0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Felicitari pentru realizare si expeditii !!Am insa o nedumerire: spui ca folosesti un motor de tractiune de 62 lbs avand tensiunea de alimentare de 12 V,iar ca motorul cosuma la puterea maxima in poz.5 -25 A;foarte corect pentru un motor de 300 W deoarece :300 W/12v=25 A;motorul in acest caz functioneaza in regimul proiectat . Tu insa schimbi elicea si supraincarci motorul care ajunge sa consume 40 A,adica este obligat sa functioneze in suprasarcina si nu una oarecare ;Motorul este racit cu apa,insa colectorul funtioneaza in regim critic, fapt ce conduce rapid, la uzura periilor si a colectorului in sine.Si bateria mi-se pare subdimensionata pentru croaziere de ordinul orelor. Ceva trebuie schimbat si acel ceva este elicea.
SalutBravo este in sfarsit si altceva dar am o nelamurire cand bate vantul cum stai cu echilibrul?datorita panourilor sau iesi numai pe vreme buna pentru ca panourile sunt puse inclinat pentru a sparge vantul sa inteleg dar totusi....
Ideia este buna, consider ca energia electrica, solara, folosita in transport va fi o alternativa a viitorului apropiat. Avand in vedere faptul ca acum panourile solare au scazut drastic in greutate cat si ca cost. (panourile semiflexibile fiind cele mai indicate in nautica). Motoarele electrice de la Torqeedo, deasemenea cred ca sunt bune, imperecheate print-o tehnica inovatoare pot da un randament foarte bun. Deasemenea, ca si ceilalti colegi, cred ca un catamaran ar fi o ideie mult mai buna. Este un subiect foarte stufos, multe de discutat si analizat, Timpul este scurt si acum nu pot sa dezvolt ideia. Las doua link-uri despre idei bune: (Caiace modulare) - https://www.youtube.com/watch?v=c0LMBrXAVJE...si catamarane solare: https://www.google.ro/search?q=IMAGINI+CATAMARAN+SOLAR&biw=1361&bih=762&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiw4LzR4ajQAhUL7BQKHRt9CocQsAQIGw#imgrc=XWTDhzgDDmCpgM%3A
CITAT:,,In momentul de fata folosesc motorul asta http://www.carponizer.ro/motor-electric-barca-62-lbs-cu-3-pale-model-daiwa.html tot de 62 lbs, insa la 696 W, consumul este:viteza a 4-a 25Ahviteza a 5-a 41Ah"Scuze, din descrierea testelor facute pe blog nu rezulta clar ca ai schimbat si motorul !!!In schimb acuratetea descrierii experientei pe care ai avut-o poate fi utila multora interesati.Trebuie sa fie cineva care sa ia ,,taurul de coarne"Pioneratul la noi are un deschizator de drumuri pe ape si pentru asta meriti toate felicitarile !