Zodiac Cadet 350 Alu + motor Honda 20 cp

Creat de Zodiac, August 17, 2018, 01:00:49 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Thor

Citat din: Zodiac din August 18, 2018, 07:47:22 PM
Eu pot intelege multe ! Vad ca exista cateva "mandrii ranite" si niste polite "de platit" intre membrii mai vechi ai forumului .
Apreciez si "aplecarea" spre contemplatie si profunzime a unora...trecand printr-o adanca filosofie ... generata de frumoase amintiri razlete... catre meandrele concretului , atingand tangent Nirvana cu destinatia expresa ...catharsis !
As aprecia si mai mult comentarii la subiect in acest topic . Multumesc anticipat !


Co-rect!

Vali

@Thor: mai mult ca sigur ca Dany s-a adresat lui Zodiac :). Cred ca-ti poate si confirma, si intamplator mesajul lui s-a nimerit sub al tau. Rugamintea e sa nu ne intepam intre noi inutil. Aveti ceva de reprosat, injurati-ma pe mine, ca nu ma supar :).

Ca sa schimbam abordarea, eu de exemplu am un ghimpe pe ceea ce e gonflabil, de la barci si pana la femei :P. Am avut experiente ciudate cu gonflabilele, ultima acum vreo luna cu o Ka-boat care se indoia de la mijloc cand dadeam gaz la motorul de 15 cai.

Din toate gonflabilele, singura utila cu adevarat mi se pare RIB-ul, care combina hidrodinamica optimizata a unei carene rigide cu sea-keeping-ul unei pneumatice sanatoase. Poate ne dau ceva detalii si colegii care au RIB-uri.

Eu m-am convins de calitatile RIB-ului in septembrie 2014, cand pe un vant de 30 de noduri si valuri de 4 metri pe mare, o asemenea scula a fost singura care a putut interveni pentru salvarea caiacistului rasturnat la cateva mile in larg de Sf. Gheorghe.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

dany

Draga THOR.M-am referit la zodiac si la bobinuta,tinand cont ca este autorul acestui topic!Nu stiu ce ai cu mine fratica!Eu nu m-am certat cu nimeni pe forum ,nici nu am jignit .Daca tie nu-ti place de mine ,nu ma intereseaza catusi de putin,dar de unde ai scos-o ca eu sunt pe invers ?Nu vreau sa ma cert nici acum,trec peste jignirile aduse si pot sa-ti urez sanatate!Gramatica mea ,intr-adevar lasa de dorit uneori,deoarece inca sunt pe vechi,dupa regulile pe care le-am invatat la timpul meu...
Pt. cei doi :Zodiac si Bobinuta .-va urez sa va gasiti barcile  potrivite si nu am sa mai fac comentarii in acest sens!

DoiNomazi

#18
Citat din: Vali din August 18, 2018, 08:37:43 PM
cu o Ka-boat care se indoia de la mijloc cand dadeam gaz la motorul de 15 cai.

Asta m-am scremut si eu sa explic, in perfecta cunostinta de cauza cu un "acelasi" KaBoat cu motor de 9.8 CP. CA de obicei, putzini bani dai, putzini bani face, si orice pretz ai plati, PVC-ul tot "de jucarie" ramane. Asta nu inseamna ca nu am grija de ea si n-o bibilesc ca pe o scula de valoare, dar sunt primul sa recunosc ca nu sunt multumit si nu-mi place cum se comporta.

Citat din: Vali din August 18, 2018, 08:37:43 PM

Din toate gonflabilele, singura utila cu adevarat mi se pare RIB-ul, care combina hidrodinamica optimizata a unei carene rigide cu sea-keeping-ul unei pneumatice sanatoase. Poate ne dau ceva detalii si colegii care au RIB-uri.


Nu am iesit inca "la mansa" cu un RIB, dar ca pasager intr-un RIB (nu retzin daca era Zodiac) plecat la scufundari la vreo cateva mile bune de tzarmul Kenyan, am vazut ce poate in conditiile in care ne-am intors pe vant si valuri care ne ocupau mainile inclestate pe orice ar fi putut preveni caderea din barca. S-a smucit ca la rodeo, dar a ajuns inapoi la velierul de pe care am plecat cu bine.

Tot la categoria gonflabile, desi oarecum o specie aparte, sunt barcile de rafting. Unele sunt extrem de rezistente si au o capacitate mare de incarcare dar nu sunt facute in mod expres pentru motorizari. ideea este ca rezistenta materialului si asamblariea adecvata permite construirea unei ambarcatiuni decente.

