salut
-as vrea sa intreb de unde pot procura un dop de la pupa , la oglinda , care ar trebui sa scoata apa din barca nu de la dublufund.am inteles ca dopul ar trebui sa aiba un sistem ca dupa montare se apasa ceva si se umfla
-cand ma apas pe punti fibra are un zgomot de trosneala fina , m-am urcat pe punte am topait nu s-a rupt la cumparare dar nu cred ca k
-rasina si fibra cu care reparam barca din lemn imbracata in fibra este buna si pentru asta,nu?
-instalatia de guvernare mi se pare ca merge cam greut exista metode de verificare, adica sa demontez si de uns sau curatat ceva? mentionez ca instaletia este din aceea cu piston si cu o nuca in cap care se conecteaza la motor.
- si cam ce imbunatatiri ati mai adus voi la ambarcatiunile voastre ati mai intarit-o , spuma orice.
eu am pus iluminat de navigatie si interior pe leduri si mai urmeazamochete , dar sa terminam cu cei mai greu.multumesc lui vali pt primire si astep opiniile voastre .salut
- Dopul respectiv in gasesti in Galati la Yacht TNG, firma al carui banner e chiar in partea de jos a paginii de fata.
- Am mai intalnit treaba asta la barcile cu prova puntata, de curand chiar am reparat o iola care avea aceeasi problema. Solutia e urmatoarea (daca e vorba de puntea prova): trebuie intoarsa barca si ridicata undeva la inaltime, pe 2 suporti in prova si pupa. Asta pentru a putea lucra la puntea prova prin interior. Se polizeaza bine fata inferioara a puntii de fibra, dupa care se bate fibra, in felul urmator: un strat de stratimat cat mai subtire, pentru o buna priza cu fibra veche, apoi un strat de tesatura woven roving, care are o foarte buna rezistenta la intindere si rupere, care va rigidiza bine puntea.
- Rasina poliesterica (nestrapol) e buna, fiind aceeasi rasina din care e facuta barca. Si fibra la fel, la poliester nu prea sunt incompatibilitati cauzate de ancolantul fibrei, cum e de exemplu la epoxy.
- Depinde daca guvernarea e mecanica sau hidraulica (si la cele mecanice cateodata ansamblul echei arata ca un piston). In functie de tipul guvernarii, treaba s-ar rezolva cu o revizie, care e destul de simpla la guvernarea mecanica, si ceva mai complexa la cea hidraulica.
- Despre imbunatatiri, ar fi bine de facut un topic nou, si chiar o sectiune noua - Barca mea, unde lumea sa scrie ce fel si-a imbunatatit barcazele :). Despre asta, astept feedback de la forumisti ;).
salut vali salut forumisti
am scris o data jumatate de pagina dar nu am reusi s-a postez ( ghinion):)
vali am citit deja raspunsul tau sper s-a te mai prin sa-mi raspunzi precum unui copil care asteapta mosul
problemele barcutei mele sunt urmatoarele:
-lustruirea pieselor din inox
-verificarea etansietatii barcii ( as incarca cu apa dublufundul)
-existenta siliconului in pucte cheie ( dop dublufund , etc)
-as intari-o putin prin (spuma in dublu fund?,chesti ieftine si simple)
-cred ca am vazut fisura in apropierea chilei ,se poate pune petic ca la barca veche?
-barca se poliseaza?
cel de la care am cumparat-o (samsar) nu am nici-o problema cu asta dar a ascuns mult prea multe, actipild drapel italia dedesupt petic , fisura pe fund eu asa cred .
astept cu nerabdare raspunsul tau .
LA MULTI ANI Sf NICOLAE
Salut Adi, avand in vedere ca suntem destul de aproape, si eu oricum tre' sa trec in curand prin Braila sa vad 2 barci de reparat, propun sa ne gasim direct la fata locului unde ai barca, sa vedem concret ce si cum. Spune-mi numai unde o ai, la apa, sau la curte, si eventual zona. Asa e cel mai bine, fiindca nu mai orbecaim pe internet :).
offffffffffffffffffffff ai dat apa unu um care a venit din desert:)
tel 0740122430 barca o am in spatele blocului in zona intersectiei scolilor cu dorobanti si mi-ar placea tare mult parerea ta live . Da-mi un bip si sun eu fara nici-o problema .Maine lucrez 24 h miercuri - joi liber vineri 24 h sambata - duminica liber
au intrat si ceva poze ma chinui de jumatate de ora s-a bag uraaaaaaaaa.
Misto barca, s-o stapanesti sanatos :). Si sa-ti traiasca cocutza :). Ramane sa te vizitez cand imi fac putin timp liber. Sa vad cum ajung la tine, ca intrarea pe Dorobanti dinspre Galati e distrusa pana la intersectia spre Autogara :-\, da' lasa ca ajung eu :).
multumesc pt cocuta iar cand o fi suni si te astept la intrare in braila , noapte buna si mosul sa v-a aduca multe bucuri si sanatate, inca o data pt cei ce poarta numele sf nicolae LA MULTI ANI
salut vali, salut prieteni
Dragi marinari vreau sa va zic ca azi am avut onoarea sa cunosc gazda acestui forum si va pot spune ca suntem pe maini bune. Vali as vrea sa te rog si i-ti doresc sa fi unul din cei mai mari furnizori de tot ce ne trebuie noua si poate mai deschide un topic unde fiecare sa-si prezinte imbunatatirile personale a bijuteriilor propri. nb
Placerea a fost de partea mea ;). Cu ocazia asta mi-am dat seama cat de multe avem in comun - pasiunea pentru fascinanta Dobroge, pentru universul misterios al meandrelor si baltilor Dunarii si Deltei, chemarea salbaticiei naturii, si pasiunea pentru tehnica, aplicata la jucariile preferate - barcile :).
Ma bucur ca am avut ocazia sa-l cunosc si pe colegul Tudor (gu_5473), pe care-l salut pe aceasta cale :), si uite asa incet-incet se coaguleaza o brigada frumoasa de pasionati de barci (si nu numai braconieri ;D) in partea de est a tarii. Avem mult de treaba ca sa facem ca pasiunea asta sa devina ceea ce trebuie, si pentru asta voi fi prezent oricand e nevoie la datorie, atat aici pe forum, cat si "live". Tuturor brailenilor barcagii, multe salutari de la barcagiii de peste Siret :D.
salut
scriu aceste randuri in ideea ca poate a reusit cineva sa rezolve aceasta problema: astazi am conectat motorul penta (fara bloc , doar cizma cu menghina) la instalatia de guvernare marca ULTRAFLEX si nu sunt deloc multumit de rezultat , este foarte greu sa virezi . Sa faci o cursa de la stanga la dreapta intr-un timp scurt este imposibil . Vali tu ai vazut instalatia si ti s-a parut ok , dar cand am conectat motorul mai greu , mult mai greu ca inainte . Am ingrcat diferite unghiuri si distante ale pistonului fata de motor , cu rezultate slabe . Daca as demonta instalatia de pe barca , poate trebuie spalat ceva ,curatat ,uns, etc. Doamne fereste sa trebuiasca evitat ceva in ultim moment sau sa te plimbi printr-o padure inundata la relanti , ori faci muschi ori dai de toti pomii ;D .Astept opiniile si sfaturile domniilor dv , cu respect din portul BRAILA pt toti iubitorii de apa.
imi dau si eu cu parerea ...
inainte de conectarea motorului la guvernarea la distanta ai verificat daca motorul face stanga/dreapta usor ?
