Yamaha

Creat de Ciby, Iulie 20, 2011, 08:23:30 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

moneytehnik

Citat din: moneytehnik din Decembrie 03, 2013, 07:35:25 PM
Mersi de raspuns.
Motorul e in 2 cilindrii. Reglajul la aer l-am facut la 2,5 ture inca de la inceput.
reglajul avansului ramane de facut...

Problema e ca am iesit pe apa chiar azi dupa pranz si m-a enervat rau motorul.
Porneste repede... prima -a doua sfoara...cu socul tras. Apoi plec in mars turand aproape la maxim pentru a intra in glisaj. Pana aici totul bine. Dar mentinand acceleratia constanta , turatia variaza constant... merge cam 5 secunde normal, apoi scade pentru vreo 3 sec. (scade cam cu100 rot/min ), apoi iarasi isi revine si face asta ciclic pe toata durata deplasarii.
Dupa ce ajung la destinatie opresc mot. La urmatoarea pornire motorul nu mai porneste asa usor...trebuie vreo 3-5 sfori... iar cand il cuplez si incerc sa-l accelerez, moare. Trebuie sa-l accelerez repede in blana dupa cuplare si astfel il mint... urmand sa mearga iar cu turatia variabila( regulat varabila).
Care o fi cauza?

E posibil sa functioneze defectuos pompa de benzina?

Fritz

Am patit asa ceva ...de vreo doua ori. Nu ai spus daca e cu un carb sau doua.
O cauza ar ..sa traga aer fals pe undeva pe traseul de benzina. Mie imi tragea pe la conectorul motorului, si asta facea ca in sarcina sa scada nivelul in carburator ...Asta duce la supraincalzire ...si simtoame ca ale tale.
Alta cauza ...Am umblat la pompa de benzina si am pus garnitura cu ...mastic ...gasket maker de la o benzinarie.  Chestia aia s-a dizolvat in benzina si a plecat spre carb. Nu a trecut de cuiul ponto. Ramasese in teava de alama de intrare in carburator. La relanti mergea ceas..in sarcina scadea din putere brusc...
Asta am patit eu,.  Avansul cred ca e ok.  Roteste manerul de acceleratie de la o la maxim si noteaza pozitiile platoului de avans. Vezi ca are cateva semne...In principiu se roteste cam 25 de grade.  Dar daca porneste bine ...lasa-l asa. Pune cateva poze.

moneytehnik

Citat din: Fritz din Decembrie 03, 2013, 08:23:36 PM
Am patit asa ceva ...de vreo doua ori. Nu ai spus daca e cu un carb sau doua.


Doua carburatoare.
Maine o sa-l mai iau la puricat...ca pina acu  i-am dat doar apa, paie si bataie.

ionitzady

nu vreau sa sar peste fritz si sa ma dau cu parerea intr-o discutie dintre master si moneytehnik .dar nu pot sa ma abtin.
  Variatia turatiei cred ca vine de la amestecul benzina -aer , si cred ca pe undeva trage aer fals . Ar trebui sa verifici si membrana pompei de benzina daca cumva are burta , daca da tre inlocuita membrana . Tre sa verifici si etansietatea garniturilor de la pompa si DA !!! , NU FOLOSITI GASKET LA CARBURATOR !!!!!!!  , motorul te lasa cand ti-e lumea mai draga.

moneytehnik

Am demontat carburatoarele si am gasit apa in camera de nivel.
Am demontat pompa de benzina... membrana are burta cam mare( parerea mea care nu stiu cum trebuie sa fie o membrana).   Am montat totul inapoi, am verificat etanseitatea. Am verificat bujiile. Pornire... prima mai grea... apoi la sfert de sfoara. am reglat relanti, aer desfacut la 2.5 ture... Apoi am plecat in probe pe apa. Manevre de plecare la relanti inainte- inapoi, totul ok.
Dar cand am vrut sa accelerez a murit motorul... abia am reusit sa-l mint accelerand la maxim imediat dupa ce am cuplat. in mars aceeasi variatie a turatiei(mica, ce-i drept) de parca nu-i ajunge ceva destul.

Ma ajuta cineva sa descifrez ce e stantat pe motor, ca eu n-am reusit...

25 NMO
6L2 100577
Made in japan
ansambled .... si la urma stantat un G.

Va multumesc.

ionitzady

moneytehnik fa testul asta :
- scoti bujiile si pornesti pe rand motorul ( cate un cilindru ) cu fiecare bujie la locul ei . pornesti fiecare cilindru pe rand doar cu acea bujie pusa . '' Motorul tre sa mearga rotund ,stabil si fara sa se opreasaca . In acest fel identifici cilindrul care nu lucreaza , dupa care o iei pe fir : pui alta bujie , verifici scanteia , dai amortizorul de zgomot vezi cat intra benzina , mai vezi tu...

daca lucreaza toti cilindri separati bine impreuna nu au voie sa-ti faca probleme la cuplaj etc.

moneytehnik

Citat din: moneytehnik din Decembrie 06, 2013, 09:19:59 AM


Ma ajuta cineva sa descifrez ce e stantat pe motor, ca eu n-am reusit...