Desi pe termen mai lung, ca si in reclame, tot ce este umplut cu aer tinde sa se dezumfle, la un RIB potrivit ca marime si cost m-as baga si eu... :)
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

Thor

Citat din: Vali din August 18, 2018, 08:37:43 PM
Aveti ceva de reprosat, injurati-ma pe mine, ca nu ma supar :).
Nuu, pentru că pe tine te iubim (chiar dacă nu suntem pe invers).

M-am supărat puțin... aiurea. N-au fost nici un fel de rahaturi filozofice între veterani, așa cum a afirmat @Zodiac- el înțelege multe ... nu sunt nici "mândrii  rănite", tot între veterani, (de unde naiba știe el cum este pe aici?) nu avem polițe de plătit așa cum este prin alte locuri internetice, nu avem nimic de împărțit, nici măcar nu ne cunoaștem și dacă vorbele noastre, ale mele și ale lui Dany, s-au întâlnit anapoda... sunt primul care să-mi cer scuze. Respect Dany pentru toate construcțiile navale pe care le-ai făcut... chiar dacă... chiar ar trebui să faci ceva cu gramatica aia... Scuze...

Thor

Citat din: dany din August 18, 2018, 09:02:53 PM
Draga THOR.M-am referit la zodiac si la bobinuta,tinand cont ca este autorul acestui topic!Nu stiu ce ai cu mine fratica!Eu nu m-am certat cu nimeni pe forum ,nici nu am jignit .Daca tie nu-ti place de mine ,nu ma intereseaza catusi de putin,dar de unde ai scos-o ca eu sunt pe invers ?Nu vreau sa ma cert nici acum,trec peste jignirile aduse si pot sa-ti urez sanatate!Gramatica mea ,intr-adevar lasa de dorit uneori,deoarece inca sunt pe vechi,dupa regulile pe care le-am invatat la timpul meu...
Pt. cei doi :Zodiac si Bobinuta .-va urez sa va gasiti barcile  potrivite si nu am sa mai fac comentarii in acest sens!
"Frățică" n-am nimic cu matale. Am postat mai devreme fără să mă uit la cele apărute între timp. Am greșit. Trebuia să mă uit.

Vali

Acum ca ne-am lamurit si despre mica neintelegere, sa trecem la chestii concrete.

Imi amintesc ca prietenul Pictoru era mare pasionat de RIB-uri de dimensiune mica pentru mers la pescuit pe Dunare si in Delta. Pe de alta parte, la conditiile de pe fluviu si din Delta, chiar si un RIB sanatos mi se pare cam sensibil, la atatea parame metalice, table, stufuri si cioate etc.

O troaca de fibra, lemn sau tabla o dai de toate fara sa de doara capul, dar cu orice pneumatica stai cam cu smochina stransa cand pleci la drum. Stim bine care sunt conditiile de infrastructura din balta, si nestiind peste ce dam la capatul drumului, ne gandim cum sa facem sa ne protejam cat mai bine achizitia.

Asa ca in ce ma priveste, ca si concluzie strict personala, as lasa o pneumatica (inclusiv RIB) undeva mai la coada alegerii daca m-as gandi la o barca sanatoasa pentru Dunare si Delta. Probabil ca la mine e si influenta experientei pe barci rigide, dar nu inseamna ca sunt cumva detinatorul adevarului.

Daca insa e vorba de mers pe mare, sau Razelm - Golovita etc, ori vacante in Grecia sau in alte zone cu litoral spectaculos, nimic nu bate un RIB de calitate. Din cauza asta spuneam ca e bine sa sintetizam din experienta colegilor cu RIB-uri, sunt destule topice unde gasim informatii.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