Da bine-nteles, motorul se roteste foarte foarte foarte usor , eu am incercat diferite sisteme de conectare intre motor si pistonas sub diferite unghiuri . Am sa incerc sa caut o barca cu sistem de guvernare sa vad cum se comporta dar daca asa trebuie sa mearga nu e bine deloc. S-a virezi in loc brusc si instantaneu este un efort foarte mare.
Salut Adi, decat multe presupuneri, mai bine vedem exact la fata locului despre ce e vorba, cu prima ocazie cand ajung pe la tine. Mie miscarea in cremaliera mi s-a parut normala, sa nu fie vreo problema de aliniere intre brat si motor.
astazi am demontat toata instalatia de guvernare si cu experienta de la cablurile de la acceleratie si viteze am banuit ca acesta ( de la guvernare) sa mearga greu. Banuiala a fost adevarata , asa ca am bagat diluant pe cablu l-am frecat inainte-inapoi cu rezultate foarte bune si am bagat ulei . Atat pana la aceasta ora pt ca acum sunt DADACA :D , asa ca nu pot decat s-a sper ca v-a fi bine . Vali am croit placajele de la pupa pt menghina motorului si le-am uns cu ulei de transformator dupa care o sa le lacuiesc."Stutul" pe unde iese apa din cuva l-am scos afara pt ca vreu sa-l bag si prin placajul din exteriorul barci ,cred ca e mai bine asa. Cat despre alinierea motorului cu pistonasul am incercat diferite unghiuri, dar astept sa ies din tura (de dadaca) si poate montez si vin cu rezultat , bun sper eu, sa mearga mai usor ca la mercedes cobra ;D. Apropo Vali te-as ruga sa-mi descri si mie C.T.T barcutei mele (caracteristici tehnico tactice) :D. Eu cred ca este facuta sandwich si "laminate" am vazut basul din spate parca este din placaj laminat ? ce-mi poti spune despre ea ca motorizari tot ce stii tu, ea are L=4,30 l=1,60 h= ??? greutate 140 kg atat stiu eu, dar dupa cum am vazut cadescri tu o ambarcatiune , eu nu stiu nimic si te-as mai ruga sa-mi scri cum se numeste siliconul ala bun pt barca care se intareste bine. salut si pe diseara.
Salut Adi, vin cu raspunsul detaliat, dar mai pe seara :), acum sunt "calare pe situatie" :D.
VICTORIE totala dragi prieteni, asta a fost problema cablu de guvernare mergea greu ,atat de greu ca daca ii mai legam si motorul se termina toata treaba. Acum merge mai usor ca la MERCEDES COBRA ;D. Sa auzim numai de bine
Vali eu cand am luat permisul in anul 2000 aveam dreptul sa conduc ceva iar dupa ce le-a schimbat in 2008 sau 2009 am dreptul numai pe ape interioare etc , inainte vele ,mare 6m de la tarm parca si bun venit bogdanovici
Pana s-a trezit baba, adica eu, popa a terminat slujba, adica Adi si-a rezolvat treaba cu guvernarea :D.
salut dragi prieteni , Vali nu ai mai dat nici un semn ;D , te rog cand ai tu timp sa-mi scrii ce te-am rugat, ms.
Citat din: ionitzady din Decembrie 14, 2011, 02:25:24 PM
Vali am croit placajele de la pupa pt menghina motorului si le-am uns cu ulei de transformator dupa care o sa le lacuiesc."Stutul" pe unde iese apa din cuva l-am scos afara pt ca vreu sa-l bag si prin placajul din exteriorul barci ,cred ca e mai bine asa.
Cred ca o idee mai buna era sa folosesti placaj de okoume, care nu se exfoliaza daca e supus la umezeala, cum face placajul obisnuit. Pentru bucatile mici care-ti trebuie, pot sa-ti dau eu din capetele de placaj care-mi raman de obicei. In loc de ulei de transformator, e bine de folosit rasina epoxy, care protejeaza complet si definitiv lemnul de actiunea apei.
Citat din: ionitzady din Decembrie 14, 2011, 02:25:24 PM
Apropo Vali te-as ruga sa-mi descri si mie C.T.T barcutei mele (caracteristici tehnico tactice) :D. Eu cred ca este facuta sandwich si "laminate" am vazut basul din spate parca este din placaj laminat ? ce-mi poti spune despre ea ca motorizari tot ce stii tu, ea are L=4,30 l=1,60 h= ??? greutate 140 kg atat stiu eu, dar dupa cum am vazut cadescri tu o ambarcatiune , eu nu stiu nimic si te-as mai ruga sa-mi scri cum se numeste siliconul ala bun pt barca care se intareste bine. salut si pe diseara.
Pai ce pot spune, e o salupa tip runabout, adica puntata in prova si cu parbriz lat, 2 locuri in postul de conducere si 2 la pupa. Constructia e din laminat masiv (nu sandwich) de fibra de sticla (mat+roving) si rasina poliesterica, cel mai probabil ortoftalica (rasina cea mai raspandita). Ceea ce spui tu despre bashul din spate e intaritura oglinzii, care la orice barca de fibra se face cu un material lemnos - placaj, osb, lemn masiv etc. Motivul este obtinerea grosimii si rigiditatii oglinzii, necesara pentru transmiterea impingerii create de motor. Se foloseste lemn din cauza ca e o solutie economica, greutatea e redusa, si rigiditatea rezultata e optima. Ideal ar fi sa se foloseasca un lemn protejat la actiunea apei - acoperit cu epoxy, sau macar un placaj rezistent la umezeala.
Ca motorizare, motorul tau actual Neptun este optim pentru caracteristicile barcii, si cred ca te poti duce linistit cu puterea pana pe la 40 de cai. Masticul ala special pentru folosit la etansari la barca se numeste
Sikaflex, si se gaseste chiar si la unele magazine cu specific DIY, sau mai degraba pe net (eu am luat in vara cu 28 de lei un tub de pistol, eram in Cluj, si magazinul tot in Cluj).
multumesc mult Vali cand citesc ce-mi scri tu referitor la mine ( barca) sunt in al noulea cer dar marea mea problema este ca de prea mult entuziasm uit toate detaliile asa ca scipta mane vorba volant ;D , multumesc inca o data Vali ma duc sa mai lucru ceva. Sa auzim numai de bine
salut , vali unde este postata barca pe care o construiesti ca nu mai gasesc , vad ca ai mai lucrat si sunt curios. ms noapte buna
Ady, daca ma uit la noua poza-avatar a lui Vali, cred ca este momentul sa mai marturiseasca si el cate ceva! Hai Valica la Parintele si spune ce pacate ai!!!
Vine baiatu', numai putin sa se spele de praf de chit si gelcoat :P.
Chiar zilele astea trebuia s-a ajung prin galati si ma gandeam Vali sa-ti fac o vizita sa mearga si copilul la Mosul , pai ce numai piticul meu? Dar copilaria mea a cam luat sfarsit ( m-am maturizat si eu ;D) pt ca copilul, adica eu , s-a umplut de variceala :-[ si tocmai la anul mai iese din casa. Asa ca 2 saptamani fara actiune la barcaz , doar bale de la geam , uitanduma la barca si pe forum mai facandu-mi idei . Asa ca vali hai cu poze de la regina deltei. In aceste conditii nu pot sa va doresc decat MULTA SANATATE.
Salut Adi, am mutat discutia aici, pentru fluenta si incadrarea in tematica. Ce sa spun, sa va faceti bine, si tu si cocuta, sa aveti sarbatori linistite, si spor la treaba la barca dupa sarbatori :). Am mai pus cateva poze la barca aici: http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,238.msg3104.html#msg3104
incep prin a v-a ura LA MULTI ANI pe 2012 si sa postez si eu ce am mai lucrat
am montat si placajele la oglinda , dar vali parca le-asi imbraca in tabla de aluminiu, nu stiu. Vali am doua gauri in oglinda pentru suruburi le las sau le astup?
