Reconditionare Black Sea Fishing 510

Creat de Mihai-Andrei Manea, Ianuarie 02, 2019, 03:23:50 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Mihai-Andrei Manea

Te salut Iulian si iti multumesc pentru apreciere.
Chiar voiam sa te abordez pe topicul tau ,,Barca din vis" pe care l-am urmarit cu mare interes, fiind o mare sursa de inspiratie si aspiratie. Din pacate am intrat ca membru pe forum dupa ce am achizitionat Blacksea-ul. Daca eram ceva mai rabdator probabil reuseam sa iau un AN 510 second sau chiar nou, cu un motor de 40 cp de generatie noua.
Dar una peste alta nu imi pare rau...am invatat multe din acest proiect!
Revenind la subiect, tare imi placea motorul ala al tau Honda de 40cp...parea nou nout.
Am vazut cele 2 filmari in care stropea iar dupa ce ai decupat oglinda s-a asezat frumos.
Al meu este pozitionat cu placa la 2-3 cm sub chila, dar din cate am dedus, ca sa il asezi bine, si tu l-ai coborat de la + 0,5 cm la -1,5 cm. Corect? Ai avut elice Solas sau BS Pro? Daca nu sunt indiscret, de ce ai trecut de la Honda la Yamaha? Nu ti se pare mai zgomotos Yamaha?
Multumesc mult!


Sent from my iPhone using Tapatalk

iulian_cioclin

Salut! Cand stropea motorul, eram cu placa la +2 cm, dupa ce am decupat oglinda am coborat in linie cu chila. Nu mai stropea dar nu puteam sa ridic prea mult motorul din trim in timpul mersului. Daca vrei un siaj impecabil, fara stropi, ideal eate sa fii la -2 cm fata de chila. Draghezi un pic mai multa apa, dar motorul se aseaza cel mai frumos. Cel putin la concluzia asta am ajuns.
Honda intr-adevar era un motor nou dar aveam termen de comparatie cu un yamaha al unui prieten, yamaha este mai silentios si mai legat ca si motor, unde pui ca fuge si mai tare decat honda, cred ca are alt raport de transmisie. Un alt plus la yamaha este functia VTS, ii poti seta digital turatiile intre 600-2000 rpm pt troling. Lucru ce ma ajuta mult in stilul meu de pescuit.

Danv

Salut Iulian,ne poți spune ce motor Yamaha ai acum pe barca?Am o barca AN 510,customizata diferit fata de ta,dar probabil cu aceeasi greutate si chiar sunt in cautarea unui nou motor.Cel pe care il am acum pe barca este super ok,......dar stii cum este,vrei din ce in ce mai mult.

iulian_cioclin

Am un yamaha efi 40 cp 2016. Dupa ce am.dat honda, vroiam neaparat yamaha de 50sau 60 in 4 pistoane. Am inteles ca sunt niste motoare f echilibrate. Dar dupa cercetari amanuntite si discutii cu alti posesori de yamaha 60 pus pe AN, am  renuntat la ideea montarii unui motor asa greu. 120 kg.
Cu motorul actual sunt destul de multumit. Daca sar la pas de 15 si bineinteles daca o duce motorul, ar trebuii sa ma apropii de 65-70  km/ora.
Momentan cu o incarcatura de 300 kg merg cu 50 km cu pas de 13
Scuze de off topic

Mihai-Andrei Manea

#49
Iti multumesc mult pentru clarificari! Va tin la curent dupa testul de sambata.
Intre timp am montat o oglinda retrovizoare ( desi nu prea am vazut la nimeni ), baloanele de acostare si suportul pentru transport motor.
Salutari!


Sent from my iPhone using Tapatalk

dany


Mihai-Andrei Manea

Pe mine personal nu ma deranjeaza dar daca este necesar putem muta discutia pe un topic nou gen ,, Honda vs Yamaha - 40 cp".
Apropo...eu am trecut la Honda de 40 de la un Yamaha de 25 cp 2006 montat pe o barca cu fund simplu de 5,15 cu latime de 160 ( fosta barca a lui Alex1958, care acum apartine unui coleg de servici ).