bobinuta

Citat din: Zodiac din August 18, 2018, 04:35:51 PM
Sunt sigur ca cele militare au cu totul alte preturi , alte intarituri , alte materiale facute pentru militari cu mare pregatire de inot , cu statii de emisie receptie pentru ajutor imediat , cu suport rapid de interventie de salvare cu alte barci rapide/elicoptere , etc.
[.....]
Referitor la Colibri , acum am deja o problema cu pneumaticele , am vazut si Grabner Hobby/Family din Hypalon foarte usoare 38/28,5 kg , dar nu au chila si nu stiu cat de rezistent e Hypalon fata de PVC la impungere/taiere/etc.
Ai perfecta dreptate, la fel cum Hypalon-ul e altceva in comparatie cu PVC-ul. Am discutat cu cativa colegi pescari de pe forumul spinningclub.ro si mi-au marturisit ca au avut unele evenimente neplacute (treceri peste busteni submersi, lovituri de maluri colturoase, etc.) peste care au trecut cu bine folosind barcile din Hypalon (spre exemplu, modelele mai vechi de Zodiac).
Iata spre exemplu marturiile unora dintre colegii de acolo, pe topicul "Gonflabile: puncte slabe & riscuri". Poti citi toata pagina, s-ar putea sa te intereseze :
Citat din: WurgerCezar,.... Materialul ala din care sunt facute barcile nu e de colac. Sunt convins ca ai vazut. Are o grosime de cel putin 1 mm, are insertie si e foarte putin elastic. Te-as invita daca reusesti sa faci rost de o bucata de material de la o barca sparta, sa incerci sa o intinzi bine si sa o intepi cu diverse materiale. Iti garantez ca trebuie niste forte.......chiar si ca sa bagi un cutit in ea.
Chiar daca treci cu ea peste craci, scoici, pietre ascutite (mai putin fiare cu muchii ascutite-abrazive probabil) nu cedeaza asa repede.
Am mers cu mai multe barci gonflabile de diverse calitati, si chiar si cea mai proasta rezista la oricare din cele descrise mai devreme. Ideea e sa nu-i dai blana si treci chiar si peste copaci scufundati daca o iei cu bagare de seama, pe incercatelea. Adica la viteza de vasle.
Bine, daca te chinui, o asezi deasupra unui ciot ascutit si sari cu curu pe ea s-ar putea sa reusesti sa spargi barca. Aacum nu o sa te chinui cand o dai la apa si cand o scoti, sa nu atingi nimic cu ea.
Am fost chiar stresat cand am vazut cum isi manevrau colegii barcile la Bradisor, pe bolovani cu muchii, nisip cu scoici, lemne care poate ar fi avut capete de cuie.

Vei vedea o idee acolo pe care o luasem deja in considerare si care imi umbla prin cap in continuare... Unul dintre colegi mi-a si confirmat-o.
Nu prea merge un singur tip de barca pentru toate scopurile pe care ni le-am propus (exact cele pe care le-ai mentionat si tu, la ele m-am gandit si eu, hi).
Citat din: AlexHDaca nu iei o rigida de minim 1.7m latime ca sa ai stabilitate pe laterale, atunci mai bine o gonflabila.
Dupa 3 sezoane eu nu am intepat-o in nimic. E drept ca in primul an am incercat sa o menajez cat am putut atat pa mal cat si in apa. Dar dupa ce am vazut ce poate nu mi-a mai fost asa frica. Chiar si cu o rigida nu iti este tot una sa treci prin busteni.
Daca tot iei credit pentru barca, atunci vezi daca te poti incadra la 2 ansamble. O gonflabila mica cu motor mic, pt pescuit si una rigida cu motor mai maricel pt plimbarile cu familia.
Prin urmare, incepusem sa ma gandesc ca o barca gonflabila nepretentioasa, echipata cu un motor usor in 2T, de max. 8CP, ar fi suficienta pentru deplasari la pescuit pe mai toate apele interne linistite (lacuri, balastiere, zone linistite din Delta, pescuit costier pe mare atunci cand n-ai valuri si e vreme buna, etc.). O poti cara si la intalnirile cu pescarii, etc. Din pacate, gonflabila nu prea e pentru agrement alaturi de familie, in conditiile in care cel putin sotia nu face parte din categoria aventurierilor carora le pasa mai putin de riscuri. Nu mai discut de prieteni, cunoscuti sau cand vrei sa mai plimbi si cainii, etc.
Si atunci, solutia poate fi completata cu o rigida dotata cu un motor mai capabil, customizata la interior astfel incat sa se prezinte ergonomic si preferabil dotata cu post de guvernare. Exemple ar fi destule, de exemplu o parte dintre salupele care se vand pe medii de gen ProBarca, OLX - mie mi-au placut cele italienesti, de genul Mak Marine, Belingardo Adriana, Ombrina Open, Azzura open, Marinello 4.60, Murenna open 4.90, Rascala open 6.30 (mai putin lungimea).
Sau cabinate de genul Gobbi 5.50, GOBBI Pilot, etc.