25 NMO
6L2 100577
Made in japan
ansambled .... si la urma stantat un G.

Va multumesc.

moneytehnik

Citat din: ionitzady din Decembrie 06, 2013, 02:07:52 PM
moneytehnik fa testul asta :
- scoti bujiile si pornesti pe rand motorul ( cate un cilindru ) cu fiecare bujie la locul ei . pornesti fiecare cilindru pe rand doar cu acea bujie pusa . '' Motorul tre sa mearga rotund ,stabil si fara sa se opreasaca . In acest fel identifici cilindrul care nu lucreaza , dupa care o iei pe fir : pui alta bujie , verifici scanteia , dai amortizorul de zgomot vezi cat intra benzina , mai vezi tu...

daca lucreaza toti cilindri separati bine impreuna nu au voie sa-ti faca probleme la cuplaj etc.

scot bujiile fizic sau scot fisele ?

moneytehnik

Citat din: ionitzady din Iunie 06, 2013, 11:07:11 AM
vreau si eu un material sa fac membrane la pompa de benzinaaaaaaaaaaa
SUGESTIIIIIIIII            HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Ai gasit ceva?

ionitzady

da da , este un nene care m-a rezolvat cu 50 sau 60 ron.  Daca vrei ma suni vb cu el i-mi trimiti pompa , o face si ti-o trimit inapoi. 
   Cat despre test  , fara celalalte 2 bujii , un cilindru nu poate duce 2 cilindrii in carca inactivi ( morti)
tel : 0740122430

Fritz

Daca scoti bujia , e bine sa legi de filet un fir de masa. Altfel daca nu se poate descarca tensiune aia de 14000 de Volti...se poate descarca in interiorul bobinei de inductie , scurtcircuitand intre doua straturi de bobinaj.  Deci in fisa scoasa sa ai o bujie, legata cu un fir ...de filet la masa.

moneytehnik

#146
Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa fac testele si o sa raspund cu rezultate.

Daca s-ar putea afla si ce motor am pe barca ar fi bine... ma refer la seria de mai sus.

Off  topic... sunt pescar sportiv ...spinning( boala grea)... si doar ce si-a dat drumu' salaul... si am nevoie de barca ca pestele de apa.

moneytehnik


tox

Salut

Scuze pentru interventie dar caut de ceva timp pe cineva cu Yamaha 25N si se pare ca am gasit.
Am un Yamaha 20D 2t 1998 autolube si este identic cu 25N pe afara :).Are cineva idee cum se poate face 25din el? Diferentele nu ar trebui sa fie foarte mari.

Va multumesc

moneytehnik

Citat din: moneytehnik din Decembrie 03, 2013, 07:35:25 PM
Mersi de raspuns.
Motorul e in 2 cilindrii. Reglajul la aer l-am facut la 2,5 ture inca de la inceput.
reglajul avansului ramane de facut...

Problema e ca am iesit pe apa chiar azi dupa pranz si m-a enervat rau motorul.
Porneste repede... prima -a doua sfoara...cu socul tras. Apoi plec in mars turand aproape la maxim pentru a intra in glisaj. Pana aici totul bine. Dar mentinand acceleratia constanta , turatia variaza constant... merge cam 5 secunde normal, apoi scade pentru vreo 3 sec. (scade cam cu100 rot/min ), apoi iarasi isi revine si face asta ciclic pe toata durata deplasarii.

Care o fi cauza?

Pot sa afirm ca am adus functionarea motorului la la parametrii normali sau aproape de normal.
Turatia varia constant (ciclic) si s-a rezolvat prin montarea termostatului... care lipsea. Dupa reglarea amestecului - carburant , dupa ce s-a schimbat membrana pompei de benzina( a costat 15 lei la motoarebarci.ro), dupa reglarea avansului, pus bujii noi recomandate, dupa ce s-a renuntat la "autolube" (apoi s-a revenit) , dupa ce s-au curatat carburatoarele... deci dupa ce s-au facut toate aceste operatii de mai sus, s-a pus termostatul si surpriza: motorul merge foarte bine . Am dat jos termostatul si motorul a revenit la mersul defectuos( acea variatie de turatie).
Nu stiu cum o merge motorul vara, dar iarna are musai nevoie de termostat pentru ca nu reuseam sa-l incalzesc nici cand mergeam 15 min. in blana. De consum n-are rost sa mai spun... se subintelege.