Salut Adi si la multi ani :). Ai lucrat ceva din ce se vede, asa ca din partea mea spor la treaba in continuare.
Intr-adevar, ar merge pusa o tabla de aluminiu peste placajul oglinzii, fiindca rezista mai bine la uzura cauzata de menghinele de fixare a motorului.
Gaurile zic sa fie mai bine astupate, fiindca se poate infiltra apa in timp la placajul din interiorul oglinzii. Le poti astupa cu putin chit plus un mic petec de fibra deasupra.
Daca as fi fost in locul tau, as fi dat si pe placajul din exteriorul oglinzii macar cu un strat de epoxy, ca sa fie mai bine protejat la umezeala (adica sa nu se exfolieze in timp).
Salut
Am batut palma si eu pentru o salupa italiana de fibra de dimensiuni asemanatoare pe care o voi lua vinerea viitoare
te rog sa ma ajuti cu urmatoaele informatii:
tipul asta de barca se inmatriculeaza in Italia? - pentru a sti daca imi trebuie un certificat de radiere
cat platesti impozit?
la fisc ti-a fost acceptata ca barca cu motor? sau nava sport si agrement?
Multumesc
si inca ceva
din ce am citit pe net am inteles ca ar trebui si un certificat de inspectie de la ANR
Cat a costat?
Multumesc
Citat din: bradutzu din Februarie 25, 2012, 10:57:58 PM
tipul asta de barca se inmatriculeaza in Italia?
In Italia barcile sub 10 metri de obicei nu se inmaticuleaza(legea cu dimensiunea de 10m e relativ de noua si la ei, de 6-8 ani). Daca nu a folosit-o pentru o activitate comerciala probabil nu a fost inmatriculata.
Multumesc Marlin!
Hai bradutzu cu poze , nu ne lasi sa asteptam mult. Cu inspectia anr se plateste in functie de cp motor si este valabila 2 ani, parca. La 23 CP eu am dat 2,5 mil acu 2 ani parca.
Pai pun poze daca o iau! Stau cu banii in mana si nu pot ridica barca pentru ca nu stiu daca o pot inmatricula!
Pana Vineri o descos eu cumva! ;D ;D
Vali as vrea sa ''vand '' barca asta veche sti ceva ?sa faca omu pretul.
Salut
am slefuit latura de jos si o singura latura in lateral . Sper sa intelegi Vali ceva di poze.
Poate pune cineva poze cu pompele si instalatiile de santina la salupe si Vali daca trebuie sa slefuiesc si latura cealalta pe chila? , sa ma apuc de treaba
Cred ca sambata ajung pri Gl si poate te vizitez , sper.
salut
tu ce tot slefuiesti si de unde sunt gaurile alea in barca?
da si tu mai multe detalii.........
:)) pai daca te scarpini ce patesti (i-ti da sangele) :)). Am observat cu ochiul meu magic:) ca pe chila apar doua malformatii sub forma de petice. La un studiu mai amanuntit am constatat ca ele nu aratau bine si chiar aparea o exfoliere . Fara nici-o teama am luat masina si am inceput slefuirea, apoi a aparut si umiditatea. Mentionez ca dopul la dublufund era desfacut si barca ridicata de prova. Apoi am avut senzatia ca am ajuns la o masa lemnoasa pe care am zgandarit-o si am obtinut doua gauri superbe :). Zambesc pentru ca am vb la tel si cu Vali si a spus ca nu este mare lucru. Doar ca trebuie sa intorc barca si tre sa demontez si parbrizul. Oricum ma batea gandul sa-l demontez pt polishare , dar barca se intoarce mai greu din cauza spatiului. Asa ca l-am contactat pe TATICU Vali si cred ca o sa punem un strat pe toata chila sa vedem ce zice.
Apropo barca nu are material lemnos pe chila.
Atentie mare la achizitionarea unei ambarcatiuni , trebuie inspectata milimetric tot corpul , eu marturisesc ca am fost indragostit din poze mai mult decat la primul contact, dar cu timpul ii voi reda adevarata valuare.
Atentie la polisarea parbrizului ca poate genera dioptrie!
mai bine te interesezi bine inainte de a incepe lucrul desi poate ma insel si nu apare!
Cred ca mai curand e vorba de opacizare ;). Trebuie intai facuta proba pe o suprafata mica, pasta de slefuit trebuie sa fie cat mai fina, iar daca rezultatele nu sunt bune, ramane de inlocuit cu plexiglas - se gaseste azi la discretie.
Ooooooooo bene ati revenit domnu ... profesor , nu prea v-am mai vazut printre pamanteni .:)
Dar de slefuit ,ce fac? , slefuiesc tot trapezul chilei? . Cred ca ajung sambata prin Galati poate ai timp 10 min de povesti .
Tu stii ca eu nu spun nimic pana nu vad la fatza locului ;). Mai bine vorbim direct la tine la cuibar, cand mai am drum pe acolo.
a venit caldura ..... hai la lucru !!!!
am chituit si in chit am pus si fire de fibra dupa care a urmat slefuirea si a iesit ......
revin cu poze dupa ce bat si fibra , apoi slefuirea finala slefuirea finala
am slefuit chitul dupa care a urmat fibra
am vopsit cu vopsea la spray si stiu ca era momentul de o vopsea totala de antivegetativa dar ..... la anul acu urmeaza sa o intorc dupa care montarea scaunelor minitop prelata etc...
marturisesc ca i-mi era teama la inceput sa lucrez cu fibra dar acum mi se pare usor , ce am observat ca pt straturi de finisaj este mai buna fibra aceea batuta si nu cea de impletitura de sac.
ii multumesc lui Vali pt asistenta si sa vedem ce o sqa iasa.
Dragi prieteni avem fel de fel de emisiuni : ROMANII AU TALENT , VOCEA ROMANIEI , MASTER CHEF , smd... ce ar fi daca am avea si noi o emisiune gen WILER DILER SAU overhauling cu d omnul Vali in rolul lui CHIP FOOSE si cu noi in gasca nebuna de reconditionat. Ce ati zice? parca vad cum Vali il intreaba pe Mihai Irimia ce-i facem la motor penoi ne pune la slefuit , alti tapisat polisat etc si sa ocupam si noi o seara pe saptamana la TV , ar fi ceva ,nu?
mi-ar placea sa vad comentarii
Salut Adi, in primul rand ti-a iesit foarte misto reparatia. Maine-poimaine iti deschizi atelier de reparat barci la Braila, mai ales ca e cam lipsa :D.
Despre emisiunea gen Wheeler Dealer: cel mai bine ar fi sa facem o asemenea emisiune direct pe forum :P. Adica fiecare sa arate ce ii iese din maini, sa ne ajutam intre noi, si la final sa ne dam in gashca pe ape :).
Mai demult propusesem o chestie in stilul Biker Buildoff, care la noi sa sune "Boater Buildoff". A ramas sa ne decidem care si ce construim, si la sfarsit sa se vada ce a iesit din mana fiecaruia. Insa, spre deosebire de emisiunea de pe Discovery, noi ar urma sa ne ajutam reciproc, nu sa ne tachinam ca motociclistii aia barbosi si tatuati :).
Ideea ta e misto, dar accesul pe ecranele TV e conditionat de personaje nu tocmai OK (vezi DD - Senzationescu). In schimb, internetul e larg deschis, deci singura chestie care mai trebuie e sa ne apucam de treaba...
da da Vali dar ce ar fi ca noi sa-i furam barca lui cutarescu o imbunatatire doua si poc de ziua omului i-am facut barca mai frumoasa.