Problema celor de mai sus e data de masă, care pleaca de la 200Kg in sus. Cabinatele ajung la 300-500 Kg. Din acest motiv, toate au nevoie de motorizari puternice, plecand de la 40CP in sus. Cele mai multe motoare instalate pe ele sunt 2T si sunt muncite, de aia se straduiesc proprietarii sa le si vanda la preturi mici. Exista si alte hibe posibil ascunse la care trebuie sa fii atent si tot sapand dupa ele, am ajuns la un grad de sictireala care m-a facut sa ma mai detasez de problema, cel putin deocamdata.

Devenise clar ca am nevoie de o barca usoara, care sa poata fi si glisata cu un motor de putere mica (max. 20CP, ca sa nu fiu silit sa inmatriculez si nici sa consume in nesimtire). Si asa am descoperit barca "Antonov", cea realizata de Vali, in versiunile de 4.30m si 5.10m . Cea de 4.30m are o masa de aprox. 100Kg si cu un motor de 15CP poate fi glisata cu 2-3 persoane la bord. Nu am poze cu varianta de 4.30, dar iata aici un topic interesant cu varianta de 5.10m customizata pentru un alt coleg de forum, pasionat pescar de somn:  Barca din vis!
Si iata barca:


Frumoasa realizare, pentru care ii felicit pe toti, atat pe realizatori cat si pe proprietar ! 8)

Spre solutia asta ma gandeam sa ma indrept, dar in cazul meu, cel putin pentru moment, e o mare problema lipsa locului in care as putea sa o pastrez. Nu locuiesc si nici macar nu detin o locuinta cu teren pe care l-as putea folosi in acest sens. Iar la bloc, e imposibil sa pui in parcare asa ceva, ar fi furata sau deteriorata intentionat, cu certitudine (nu mai discut de sportul aferent motorului, despre care am mai vorbit).

Citat din: Zodiac din August 18, 2018, 04:35:51 PMO sa imi cer scuze pentru prea multe amanunte si probabil o sa generez minim zambete cu experimentul meu facut la ora 3 noaptea in cada (eu fara sa experimentez nu cred chiar totul , asa cum spuneau si cativa distinsi colegi de forum)
Eu unul, nu rad deloc, ba dimpotriva, chiar incurajez astfel de experimente, chiar daca pot parea (in fata unora) ridicole. Si eu procedez in mod similar in hobby-urile mele, atunci cand vreau sa inteleg ceva de la zero. O iau babeste, vad ce se intampla, apoi implic mai departe instrumentul tehnic, matematic, etc.
Citat din: Zodiac din August 18, 2018, 04:35:51 PMReferitor la remorca am auzit de STEMA , firma cu traditie si cu consumatori multumiti. Problema Brenderup in Romania ... e si un importator foarte neinteresat.
Nu apare pe lista dealerilor STEMA  8) In rest ce sa-ti spun... nu contest calitatile brandului german, sunt convins ca fac marfa de buna calitate. Dar daca te-ai gandi sa folosesti o astfel de remorca ptr a deplasa gonflabila... eu unul mi-as cumpara una noua din RO, se gasesc destule si nu-ti mai bati capul. La 2200 lei, poti lua o remorca decenta, fara sa fie nevoie s-o mai aduci (si pe aia) de afara  8)
Citat din: Zodiac din August 18, 2018, 04:35:51 PMacum vreo 2 ani am descoperit prima inventie care pe mine m-a speriat daca ar aparea pe mana hotilor , iar plasticul de la remorca cred ca ar fi o gluma pentru asta :
http://www.bosch-professional.com/jo/en/cordless-angle-grinder-gws-18-125-v-li-131459-060193a30b.html
Florin, flexurile cu acumulator au aparut de mult mai multa vreme. Eu am folosit asa ceva pe vremea cand in Mamaia se mai blocau rotile masinilor. Mi-am facut damblaua si le-am taiat "caracatita". Am spalat putina frumusel si cu asta basta. Desigur, dupa aia, au inceput si ei sa-si protejeze bunurile... dar macar odata, i-am facut... hi hi. Nu cred ca hotii ar folosi asa ceva, ptr ca e zgomotos. Dar sigur vor gasi metode de bruscare a incuietorilor, asa ca nu spera prea mult...
Citat din: Zodiac din August 18, 2018, 04:35:51 PMideea mea era  sa pastrez lansetele si mulinetele sub cheie , dar studiind mai bine problema mi-am dat seama ca eu vreau sa incui niste lansete care sunt de fapt pe picheti sau rodpod si aruncate in balta , ce vreau sa incui se poate lasa in masina care are si alarma !
Cred ca ptr asta iti trebuie o duba.  8) Masina are alarma, da, cum toate au. Dar tu la ce distanta vei locui, pe perioada deplasarii, fata de masina? Daca esti la hotel si masina e jos, hotii pot pleca cu ce ai tu inauntru cu mult inainte ca tu sa poti schita gestul de a racni la ei pe geam, sau de a fugi in slip spre parcare... 
Cu increderea pe care ai afisat-o mai sus, mi-ai adus aminte de cum gandeam acum o luna, sperand ca voi putea tine (in siguranta) un motor de barca in portbagajul masinii. Ulterior, cativa amici m-au adus la realitate si am renuntat la idee.
Citat din: Zodiac din August 18, 2018, 04:35:51 PMAcum sunt confuz , cu cat studiez mai mult cu atat mi se pare ca inteleg mai putin , cel putin pentru moment [...] am decis sa aman achizitia barcii si mai studiez barci si motoare. Nu stau degeaba , deja am comandat un carlig de tractare pentru o masina , urmeaza remorca , apoi carnetul , barca si apoi motorul .
Problema in viata este ca pentru "ceva" trebuie sa renunti la "altceva" . In cazul meu sa renunt la o terasa cu vie + un atelier pentru a parca un peridoc in curte . Grea decizie !
Te inteleg perfect, pentru ca de 2 luni trec prin acelasi travaliu si prin aceleasi trairi si incertitudini, surprize sau dezamagiri, abandonuri de idei, studiu, sperante, sictir si frustrari legate de preturi si de lipsa spatiului de pastrare, s.a.m.d.
In cazul meu, am zis ca macar sa incep cu ceva util si de care mai tarziu ma voi lovi cu siguranta - si acel ceva a fost permisul C+D. Saptamana viitoare voi face si primii pasi spre panze, ca sa adaug S-ul  8) Apoi, voi decide cum voi continua.

