INREGISTRARE AMBARCATIUNE IN BELGIA

Creat de deltasub, Ianuarie 22, 2015, 09:24:02 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

deltasub

Citat din: aditm din Iulie 18, 2016, 05:20:39 PM
  Salutare , am primit si eu actele barcii de la belgieni, dupa 3 saptamani de cand mi-au trimis email ca actele au fost trimise catre mine si acum cand au ajuns am surpriza sa vad in certificat ca lungimea barcii e trecuta de 4,6m :'( in loc de lungimea reala 6m, nu stiu ce sa fac, sa le scriu iarasi despre treaba asta?ce sfat imi dati? toata stima
Daca au gresit ei, le scrii si le trimiti lettre pavillon inapoi, urmand ca sa- ti trimita alta. Daca ai gresit tu la completarea formularului, trebuie sa- l refaci si sa platesti din nou taxa.

aditm

 Nu am gresit eu, in cerificatul de omologare al barcii sunt trecute doua lungimi, lungime totala 5,98 si bag sama lungimea care sta in apa 4,60, si ei cred ca au gresit  trecand la lungimea totala lungimea care e in apa sau nu stiu cum sa ma exprim mai exact si din modelul barci (PILOTINA 600) reiesea ca e de 6m, frasu stie

momaul

Salut.Cred ca aici s-a strecurat confuzia .Eu la lungime am trecut lungimea barcii si la lungimea totala am trecut lungimea barcii cu motor outbord plus la prova lungimea ansamlului care sustine ancora .Ei in acte au trecut doar lungimea barcii ceea ce sa intamplat si la tine.Deci eu cred ca greseala ai facut-o tu cand ai mentionat lungimea care sta in apa.

ghrt

Citat din: aditm din Iulie 18, 2016, 11:52:21 PM
Nu am gresit eu, in cerificatul de omologare al barcii sunt trecute doua lungimi, lungime totala 5,98 si bag sama lungimea care sta in apa 4,60, si ei cred ca au gresit  trecand la lungimea totala lungimea care e in apa sau nu stiu cum sa ma exprim mai exact si din modelul barci (PILOTINA 600) reiesea ca e de 6m, frasu stie


In cerere ti se cer doua lungimi, lungimea totala si lungimea carenei, in nici un caz lungimea la linia de plutire. Trebuie sa completezi 5,98m la ambele rubrici (sau ceva mai mult de 5.98m la prima, dacă ai platformă, rolă ancoră în exterior etc şi 5,98m la a doua). Adică nici nu aveai de ce să le spui de 4,60m LWL.

aditm

 E posibil sa aveti dreptate si sa fi gresit eu dar daca in cerificatul barcii emis de fabrica constructoare sunt trecute asa lungimile, cred ca tot asa a trebuit sa scriu si si eu in formular, asa ma gandesc ca e bine, cred ca o sa le scriu email si sa ai intreb care e rezolvarea

pelicanul

Vad ca in certificatul de omologare din Italia apar trei feluri de lungimi:
Lunghezza f.t.  5.98
Lunghezza       4.60
Lunghezza di stazza 3.84

Acel f.t. de la prima valoare inseamna "fuori tutto" in italiana adica "length over all" (sau Loa) in engleza si "longueur hors-tout" in franceza. Eu zic ca acela trebuie trecut in actele barcii, daca ai o singura rubrica pentru lungime. Depinde insa si ce se cere in formularul pe care l-ai completat, nu stiu cum arata acest formular si nici carnetul de ambarcatiune belgian.

In mod normal trebuia trimis si certificatul de omologare pe email. Daca nu l-ai trimis, trimite-l acum impreuna cu explicatia de mai sus si roaga-i frumos sa corecteze greseala.


momaul

Salut.Astazi pentru prima data de, cand am inscis barca in Belgia ,m-am intalnit cu politia de frontiera.Noi pescuiam la  clonc cand a oprit langa noi salupa politiei de frontiera .Un ofiter ne-a intrebat foarte politicos daca cumva avem probleme cu barca sau cautam pestele cu sonarul.Am raspuns ca incercam sa gasim un peste cu sonarul.Raspunsul lor a fost,in regula sa aveti o zi placuta si au trecut mai departe .Ce m-a impresionat a fost ca la intoarcere dupa aprximativ 1 ora au fost singura barca care a trecut pe langa noi si a incetinit sa nu ne deranjeze.Toata stima pentru acel echipaj.

mariusm piesenoi111

Salutare
Am fost controlat de cel putin 15ori anul asta....totul f OK cu belgianca.

ghrt

Nici o problemă cu pavilionul belgian în RO, BG şi TR. Însă am fost întrebat peste tot de ce am port de ataş în RO? Am răspuns că statul belgian îmi permite iar eu am considerat că este mai bine să declar unde stă barca cel mai mult.

Florio

Citat din: ghrt din Octombrie 03, 2016, 12:57:39 AM
Nici o problemă cu pavilionul belgian în RO, BG şi TR. Însă am fost întrebat peste tot de ce am port de ataş în RO? Am răspuns că statul belgian îmi permite iar eu am considerat că este mai bine să declar unde stă barca cel mai mult.

Initial ma intrebam unde ai mai fost intrebat, daca in Romania, Bulgari si Turcia totul era in regula :) . Pe urma am concluzionat ca tot in tarile astea ai fost chestionat, insa n-a fost nici o problema.
Parerea mea e ca totul va ramane in limitele de "ok" cat timp nu devine un fenomen extins.
Dar sa nu anticipam, ca sa nu dam idei :)

ghrt

Peste tot în sensul că la toţi cei care au avut de a face cu scrisoare de pavilion, grăniceri, personal administrativ din marine.

deltasub

#221
Din octombrie procedura de inregistrare s-a schimbat.  La rubrica "Demandez ici votre lettre de pavillon en ligne" trebuie sa se inregistreze, apoi se continua cu procedura care are se pare cateva mici modificari. Se cere fotografia barcii, numarul CIN, si se poate plati online cu card.

stefand600

#222
Am gasit ca se poate si in Olanda. Doar ca este 300 euro si trebuie sa ai si permis de conducator.
http://www.pavillon-hollandais.com/?page_id=662
Stefan D

ghrt

Se poate printr-un intermediar cu domiciliul în Olanda. În Belgia înmatricularea se face direct, nu sunt necesari intermediarii.

momaul

Salut.Acum dupa ce s-a mai ivechit treaba cu inregistrarea in Belgia intreb din nou daca pentru a circula in zona de frontiera am nevoie sa iau aviz de la politia de frontiera si ce se poate intampla dac trec de exemplu in Ucraina,sau ma rog cum pot sa fac acest lucru legal.Dar daca trec in Bulgaria?