d-ului Sorin Indianu´privitor la cei trei 
MAI : mai multa daruire de sine
        mai multa pasiune
        mai multa grija pentru detaliu, o balama de la comada carmii a cedat, padeland toata distanta fara carma. Unii ... mai cusurgii din fire, ar comenta ca fara carma nu se poate, ca e nasol, asa si pe dincolo...Deoarece barcuta are calitati nautice deosebite (multam fain dom´profesor Bogdan!) constat ca merg mai usor decat cu carma! Uimesc citiva participanti cu  stilul meu turcesc de padelare... Pentru mine e foarte confortabil!
Mi-au fost adresate de acasa cateva intrebari legate de sanatate fizica si mentala. Iata raspunsul meu:
Nu am febra musculara! Padelez constant, cu ritm pentru conservarea energiei.
Nu am bataturi! Padela este foarte confortabila in mana.
Nu am reusit sa ma murdaresc! Te dai jos din caiac..dusirum! seara dusirum! De atata dusirum s-a dus si ultima picatura de negreala capatata pe malul Dambovitei.
Cu pozele e dificil...Am uitat in primul rand cablul de date in masina Capitanului de pe Ada-Kaleh (pe care il salut cu aceasta ocazie!) si in al doile rand la Internet Caffe ai doar tastatura, ecranul si mous-ul, in rest nimic, decat dispozitivul de ciugulit banutii!
Va multumesc tuturor, pentru toate gandurile bune adresate team-ului romanesc:
Tricolorul romanesc,
Padela eschimoasa,
Caiacul de lemn,
Legendaru'

P.S.1 Constat cu stupoare ca singurul lucru care a fost carat ca rezerva este...o cana! Ursula imi multumeste!
Draga Guzi cred ca o sa-ti ascult sfatul si o sa slabesc ceva grame...

P.S.2 Draga Costin: ai acordul meu (privind cele discutate) cu urmatoarele mentiuni:
1. neputand relata aceiasi poveste in mai multe feluri si din motive de timp und monii rog a copia cele scrise de mine pe cele doua forum-uri sub semnatura de Razvan N.
Cu stima
Legendaru`
Nu exista "Nu pot!", "Nu vreau!". Lasati Lenea si Incapatanarea si fiti Activi...

bogdanbuciu

induiosaturule,
ai facut cateva sute de kilometri si deja se simte din fontul scriituri ca de-acum esti imblanzit.
pana la calarasi poate ne descrii calea, adevarul si viata.
De ce oamenii îşi pierd timpul cu lucruri care nu le folosesc după moarte?

Delafluviu Guzi

#59
Nu-i nimic Razvan, daca o sa slabesti chiar si cateva mii de grame, recuperezi usor tu...berea sa traiasca!
bine ca n-ai probleme cu bataturile
...I-ai cantat lui Max : "Sa se pupe mirii..." ?