Sfaturi Etap 22 vs. Dehler 22

Creat de Dbr, August 29, 2015, 08:29:26 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

mariusbig

Salut si multumesc. Deci este obligatoriu ca lampile sa fie la extremitatea spate a barcii inclusiv motorul , am vazut multi transportand barci mai lungi decat peridocul.
Si eu la peridocul meu am prelungit bara de lumini , ramanand insa in lungimea trecuta in certificat.

Dbr

Am revenit referitor la lungimea maxima si minima a lampilor. In foto alaturate sunt retractate . Extinse ies cu 20 cm peste gabaritul maxim al barcii. Referitor la ce a zis Florio cu panoplia cu lampi suplimentara se practica acest gen de suprailuminare in cazurile in care luminile peridocului nu depasesc linia pupei spre exterior. Vreau sa iau din NL, pentru ca le-am avut in mana la un moment dat si nu le-am luat  >:(, niste lumini foarte mici pe leduri cam cat o cireasa . Arata ca o instalatie pentru pom de craciun, dar cu fir inelat. Interesant este ca gasisem si versiunea cu un mic blinker galben pentru catarg. Ledurile erau turnate intr-un fel de silicon elastic terminat ca o bratara de ceas sa le poti prinde unde vrei. Cand le-am vazut prima oara se intampla prin 2008 intr-o marina din sudul Olandei. De atunci nu le-am mai gasit nicaieri decat sub forma de lampi normale.
De admirat era faptul ca ledurile rosii de pozitie aveau 2 intesitati( pozitie/frana) iar la semnal isi schimbau culoarea in galben intermitent stingand complet rosu! Blinkerul galben functiona cand se aprindeau pozitiile .Hai ca le facem noi pana la urma dar unde gasim siliconul ala nenorocit in care bagasera ledurile asa de ermetic cred ca mergea elegant si sub apa! Din cate imi aduc aminte cum arata consistenta materialului fac ceva legaturi cu jig-urile de pescuit, cred ca era acelasi material turnat intr-o matrita facuta de un om priceput.

mariusm piesenoi111

Cred ca ar merge turnate in rasina transparenta ...perfect.
Asa cum este calculatorul motorului meu....cum toarna circuitele electronice pt outdoor.
si daca ma gandesc putin...as spune ca matrita poate fi chiar cireasa(partea de sticla) a unui bec normal.....o indepartam sau nu apoi.

peb5


Dbr

Salutare,
De azi incepand Dehlya poarta oficial un alt nume, asa cum am spus mai sus ;)
Toate barcile noastre sunt frumoase, fie ca poarta un nume sau nu ,ele ne vor purta pe ape linistite, asa cum ne dorim...
Stima tuturor.

Thor

Citat din: Dbr din Martie 10, 2016, 06:29:59 PM
Salutare,
De azi incepand Dehlya poarta oficial un alt nume, asa cum am spus mai sus ;)
Toate barcile noastre sunt frumoase, fie ca poarta un nume sau nu ,ele ne vor purta pe ape linistite, asa cum ne dorim...
Stima tuturor.
Schimbare nume:
http://forum.capcompas.ro/index.php?topic=632.0

Dbr

Hmmm...cineva nu citeste cu atentie.
Barca nu a avut un nume oficial pana acum. Ii spuneam Dehlya dupa tipul ei.
Trebuia sa aiba si un nume oficial. Asta este tot, nici un nume schimbat al barcii.
Oricum nu cred in nici un fel de superstitii.
Cred doar in bine, frumos si prietenie!
Stima tuturor.

Dbr

Salutare ,
Ieri am mesterit suportul de sustinere al catargului , cel ce vine prins pe peridoc. Cand am luat barca l-am tot cautat impreuna cu ex. proprietarul dar nimic. El nici nu isi prea aducea aminte exact despre ce e vorba, nici daca l-a avut sau nu asa ca am renuntat sa pierdem vremea urmand ca imi voi face eu unul acasa. L-am executat ieri dar da putin cu virgula :).
Am solutii destule : sa modific putin geometria peridocului (ca doar de aia e reglabil),sa las portbagajul suplimentar acasa , sa adun toate terminatiile manevrelor fixe pana in prova barcii , sa avansez putin suportul din fata si sa  modific suportul central de transport al catargului sau pur si simplu sa o tractez doar cu turismul sau combi.
Nemtoaicele astea incapatanate iar ma provoaca >:( Am cam obosit putin dar ma reculeg si le dobandesc pana la urma.
Le las cateva zile sa se mai gandesca impreuna ;)

Alex1958

Salut,
La ce masa maxima admisa ai inmatriculat peridocul? Trebuie sa se potriveasca cu masina tractoare, ca sa nu-ti dea agentul cu rest sau mai rau, Doamne fereste!

Dbr

Salut Alex,
Multumesc de atentionare.
Nu am probleme de genul asta mma peridoc 1340 kg, masina trage 2000. Cu oricare din celelalte trag tot 2000 kg. Oricum am toate categoriile necesare pe permis.

Dbr

Ieri am mesterit luminile din cockpit. Nu ma intrebati cum am incaput in cambuza ca nici eu nu stiu :) A trebuit sa intervin la panoul electric general si alta varianta nu era. Seara s-au vazut rezultatele...

Dbr

O intrebare:
In foto alaturate se vede admisia marcata cu rosu. Ieri cand am intrat in cambuza si am vazut mai bine conexiunile electrice am descoperit un ventilator de putere si turatie mare intercalat pe un racord cu diametrul de aprox. 80-100 mm.
Are circuit electric separat din panoul de comanda central( sig, nr 7). Se poate porni si de pe panoul din cockpit original al motorului V. Penta.
Ventilatorul trage aer din compartimentul motor. Ce rol are? Este de racire :o? Sau de miros?

cristizz

Citat din: Dbr din Martie 15, 2016, 08:03:10 AM
Ventilatorul trage aer din compartimentul motor. Ce rol are? Este de racire :o? Sau de miros?

Probabil ca forteaza aerisirea compartimentului motor unde se pot acumula gaze rezultate in timpul functionarii motorului sau vapori de combustibil, situatie potential periculoasa la explozie sau intoxicatie.

ghrt

Probabil răcire (deşi apa ar trebui să fie suficientă) şi eventual aerisire în caz de defecţiuni la eşapament. Este periculos să treci vapori de combustibil printr-un ventilator electric, deoarece se pot aprinde de la scânteie.
Ar fi o idee să verifici toba de eşapament să fie etanşă, în caz că nu amestecă gazele cu apa de răcire, şi să verifici temperatura la care lucrează inboardul.


Dbr

#104
Da. Asa este. Este pentru evacuarea eventualelor gaze, vapori,etc . M-am lamurit dupa un studiu mai atent al ventilatorului si dupa cum este montat de fabrica, cu toate conexiunile sertizate profi, marcate fiecare.
Dar ori am visat eu ,  ori raspunsese si Rumpi ceva si a disparut.  :oAm citit aseara rapid si zicea ceva ca trebuie sa o pornesc cu cateva minute inainte de pornirea motorului.