Rog meseriasii sa ne explice si noua cum se face o prelata de unde se incepe , principiu de croire si '' smecherii de meseriasi '' . Rog frumos celor care se pricep sa comenteze subiectul.
Inca o data Vali multumesc pt ajutor oricum vreau si eu 2 l rasina cu toate cele ca le-am imprumutat ce am folosit , cand mai trec eu pe la tine..
Eu am o sugestie, nu stiu daca nu cumva gresesc, tu sa-mi spui: Ce-ar fi sa luam exact barca tatalui tau, din lemn, pe care voiai s-o vinzi, si s-o reparam, sa inlocuim lemnul rau, s-o imbracam intr-o fibra cu epoxy, s-o vopsim, si sa-i dam seniorului o barca noua? Acum tu stii mai bine ce mai e cu barca, daca se poate face etc. Cred ca ar fi o mare bucurie pentru omul care spuneai ca te-a invatat sa pornesti motorul la barca :). Daca gresesc cumva, imi cer scuze anticipat.
Da Vali stiu ce zici dar o data cu ani s-au schimbat si oamenii si vremurile si desi ai declansat un taifun in sufletul meu nu este posibil acest proiect , nu pt ca barca ar fi intr-o stare catastrofala , ..........
Oricum multumesc pt idee si daca sti pe cineva care nu-i este teama de lucru si vrea sa vina sa o vada.
sunteti invitati sa vizionati ceremonialul de logodna intre mstr si miss chiar de la prima lor intalnire
acum am dat de o alta problema ( help please !!!!!!) cablurile ce duc la motor ingreuneaza virarea spre tribord datorita rigiditatii cablurilor. nu este mai bine sa le scot din bas in cuva prin lateralul din tribord?????????????
La FIBERLINE-ul meu vin prin tribord(pe lateral) pe langa directie.
am rezolvat problema rezultatul este k
dupa lupte seculare cu ploaia si cu firele am reusit sa ( aproape) sa finalizez instalatia electrica .
Aceasta cupride urmatoarele : - 2 prize 12 v
- un panou de comanda cu 5 butoane si un ceas
- un radia casetofon
- 2 lampi tribord -babord
- lumina de ancora
- iluminat interior barca
deocamdata atat
i-mi cer scuze pt poze nu sunt clare dar realitatea m-a facut sa ma simt bine dupa o zi de lucru
Bravoooooo
arata bine!astept o invitatie sa o vad pe apa si poate ma ai si de client......
ms bradutzu , mai am putin si m-a dau si eu cu ea . Abia astept , mult a fost putin a ramas.
Bradutzu , u? , nu ai mai zis nimic , ce ai facut cu scaunele? cum a mers pe apa? VB
Pe apa nu am reusit sa merg cu ea decat 10 minute ca dupa ce se incalzeste nu mai merge in parametri!
Cu scaunele ink nu am facut nimic, am gasit sa le schimb dar ink adun ani ca sunt destul de scumpe!
in cateva zile o sa-ti prezint si eu scaunele mele. ele sunt gata dar tre vopsite si montate
In primul rand trebuie sa rezolv motorul!
Iti imaginezi cum a fost ca in ziua plecarii dupa ce am testat barca sa o dezgat de masina si sa plec in delta fara ea :-[
Asta este dar abia astept sa merg in delta pe 15 iunie cand se da drumul la pescuit si atunci........
o poza vazuta de sus , suntem aproape de lansare , urmeaza ultimile finisaje
Bravo
Foarte frumos arata!
sa te bucuri de ea si sa ne intalnim pe apa cu ele!
Vineri ma intalnesc cu Mihai Irimia si sper sa ii dau de cap la motor dupa care ma apuc si de restul
Important pentru mine este sa fie gata la terminarea prohibitiei pentru ca altfel nu vad sensul sa o dau la apa!
Abia astept sa pescuiesc pe Dunare din barca mea! Va fi inca un vis devenit realitate!
Citat din: ionitzady din Aprilie 20, 2012, 10:00:10 AM
in cateva zile o sa-ti prezint si eu scaunele mele. ele sunt gata dar tre vopsite si montate
salut,
de unde ai luat scaunele ?
ms
scaunele sunt de la ...... '' hai tramvai si ma du acasa '' cehoslovace parca
gata , azi am dat-o la apa . Satisfactie 90 % i-am dat blanaaaaaaaaaaaaa si gliseaza usor cu 2 persoane .pun poze mai tarziu .
Zic 90% pt ca mai am pana ma obisnuiesc cu ea , cea veche era mai mare si mai stabila . Cand te urcai in ea nu prea simtea ..... .
Ne auzim mai tz
pozele nu au iesit asa cum am dorit , din cauza distantei dar tre sa respectam si pe altii si nu buteam balaci cu valuri BAZA NAUTICA.
Aha dati-mi voie sa-l prezint si pe fratele meu care a avut bucuria sa se dea cu barca
Super misto, sa fie intr-un ceas bun :). Ai investit ceva munca si bani in barcuta, dar de acum ai jucaria ta, care dupa cum se vede se misca foarte bine. Sa ne spui in timp cum stai cu consumul la motor ;).
Bravoooooo!
Abia astept sa pot si eu pune poze cu jucarica mea pe apa! :)
Foarte frumos arata pe apa!
cum se zice '' sa culegem roadele muncii noastre '' , iar pana o da drumul la pescuit stam pe mal , spalam barca si asteptam ......
Salut,
Dupa parerea mea barca e o Cigala & Berttineti, model Acrobat V 460 ( parca), eu am un model asemanator V 490. Constructia este identica, lemn imbracat, armat cu fibra de sticla.
Eu am avut probleme usoare, relativ identice cu ale tale, am mai intarit oglinda ca avea fisuri ale fibrei - mici, lemnul oglinzii parea destul de bun ( cred, nu am experienta asa multa), cu toate ca era moale, e lemn stratificat. Am demontat-o toata, am intarit-o, i-am dat antivegetativa si am vopsit-o cu produse dela international ( super vopsele!), dupa care montat tot cu suruburi de inox si silicon la greu.
Acum sunt la interior, montaj motor, montat rezervor fix, furtune guri de aerisire, instalatie electrica.....etc.
salut Danillo ,barca nu este lemn cu fibra , are cateva placaje cu fibra in unele locuri , dar in rest este doar fibra . Barca nu am vopsit-o deloc am muncit la ea din oct 2011 pana apr 2012 cand m-am uitat in urma nici nu stiam de ce atat, dar am luat-o la mana bucatica cu bucatica . Am intarit bordurile la interior ( cu profil C-eu de rigips tribord-babort) , a venit asa ca un pod de cabluri electrice , si lemn prova-pupa. Am mai intarit cu o tabla metalica +intaruturi met axul la volan fata de bordul de fibra + bara de inox de care se tine pasagerul. Pune si tu ceva poze cu a ta , despre denumire nu stiu ce sa zic decat ca pe pro barca este una identica si se numeste IRVY-IRVY.
O sa pun cat pot de repede, asa cum am spus inainte sunt in santier si mai am ceva de lucru, lucrez pe apucate si braca se afla la 20 Km de Bucuresti. Sunt foarte mandru de ce a iesit!
Din punct de vedere constructiv barcile noaste sunt foarte asemanatoare!
Ne auzim!
k , astept :)
dupa o lunga periada de timp am mai ajuns in fata calculatorului asa ca sa mai scriem si cateva randuri:
ma pot numi fericitul posesor unui alt motor fata de cel cu care am inceput sezonul , am cumparat un YAMAHA autolube de 30 hp 3 cilindrii , dupa lungi momente de stres create de mine pt VALI ( pt o mai buna informare) am reusit sa-l cumpar.
cand la-m pus pe barca ( comanda la maner) si am facut prima tura cu el , dezamagire totala , barca se apupa si eu nu vedeam in fata . A doua zi m-am chinuit am cuplat comenzile pe fata si surpriza totala ...