Sent from my iPhone using Tapatalk

mariusm piesenoi111

Superba lucrarea!
Grija în viraje cu 40CP pe BlackSea
In rest super barca
De unde ai luat suportul de motor?
Multumesc frumos

Mihai-Andrei Manea

Te salut,
Voi avea grija!
Am luat suportul de la epixmarine ( 175 ron ).
Si eu iti multumesc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

#54
Va salut stimati colegi,

Daca tot am ajuns la finalul proiectului, am facut si o socoteala pe care doresc sa o impartasesc cu voi ( am atasat un tabel ).
Costul materialelor si accesoriilor sunt aproximative ( +/- 5 % ). Referitor la manopera pe care am evaluat-o, ii rog pe colegii cu experienta sa o corecteze daca este cazul.
Am invatat multe lucruri noi, mi-a facut mare placere sa lucrez la proiect, DAR, daca stiam ce ma asteapta, cu siguranta rugam un coleg experimentat de forum, care se ocupa cu reconditionari capitale de ambarcatiuni sa ''ma ajute'' cu acest proiect ( adica sa il preia integral ).
Cu aceasta ocazie imi exprim intreaga pretuire si respectul pentru cei din domeniul constructiilor de ambarcatiuni si reconditionare ambarcatiuni!

Cu stima!



bbl81

Citat din: Mihai-Andrei Manea din Martie 28, 2019, 01:52:44 PM
Va salut stimati colegi,

Daca tot am ajuns la finalul proiectului, am facut si o socoteala pe care doresc sa o impartasesc cu voi ( am atasat un tabel ).
Costul materialelor si accesoriilor sunt aproximative ( +/- 5 % ). Referitor la manopera pe care am evaluat-o, ii rog pe colegii cu experienta sa o corecteze daca este cazul.
Am invatat multe lucruri noi, mi-a facut mare placere sa lucrez la proiect, DAR, daca stiam ce ma asteapta, cu siguranta rugam un coleg experimentat de forum, care se ocupa cu reconditionari capitale de ambarcatiuni sa ''ma ajute'' cu acest proiect ( adica sa il preia integral ).
Cu aceasta ocazie imi exprim intreaga pretuire si respectul pentru cei din domeniul constructiilor de ambarcatiuni si reconditionare ambarcatiuni!

Cu stima!

salut,

cum ai calculat manopera?
ore?  pret /ora inmultit cu totalul orelor lucrate?
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

dany

Daca adunam materialele necesare pt. reconditionare barca ...cam 3300 lei,sa zicem,nu?Fara accesorii inox sau maruntisuri.Fara motor si peridoc.Manopera presupun ca ai notat nr. de ore lucrate.
Consumabilele de la prima rubrica de 1500 lei  ...confirm ca se consuma la greu,se strica se rup..De exemplu pensule si trafaleti plus cutii sau recipiente de lucru... ,cred ca ai adunat un tomberon.

bbl81

Citat din: Mihai-Andrei Manea din Martie 18, 2019, 07:53:30 PM
Buna seara dragi colegi,
Joi am vopsit corpul superior si vineri motorul.
Motorul a iesit bine...suprafata mica...pozitie buna de vopsit...
La corpul superior, prima mana a iesit bine, primerul absorbind ca o sugativa. La a doua mana in schimb, ce sa vezi, dezastru total. A curs vopseaua in 4-5 locuri si multe dungi. Nu am mai avut pozitie corecta deoarece nu m-am mai putut apropia , ca sa nu ating primul strat si mi-au cedat si muschii spatelui, vopsind de jos,barca fiind pe peridoc si vopsind la 20:00 dupa o zi intreaga de munca la barca.
Azi de dimineata am slefuit zonele scurse si am matuit toata barca.
Am dat inca un strat pe toata barca, cu exceptia paioalelor pe care dadusem deja 3 straturi, pe care le-am acoperit si am putut vopsi din barca.
A iesit binisor, cu exceptia consolei, unde s-a scurs putin si am cateva dungi ( tot din lipsa pozitiei de vopsit ). O voi reface maine cand ma voi putea atinge de peretii laterali ai barcii.
In concluzie:
-nu vopsiti la sfarsitul programului de lucru ci dimineata cand sunteti odihniti
-vopsiti cu 2-3 zile inainte paioalele si consola pentru a putea vopsi restul stand in barca.
Vineri si sambata incercam sa inchidem proiectul!
Seara buna va doresc!

ce ai folosit pe post de suport vasle? de unde ai cumparat?
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

Mihai-Andrei Manea

Va salut,

Nu am facut un calcul care sa aibe o baza solida.Doar ca eu si colegul cu care am lucrat,pentru cele aproximativ 25-30 de zile lucratoare pe care le-am petrecut la reconditionare...am fi cerut cel putin 2000 euro. Dar, noi nu suntem profesionisti, asa ca alti colegi poate ar fi redus timpul de lucru sau ar fi lucrat individual, astfel ajungand la suma de 1489 euro ( pe care am considerat-o minima ).

Cu respect!

Mihai-Andrei Manea

Te salut BBL81,

Pentru vasle am folosit '' suport multifuntional '' de pe motoarebarci.ro, 4 bucati ( 10,17 ron bucata sau setul de 2...nu mai stiu sigur...parca setul ).