Stii de unde am pornit? Ai sa razi. De la dorinta de a pescui din barca, pentru ca vazusem ce puteau sa faca alti colegi pescari de spinning, folosind barci simple, gonflabile. Apoi, mi-am zis ca ar fi bine sa existe un pic de loc si pentru familie.
Am testat niste pneumatice si cateva motoare, dar am fost dezamagit de rezultatele obtinute (ca viteza) cu motoare de 5 si de 8CP. Pentru ca era clar ca mi-as dori sa vad si barca zburand putin, nu doar la deplasament. Dupa experimentele astea, am tintit spre rigide si motoare mai capabile.
Am si mers cu cateva salupe pe Snagov, dupa care am inteles de ce sunt scoase rar si doar pentru cateva ore: datorita motoarelor 2T de mare putere (50, 70, 90, 115 CP) care papa foarte mult carburant. Am stat de vorba cu toti cei vizitati. Cu exceptia unuia singur, care avea posibilitati financiare net superioare celorlalti, restul ... se intrebau cati litri de benzina sa toarne in rezervoare: 50 sau 100 ?! Si asta, pentru cateva ore de agrement...
Apoi am descoperit "apa calda": foarte multe oferte second-hand ascund țepe si țepari. Altele, desi pot fi serioase, nu sunt verificabile, datorita distantei. Nu poti merge pe incredere, decat intr-un cerc extrem de strans de relatii, pe care nu le poti construi usor. 
Si astfel, m-am enervat si am decis sa incep cu permisul. Am luat D+C, acum vreau sa invat un pic si din zona velelor, sa fie si "S", iar in functie de trairile pe care le voi avea, ma voi gandi pe mai departe ce am de facut.

Sper sa tinem legatura, m-ar interesa sa ne conversam si in particular, sa mai impartasim din experiente si concluzii.

Week-end placut,
Cezar (alias Bob)
Toate cele bune !
Cezar

#Canal Youtube

bobinuta

Citat din: dany din August 18, 2018, 09:02:53 PMPt. cei doi :Zodiac si Bobinuta .-va urez sa va gasiti barcile  potrivite si nu am sa mai fac comentarii in acest sens!
Salut Dany,
Eu n-am nimic impotriva sa faci oricate comentarii doresti. Nu am ce sa-ti reprosez si cred ca nici colegul Zodiac (Florin), cel care a deschis si acest topic. Din partea mea, pe topicurile deschise de mine, esti binevenit oricand !