VITEZAAAAAAAAAA>>>>>>>>>>>>
nu am reusit sa fac poze cu motorul pe barca poate diseara , dar pun poze cu noul meu prieten.
Stiu ca am mult de lucru la iarna dar sper sa am noroc de el.
Am multe intrebari despre el ; - consum ?
-unde vad incarcarea bateriei ?
-in fata carboratoarelor avea un filtru?
-cum verific starea lui de sanatate?
astazi a fost o zi dezamagitoare , cilindrul de sus nu a lucrat si eu nu am putut face proba cu trei in barca.
posteaza aici toate literele si cifrele de pe placuta de indentificare , pentru ai obtine schemele de reparatie
Sau poti sa mai scrii si la topicul despre motoare outboard Yamaha, aici: http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,245.0.html (http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,245.0.html)
revin la mine in casa cu povestea motorului meu , pt ca nu vreau sa incarc sectiunea YAMAHA cu povestile mele care poate plictisesc.
Si vreau sa incep prin a ura un LA MULTI ANI tuturor colegilor si colegelor si cea ce-mi doresc mie va doresc si dumneavoastra.
Astazi am cam pus punct unui proiect pe care l-am inceput odata cu achizitionarea lui YAMAHA 30 hp care s-a dovedit a fi o achizitie nu tocmai k , dar nu-mi pare rau de el , a urmat un al doilea YAMAHA de doar 25 hp cu care am inceput cea mai grea revizie ( cu scoala de la primul) facuta la un 2 timpi .
La pornirea motorului pe uscat , la prima cuplare mi-a sarit ulei din cisma , ce m-a determinat sa pornesc revizia. Problema a fost ca motorul a mers in apa sarata si cand am inceput sa demontez au inceput belelele : suruburi rupte in cisma corp pompa intepenit si spart ulterior si multe altele .....
astazi am strans ( in ciuda faptului ca a fost sarbatoare ) ultimul surub la motor de care sunt mandru cum arata si sper sa nu ma dezamageasca. Multumesc tuturor de sfaturi si sper dupa reglajul de final sa fie k
arata foarte bine, felicitari si la multi ani
salut,sunt nou-nout pe capcompas,si ma felicit pt. asta.Am gasit aici,baieti dupa inima mea ,nebuni dupa barci motorizate si nu numai.Am recuperat si eu o barca italiana lasata de izbeliste cu L=4,30m l =1,78[cu tot cu banda de protectie],inaltimea oglinzii=54cm ,inaltimea copastiei max. 70cm,greutate aprox.200kg[abia am intors-o cu fundu-n sus 3 insi cu ajutorul unor parghii si funii].Este un papuc cu parbriz[cam matuit],fund dublu bancheta fata2 locuri+bancheta spate3 locuri,ambele avand cutii de depozitare.A....si mai are volan ...atat..Am un motor vechi in 2t yamaha 20AE653, fara capac si l-am desfacut bucati:impeler uzat[am gasit 2 buc. de cauciuc de5mmx10mm ruptedin pale],3 prezoane cu material izolant la mijloc m8rupte ,inchizatorul capacului rupt,parghia de acceleratie[de unde pleaca cablul din lat.capacului]rupta,fara maner[a fost adaptat pt comanda la dist.,prin montarea unui surub cu o nuca in cap ,pe manerul de ridicare a motorului] .Dati-mi pareri va rog despre barca [dupa pozele care sper sa le pot pune]si despre motor daca se merita reparat[eu tare mult as vrea pt. ca la capitolul financiar....].Mi-ar mai trebui caseta si cabluri pt guvernare,cabluri acceleratie si schimbator ,furtun,rezervor, pompa amorsare ,pompa santina[sh-ri,sa ies mai ieftin]VA MULTUMESC CA EXISTATI1!!!
Salut dany si bun venit pe capcompas.ro.
Despre barca din poza, in afara ca va fi nitica munca la partea cosmetica, parerea mea e ca ar trebui s-o mai usurezi, ca sa se miste bine cu motorul despre care spui ca-l ai. Mai ales ca unghiul V-ului fundului e oarecum pronuntat, iar barca lata. Am un amic la mine in targ care are acelasi tip de barca, si a inceput deja s-o usureze.
Despre motor, daca poti face rost de piese, cred ca-l poti aduce in stare buna de functionare. Am reusit eu sa readuc la viata un cadavru de Privet rusesc, deci nu vad de ce n-ai reusi si tu cu Yamaha. Cel mai bine e sa ne pui cateva poze, sper sa ne dam seama, cu toate ca personal prefer sa am lucrul in fata ochilor. Daca ai cumva probleme cu atasarea pozelor, te rog sa ne anunti. Mai pune-ne te rugam si niste poze cu barca.
Despre accesorii, trebuie stat la panda pe probarca sau pescuitul.ro, se mai gasesc la sh. Daca nu, sunt cateva magazine online cu preturi mai bune, eventual putem sa le luam ofertele la discutat.
Spor la renovarea si reechiparea barcii, si inca o data bine ai venit :).
multumesc mult Vali! am mai atasat ceva poze si voi incerca sa mai atasez cateva.
Vali as aputea sa imbrac lopetilea astea in fibra si sa-mi fac o pereche de lopeti frumoase? Cred ca provin de la o pneumatica dar i-mi plac tare mult
Si mie imi plac ...Sunt foste padele de caiac. Aveau o zona cu sectiune patrata ,Se taiau la lungime .si se lipeau in 90 de grade ...cat avea nevoie sportivul ...dupa care zona patrata se strunjea sau se ajusta pur si simplu ...se facea cilindrica. Rezulta o padela de caiac. Acum sunt altele din fibra de carbon...model nordic, cu conturul studiat,intors ca o lingura ...sa prinda apa. Am avut si eu, Erau facute la Reghin. Le-am prelungit cu teava de duraluminiu . imi cam inegream mainile dupa ce trageam o jumate de ora la vasle, dar erau bune.
nu cred ca au fost padele nici pagai , cred ca au fost pt vreo barca pneumatica ceva , dar daca le-as imbraca in fibra ( pt rezistenta ) si prelungite cu ceva cred ca ar iesi ceva frumos si telescopuc ( cu mufa de imbinare ) ce ce ar imbunatati confortul si spatiul din barca
Sunt padele ...Vreau si eu o pereche . ..daca stii pe undeva. De imbracat in fibra e pacat. Sunt frumoase si usoareasa cum sunt. Dai cu rasina epoxidica pe ele si ies de artizanat.
Pe vremuri...era un antrenor la Dunarea Galati . Totolici Isac il chema. El m-a invatat sa merg in caiac...Nu mai stiu nimic de el...Ai lui stateau la stadion la Dunarea. Taica-sau era administrator... .Ne-am intalnit la Pitesti la baza de caiac Bascov...Am facut mare chef ...si am prins si peste ...cum stim noi ...La un moment dat a fost exclus din federatie ...Cica o luase pe ulei... Pacat . Un om cu o inima mare...
Primul meu motor de barca a fost un Saliot de 2cai ...testat pe lacul Catusa in Galati. Facam si baie acolo, ne dadeam cu caiacele...Putzea apa a gudron tare de tot ...Asta era acum 25 de ani. Din doua capete de padela mi-am facut vasle. Erau identice cu ale tale ... daca as mai gasi o pereche ...Foarte bune au fost. :)
placajul mi se pare cam firav , motivul imbracarii in fibra, deci este suficient o mana doua .... de rasina
Padela e facuta sa fie elastica ...si usoara . Ai strapazane sau furcheti la barca? Baga-le in teava de aluminiu ...sa treaca de strapazan. La furchet mai trebuie si manson de cauciuc...Dar nu se rup daca tragi constant...cursa lunga , nu in socuri.
