Reconditionare Black Sea Fishing 510

Creat de Mihai-Andrei Manea, Ianuarie 02, 2019, 03:23:50 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

teo pes

Lungimea furtunului are legatura cu pompa de benzina, eu am montat pe lungimea traseului o conducta de cupru in canal de teava pvc, astfel am impuscat 2 iepuri,realizand si drenajul spre pupa al compartimentului din fata,dar imi pare rau ca rezervorul l am sudat in unghiuri, fara raza!!!, muchiile trebuiesc rotunjite!!! ;)
Viata i grea !!  Dar trece !!

alexdaniell

Mihai, intr-adevar, vopseaua de la palinal e dublu la pret, asa ca voi merge pe emex.

stefand600

Eu am mers pe mana Emex la 2 barci. Este OK. partea naspa este ca nu vand decat de la 4 kg in sus si daca doresti o anumita culoare din RAL nu poti comanda mai putin de 10 kg daca este o culoare atipica. La Palinal este avantajul posibilitatii comenzii cantitatii pe care o doresti. Eu am comandat 500 gr de RAL 1020 si mi-au trimis.
Stefan D

Mihai-Andrei Manea

Buna seara dragi colegi,
Joi am vopsit corpul superior si vineri motorul.
Motorul a iesit bine...suprafata mica...pozitie buna de vopsit...
La corpul superior, prima mana a iesit bine, primerul absorbind ca o sugativa. La a doua mana in schimb, ce sa vezi, dezastru total. A curs vopseaua in 4-5 locuri si multe dungi. Nu am mai avut pozitie corecta deoarece nu m-am mai putut apropia , ca sa nu ating primul strat si mi-au cedat si muschii spatelui, vopsind de jos,barca fiind pe peridoc si vopsind la 20:00 dupa o zi intreaga de munca la barca.
Azi de dimineata am slefuit zonele scurse si am matuit toata barca.
Am dat inca un strat pe toata barca, cu exceptia paioalelor pe care dadusem deja 3 straturi, pe care le-am acoperit si am putut vopsi din barca.
A iesit binisor, cu exceptia consolei, unde s-a scurs putin si am cateva dungi ( tot din lipsa pozitiei de vopsit ). O voi reface maine cand ma voi putea atinge de peretii laterali ai barcii.
In concluzie:
-nu vopsiti la sfarsitul programului de lucru ci dimineata cand sunteti odihniti
-vopsiti cu 2-3 zile inainte paioalele si consola pentru a putea vopsi restul stand in barca.
Vineri si sambata incercam sa inchidem proiectul!
Seara buna va doresc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

Va salut dragi colegi,
Azi am revopsit consola si a iesit bine.
Am vopsit chesoanele,am asamblat motorul si am confectionat placa spate pentru peridoc.
Ne apropiem cu pasi grabiti de finalul reconditionarii!
Seara frumoasa!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Intersect

Citat din: Mihai-Andrei Manea din Martie 19, 2019, 08:27:43 PM
Va salut dragi colegi,
Azi am revopsit consola si a iesit bine.
Am vopsit chesoanele,am asamblat motorul si am confectionat placa spate pentru peridoc.
Ne apropiem cu pasi grabiti de finalul reconditionarii!
Seara frumoasa!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Salut,bomba a iesit.Super tare.
Born to fish,forced to work!!!

gabriel.c

Faina lucrarea ,ai vopsit cu compresorul ăla mic ?

Mihai-Andrei Manea

Salut Gabriel,
Nu am vopsit doar cu cel mic. Am conectat unul de 160 l cu cel mic de 50-60 l si am folosit doar motorul celui mare ( solicitat foarte putin ). Se vede conexiunea pe jos in poza atasata. La vopsit puteam sa merg doar cu cel mare, dar la slefuitorul pneumatic m-a ajutat surplusul de volum. In plus, cel mare are furtunul greu si devine obositor la vopsit dupa un timp.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

#38
Va salut dragi colegi,

Saptamana asta am reusit sa finalizam proiectul:
-placa si lumini peridoc,roata rezerva, rulmenti, cupla knott;
-6 suporti Iron Claw + 6 baze aditionale pentru a putea pescui cu 6 bete din babord, tribord sau pupa;
-panouri, cablaj, furtune, accesorii, directie, opritoare capace chesoane, chedere chesoane;
-ulei motor si filtru, ulei cizma, impeller, reglaje ( toarce ca un motan [emoji16] )

Doresc sa va intreb daca are vreun coleg de vanzare in stare buna un suport motor aditional pentru transport deoarece trebuie ridicat la transport si nu doresc a forta oglinda.
As avea nevoie si de 2-4 baloane de acostare...sunt destul de scumpe cele noi.