Un week-end cat mai placut si s-auzim numai de bine!
Cezar
Toate cele bune !
Cezar

#Canal Youtube

dany

Multumesc Cezar de coment!Aprecierile mele fata de analiza voastra sunt cat se poate de cinstite!Eu am facut muuuulte belele pana sa ma lamuresc cum stau lucrurile.Si ca exemplu,fara sa vrei, ai dat chiar tu poza cu barca din "barca din vis''la care am lucrat !Salutari!

Intersect

Salut,eu am ceva experienta cu Zodiac HD Mark V ,barci din hypalon pe care le-am folosit in conditii extreme. Sunt folosite si acum aproximatix 8 luni pe an in Antarctica si Alaska si restul timpului cand se face traversada in zonele tropicale. Barcile au motoare termice Yanmar de 36 c.p diesel.Barci utilitare se ocupa de transferul si plimbarea pasagerilor in coditii de gheata,apa sub zero grade,structuri imerse,copaci,stanci ascutite. Barcile nu au chila rigida si sunt lasate numai afara umflate si stivuite una peste alta. Sunt incarcate la capacitate cand ies la munca dar am facut si schi nautic cu ea,bine in cazul meu ma ridica mai greu dar ma ridica :). Poti sa vezi mai multe aci https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,689.45.html.
Am avut sansa ca sa iau (mi-o dadeau nu o furam a se intelege) una cand am ajuns cu nava in santier in Germania dar am renuntat din cauza greutatii si nevoii de a folosi un motor mare pentru ce vroiam eu.
De ceva timp cautam o gonflabila si am ales sa fie gonflabila din cauza spatiului pentru depozitare si pentru a evita plata unei parcari pe termen lung.
La un moment ma orientasem inspre https://www.inmarinflatables.com/Patrol-inflatable-boat-navy-seal-aluminum-grey-p/380-sr-hyp.htm sau https://www.youtube.com/watch?v=OX36b3a73wA&feature=youtu.be sau http://brigboats.com/ . Le putem lua si aduce in tara fara taxe din state sau din nord prin prietenii mei norvegieni dupa NW passage.
Dar deja aveam vreo 2 ani de cautari timp in care m-am plimbat cu diferite barci si deja stiam in sinea mea ca daca o sa iau o gonflabila nu am sa o tin si am sa pierd la revanzare. Intre timp am gasit forumul asta si un Quicksilver Cabin in Braila,dupa multe sfaturi pe forum si telefonic cu Vali am decis ca sa iau Quicksilverul Cabin apoi vad eu ce fac :) .
Dupa multe peripetii am luat-o si am vazut ca a fost o decizie buna,am rezolvat si cu parcarea si am tinut-o in hala pe perioada iernii plus ca mi-a adus super multe satisfactii,pescuitul si familia sau imbinat perfect.
Regulat faceam drumul Galati-Sfantu-Mila si retur singur sau insotit.
Am vandut-o cu acelasi pret cu care am luat-o,cu putin mai multe imbunatatiri unui barcagiu pasionat. M-am despartit cu greu de ea numai din cauza ca ai mei nu mai incapeau in ea (figuri stiu) dar a ajuns pe maini bune.
Mult succes in indeplinirea visului,stiu cum este, inclusiv noptile nedormite cand credeai ca ai gasit aleasa.
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

@zodiac uite aici : https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,589.msg7700.html#msg7700 ,acum imi amintesc dupa gonflabile m-am orientat inspre aluminiu si chiar am fost pe punctul ca sa o iau(intre timp am si un Canadian ). M-am razgandit din cauza pentru ca o cabinata m-ar fi satisfacut mai mult. Nu as pescui sau plimba in Delta singur ci as putea ca sa imi iau si familia cu mine(Mariuca avea 2 ani si Luca abia nascut) ceea ce sa si intamplat.
Cu barca m-am inteles bine de la inceput,consum mic cca 7 l la ora spatiu sufucient pentru copii ca sa doarma sau sa se joace in cabina si spatiu suficient pentru 2 persoane toamna ca sa ne adapostim cand mergem la stiuca. Am vandut-o din cauza ca nu mai imi incapeau toate acareturile. Adica aveam cortul pus pe prova plus restul de bagaje,mase scaune inauntru pentru campat..... Dar de considerat ca asta se intampla cand eram in formula completa adica 4.
Cu greu am vandut-o si am luat-o pe asta.https://forum.capcompas.ro/index.php/topic,2744.0.html
Sa inteleg ca nu mai vrei gonflabila ,sa sti ca au multe plusuri eu cred ca greu o sa te scufunzi cu o ganflabila avand atatea compartimente umflate,chit ca ai spart cateva.