Dragi prieteni azi am patruns si eu in dublufundul barcii mele , se vede in poze , si am descoperit o longitudinala pe mijloc a carei fibra de sticla ar mai avea nevoie de ceva mangaiere .
Vali ce parere ai de ceea ce am facut ? si ce ai mai face tu ?
Ce fel de tesatura din fibra e aceea?
Nu arata ca biaxialul de la barca lui Vali. Nici macar a stratimat nu arata. Parca a fi bucati de fibra inglobata in rasina poliesterica si apoi spreyata chestia asta in mold. Asa este? Se poate asa ceva?
nu stiu Mihai ce cum si ce fel poate'' sef'' Vali ne poate ajuta. ultimile 2 poze sun pozate spre pupa , iar restul spre prova .
Cred ca e Roving ...fibra de sticla snur, aplicat prin pulverizare cu pistol , tocatura de snur, rasina si intaritor dozat . Asa e facuta si pilotina mea de acum 30 de ani. Se prezinta bine. Eu zic s-o lasi asa cum e.
Intr-adevar se vede ceva gen chopper-gun (roving tocat), dar in unele zone abia se observa si niste mat. Oricum, cel mai bine ne dam seama "live", si mai putin din poze.
N-am inteles exact care e problema cu longitudinala (mie-mi pare varanga). Se misca paiolul, sau se misca varanga?
Cred ca varanga a fost lipita de carena . Paiolul a fost adaugat ,dar nu a mai fost lipit. Cam asa se procedeaza. Nu mai ai cum sa-l lipesti de varanga.
Paiolul cand calci pe el cedeaza elastic pana se opreste in varanga. Mai ales dac omu-i greu...Barca arata bine...cred ca e Vega .
Deci...Cura de slabire ...La 75 de kilograme nu mai trosneste paioul...si barca alearga mai tare. :) ;D
Cam asa e, de obicei varangele se prind de fundul barcii cu mat. Sunt si constructori mai grijulii care prind si paiolul de varange: se prinde in holzsuruburi cate o stinghie de lemn in partea superioara a varangii, iar paiolul se prinde tot cu holzsuruburi de stinghie. Totusi nu e cazul la barca noastra. Oricum, problema nu cred ca e prea importanta, poate ne uitam cand mai ajung prin Br.
Asa este paiolul flambeaza , dar foarte putin insesizabil chiar , nu trosneste nu face nimic , sunt foarte multumit de de paiol si forma lui . Sunt extrem de bucuros ca am reusit cu aceste doua '' tambuchiuri '' am reusit sa patrund in dublufund pentru o intretinere mai buna. Longitudinala '' VARANGA'' nu se misca deloc , este foarte teapana dar ,am constatat niste umflaturi de fibra si vreau sa ma joc putin cu fibra pe unde pot.
Oricum cred ca am facut bine cu cele doua orificii , deoparte si de alta a varangei , pt a aerisii si scoate evantuala apa , care a existat anul trecut. Despre orificiul din pupa nu stiu ce sa fac , as renunta la el si l-as astupa . Multumesc tuturor pt interes , iar barca ar fii un IRVER - IRVER , conform documentelor ce le avea un vanzator la o barca identica de pe net.
Da, e Ilver.
Lasa orificiul din pupa, ca nu ai pe unde sa scoti apa . Ai facut capacele de vizitare...dar e foarte greu sa scoti apa pe acolo. Exista dop filetat ...dar si dop din cauciuc cu un surub,care prin strangere umfla cauciucul .
Da ADI , am dop filetat , dar parca tot i-mi este teama ca intra apa pe acolo , PARANOIA :)
deci Vali , si nu numai , este vreo problema in modul asta de prindere a motorului pe barca. Si ma refer la distanta intre ventuze si muchia oglinzi , mentionez ca voi prinde si cu suruburi ( 2 la numar) motorul
astept comenturi
si inca o poza care sa arate ridicare motorului ....
Inainte de fixarea finala, mai bine faci proba cu motorul si barca pe apa. Asta inseamna sa umbli la trim pana iti place cum se aseaza barca la glisare (mai ales ca la motor ai si hydrofoil). Cred ca poti cobori putin motorul, din ultima poza se vede ca mai e "loc de manevra", plus ca la reducerea trimului e posibil sa constati ca e prea sus placa anti-ventilatie.
Spatiul in care se prind menghinele mi se pare insuficient pentru o exploatare in siguranta, chiar si la conicitatea data de pana. Asa ca eu as prinde motorul in 4 suruburi. Daca te uiti, ai si la extremitatea inferioara a placii exterioare 2 gauri pentru suruburi. Am avut acelasi timp de motor, si are 6 gauri pentru suruburi.
hmmm , ne pregatim sa o dam la apa , ( pt bradutu) daca i-ti plac scaunele tapitate povestim cum si unde
Beton...poate ne spui si noua ca sa iesim impreuna..ca nu am iesit pe apa inca...apa prea mare si nu prea aveam unde sa parcam safe...Poate ne spui ...daca ai fost...unde si daca este intrare din bratul Bunarii in balta Blasova???? Dupa hartile din satelit parca nu ar fi ...dar cine este de prin parte aia ar trebui sa stie sigur. Iar despre barca si puiut ..super amandoi...si impreuna si separat.
draga Catalin , daca te referi la BLASOVA , balta in forma de potcoava din IMB nu are iesire la dunare , este un LAC cu apa statatoare care are lagatura cu DUNAREA doar prin panza freatica . Intradevar in urma cu mult mult timp Blasova era un brat al dunarii , cel putin asa am fost invatat si asta stiu eu despre Blasova.
Cat despre barca , nu am dat-o la apa , sper saptamana viitoare . Acum doua zile am vazut barci acostate vis-a-vis , unde cred ca este foarte frumos. Abia astept sa ajung in padurea inundata.
Pot sa garantez ca padurea inundata este un vis au reaparut egretele,ratele si mai ales lebedele,foarte frumos....
How to make an rc boat trailer easily with few materials (http://www.youtube.com/watch?v=vabfQAjTduU#)
ca tot zicea Vali ca brailenii impopotoneaza deocheatele lor , vin si confirm regula ...
ma pot lauda si eu cu mult visatul turometru
turometrul,turometru.....................volanul este super. ;D
L-a luat in casa,ca s-ar putea sa-i fure careva barca din spatele blocului ;D ;D ;D Nu te supara frate,nu m-am putut abtine ;)
:))
:))
:))
l-am demontat pt a nu ma incomoda la montaj , iar de furat nu o poate fura pentru ca am lasat ancora pe beton :o
Dragii mei a venit randul banchetei spate sa primeasca putina atentie asa ca dupa un lung si minintios studiu , am decis sa las bancheta veche si sa vin cu doua perne ( sezut + spatar ) cu care sa fac ce vreau , sa le pun la plimbareala , '' sedinta foto '' :o , sau sa dorm pe ele in barca . Dupa ce am prins curaj, am croit materialul si am cautat pe cineva sa le coasa ... , dupa un timp m-am jucat cu bolduri si cand am vazut ca prinde forma mi-am adus aminte ca am o masina de cusut si ca nimeni nu s-a nascut invatat asa ca ... puteti vedea ::) ::) ::) :P :P :P
dupa multe probe am decis sa intru-n masina
si am decis sa punctez cateva capse sa vad cum arata . nu este de final si materialul nu este intin cum trebuie ,doar cateva capse sa stea cat de cat
si inca cateva
frumos,felicitari.
bidonul de langa calorifer...................feteasca regala? ;D
sau este ceai de musetel si-l tii la cald? ;D
Ce ochi de vultur ai. Eu nu am remarcat bidonul. Sper sa fie feteasca, ca este o buna ,, inspiratie" la ce scaune frumoase a facut.
