Chemari si raspunsuri pe capcompas

Creat de DoiNomazi, Iunie 29, 2016, 08:39:50 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

DoiNomazi

#195
Citat din: Thor din Ianuarie 29, 2017, 05:29:29 PM
Este clar, veniți, din nou, in România dar pe uscat.

Calatoria pe uscat de la NY la Constanta, in principiu, ar fi posibila doar iarna, cu traversarea permafrost-ului in Alaska si Siberia si a stramtorii Bering. Ar fi un voiaj fantastic, lung si plin de peripetii. Probabil un Unimog sau o varianta civila de TAB, modificate si echipate corespunzator. Hmmm... :)

Dupa ce ma spal cu apa rece pe fatza si ma trezesc, ma intreb ce traseu am avea de facut in ro. De multe ori cand planuim o noua calatorie includem si Ro pe lista dstinatiilor, dar, cel putzin pana acum, ne impotmolim in aceeasi intrebare...

In Romania, unde? Delta? Fagaras? Retezat? Deocamdata n-am gasit raspunsul.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

AdrianZUZ

Citat din: DoiNomazi din Ianuarie 29, 2017, 05:31:33 PM
4.5 litri V 8 am vrut sa spun si 4.8 am scris. Mea culpa.

Am corectat. Multumesc.

Nu-i panica, da ma apucau dracii ca d-aia n-am! :( Bine, nici 4,5 v8 diesel n-am, dar macar ala nu-mi place. 8)

Okavango?

DoiNomazi

#197
Citat din: AdrianZUZ din Ianuarie 29, 2017, 08:37:34 PM
Nu-i panica, da ma apucau dracii ca d-aia n-am! :( Bine, nici 4,5 v8 diesel n-am, dar macar ala nu-mi place. 8)

Okavango?

Nu-ti place??? Pe bune?

Daca nu e o situatie cu strugurii acri, ma lasi fara replica... :) Aia e singura masina de serie care imi mai place...:)

Okavango are drumuri relativ usoare si e bantuita, am fost acum cativa ani, dar am gasit un drum putzin mai ferit potrivit unei plimbari.  Drumul de care spun este uitat de timp (poate vreo masina la 2 saptamani) si taie Kalahari spre vest direct din Okavango la nord de soseaua Windhoek - Maun.

Din fericire, trece pe la unica pestera cunoscuta, (Drotsky's) din Kalahari si iese la punctul de granita Dobe.

este o mica secventa din zona incepand de la minutul 43:34

https://vimeo.com/28830512

Nu mergem in Okavango in vara asta... si nici in Kalahari.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

AdrianZUZ

Pe bune!
4.5 este un un mic mare fas, turbinele papa ulei (la multe 200 s-a rezolvat problema in garantie). De fapt pe la noi nu gasesti motorul decat pe seria 20, care are muuult mai multe probleme ... frane micute, electronica ciudata, suspensie varza fata de J10. Nu vorbesc din google, sunt pataniile catorva cunoscuti care au iesit din service doar pentru a ajunge in anunturile de vanzare.

Troopie este o specie frumoasa (indiferent de an sau motorizare) sa o vezi la altii,  astea si seria J6 sunt cele mai pacatoase la rugina.  Dimensiunea este degeaba ... mai util spatiul in J8, J10 sau J7 MWB

Eu prefer la orice ora ultima serie de 4.2 pusa pe seria 7 1999 - 2017 sau orice benzinar.

Strugurii acri sunt mai buni decat o lamaie!


DoiNomazi

#199
Citat din: AdrianZUZ din Ianuarie 30, 2017, 08:08:08 AM
Pe bune!
4.5 este un un mic mare fas, turbinele papa ulei (la multe 200 s-a rezolvat problema in garantie). De fapt pe la noi nu gasesti motorul decat pe seria 20, care are muuult mai multe probleme ... frane micute, electronica ciudata, suspensie varza fata de J10. Nu vorbesc din google, sunt pataniile catorva cunoscuti care au iesit din service doar pentru a ajunge in anunturile de vanzare.

Troopie este o specie frumoasa (indiferent de an sau motorizare) sa o vezi la altii,  astea si seria J6 sunt cele mai pacatoase la rugina.  Dimensiunea este degeaba ... mai util spatiul in J8, J10 sau J7 MWB

Eu prefer la orice ora ultima serie de 4.2 pusa pe seria 7 1999 - 2017 sau orice benzinar.

Strugurii acri sunt mai buni decat o lamaie!

cam ca diferenta intre otzet si ceai... :)

Seriile J60 si J80 nu-mi plac nici mie. J100 nu ma atrage deloc, iar J200 m-as feri sa fiu vazut in public alaturi de una... :)

Am impresia ca ne referim la aceleasi modele, cu o diferenta de un "0". Ce numesti tu J6 sau J8, eu ii spun J60 sau J80 si tot asa. J10 este J100 si 20 este 200, desi mentionezi si tu un 200...

