Salupa italiana de fibra

Creat de ionitzady, Decembrie 04, 2011, 02:41:16 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Danillo

O sa pun cat pot de repede, asa cum am spus inainte sunt in santier si mai am ceva de lucru, lucrez pe apucate si braca se afla la 20 Km de Bucuresti. Sunt foarte mandru de ce  a iesit!

Din punct de vedere constructiv barcile noaste sunt foarte asemanatoare!

Ne auzim!

ionitzady


ionitzady

dupa o lunga periada de timp am mai ajuns in fata calculatorului asa ca sa mai scriem si cateva randuri:
   ma pot numi fericitul posesor unui alt motor fata de cel cu care am inceput sezonul , am cumparat un YAMAHA autolube de 30 hp 3 cilindrii , dupa lungi momente de stres create de mine pt VALI ( pt o mai buna informare) am reusit sa-l cumpar.
  cand la-m pus pe barca ( comanda la maner) si am facut prima tura cu el , dezamagire totala , barca se apupa si eu nu vedeam in fata . A doua zi m-am chinuit am cuplat comenzile pe fata si surpriza totala ...
VITEZAAAAAAAAAA>>>>>>>>>>>>
  nu am reusit sa fac poze cu motorul pe barca poate diseara , dar pun poze cu noul meu prieten.
Stiu ca am mult de lucru la iarna dar sper sa am noroc de el.
  Am multe intrebari despre el ; - consum  ?
                                                   -unde vad incarcarea bateriei ?
                                                   -in fata carboratoarelor avea un filtru?
                                                  -cum verific starea lui de sanatate?

ionitzady

astazi a fost o zi dezamagitoare , cilindrul de sus nu a lucrat si eu nu am putut face proba cu trei in barca.

mario38

posteaza aici toate literele si cifrele de pe placuta de indentificare , pentru ai obtine schemele de reparatie

Vali

Sau poti sa mai scrii si la topicul despre motoare outboard Yamaha, aici: http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,245.0.html
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionitzady

revin la mine in casa cu povestea motorului meu , pt ca nu vreau sa incarc sectiunea YAMAHA cu povestile mele care poate plictisesc.
     Si vreau sa incep prin a ura un LA MULTI ANI tuturor colegilor si colegelor si cea ce-mi doresc mie va doresc si dumneavoastra.
   Astazi am cam pus punct unui proiect pe care l-am inceput odata cu achizitionarea lui YAMAHA 30 hp care s-a dovedit a fi o achizitie nu tocmai k , dar nu-mi pare rau de el , a urmat un al doilea YAMAHA  de doar 25 hp cu care am inceput cea mai grea revizie ( cu scoala de la primul) facuta la un 2 timpi .
   La pornirea motorului pe uscat , la prima cuplare mi-a sarit ulei din cisma , ce m-a determinat sa pornesc revizia. Problema a fost ca  motorul a mers in apa sarata si cand am inceput sa demontez au inceput belelele : suruburi rupte in cisma corp pompa intepenit si spart ulterior  si multe altele .....
   astazi am strans ( in ciuda faptului ca a fost sarbatoare ) ultimul surub la motor de care sunt mandru cum arata  si sper sa nu ma dezamageasca. Multumesc tuturor de sfaturi si sper dupa reglajul de final sa fie k

bogdanbuciu

arata foarte bine, felicitari si la multi ani
De ce oamenii îşi pierd timpul cu lucruri care nu le folosesc după moarte?

dany

#83
 salut,sunt nou-nout pe capcompas,si ma felicit pt. asta.Am gasit aici,baieti dupa inima mea ,nebuni dupa barci motorizate si nu numai.Am recuperat si eu o barca italiana lasata de izbeliste cu L=4,30m l =1,78[cu tot cu banda de protectie],inaltimea oglinzii=54cm ,inaltimea copastiei max. 70cm,greutate aprox.200kg[abia am intors-o cu fundu-n sus 3 insi cu ajutorul unor parghii si funii].Este un papuc cu parbriz[cam matuit],fund dublu bancheta fata2 locuri+bancheta spate3 locuri,ambele avand cutii de depozitare.A....si mai are volan ...atat..Am un motor vechi in 2t yamaha 20AE653, fara capac si l-am desfacut bucati:impeler uzat[am gasit 2 buc. de cauciuc de5mmx10mm ruptedin pale],3 prezoane cu material izolant la mijloc m8rupte ,inchizatorul capacului rupt,parghia de acceleratie[de unde pleaca cablul din lat.capacului]rupta,fara maner[a fost adaptat pt comanda la dist.,prin montarea unui surub cu o nuca in cap ,pe manerul de ridicare a motorului] .Dati-mi pareri va rog despre barca [dupa pozele care sper sa le pot pune]si despre motor daca se merita reparat[eu tare mult as vrea pt. ca la capitolul financiar....].Mi-ar mai trebui caseta si cabluri pt guvernare,cabluri acceleratie si schimbator ,furtun,rezervor, pompa amorsare ,pompa santina[sh-ri,sa ies mai ieftin]VA MULTUMESC CA EXISTATI1!!!