Nu , nu este feteasca dar cred ca nu dezamagesc... , este palinca din aia veche statuta in butoaie de prin maramures ;D
Citat din: ionitzady din Martie 06, 2014, 12:48:28 PM
Nu , nu este feteasca dar cred ca nu dezamagesc... , este palinca din aia veche statuta in butoaie de prin maramures ;D
extraordinar!!!!! cum pot unii sa ate cu dusmanul in casa. ;)
Citat din: ionitzady din Martie 06, 2014, 12:48:28 PM
Nu , nu este feteasca dar cred ca nu dezamagesc... , este palinca din aia veche statuta in butoaie de prin maramures ;D
;D ;D ;D nu creaza dependenta ajuta la imaginatie ;D ;D ;D de aia au iesit asa
faineDaca aveai o sursa de burete cu celule deschise ( nu absoarbe si nu retine apa)....era chiar profi pentru ambarcatiune .
Felicitari !
Multumesc pt aprecieri , bradutzu a pupat putin din "inspiratie" (adica palinca) iar dany a fost martor . Cat despre lucrarea mea a fost low cost cu materiale " reciclate"
Citat din: ionitzady din Martie 06, 2014, 02:45:30 PM
Multumesc pt aprecieri , bradutzu a pupat putin din "inspiratie" (adica palinca) iar dany a fost martor . Cat despre lucrarea mea a fost low cost cu materiale " reciclate"
Ce noroc au uni...." inspiratie". :( daca situatia impune asta e....
Citat din: ionitzady din Martie 05, 2014, 06:48:36 PM
Dragii mei a venit randul banchetei spate sa primeasca putina atentie asa ca dupa un lung si minintios studiu , am decis sa las bancheta veche si sa vin cu doua perne ( sezut + spatar ) cu care sa fac ce vreau , sa le pun la plimbareala , '' sedinta foto '' :o , sau sa dorm pe ele in barca . Dupa ce am prins curaj, am croit materialul si am cautat pe cineva sa le coasa ... , dupa un timp m-am jucat cu bolduri si cand am vazut ca prinde forma mi-am adus aminte ca am o masina de cusut si ca nimeni nu s-a nascut invatat asa ca ... puteti vedea ::) ::) ::) :P :P :P
Ce material ai folosit ?
Cele 2 perne ( sezut si spatar) sunt facute pe placaj osb de 6 care urmeaza sa fie ramforsat cu un strat de fibra pe care v-a fi lipit burete obisnuit. Buretele va fi imbracat cu ceva impermeabil si la urma vinyl care se vede.
astazi am pus prima piatra la temelie, am inceput constructia peridocului .
daca Vali considera ca trebuie deschis un nou topic , nu am nimic impotriva dar nu am vrut sa incarc forumul cu chesti inutile , peridocul este facut low cost dar sper sa iasa ceva misto , deci sunt deschis laudelor , criticilor si sfaturilor
SI ASA A INCEPUT SA IA NASTERE
dupa care
mai avansat
Salut Ady,ai pregatit-o de Dunare?Cand o dai la apa?
he he tati mai dureaza , dar nu ma grabesc ca oricum nu ma duc la peste pana-n prohibit . Vreau sa ma axez pe confort si gadgeturi
Nu te duci,eu as iesi si maine.Sper ca saptamana viitoare sa ma apuc de uleiuri filtre si pompa de apa si cred ca ies cu ea.
Spor la treaba
banuiesc ca peridocul nu este pt omologare rar.
sau?
nu, nu este , dar ? ce nu este-n regula
a venit vremea integrarii in gasca cap compas si , scuze cristii , am modificat putin pt a ajusta la micuta mea barca
si pentru ca m-am simtit plin de idei am decis sa mai luminez mediul inconjurator
si asa arata la final , sper sa-mi lumineze lansetele la pescuitul nocturn
Citat din: ionitzady din Martie 20, 2014, 09:39:54 PM
a venit vremea integrarii in gasca cap compas si , scuze cristii , am modificat putin pt a ajusta la micuta mea barca
Nu e nici o problema ca ai modificat..............cred ca e mult mai bine sa decupezi marginea albastra complet,asta asa de ...."control", ideea .........important e sigla capcompas ;)
pe cea de la tribord asa am facut-o, am decupat-o complet , dar apoi am lipit la loc cadranul albastru latura cu latura , pt ca atunci cand Florio v-a trece pe la Braila si nu v-a vedea si cadranul albastru nu se va mai opri :)
deja sunt invidios la maxim pe braileanu asta cu salupa lui italiana
cred ca vrea titlul ptr cea mai bibilita barcutza!
astazi am reusit sa montez si sa le fac functionale , mai ramane curatenia finala si poate sa-si ia drumul LA APA . Daca v-a uitati foarte atent acum am comenzile audio LA VOLAN :)
si gata cu lustruirea si hai cu ea la apa , nu v-a suparati dar sa manevrez masina cu peridoc si barca nu a mai ramas timp de mai multe poze
Ady, nu te zgarci cu pozele si arata-ne si peridocul ala la care ai mesterit toata iarna! ;)
Cand v-a fi gata nu v-a ramane nebagat in seama , dar acum ca e vara , ca un greiere, l-am lasat in beci si calaresc Dunarea ;D
Citat din: cristiantutuianu din Martie 21, 2014, 09:13:23 AM
Citat din: ionitzady din Martie 20, 2014, 09:39:54 PM
a venit vremea integrarii in gasca cap compas si , scuze cristii , am modificat putin pt a ajusta la micuta mea barca
Nu e nici o problema ca ai modificat..............cred ca e mult mai bine sa decupezi marginea albastra complet,asta asa de ...."control", ideea .........important e sigla capcompas ;)
pfoai... pescuit nocturn? ma auto-invit si io da nu stiu drumul pe apa de pe Bega pana pe Dunare...
pai este simplu : asa cum odata toate drumurile duceau la roma asa toate raurile duc la dunare si ... a nimerit orbu braila si tu ... pai cum asa ? si hai mai repede ca imediat urmeaza 2 iesiri a cate 3 zile pe balta
mda, ficamea acu face 3 luni, deci mumasa nu imi da liber inca....
o sa latru si io pe langa poze facute de altii si amintiri redate pe forum deocamdata. da ma revansez eu cand face fata anu.
aoleuuuuuuuuuuuuu i-mi este mila de tine , i-mi aduc aminte de mine ca pana la un an >:( >:( >:( >:( :o :o :o :) :) :) :)
dupa care lux si ... SA-TI TRAIASCA .
Cateva weekenduri le-am petrecut cu familia la plaja timp in care motorul s-a comportat impecabil si nu a facut nici-o problama . M-a bucur ca si colegul Kimi a rezolvat si el treaba si ce sa zi sa ne mearaga la toti motoarele si barcutele .
multumesc de urari si compasiune :))
motorul meu este in reparatii, ca avea axul distru si am facut altul pe comanda.. astazi l-am predat la mecani si astept sa il monteze si sa vedem ca totul ii ok, dupa care o proba.
si cu asta mai incheiem inca un sezon si ne retragem in barlog pentru hibernare unde v-om da drumul la povestiri si voie buna .