Plangerile se leaga de 4.5 L single turbo, sau twin turbo? Daca te referi la J200 banuiesc ca e vorba de twin-turbo. Cu twin-turbo nu m-am dat inca.

Am avut privilegiul si placerea sa strabat oarece distante pe asfalt si departe de asfalt la volanul cate unui Troopie (J70) in Africa (J79/4.2L), Australia (J79/4.5L) si America Centrala (J70/4.0L) si impresiile sunt toate la superlativ. Sunt ca niste tractoare cu demaraj lenes dar extrem de rezistente si de neoprit.

Pe aici, pe la noi, oamenii iubitori de plimbari in salbaticie viseaza si jinduiesc sa prinda cate un Troopie SH si putzinele care ajung pe piatza, unele chiar foarte vechi, se vand cu sume mai mari decat costul unui 4x4 nou.

Imi este greu sa inteleg cum si de ce Troopie s-a comportat asa de rau in Romania in timp ce si-a facut si continua sa-si faca treaba pe alte continente.

Nu contest ce spui, dar mie aia imi trebuie ca am vazut ce poate.

Pe la centrele de inchiriere, pe unde mai ai norocul sa le gasesti, in categoria 4x4 sunt considerate cele mai capabile off-road si, din pacate, sunt cele mai scumpe.

Ti-as fi recunoscator daca i-ai convinge pe aia s-o lase mai ieftin.. :)

M-am uitat si pe Wikipedia, ca tot ai pomenit de Google, si pentru seria J70, caci despre astea vorbim, am gasit urmatoatele versiuni de motorizare, unele fiind specifice unei anumite zone geografice.

2.4 L 22R I4 (gasoline)
2.4 L 2L I4 (diesel)
2.4 L 2L-T I4-T (diesel)
2.5 L VM HR588 I5-T (Italy)[16]
3.0 L 1KZ-T I4-T (diesel)
3.4 L 13B-T I4-T (diesel)
3.4 L PZ I5 (diesel)
4.0 L 1GR-FE V6 (gasoline)
4.0 L 2H I6 (diesel)
4.0 L 3F I6 (gasoline)
4.2 L 1HD-FTE I6-T (diesel)
4.2 L 1HZ I6 (diesel)
4.5 L 1FZ-FE I6 (gasoline)
4.5 L 1VD-FTV V8-T (diesel)
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

AdrianZUZ

Mai este si nemuritorul 3b - 3400 diesel aspirat 90cp. A fost si pe seria 4 (am mers ceva cu BJ46) si 7 (cred ca o sa imi iau zilele astea un BJ73 1987).

Nu ziceam nimic de Troopie care s-a comportat rau, ziceam de V8 4.5 bi-turbo care la noi pe continent vine in general pe 200.

Foarte greu/scump de omologat EU orice LC J7 nou!

Am sau am avut in stoc HZJ74, UZJ100, FJ40, HDJ100, HZJ80, KDJ120, BJ73, am mers cu RJ70, HDJ80, BJ46, HZJ105.
Mi-ar place un 76 cu benzinarul de 4000 dar cum ziceam, dai pe acte mai mult ca pe masina!!!

Seriile sunt 2,4,6,7 ...20 diferentiate de ampatament si motorizare (40, 42 scurt 43, 46 mediu 45 lung ... )

Ca masina de inchiriat orice Land Cruiser este OK, ca utilizare, intretinere si satisfactii pe termen lung ... asta e cu totul alta discutie.


DoiNomazi

Citat din: AdrianZUZ din Ianuarie 30, 2017, 12:07:20 PM
Mai este si nemuritorul 3b - 3400 diesel aspirat 90cp. A fost si pe seria 4 (am mers ceva cu BJ46) si 7 (cred ca o sa imi iau zilele astea un BJ73 1987).

Nu ziceam nimic de Troopie care s-a comportat rau, ziceam de V8 4.5 bi-turbo care la noi pe continent vine in general pe 200.

Foarte greu/scump de omologat EU orice LC J7 nou!

Am sau am avut in stoc HZJ74, UZJ100, FJ40, HDJ100, HZJ80, KDJ120, BJ73, am mers cu RJ70, HDJ80, BJ46, HZJ105.
Mi-ar place un 76 cu benzinarul de 4000 dar cum ziceam, dai pe acte mai mult ca pe masina!!!

Seriile sunt 2,4,6,7 ...20 diferentiate de ampatament si motorizare (40, 42 scurt 43, 46 mediu 45 lung ... )

Ca masina de inchiriat orice Land Cruiser este OK, ca utilizare, intretinere si satisfactii pe termen lung ... asta e cu totul alta discutie.

