Raid Romania

Creat de x_petrolist, Aprilie 20, 2011, 09:06:45 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

capitanu

#150
Multumim mult, nu se supara nimeni pentru pareri, chiar daa sunt contra. Daca puteti sa ajutati este ok, eu sunt inginer de fiare si nu am talent la desen si nici corel nu mai am in calculator de mult timp.

O rugaminte: Laurentiu poti pune in poza cu harta Romaniei, numarul2 postul 148 o poza cu lotca asa cum este in postul 144, te rog, sa vedem cum arata? Nu trebuie an, sigla o dorim pentru asociatie nu pentru raidul de anul acesta.

Multumesc. si va rog nu va aptineti de la critici si propuneri. Asta este scopul acestei portiuni din topi, sa facem ceva frumos si bun cu ajutorul celor care au abilitati de design.

Laurentiu N.

#151
 Multumesc Capitanu' pentru intelegere si amabilitate.
Ma conformez :
Atrebuit sa las unele parti din desenul initial pentru ca altfel nu se legau cele 2 simboluri.

solpet

#152
Citat din: Laurentiu N. din Ianuarie 20, 2012, 07:45:47 AM
Miza este ca sigla sa reflecte actiunea si sa transmita un mesaj corect.
Ca si actiune complementara la Proiectul Sigla, am putea lansa un afis (cam 6..4 saptamani inaintea debutului de eveniment).

Afisele sunt de regula "ancorate" referitor la un eveniment, deci nu ar exclude sigla ci ar putea veni cu elemente vizuale care in cazul siglei ar fi doar  balast...

Ideea ar fi sa-l rugam pe Gyuri Beyer, designer de meserie si participant la Tabara de la Jurilovca (Mai 2010) sa conceapa un afis pentru Raid Razelm 2012...

Omul:
- a fost la fata locului, am facut cateva trasee impreuna si i-a placut locul...
- a fost canotor de performanta in tinerete, deci are o intelegere fireasca pentru elementele apa+ barca
-  este unul dintre designerii f. bine cotati la Budapesta
-  intr-o discutie avuta recent cu el s-a aratat disponibil sa participe la Raid Razelm in acest an