Atunci daca nu iti mai iei gonflabila trebuie ca sa iti schimbi si numele de profil.
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

@ Zodiac, nu este dracul atat de negru in privinta gonflabilelor. Personal le-am abuzat tare adica intrat/urcat pe gheata ,efectiv arat prin gheata. Apoi pe Amazon noaptea cand mergeam ca sa prindem caimani loveam nenumarate structuri submerse  si nu am avut niciodata probleme,le-am tras pe nisip,pe stanci....
Ca sa nu uitam Pupezica a batut doi ani delta cu o barca cumparata de la Decathlon si cu un motor de 5 c.p daca nu ma insel. Cand spun batut adica adica week-end de week-end si nu a avut probleme.
Echipamente de siguranta iti trebuie pe orice tip de barca,statii emisie receptie VHF si doua porttabile UHF,mijloace de semnalizare dar deja sunt pe langa subiect.


Born to fish,forced to work!!!

Vali

Imi amintesc de cate ori (nenumarate) am fost intrebat "care e cea mai buna barca, sa o pot cara neaparat pe masina (nu vreau peridoc), sa-mi car toata familia cu ea, sa gliseze cu 5 cai (ca nu vreau permis), sa cantareasca foarte putin (ca s-o urc si cobor singur de pe masina), si sa coste undeva maxim 500 euro :D. Asta e visul romanului incepator si neinformat, si desi intentiile sunt bune, realitatea e alta, dar din fericire incet se ajunge "la liman".

Raspunsul meu a fost elegant: o barca se alege dupa calitatile nautice dorite, si nu dupa transportabilitatea pe uscat. Mediul barcii este cel acvatic, acolo trebuie sa se comporte bine, nu pe portbagajul masinii.
Cu toate astea, raspunsul care mi-a stat intotdeauna pe limba a fost "nu se poate si cu ........ si cu sufletu-n rai". Asta fara vreo referire la cineva, fereasca Domnu'.

Exista pneumatice extraordinare, dar trebuie experienta destula pana ajungi sa stii ce-ti trebuie. Eu personal ma feresc de pneumatice, din cauza ca am crescut pe barci batranesti, in care m-am invatat sa ma descurc in majoritatea situatiilor. Tocmai de aceea nu sunt un contributor competent vizavi de pneumatice, si citesc si eu cu interes ce scriu cei mai in tema pe partea asta.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Intersect

#29
 Exact aceleași idei le aveam și eu când m-am decis ca să cumpăr Quicksilver -ul. Am învățat pe parcurs că nu îmi trebuie troliu electric ca să trag barca așa că am renunțat( prețul în jur de 100 usd) scripete(palan)  ca să ridic motorul și barca la fel nu mi-am mai pus pentru că nu am avut nevoie,inițial am crezut că sunt folositoare dar sincer să fiu mi-am dat seama că nu am timp ca să fac întreținerea pe care aș dori la barcă așa că nu le-am mai construit.
Pentru barcă pe care o am acum o să îmi construiesc o suprastructura pe care pot agață două port palane pentru intervenții.

P.S: Barca a vândut-o nevastă-mea.  Ceea ce vroiam să spun este că sunt barci bune și dacă ai grijă de ea cum trebuie nu își va pierde valoarea în timp. Nu mă refeream că faci o afacere sau înșeli lumea de fapt cu noul proprietarul am devenit prieten bun.
L.E: Dacă nu te hotărăști până în octombrie te poți da cu barca mea ca să îți faci o idee sau Quicksilver 430/540.
Dacă vrei deschide un nou topic și vb mai pe larg.  Personal tot cu ai mei călătoresc și gândesc toate posibilitățile  în funcție de patru persoane.
Nu am poze acum ca să vezi cum incărcam barca și să îți faci o idee,doar când ajung acasă.
Born to fish,forced to work!!!