Apropo , peridocul este perfect echilibrat , adica cand ridic de cupla , nu o ridic cu un deget dar nici nu ma stofoc cu 2 maini . Mie mi se pare k ca daca ma misc in barca sa nu ma trezesc peste cap , nu ? ;D
Ti-ai pus elicea sub perna? ;D,sau te gandesti la ce-i mai rau :'( :'(
:)) nu am pus-o la un bat langa pat si am facut morisca de copii sa adorm mai bine ;D ;D ;D ;D ;D
Cum asa colegu Adi? Incepi hibernarea cand Dunarea se limpezeste si se stabilizeaza cotele numai bune de crap?
Da , asa este , cam acum s-au aliniat planetele pt pescuit , dar mi-am facut socotelile si pt 2 partide de pescuit nu m-am mai complicat sa mai am griji cu ea la apa .
Sper la anul sa ma inoiesc cu o prelata de mars care sa ma adaposteasca de vremea rea si Dunarea sa ofere conditii mai bune de pescuit , nu in al 12-lea ceas
Da ai dreptate , intr-un oras normal ai doua trei rampe cu program adaptat pt pescari , dar nu e cazul nostru al galatenilor .
Dar nu , fiecare cum se descurca si da din coate.
Citat din: ziuamarinei din Octombrie 24, 2014, 07:28:53 PM
Da ai dreptate , intr-un oras normal ai doua trei rampe cu program adaptat pt pescari , dar nu e cazul nostru al galatenilor .
Dar nu , fiecare cum se descurca si da din coate.
Mare problema in privinta asta...Nu stiu daca ai dat barca pe rampa de la bac dar tot timpul ai parte de sprancene ridicate.
Miercuri dis-de-dimineata vreau sa dau barca la apa dar trebuie mai intai sa intreb daca se poate la 6,daca nu cand vor doamnele.
da :( , avem si noi problemele noastre , dar nu asa . La orice ora din zi si noapte vreau sa fac manevra , o fac fara probleme .
Programul rampei de la bac Gl e foarte generos 9 am ... 4 pm . Ma mir ca fac fata. Culmea e ca si persoana responsabila si cheia de bariera sunt de la 6 la 21 prezente.
Citat din: ziuamarinei din Octombrie 24, 2014, 08:49:14 PM
Programul rampei de la bac Gl e foarte generos 9 am ... 4 pm . Ma mir ca fac fata. Culmea e ca si persoana responsabila si cheia de bariera sunt de la 6 la 21 prezente.
Asta spun si eu depinde cum te descurci...nasoala treaba..chiar le-am intrebat prieteneste daca dau barca la apa dupa 7-8 cand mai pescuiesc si cand ma mai intorc?
eeeeeeeeee ia sa v-a arate ady ce a mai mosmogit zilelea astea ...
nu am rezistat, am facut o proba locala acasa , dar mai am de finisat la scarita si mai este putin pana sa vina mai tare soricelul si sa ne apucam de treaba
bravo
f elegant si banuiesc ca relizata cu costuri minime!
ink odata ne arati ca se poate
da asa este , scara home made cu costuri mici , dar inca nu este gata mai trebuie finisat sistemul de prindere pe barca . Voi reveni la final cu poze ...
Citat din: ionitzady din Martie 15, 2015, 01:12:24 PM
da asa este , scara home made cu costuri mici , dar inca nu este gata mai trebuie finisat sistemul de prindere pe barca . Voi reveni la final cu poze ...
Salut Ady ! din ce material ai construit scara , sudezi cumva in argon tig sau wig ?
scara este din inox sudata cu electrozi de inox la un prieten care are invertor din ala mare la 380 V
Citat din: ionitzady din Martie 15, 2015, 05:58:50 PM
scara este din inox sudata cu electrozi de inox la un prieten care are invertor din ala mare la 380 V
Am cumparat un tig de pe internet si am luat o mica tiapa , nu mi-au livrat capsula de ceramica si electrodu pt arc electric tre sa le cumpar separat da nu asta-i problema ci gazul inert co2, aici in belgia e foarte scump si vroiam sa aflu niste preturi din tara poate cumpar in mai cind vin acasa , despre aparat pot spune ca e cel putin semiperformant si am de sudat neferoase: ino ,aluminiu , alama si cam tot ce se potriveste manusa pt plutitoare mult succes !
Salut Renata. Si eu sudez cu tigul, gazul co2 nu este foarte scump in jur de 160 lei, iar argonul cam 200 lei, asta numai gazul. Daca nu ai butelia te mai costa 650 in plus, care nu o mai platesti a doua oara ...o dai la schimb. Cu stima Florin.
Citat din: dflorin din Martie 16, 2015, 08:13:53 AM
Salut Renata. Si eu sudez cu tigul, gazul co2 nu este foarte scump in jur de 160 lei, iar argonul cam 200 lei, asta numai gazul. Daca nu ai butelia te mai costa 650 in plus, care nu o mai platesti a doua oara ...o dai la schimb. Cu stima Florin.
Salut Florin ! pretul cu care cumperi tu e generos, aici o butelie de 20l fara cias e 316 E, nu am nici o graba sa dau atitia bani insa am sa cumpar din tara mai milte consumabile. multumesc frumos !
Este un adeziv bun ? Cum se foloseste si ce lipeste ? ...... produsul este sika de ancorare. . Multumesc
Daca vrei sa protejezi gaurile din oglinda de apa, iti recomand masticul auto de la Sinto, culoare alba. Am tras cu ochiul pe la mecanicii de motoare de barca din zona.
Eu l-am folosit la doua barci si e bun. In iarna cand am dat motorul jos de pe barca a trebuit sa-l tai cu cuterul. Era beton armat. L-am folosit inclusiv la montarea sondei.
Citat din: ionitzady din Februarie 07, 2016, 03:03:07 PM
Este un adeziv bun ? Cum se foloseste si ce lipeste ? ...... produsul este sika de ancorare. . Multumesc
Este un produs foarte bun,depinde la ce vrei sa il folosesti.
L-am folosit la penetrari,treceri cablu,daca il aplici nasol si nu realizezi la timp,ai sa iti blestemi viata cand incerci sa il cureti.
Salut Ady,
Il poti folosi cu incredere. Dar asa cum spuneau si colegii nu il lasa sa se usuce ( nici macar pe scule) ca altfel nu vreau sa stii ce va fi la gura ta curatandu-l. Dealfel chiar ieri am fost prin Hor...ch si unde crezi ca era Sika al tau? La standul de tachelaj pentru ambarcatiuni ;) Trage tu concluziile...
Da multumesc , l-am gasit in targ si la 25 ron nu l-am lasat , va voi arata la ce am sa-l folosesc
Dragilor dupa cum stiti sezonul acesta ma rasfat cu alt motor cu cisma lunga adaptat la bar a mea cu oglinda pt cisma scurta . Adaparea a iesit bestial , usor de lucrat si arata bine si ca estetica . Performantele barcii au crescut semnificativ cam cu acelasi consum la distantele facute la pescuit . Deci motorul mai mare nu este mai economic dar este BESTIAL . V-a scriu pt ca am constatat la unele teste anumite chestii si vreau sa le stiti si voi.
Hidrofoilul i-mi asigura o viteza de maxim 56 km/h si o buna stabilitate si glisaj cu 4-5 pers in barca. Fara el barca a inebunit viteza a ajuns la 65 km , zboara foarte putin mai nabadaioasa si nu mai intra in glisaj cu 2 pers pe bancheta spate decat daca m-a aplec eu peste parbriz sau ma ajuta o pers din spate. Dupa care zboara , mentionez ca nu am trim electric fapt care ar rezolva aceasta problema .
Ia fa si un alt test : daca nu mai accelerezi cu cotul ...... ai sa vezi barca poate merge si cu 40-50 km/h !!!!! ;D ;D ;D