INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA

Creat de deltasub, Ianuarie 22, 2015, 09:24:02 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

sixone

In primul rand vreau sa multumesc initiatorului topicului pt. informatiile postate. Acum vreau sa-mi inmatriculez si eu in Belgia barca cumparata, care momentan e inm. in Romania. Din ce am citit printre primele randuri imi trebuie printre alte acte si:
- Certificat de constructie de la santierul care a construit barca (daca a fost construita in regim propriu, se face o declaratie pe propria raspundere)
-Certificat de conformitate de la santier. (se poate si un certificat de la un expert tip Registru naval)
Pt. barca mea nu am decat contract de vanzare-cumparare si carnetul de ambarcatiune? E suficient asta? Sa-l traduc si sa-l trimit pe asta in locul celor 2 acte?

napo

Ieri am primit si eu pavilionul de belgia, costuri totale 62 euro(inclusiv comisionul bancii) si 11 lei( timbrul).Actele le-am tradus eu cu google, si nu am trimis decat copie CI, ctr vanzare barca, ctr vanzare motor. Toata operatiunea cam 30 zile, permis pentru 5 ani.
La Port d'atache am trecut Mangalia, asta il trec in pupa cu litere de 10 pe barca, numarul nu il mai trec fiindca nu ma pot plimba prin delta cu derivor de 1,3 m.
La capitania mangalia am trecut sa la cer certificat tehnic care sa confirme ca barca este OK , ma gandeam sa il traduc si sa il trimit in Belgia. M-au luat astia de sus -sa vii cu actele barcii si motorului sa le dam in cautare internationala sa nu fie furate, dupa mai vorbim, dar daca nu o inmatriculezi in Romania nu iti trebuie. Eu le-am zis ca nu vreau sa o inmatriculez in Romania pt cateva iesiri la Balcik, fiinca la banii aia inchiriez alta barca.
Multumesc pentru sfaturi deltasub!
Urmeaza sa fac demersul pentru licenta de utilizare a statiei VHF. In Romania , ANCOM mi-a cerut 36 euro anual pentru fiecare statie pe care o folosesc, fixa sau mobila chirie pentru utilizarea spectrului. Am refuzat fiinca pot anunta politia de frontiera si prin telefon la plecare din port, deoarece nu stii cat de greu mai scapi de mmsi-ul pe care ti-l activeaza ei.

mariusbig

Napo , nu ti-au cerut conformitate pt. motor si barca ?
Unde ai trimis actele ? Unde le-a trimis si deltasub ?
Si eu urmeaza sa fac aceeasi operatiune si ma intereseaza toate detaliile te rog.
Multumesc.

mariusm piesenoi111

Am facut si eu asta-vara treaba asta....recomand Ooestende fata de Brusseles.
Citeste si povestea mea pe la pagina 4 a acestui topic.
Spor

mariusbig

Multumesc.
La multi ani celor ce sarbatoresc astazi.

napo

Nu au cerut conformitate fiindca barca mea este din '67 si motorul din '78.

mariusbig

Ok Napo dar pt. barca ta ce document ai trimis ? Doar contractul de vanzare cumparare in care ai specificat anul de fabricatie , dimensiuni , greutate ? Barca are ceva documente ? Cum ai demonstrat ca barca e din 1960... ?

rica

Salutare tuturor, am cumparat o barca din Italia anul acesta,Angelo Molinari 510V de la un santier naval din Sicilia, dar nu am decat act de vanzare-cumparare.Am cautat pe internet dar nu am gasit decat un tabel cu caracteristicile tehnice a modelelor scoase de ei, printre care si modelul AM/510V.
Acest tabel poate inlocui certificat-ul de comformitate ,(sau asa arata el) ?


napo

Citat din: mariusbig din Decembrie 07, 2015, 07:49:52 PM
Ok Napo dar pt. barca ta ce document ai trimis ? Doar contractul de vanzare cumparare in care ai specificat anul de fabricatie , dimensiuni , greutate ? Barca are ceva documente ? Cum ai demonstrat ca barca e din 1960... ?

Te intreaba in formular Santierul , Modelul iar acest model s-a construit intre 1965 si 1973 in diferite dimensiuni, 7,25 m 65-67 si 7,4m 78-73, Cred ca au verificat si ei, altfel nu cred ca sunt asa inconstienti sa te ia pe incredere, de asemenea se gasesc date si despre motoare.

mariusbig

Merci Napo. Cei care au inmatriculate barci in Belgia ne pot pune la dispozitie acea scrisoare/inaintare/prezentare catre autoritatile de acolo ? Ce trebuie sa contina ? Cum trebuie sa arate ? Eventual in franceza ?
Multumim anticipat.

mustatza

mariusbig nu inteleg la ce act te referi.deltasub a pus pe prima pagina urmatoarele informatii:

"- Formularul completat mai sus
                   -Dovada platii de 50 euro (scanata)La banca ca motiv se trece  numarul cuprins intre +++...........+++ din dreapta sus a formularului sau din anexa1. Fara dovada platii, cererea nu se ia in consideratie.
                   -Certificat de atestare a domiciliului si a cetateniei romane (se obtine de la primarie)
                   -Carte de identitate
                   -Actul de vanzare cumparare
                   -Certificat de radiere(daca barca a mai fost imatriculata)
                   -Certificat de constructie de la santierul care a construit barca (daca a fost construita in regim propriu, se face o declaratie pe propria raspundere)
                   -Certificat de conformitate de la santier. (se poate si un certificat de la un expert tip Registru naval)
Toate documentele trebuie trimise in copie si copii traduse in franceza. Nu se trimit originalele si nu trebuie legalizate.
Daca barca e mai mica de 7m in scrisoarea de insotire a documentelor  ssepecifica ca in Romania barcile pina in 7m nu se imatriculeaza."


daca te referi la formular,acela trebuie complectat pe site-ul lor si printat pt semnat.
eu am urmat pasii din prima pagina si totu la fost ok.
pt barca hellas ithaka pot oferi certificat de constructie de la santier si certificat de conformitate  traduse in fr.

mariusbig

Salut. Care e scrisoarea de insotire a documentelor ?

mariusbig

La barca mea nu am certificat de constructie cred . Am doar un certificat din Ungaria in care scrie in engleza,germana si maghiara , un carnet de ambarcatiune ,  " International card for pleasure craft " , cu numar de inregistrare , iar la " Builder-constructor " nu scrie nimic , in care este trecut fostul proprietar maghiar , datele barcii , lungime,latime,model,pescaj,deplasament si faptul ca avea un motor yammy de 50cp de 36,8kw, semnat si stampilat de autoritatile maghiare, dar nu scrie constructorul ambarcatiunii , valabil pana in iunie 2010 , deci barca era inmatriculata in Ungaria.
Acest maghiar probabil a vandut-o persoanei de la care am cumparat-o eu, un roman.
Eu am acest certificat in original si contractul de vanzare-cumparare intre mine si acest roman.
Crezi ca este de ajuns ?

mustatza

nu exista nicio scrisoare,totul decurge online.
din ce inteleg documentul pe care il detii nu este emis de un santier naval.
cred ca ar trebui sa incerci varianta constructiei in regie proprie