Va multumesc tuturor pentru ajutor si sustinere, in special lui Vali Antonov si Cristian Tutuianu pentru indrumare!
Sa ne vedem cu bine pe apa!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

alexdaniell


crysty

Arata superb. Felicitari pentru reusita. Cred ca si merge fain pe apa. Ai testat-o dupa reparatie?
Nu am inteles ceva din toata reparatia si anume de ce ai pastrat culoarea originala la menghina (suportul) de prindere al motorului in conditiile in care ai vopsit, si a iesit foarte bine, tot motorul?

bbl81

bv, foarte frumos! Se vede munca si dedicatia pentru acest proiect.
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

NessyRO

Foarte frumoasă! Felicitări! Se vede că ai pus suflet... Să ne vedem pe ape!
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. - A. Einstein

Mihai-Andrei Manea

#43
Va salut baieti si va multumesc mult pentru aprecieri!
Te salut Crysty, nu am scos inca barca la apa. Maine merg la capitanie sa fac inspectia si sambata intentionez sa fac o proba pe Snagov.
Din cate am observat si la cat ma pricep ( nu prea mult ), motorul mi se pare asezat un pic cam jos (placa antiventilatie e la 2-3 cm sub chila).
Pentru tractiune cred ca va fi ok, dar pentru ceva viteza va trebui ridicat un pic...mai studiez problema dupa ce fac proba la apa.
Tot dupa proba la apa voi achizitiona si elicea de rezerva ( e greu sa le inpaci pe toate...si tractiune la transport de campare cu barca plina...si viteza la pescuit la cazare...offf :) ). Elicea existenta este de 11 1/4 x 13 iar anul trecut cand am cumparat barca am facut o proba pe apa...3 persoane (230 kg ) fara bagaje...am atins 50 km/h ( foarte decent ) dar mi s-a parut ca am iesit cam repede in glisaj. De-aia cred ca i se va potrivi o elice de rezerva cu pasul de 14. Barca are 250 kg ( cantarita :) ) iar motorul  aprox. 95 kg. Astept si sfatul vostru ( am atasat poza cu posibilitatile de achizitie ).
Cu privire la suportul ( menghina ) motorului e o intreaga poveste :). Initial am vrut sa revopsesc motorul in culoarea originala ( Honda Oyster Sylver Metalic )...am tot cautat la producatorii de vopsea dar nu m-au lamurit  asa ca in ultima clipa m-am sucit si l-am vopsit in nuanta de pe lateralul barcii, respectiv RAL7011. Apoi nu am avut un cric sau scripete ca sa pot curata si vopsi cum trebuie acea zona. Pana la urma am mers pe RAL7011 ca masura suplimentara de protectie in caz de furt ( e unic :) ) si sincer mi-a fost teama sa vopsesc cu culoare metalizata + lac, neavand experienta in a vopsi profesionist. Si eu sunt in dubii cu menghina in culoarea originala dar nu arata rau, se asorteaza binisor cu motorul.
Iti multumesc mult pentru observatie, sunt in asentimentul tau, iar daca nu va disparea pasarica din creier voi instala un scripete si voi vopsi si suportul.

Va salut si spor la treaba!

iulian_cioclin

Salut si felicitari pentru lucrare.
Cu privire la alegerea elicei: eu am o barca de la Vali tot cam de 230-250 kg, si tot cu honda de 40 cu pas de 14, atingeam 6000 rpm imediat, cu 2 persoane si ceva bagaj. Nu stimtea deloc cea de a 2-a persoana.  Totusi nu depaseam 52 km/ora. 
Intre timp mi-am luat un yamaha si cu pas de 13 merg cu 58.  Acum ma gadesc sa-i pun un pas de 15 pt un plus de viteza cand voi fi cu barca goala.