Si EU si US au aceeasi problema cu omologarea. Transformari si ajustari scumpe care fac imposibila achizitionarea unui J70, orice model, ampatament sau configuratie.

Dar asta nu inseamna ca TLC seria J70 este o masina proasta. In ciuda pretzului mare de achizitie, s-au vandut foarte multe unitatzi pe toate pietzele depasind volumul de vanzari al altor 4x4.

Nu mai insist. Sunt multzumit ca am reusit sa gasesc una si pentru plimbarea asta... :)
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

DoiNomazi

#202
Va invitam sa vizionati si un altfel de video jurnal, mult mai scurt si oarecum diferit de "modelul" nomazilor, incropit la repezeala dn cojile ramase de pe Facebook... :)

https://vimeo.com/202879310

Following their return from the majestic fjords of East Greenland, Capt. Seasick and Capt. Grumpy dressed their mothers in the "DoiNomazi colors" and enrolled them in TraveloTherapy bootcamp... :)

Translation: the two mothers caught a glimpse of a lazy vacation in Marathon, Florida... :)

Please, don't forget to click on the "HD" letters and choose the 1080p for the best viewing quality.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

Nicolai

Tonic filmuletul..
Doamne ajuta la alte aventuri.

DoiNomazi

Citat din: Nicolai din Februarie 07, 2017, 06:07:30 PM
Tonic filmuletul..
Doamne ajuta la alte aventuri.

E cu barci si pe langa apa, deci nu poate fi decat vesel... :)

Multumim pentru timpul acordat vizionarii si pentru urare!... :)
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

peb5

Frumos, ne mai delectam si noi ochii, mai ales cu vremea posomarata de la noi si in asteptarea vremurilor bune,
Pana la urma nu a fost greu cu doua motoare!

DoiNomazi

Citat din: peb5 din Februarie 07, 2017, 09:06:48 PM
Frumos, ne mai delectam si noi ochii, mai ales cu vremea posomarata de la noi si in asteptarea vremurilor bune,
Pana la urma nu a fost greu cu doua motoare!

A fost usor, exact pana la "PECO", unde s-a lasat cu greutati la fiecare vizita... :)

Dincolo de faptul ca daca un motor se strica, ramane celalalt sa te aduca acasa. nu cred ca sunt incantat de 2, sau mai multe, outboard-uri. Nu stiu inca daca mi-ar placea doua gemene inboard.

Pe de alta parte, herghelia se simte la plecarea de pe loc, viteza de deplasare, joaca cu curentii, valurile si vantul.

Incerc sa-mi dau seama daca imi place directia unde trebuia (la viteza redusa) sa fac 5-6 ture pana isi schimba barca directia. La viteza mai mare devenea aproape ideal pentru a evita schimbarile bruste de directie.

Ma uit si eu pe ecran cu un oftat interminabil cand ma gandesc ca unii traiesc pe langa ape si barci toata viata...

Multumim pentru vizionare.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

Haiduc

@DoiNomazi very nice but very short we want....

Numai de bine

DoiNomazi

#208
Citat din: Haiduc din Februarie 07, 2017, 10:47:40 PM
@DoiNomazi very nice but very short we want....

Numai de bine

"Very short" a fost doar asta (23 min.), ca de obicei imi place sa le fac de 3 ore... nu-i cu suparare, se uita cine vrea, cand are timp, daca are chef... :)

Ce sa fac daca imi place joaca cu imaginile, mai ales cand e cu barci si siajele lor... :) Doar ca de data asta am filmat foarte putzin ca sa nu-mi obosesc echipajul cu prezenta lentilelor... :)

Lasand gluma de o parte, m-am bucurat foarte mult ca mama mea, la 79 de ani s-a bucurat sa se urce pentru prima data in viata intr-un kayak, a incercat sa inoate pentru prima data, a tzinut o unditza in mana pentru prima data si s-a bucurat sa iasa in larg intr-o barca de felul si dimensiunea uneia in care nu a mai urcat niciodata.

A fost un moment unic si pretzios de bucurie si armonie alaturi de cei dragi. Un moment care stiam cu totzii ca nu se va mai repeta niciodata in putzinul timp cat a mai ramas datorita varstei ce nu iarta.

Multumesc pentru vizionare.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

Florio

Eee, despre vacanța voastră am mai vorbit, așa că mă rezum la film acum :) .
Ce efecte, ce tranziții, ce muzică de vacanță ! :) Foarte frumos și, cum spunea un coleg mai sus, foarte tonic!
Felicitări cadeților trecuți de vârsta a doua, au arătat un entuziasm de prima vârstă :)
Felicitări și celor mai rodați din echipaj, pentru planul bine conceput și realizat.