Vali

Salut dany si bun venit pe capcompas.ro.

Despre barca din poza, in afara ca va fi nitica munca la partea cosmetica, parerea mea e ca ar trebui s-o mai usurezi, ca sa se miste bine cu motorul despre care spui ca-l ai. Mai ales ca unghiul V-ului fundului e oarecum pronuntat, iar barca lata. Am un amic la mine in targ care are acelasi tip de barca, si a inceput deja s-o usureze.

Despre motor, daca poti face rost de piese, cred ca-l poti aduce in stare buna de functionare. Am reusit eu sa readuc la viata un cadavru de Privet rusesc, deci nu vad de ce n-ai reusi si tu cu Yamaha. Cel mai bine e sa ne pui cateva poze, sper sa ne dam seama, cu toate ca personal prefer sa am lucrul in fata ochilor. Daca ai cumva probleme cu atasarea pozelor, te rog sa ne anunti. Mai pune-ne te rugam si niste poze cu barca.

Despre accesorii, trebuie stat la panda pe probarca sau pescuitul.ro, se mai gasesc la sh. Daca nu, sunt cateva magazine online cu preturi mai bune, eventual putem sa le luam ofertele la discutat.

Spor la renovarea si reechiparea barcii, si inca o data bine ai venit :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

dany

multumesc mult Vali! am mai atasat ceva poze si voi incerca sa mai atasez cateva.

ionitzady

Vali as aputea sa imbrac lopetilea astea in fibra si sa-mi fac o pereche de lopeti frumoase? Cred ca provin de la o pneumatica dar i-mi plac tare mult

Fritz

Si mie imi plac ...Sunt foste padele de caiac.  Aveau o zona cu sectiune patrata ,Se taiau la lungime .si se lipeau in 90 de grade  ...cat avea nevoie sportivul ...dupa care zona patrata se strunjea sau se ajusta pur si simplu ...se facea cilindrica. Rezulta o padela de caiac. Acum sunt altele din fibra de carbon...model nordic, cu conturul studiat,intors ca o lingura ...sa prinda apa. Am avut si eu, Erau facute la Reghin. Le-am prelungit cu teava de duraluminiu .  imi cam inegream mainile dupa ce trageam o jumate de ora la vasle, dar erau bune.

ionitzady

nu cred ca au fost padele nici pagai , cred ca au fost pt vreo barca pneumatica ceva , dar daca le-as imbraca in fibra ( pt rezistenta ) si prelungite cu ceva cred ca ar iesi ceva frumos si telescopuc ( cu mufa de imbinare ) ce ce ar imbunatati confortul si spatiul din barca

Fritz

Sunt padele ...Vreau si eu o pereche . ..daca stii pe undeva. De imbracat in fibra e pacat. Sunt frumoase si usoareasa cum sunt. Dai cu rasina epoxidica pe ele si ies de artizanat. 
Pe vremuri...era un antrenor la Dunarea Galati . Totolici Isac il chema. El m-a invatat sa merg in caiac...Nu mai stiu nimic de el...Ai lui stateau la stadion la Dunarea. Taica-sau era administrator... .Ne-am intalnit la Pitesti la baza de caiac Bascov...Am facut mare chef ...si am prins si peste ...cum stim noi ...La un moment dat a fost exclus din federatie ...Cica o luase pe ulei... Pacat . Un om cu o inima mare...
Primul meu motor de barca a fost un Saliot de 2cai ...testat pe lacul Catusa in Galati. Facam si baie acolo, ne dadeam cu caiacele...Putzea apa a gudron tare de tot ...Asta era acum 25 de ani. Din doua capete de padela mi-am facut vasle. Erau identice cu ale tale ... daca as mai gasi o pereche ...Foarte bune au fost.  :)